Nechifor Solitaru' Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 In Formula 1 echipele nu sunt atente si la adversari? Eu cred că a fost OK, altfel săreau toți pe ei. Poate s-a schimbat ceva în regulament ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Da, e pur si simplu lacunar articolul respectiv din regulament. Lasa loc de interpretare:The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an Incident: a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned.La fel si in cazul suspendarii cursei: 41) SUSPENDING A RACE 41.1 Should it become necessary to suspend the race because the circuit is blocked by an accident or because weather or other conditions make it dangerous to continue, the clerk of the course will order red flags to be shown at all marshal posts and the abort lights to be shown at the Line. 41.2 When the signal is given overtaking is forbidden, the pit exit will be closed and all cars must proceed slowly to the starting grid. The first car to arrive on the grid should occupy pole position and others should fill the remaining grid positions in the order they arrive. If the race is suspended during a safety car intervention, and the safety car is directed into the pit lane, cars should stop in a line behind the safety car in the fast lane of the pits. 41.3 Any cars unable to return to the grid as a result of the track being blocked will be brought back when the track is cleared and will be arranged in the order they occupied before the race was suspended. Additionally, any cars in the pit lane or pit entry at the time the race was suspended will be pushed onto the grid and arranged in the order they occupied before the race was suspended. If the race has been suspended in the pit lane (see Article 41.2) any such cars will again be arranged in the order they occupied before the race was suspended. In all cases the order will be taken at the last point at which it was possible to determine the position of all cars. All such cars will then be permitted to resume the race. Concluzie: un regulament scris de niste cimpanzei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Pirelli reveals images of 18-inch F1 tyres 4 bucati cromate pentru Hamilton, va rog Defapt 8, sa aiba si pe rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Cu spinner-e. Sunt sigur ca-i surade ideea. » Post actualizat in 08 Jul 2014 16:51Ce munceste baetii astia... Nici de mancat n-are timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Da, e pur si simplu lacunar articolul respectiv din regulament. Lasa loc de interpretare: Pe de altă parte, cu stop&go "clasic" nu ai cum să-i dai cuiva o penalizare minoră fiindcă, indiferent de câte secunde îi dai să stea, mai pierde vreo 20 cu intratul și ieșitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 E legal si normal stop & go-ul ala...a fost deja aplicat de anul trecut .In schimb nu inteleg de ce nu l-au penalizat pe vettel can l-a depasit pe alonso .clar a iesit cu toate cele 4 roti in afara pistei Jorge downlodeaza cursa .!a fost cea mai interesanta cursa pe uscat din ultimii ani » Post actualizat in 09 Jul 2014 07:10In ce hal arata rotile de 18`` !!! Amintesc de anii `70. Sper sa le introduca rapid !Ar aduce un plus de spectacol dar si de look dupa parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Nu atunci se vaita pe team radio ca alonso l-a scos intentionat de pe circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) N-am vazut cursa,tre s-o vad,am inteles ca a fost foarte misto. Imi place ca a dat si Rosberg pt prima oara in 2014 de probleme.Ar fi fost cazul,prea ii mereau toate ca pe ata. Am vazut calif,mai avea putin Hamilton si plangea cand a iesit pe 6. Pirelli reveals images of 18-inch F1 tyres 4 bucati cromate pentru Hamilton, va rog Defapt 8, sa aiba si pe rezerva Nu stiu de ce multa lume il uraste pe Hamilton. E un pilot