PzKpfW Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 ttp://motorsport.nextgen-auto.com/Renault-not-to-blame-for-Vettel-s-Austria-problem,78741.html Uite o explicatie mai buna aici. "We have looked into the standard [ECU] software, which obviously showed a problem in the way that some of our maps were not accepted when we go through that line of code for the overtake button." - Rémi Taffin, Renault's head of trackside engineering. Avand in vedere ca ECU-ul este standard si nu a acceptat hartile, la baza (chiar daca nu exclusiv) este tot problema lor: "When we go a normal way with a usual [steering wheel] selector on a driver map it was accepted. So obviously we have now for here a new software release that will be correcting this. In essence that was the problem." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Method ai urmarit cursa de 24H de la Le Mans de anul asta? Da,iti dai seama ca pe sarite.Nu am prins ultimele 2 ore cand a abandonat Porsche. Imi place foarte mult tehnologia masinilor,mai ales anul asta cand au fost 3 tipuri de hibride la LM1 : a fost Toyota cu hibrid cu motor benzina normal aspirat si kers (ceva in genul F1 din anii trecuti),Audi cu motor td hibrid cu kers,turbina electrica si motoare electrice pe rotile din fata si Porsche cu motor similar celor actuale din F1 cu motor turbo benzina cu mgu-h si mgu-k. Bineinteles ca Audi erau mai rapide cu 3-5s/tur decat restul,dar asta e partea a doua...Oricum ar intoarce-o motorul diesel are randament mult mai mare vis-a-vis de cantitatea de combustibil consumata si deci va fi mai performant atunci cand intra in ecuatie si problema alimentarilor cum e cazul la Le Mans. Imi place f mult Le Mans si incerc sa o urmaresc pe cat se poate in fiecare an. Uite o explicatie mai buna aici. "We have looked into the standard [ECU] software, which obviously showed a problem in the way that some of our maps were not accepted when we go through that line of code for the overtake button." - Rémi Taffin, Renault's head of trackside engineering. Avand in vedere ca ECU-ul este standard si nu a acceptat hartile, la baza (chiar daca nu exclusiv) este tot problema lor: "When we go a normal way with a usual [steering wheel] selector on a driver map it was accepted. So obviously we have now for here a new software release that will be correcting this. In essence that was the problem." A,deci a mers bine pana cand apasand overtake a intrat maparea mai agresiva. Si atunci le-a dat cu virgula.ECU nu a aceptat hartile. Bine,dpdv al lui Horner asta e tot o problema Renault.La ceilalti dc merg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Foarte foarte misto cursa, s-a rasturnat situatia liderilor la varf intruna. Toyota a rupt in prima jumatate a cursei, inainte sa abandoneze, Audi era teoretic cea mai putin puternica masina, s-a vazut si in calificari. Audi-ului care a terminat pe 2 au avut timp sa-i schimbe turbina si sa iasa la loc. Foarte spectaculoasa si ideea in sine a curselor de anduranta insa comparand cu F1, ar trebui sa fie separatia clara, iar F1 sa fie sprint-race, nu bazat pe eficienta si race-management Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 Foarte foarte misto cursa, s-a rasturnat situatia liderilor la varf intruna. Toyota a rupt in prima jumatate a cursei, inainte sa abandoneze, Audi era teoretic cea mai putin puternica masina, s-a vazut si in calificari. Audi-ului care a terminat pe 2 au avut timp sa-i schimbe turbina si sa iasa la loc. Foarte spectaculoasa si ideea in sine a curselor de anduranta insa comparand cu F1, ar trebui sa fie separatia clara, iar F1 sa fie sprint-race, nu bazat pe eficienta si race-management Da,Toyota era pe treaba.Eh,poate la anul. Bine,la F1 e foarte complicata situatia,nu ai cum sa-i lasi sa mearga pur si simplu,asta e o perspectiva foarte romantica ca sa zic asa. Sunt atatia factori in joc,race management va fi tot timpul.Adica nu poti sa impiedici omul sa nu-si calculeze cursa. Iar daca le dai combustibil nelimitat,strategiile se vor multiplica grav. Iar pe partea ailalta constructorii fac presiuni pt motoare de noua generatie pt ca altfel nu are sens pt ei sa mai investeasca.Si atunci ajungi la treburile astea. Dar,dupa