extraordinar.A,nu e pilotul meu preferat,dar este un campion. Foarte tari rotile pe 18,Pirelli are dreptate.Vor gume cu corespondenta in viata reala,mergand pe trendul motoarelor.Foarte bine.Pt ca draq,gumele de 13 merg numa pe Daciile vechi. Foarte multi fani tind sa-l subaprecieze pe Rosberg .Din aceasta cazuza sper sa-l bata pe Lewis la sf de campionat.Rau de tot Eu nu cred ca il subapreciez pe Rosberg.E un pilot bun cu o masina extraordinara.Este foarte ordonat,foarte organizat,se vede asta si in stilul lui.E un pilot rapid in stilul Button.Dar Button sper sa fie ultimul pilot rapid si atat care a luat un campionat. Insa Hamilton mi se pare un pilot extraordinar.Este foarte talentat.E adevarat,nu are aceeiasi disciplina ca Rosberg,dar sunt de parere ca e capabil de mult mai multe. Se si vede pe teren,in luptele directe,ca odata ce l-a prins ,in 90% din cazuri Hamilton i-o trage. Cand se lupta de la distanta,as zice ca sunt egali.Dar in "dogfights" ca sa fol un limbaj aeronautic,Hamilton e superior. Si tot timpul voi prefera un pilot care castiga pe circuit unui pilot care castiga prin strategii. Perioada Schumacher a fost oribila,sper sa nu se mai repete never.4 ani (2000-2004) de depasiri la boxe si strategii.Noroc cu Alonso Si iarasi,sa nu uitam de perioada Newey-Vettel.Iata cum piloti rapizi pot iesi campioni mondiali.Bine,acum nu il compar pe Vettel cu Rosberg,Vettel e mult superior. Editat Iulie 9, 2014 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 9, 2014 Autor Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) @Method: eu nu il urasc pe Hamilton. Din contra, anul asta tin cu el. Am zis asa, in gluma, de jantele cromate Si mie mi se pare ca Hamilton e mai "sofer" Vettel si Rosberg sunt robotei. Foarte rapizi, foarte talentati, dar parca sunt programati sa mearga asa. Pe cand Hamilton, Alonso, Kimi, mi se par mai bataiosi, mai capabili... au spiritul ala de "racer". Ca sa fac o comparatie, as zice ca nemtii astia, sunt ca doi tocilari care invata de rup pentru BAC, fac teme si pregatire la toate materiile, si la examen iau peste 9 sau chiar 10. Pe cand Alono, Hamilton, Kimi, sunt aia care chiulesc de la ore, copiaza tema in clasa de la colegi, etc., iar la BAC au note peste 8. Editat Iulie 9, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Mie nu mi-a plăcut Hamilton niciodată (nu ca pilot). Dar este un pilot excelent, mai ales în condiții ciudate (cum a fost cursa aia de la Spa cu Kimi). A făcut nenumărate gafe dar s-a schimbat în bine. Anul ăsta mi se pare că a mers excepțional și a avut parte de tot ghinionul din lume, spre deosebire de Rosberg, excepție ultima cursă în care șansa pare să încerce să îndrepte lucrurile. Așa că, pentru F1 2014, eu țin cu Hamilton. ( Trăiască cocalarii ! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 E legal si normal stop & go-ul ala...a fost deja aplicat de anul trecut . Ti se pare normal ca un ride-through sa fie mai penalizant decat un stop-go? E cam aberant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 drive trough nu cred ca mai exista .a fost inlocuita de penalizarea asta de 5 sec si de 10 sec in cazuri mai dubioase ...a fost introdus la inceputul anului trecut.Sper sa nu gresesc .Sincer nu mai urmaresc cu asa mare interes f1 deci nu sunt foarte sigur !Dar stiu sigur ca si anul trecut au fost penalizati piloti si au ispasit "pedeapsa" in acelasi fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 9, 2014 Autor Share Postat Iulie 9, 2014 Hai ca arata chiar frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Ti se pare normal ca un ride-through sa fie mai penalizant decat un stop-go? E cam aberant. Ca să nu mai zic cum e o penalizare ride-through la motociclete. E aproape la fel de dură ca un steag negru. Ar trebui să găsească o soluție de compromis pentru a penaliza chestiuni minore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 (editat) drive trough nu cred ca mai exista .a fost inlocuita de penalizarea asta de 5 sec si de 10 sec in cazuri mai dubioase ...a fost introdus la inceputul anului trecut.Sper sa nu gresesc .Sincer nu mai urmaresc cu asa mare interes f1 deci nu sunt foarte sigur !Dar stiu sigur ca si anul trecut au fost penalizati piloti si au ispasit "pedeapsa" in acelasi fel Mai exista. Uite tot paragraful din regulament referitor la penalizari: 16.3 The stewards may impose any one of the penalties below on any driver involved in an Incident: a) A five second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least five seconds and then re-join the race. The relevant driver may however elect not to stop, provided he carries out no further pit stop before the end of the race. In such cases five seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned. b ) A drive-through penalty. The driver must enter the pit lane and re-join the race without stopping. c) A ten second time penalty. The driver must enter the pit lane, stop at his pit for at least ten seconds and then re-join the race. If either of the three penalties above are imposed during the last three laps, or after the end of a race, Article 16.4b) below will not apply and five seconds will be added to the elapsed race time of the driver concerned in the case of a) above, 20 seconds in the case of b ) and 30 seconds in the case of c). d) A time penalty. e) A reprimand. If any of the five penalties above are imposed they shall not be subject to appeal. f) A drop of any number of grid positions at the driver’s next Event. g) Exclusion from the results. h) Suspension from the driver’s next Event. Ca să nu mai zic cum e o penalizare ride-through la motociclete. E aproape la fel de dură ca un steag negru. Ar trebui să găsească o soluție de compromis pentru a penaliza chestiuni minore. Just. La F1 exista penalizarea in timp (secunde) aplicabila la sfarsit de cursa. La MotoGP nu cred ca au asa ceva. Editat Iulie 9, 2014 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 La F1 exista penalizarea in timp (secunde) aplicabila la sfarsit de cursa. La MotoGP nu cred ca au asa ceva. Nu numai asta. La F1 cursa e mult mai lungă, mai ai șansa să recuperezi ceva. La moto, poți să te retragi liniștit la boxe după un ride-through Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Dau moca revista "Anul Formulei 1" pentru un pasionat/colectionar. Doar in Bucuresti. http://www.librarieuniversala.ro/anul-formulei-1-2005-2006-dan-alexandrescu-978-284-707-108-36-178965?filter_name=anul%20formulei%201 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Am vazut si eu in sfarsit cursa.Deci foarte tare. Raikonnen mi s-a parut ca a facut o greseala de incepator.Massa in spatele lui bineinteles ca a avut o reactie de rookie (e normal,e la inceput tre sa-l intelegem ) spre deosebire de Kobayashi care a salvat-o frumos,avand in vedere ca daca i-o tragea,nu cred ca era bine de Iceman. Mi-a placut reactia lui Rosberg care a zis ca locul 1 al lui nu era in pericol daca nu era problema cu cutia.Da,sigur. Rosberg facea 1.38/tur cand masina merea stas,iar Hamilton dupa ce a schimbat pe prime,facea 1.37,prime-ul fiind mai rapid decat option.Prime=medium si option=soft parca,nu?In fine,guma mai tare era mai rapida decat guma mai moale,lucru de care s-a mirat toata lumea,si lucru la care nu se astepta nimeni.Deci pe de o parte imi place faptul ca s-au egalat punctele,dar pe de alta parte ma oftic ca a abandonat Rosberg,pt ca am fi avut un duel fantastic. Si apropo de dueluri,vai ce duel intre Vettel si Alonso,ca in anii'90.Bine,faptul ca amandoi s-au lamentat ca niste pixde a fost cam penibil,dar per total a fost spectacol,au depasit amandoi la iesirea de pe linia dreapta in curba aia atat de dura,vai,vai,iti trebuie oo... Alonso extrem de dur,desi cu o masina inferioara,dar nici