cum am mai zis,chiar si in asemenea situatii un pilot competitiv va influenta foarte mult treaba si va avea rezultate.Pt ca el e cel care valorifica tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 4, 2014 Autor Share Postat Iulie 4, 2014 Ca tot ati adus in discutie cursa de anduranta, impart si eu clipul asta cu voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 poate actioneaza ca electromotor pentru a porni motorul pe benzina direct cuplat la treapta 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 4, 2014 Autor Share Postat Iulie 4, 2014 Ascultand clipul ala de cateva ori, mi s-a facut dor de mers cu troleul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 N-am mai vazut troleibuz cu burduf de pe vremea impuscatului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 4, 2014 Autor Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) E in Ploiesti... e un fel de Audi E-Tron Are si motor diesel, in caz ca apare vreo problema. Editat Iulie 4, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 (editat) Ca tot ati adus in discutie cursa de anduranta, impart si eu clipul asta cu voi Ce stil razna de pornit.Si ce sunet razna. I-a dat drumul la kers din baterie si a mers pana a luat putina viteza dupa aia a cuplat a 2-a si i-a tras un jump start de dacie Bine,kers,nush daca ii zic bine kers,acuma la f1 ala se numeste mgu-k,e motorul ala electric care e cuplat la volanta exact ca electromotorul dar din el pleaca si cardanul.Cand se pune frana,el e invartit de cardan,si cand se accel el ajuta la accel pt ca invarte si el cardanul,ajutand motorul benz. Dar iata,poate pune in miscare masina singur-singurel.Bine,acum cred ca mere 3 min cu 30-40 kmh sau asa ceva,rolul lui e sa ajute nu sa mearga masina stil eco. Vezi,avantajul kers-ului,nu mai ai nevoie de electromotor. Editat Iulie 4, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 5, 2014 Autor Share Postat Iulie 5, 2014 Cred ca e similar cu sistemul de pe Mclaren P1. Si ala la fel, nu are electromotor. Motorul electric il roteste pe cel pe benzina ca sa porneasca... dar porneste de pe loc, ca orice alta masina, nu din mers asa ca in clip. Defapt si din mers se poate, ca si P1 are mod full electric (pe o distanta destul de mica) iar la trecerea pe benzina, porneste in mers. » Post actualizat in 05 Jul 2014 10:17 Iata ca pe ploaie, monoposturile RedBull au reusit sa termine Practice 3 pe primele doua pozitii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Iata ca pe ploaie, monoposturile RedBull au reusit sa termine Practice 3 pe primele doua pozitii... Da,Silverstone e un circuit cu curbe care se leaga una de alta si care sunt de viteza foarte mare,pest 220.Deci prin urmare,RB fiind probabil masina cu cea mai mare apasare,va mere ff bine la Silverstone. In Austria erau numai curbe stranse pe care nu era necesara apasarea si apoi linii drepte.Asta inseamna frane si motor.Ori la motor nu sta deloc bine RB,de aia nu au mers bine iar pe partea ailalta Williams,care are foarte putina apasare a rupt. RB va mere bine pe circuitele cu curbe de viteza mare uite gen Silverstone,gen Spa,Suzuka,etc. Si o va lua in mana pe "circuitele stop and go",unde tre sa franezi puternic iar apoi sa accel. Ce a fost la calificari ca nu am inteles nimic?Ce draq a facut Hamilton de e in spate?Tre sa le descarc sa ma uit... Editat Iulie 6, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 (editat) Ce a fost la calificari ca nu am inteles nimic?Ce draq a facut Hamilton de e in spate?Tre sa le descarc sa ma uit... Nu te obosi - a plouat cam ca la Assen, la MotoGP. Unii au ieșit la timp, alții (Ferrari și Williams) au ratat total momentul. Lewis s-a sincronizat prost cu momentul în care pista se usca pentru ca ploaia să reînceapă când s-a decis el să iasă din nou. Rosberg a rămas pe pistă încă un tur și s-a scos. În cursă șansa s-a decis să egalizeze puțin ghinioanele pe anul acesta. Lewis is back in business Foarte tare Bottas ! Editat Iulie 6, 2014 de bibi.audiofil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 6, 2014 Autor Share Postat Iulie 6, 2014 N-am vazut cursa intreaga, ci doar vreo 60% din ea. Imi pare bine ca Rosberg a avut probleme Nu e bine sa te bucuri de necazul altora, dar imi pare bine fiindca si Hamilton a avut destule necazuri in timp ce Rosberg castiga curse. Si chiar imi doresc ca cel mai bun sa castige, nu cel mai norocos. N-am inteles cand a trecut Ricciardo de Vettel... probabil strategii diferite, nu stiu. Dar stiu ca la un momentdat Vettel era la vreo 10 secunde in fata, si abia tarziu am realizat schimbareaa...ca Ric era pe 3 in timp ce Vettel ii mirosea fumul unui Lotus (Maldonado?) si nu stia ce miroase asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 6, 2014 Share Postat Iulie 6, 2014 [...] asked if he had any doubts that he would have won the race without his problem, Rosberg replied: “I'm very confident that I would have won the race, yeah.” Ceea ce mă face să-mi doresc și mai tare să-l bată Lewis în Germania. Rău de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot OK, merge pariul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu te obosi - a plouat cam ca la Assen, la MotoGP. Unii au ieșit la timp, alții (Ferrari și Williams) au ratat total momentul. Lewis s-a sincronizat prost cu momentul în care pista se usca pentru ca ploaia să reînceapă când s-a decis el să iasă din nou. Rosberg a rămas pe pistă încă un tur și s-a scos. În cursă șansa s-a decis să egalizeze puțin ghinioanele pe anul acesta. Lewis is back in business Foarte tare Bottas ! Lewis a gafat-o singur in calificari, a recunoscut-o personal. Era fix in fata lui Nico inainte de ultimul tur de calificare, avea toate cartile in mana. A abandonat ultima tentativa de tur cronometrat dupa primele 2 sectoare crezand ca "nu mai era nimic de scos in sectorul 3". A doua sedinta de calificari consecutiva in care si-o trage singur. Bottas e un mare pilot in devenire. Rapid, constant si betivan. #suomipride N-am vazut cursa intreaga, ci doar vreo 60% din ea. Imi pare bine ca Rosberg a avut probleme Nu e bine sa te bucuri de necazul altora, dar imi pare bine fiindca si Hamilton a avut destule necazuri in timp ce Rosberg castiga curse. Si chiar imi doresc ca cel mai bun sa castige, nu cel mai norocos. N-am inteles cand a trecut Ricciardo de Vettel... probabil strategii diferite, nu stiu. Dar stiu ca la un momentdat Vettel era la vreo 10 secunde in fata, si abia tarziu am realizat schimbareaa...ca Ric era pe 3 in timp ce Vettel ii mirosea fumul unui Lotus (Maldonado?) si nu stia ce miroase asa. Vettel a mers pe doua opriri, Ricci pe una. Intrebat dupa cursa daca strategia lui a fost gresita, a raspuns necaracteristic, sec si comic: "da". [...] asked if he had any doubts that he would have won the race without his problem, Rosberg replied: “I'm very confident that I would have won the race, yeah.” Ceea ce mă face să-mi doresc și mai tare să-l bată Lewis în Germania. Rău de tot. In mod normal cu Hamilton plecat din prima linie (sau din pole), i-ar fi fost greu sa castige. Cu Hamilton plecat de pe 6 avea toate sansele. Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot Si eu. Nu e la fel de rapid ca Ham, dar Nico e mult mai destept si mai viclean. Iar Lewis, oricat de rapid e pe un singur tur, e un coclit. Nah c-am zis-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Cu Hamilton plecat de pe 6 avea toate sansele. Îl cam prindea și fără să abandoneze Rosberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Q: a inteles cineva legalitatea ispasirii penalizarii lui Alonso? Din cate stiu eu, nu este legal sa te folosesti de o intrare planificata la standuri pentru a ispasi un stop-go. Logica unui stop-go este tocmai sa fi penalizat mai mult decat printr-un ride-through - ceea ce, in mod evident, nu a fost cazul. Sau daca primea ride-through se considera ca l-a efectuat in momentul in care ar fi intrat la standuri pentru o oprire normala? Ca sa nu mai spun despre faptul ca un pilot are 3 ture pentru a-si ispasi penalizarea, iar Alonso a intrat dupa vreo 10... Îl cam prindea și fără să abandoneze Rosberg De prins, poate. Desi pana in momentul in care a inceput Rosberg sa aiba probleme pe downshifts ecartul era destul de constant. De depasit ar fi fost altceva. Rosberg stie sa se apere, iar cu o masina echivalenta, i-ar fi fost foarte greu lui Lewis sa treaca de el. Editat Iulie 7, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Am gasit in regulamentul din 2012 urmatoarele (dar nu stiu daca pentru 2014 s-a modificat) More severe are the five- and ten-second time penalties (also commonly known as a stop-go penalties) where the driver must not only enter the pits, but must also stop for five/ten seconds at his pit before rejoining the race. During this time the driver’s team are not permitted to work on the car or change the car’s tyres.In the case of all three penalties, a driver has three laps from the time his team is notified in which to enter the pits. Failure to do so may result in a black flag and the driver being excluded from the race. Alonso asa a facut? A intrat dupa 10 tururi de la anuntarea penalizarii, iar atunci a schimbat si gumele? Editat Iulie 7, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) A intrat la mai bine de 10 ture (zic eu cu aproximatie, nu am urmarit exact) dupa ce informatia a fost impartasita cu audienta (a aparut pe ecranele noastre). Moment in care echipa era deja, cel mai probabil, informata. Si-a vazut omu' de cursa lui pana cand a intrat sa schimbe gumele, asa cum era planificat in strategie. A oprit in boxa Ferrari, mecanicii au asteptat ceea ce a parut a fi 5 secunde (durata stop-go-ului) inainte de a se apuca de umblat la masina. Bineinteles, nu asta e problema: toata lumea stie ca nu cele 5 secunde pe care le stai oprit sunt cu adevarat penalizante, ci trecrea pe aleea standurilor in sine. Alonso ar fi trebuit s-o faca de 2 ori: o data pentru penalizare, o data pentru intrarea planificata. Mi se pare destul de scandalos ca absolut nimeni nu a scris despre asta. Nu e niciun articol, nimic. What the f.uck? Nu a fost singura aiureala din cursa: la al doilea start, pilotii au plecat in ordinea in care se aflau in momentul in care steagul rosu a fost aratat. Mi se pare complet eronat, in sensul in care in cazul opririi cursei (fie ca ea este reluata sau nu) se ia in considerare clasamentul din turul precedent fata de turul in care s-a produs incidentul. In cazul de fata, incidentul s-a produs in turul 1, la cateva viraje dupa start. Restartul ar fi trebuit deci logic sa se faca din pozitiile initiale de pe grila... Imi scapa ceva? » Post actualizat in 07 Jul 2014 14:57 Acelasi lucru s-a intamplat in 1998 la Spa: turul 1, accident masiv cu multe masini implicate, dupa acul de par La Source (primul viraj). Steag rosu. Restart al cursei in functie de grila initiala. Ba mai mult, unii piloti implicati in accident au putet sa ia startul din nou, profitand de masina de rezerva. Editat Iulie 7, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 E ciudat. Hai ca nu a aparut in presa despre asta, dar echipele rivale nu au vazut, sa faca o sesizare ceva la directorul de cursa? La motogp in Australia, anul trecut, Lin Jarvis s-a dus direct sa anunte ca Marquez n-a intrat la boxe in turul in care trebuia, imediat cum a vazut ca asta ramane pe circuit. In Formula 1 echipele nu sunt atente si la adversari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentino Rossi VR46 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Amuzant Vettel, cum se tot plangea de comportamentul lui Alonso. Oare chiar au uitat baietii astia cum aratau luptele pe circuit acum ceva ani? Si sper ca Raikkonen este ok dupa accidentul destul de violent pe care l-a avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Amuzant Vettel, cum se tot plangea de comportamentul lui Alonso. Oare chiar au uitat baietii astia cum aratau luptele pe circuit acum ceva ani? Si sper ca Raikkonen este ok dupa accidentul destul de violent pe care l-a avut. Sebastian Vettel “I got the call that I should respect track limits. I knew exactly that he was complaining in front, and then I started to do the same thing. I don’t know who won in terms of keeping the list! “Obviously for me it was easier to spot him when he went wide, rather than him seeing me. I’m not sure about the resolution of the Ferrari mirrors, but according to his complaints it must be awesome.” Se pare ca Alonso a inceput. S-au plans amandoi ca niste copii, dar per total a fost un duel frumos de urmarit pentru noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.