Vettel n-a fost agarici,s-a tinut tare,baiatul,desi a stat multe tururi in urma lui Alonso,bine ca a tot incercat si pana la urma i-a iesit.Tare duelul oricum.Oricum de castigat au avut Button si Ricciardo din acest duel. Ricciardo iar a impuscat un podium,bine ca nu l-a mai prins Button. Nu am inteles discutia de aici cu privire la penalizarea de 5sec.Da,e noua treaba,de anul asta,dar cei de la Sky au prins-o din zbor si nu li se parea nimic in neregula.E foarte buna penalizarea aceea de 5sec,care se face astfel incat sa pierzi doar 5 sec,nu drive-through,care iti distruge cursa.Poti s-o faci sau nu,daca nu o faci,ti se scad 5 sec din timpul de finish. Bottas a mers impecabil si masina lui a mers si mai si.Ma asteptam sa mearga mai slab Williams,mai ales ca e un circuit de apasare mare,dar se pare ca pe langa puterea data de motoarele Mercedes au reusit sa gaseasca si apasarea.Si pe deasupra,le consuma si mai putin motoarele,ciudat lucru. Oricum,per total frumoasa cursa,bine ca s-a relansat lupta pt campionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 15, 2014 Autor Share Postat Iulie 15, 2014 Da, m-am cam prins care e treaba cu penalizararile astea stop&go. Initial credeam ca sunt niste masuri mai dure decat un drive-through, ca pilotii nu doar trec le la boxe, ci sunt obligati sa si stea acolo cateva secunde, fara ca mecanicii sa se atinga de masina. Dar e gresit. In realitate, e o penalizare mai usoara... cateva secunde in plus la intrarea programata la boxe. Se schimba gumele, iar cand au terminat, in loc sa ii dea drumul pilotului sa plece, e tinut pe loc cateva secunde, timp in care nnimeni nu se mai atinge de masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Da,e o chestie foarte misto zic eu.Pt ca inainte daca primeai o penalizare,la revedere cursa. Un drive-through,cea mai usoara penalizare,insemna aprox.25s,ceea ce e enorm in F1. De stop-and-go 10s nu mai zic. Acum se face intr-un pit programat si astfel pierzi doar 5s.Au gandit-o bine. Acum la Alonso s-a efectuat penalizarea inainte de interventia mecanicilor,,ceea ce zic eu ca e gresit dpdv legal ca sa zic asa,pt ca asta le-a permis mecanicilor sa se puna pe pozitie cu cricurile fata-spate si respectiv cu pistoalele la roti,micsorandu-le timpul de pit. Logic ar fi fost sa o faca dupa interventia mecanicilor,cand si-au luat toti mainile si sculele de pe masina,aceasta sa mai stea 5s la pit. Dar in fine,nu conteaza,astea sunt subtilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Da,e o chestie foarte misto zic eu.Pt ca inainte daca primeai o penalizare,la revedere cursa. Un drive-through,cea mai usoara penalizare,insemna aprox.25s,ceea ce e enorm in F1. De stop-and-go 10s nu mai zic. Acum se face intr-un pit programat si astfel pierzi doar 5s.Au gandit-o bine. Nu neaparat. Si inainte exista penalizarea in timp, post-cursa. Era cam acelasi lucru. Si nu pierzi chiar 25s cu o trecere pe la standuri (drive-through). Atat spune cronometrul ca dureaza trecrea pe aleea standurilor - timp in care nu stai pe loc. Mergi, chiar daca e vorba de o viteza limitata. Practic pierzi 10 poate 15s pe circuitele cu o alee a standurilor lunga. » Post actualizat in 15 Jul 2014 13:25 De prin lume adunate: - - Rosberg despre batalia Alonso-Vettel - - Hunt vs. Lauda reloaded - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Nu neaparat. Si inainte exista penalizarea in timp, post-cursa. Era cam acelasi lucru. Si nu pierzi chiar 25s cu o trecere pe la standuri (drive-through). Atat spune cronometrul ca dureaza trecrea pe aleea standurilor - timp in care nu stai pe loc. Mergi, chiar daca e vorba de o viteza limitata. Practic pierzi 10 poate 15s pe circuitele cu o alee a standurilor lunga. Eh,inainte iti tragea un drive-through de se ducea draq cursa si gata. Pe drive-through se pierd minim 25s,cam asta spune toata lumea.Acuma,nu pot baga mana-n foc ca sunt 20,25 sau 30.Da 10s nu sunt oricum.Era o chestie clara : daca luai un drive-through inainte era cursa gata.Scurt. Adica ailalti merg la peste 300kmh,in timp ce tu franezi pana la 80 (sau e 60 acum dupa incidentul ala al lu Webber cu cameramanul?),meri la 80 (60?) pe linia boxelor care e destul de lunga si apoi accelerezi 3m ca sa franezi sa intri pe prima curba.Se pierde timp grupa mare,e clar. Pana anul asta nu exista treaba asta cu 5s la pit-uri in timp ce-ti faci pit-stop-ul,si,repet,mi se pare un lucru bun.Uita-te in regulamente sa vezi ca de anul asta e introdusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 15, 2014 Share Postat Iulie 15, 2014 Eh,inainte iti tragea un drive-through de se ducea draq cursa si gata. Pe drive-through se pierd minim 25s,cam asta spune toata lumea.Acuma,nu pot baga mana-n foc ca sunt 20,25 sau 30.Da 10s nu sunt oricum.Era o chestie clara : daca luai un drive-through inainte era cursa gata.Scurt. Adica ailalti merg la peste 300kmh,in timp ce tu franezi pana la 80 (sau e 60 acum dupa incidentul ala al lu Webber cu cameramanul?),meri la 80 (60?) pe linia boxelor care e destul de lunga si apoi accelerezi 3m ca sa franezi sa intri pe prima curba.Se pierde timp grupa mare,e clar. Pana anul asta nu exista treaba asta cu 5s la pit-uri in timp ce-ti faci pit-stop-ul,si,repet,mi se pare un lucru bun.Uita-te in regulamente sa vezi ca de anul asta e introdusa. Limita generala e de 80km/h, dar se poate modifica daca e nevoie: 30.12 A speed limit of 80km/h will be imposed in the pit lane during the whole Event. However, this limit may be amended by the stewards following a recommendation from the FIA F1 safety delegate. N-am zis ca nu e de anul asta. Am zis doar ca exista de cativa ani posibilitatea de a penaliza post-cursa un pilot cu secunde suplimentare, ceea ce este practic acelasi lucru. » Post actualizat in 16 Jul 2014 17:26 Casca lui Rosberg pentru MP al Germaniei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iulie 16, 2014 Autor Share Postat Iulie 16, 2014 http://www.motorsport.com/f1/news/f1-legend-forghieri-slams-ridiculous-drs Sunteti de acord? Eu nu in totalitate. Sunt de acord ca DRS-ul e cam "fake". Dar aerodinamica si mai scazuta? In niciun caz. Discuri de otel? WTF.. ori e Formula 1, ori nu mai e deloc. Cele mai performante masini de pe strada au discuri de carbon... daca ajungem in Formula 1 cu tehnologii de pe Dacia Logan, atunci in viitorul nu foarte indepartat, F1 o sa se tina pe un hipodrom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 17, 2014 Share Postat Iulie 17, 2014 Casca lui Rosberg pentru MP al Germaniei Superba http://www.motorsport.com/f1/news/f1-legend-forghieri-slams-ridiculous-drs Sunteti de acord? Eu nu in totalitate. Sunt de acord ca DRS-ul e cam "fake". Dar aerodinamica si mai scazuta? In niciun caz. Discuri de otel? WTF.. ori e Formula 1, ori nu mai e deloc. Cele mai performante masini de pe strada au discuri de carbon... daca ajungem in Formula 1 cu tehnologii de pe Dacia Logan, atunci in viitorul nu foarte indepartat, F1 o sa se tina pe un hipodrom Pai domnul designer de Ferrari se cam contrazice singur : pe de o parte e de acord cu tehnologia avangardista a motoarelor,dar pe de alta parte nu e de acord cu tehnologia avangardista a franelor. Nu au ce cauta discurile de otel in F1 in opinia mea.Toate masinile ar trebui sa aiba discuri de carbon.Bine,de carbon,nu de carbon,de silicon-carbide pt masinile de strada.Daca ar face discuri de carbon ca pt masinile de f1 pe masinile de strada,ar avea o mare problema pt ca discurile de carbon lucra numa peste 300 de grade Vis-a-vis de drs,da,sunt de acord,ar trebui eliminat.Ce e haios e faptul ca treaba cu drs-ul tot de la Ferrari a plecat.Schumacher folosea un eleron care se "indoia" la viteze mari pt a micsora drag-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.