Sari la conținut

Formula 1


Jorge Lorenzo

Postări Recomandate

Cam dubioase aceste defecte la masina lui Hamilton ..intai disc frana explodat ,acum surgere de carburant ...poate nu echipa dar cineva din interiorul echipei il saboteaza ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niki Lauda e cel mai mare fan al lui Hamilton de la Mercedes. Il considera cel mai rapid pilot de pe grila si s-a chinuit mai bine de un an sa-l aduca de la McLaren.

Mercedes pare o masina din ce in ce mai fragila in ceea ce priveste fiabilitatea, iar ghinionul face ca toate problemele sa apara pe masina lui Hamilton. La fel s-a intamplat si la RedBull, anii trecuti cu Webber, anul asta cu Vettel.

Off topic: ce cautati pe forum duminica la ora asta? De ce nu baraiti motoretele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: ce cautati pe forum duminica la ora asta? De ce nu baraiti motoretele?

 

E mai safe pe forum :lol:

 

Iar am pierdut cursa, am apucat sa vad doar sfarsitul, cand Ricciardo le-a dat fum lui Hamilton si Alonso. Dar pe asta o s-o descarc, sa ma uit calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: ce cautati pe forum duminica la ora asta? De ce nu baraiti motoretele?

 

Eu am fost mahmur si inca sunt :) Azi m-am dat pe forumuri si am asteptat cursa .A meritat fiecare minut.A fost o cursa foarte buna ,am transpirat cu un porc pt alonso dar pana la urma n-a fost sa fie :) eh,e bun si locul doi ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa neasteptat de spectaculoasa. S-au intamplat foarte multe, cu 3 perioade de Safety Car in primele 27 de ture (din 70). Am fost foarte surprins de vulnerabilitatea masinilor Mercedes, cu Hamilton incapabil sa treaca de Vettel si Alonso, si Rosberg care a trecut cu mare greutate de J.-E.V.

Imi pare rau pentru cei care au avut ghinion la prima iesire a Safety Car-ului si care astfel si-au compromis cursa: Rosberg, Vettel si mai ales Bottas. Maldonado s-a facut din nou remarcat printr-un contact dar, cumva, a reusit sa termine cursa. Hamilton a avut o cursa buna de recuperare in ciuda unei greseli stupide la inceput, si a profitat din plin de cele 3 neutralizari care au aparut in momente oportune pentru el (in ceea ce priveste strategia). Faptul ca a refuzat sa-l lase pe Rosberg sa treaca in ciuda orinelor de echipa va fi discutat intens in cadrul echipei - desi Lauda si-a exprimat clar punctul de vedere in ceea ce-l priveste pe "puiul lui de aur": Lewis was right to ignore the team's call. Va urma...

Ajutat si de conditiile speciale din cursa, Alonso s-a descurcat din nou excelent. A adus, practic singur, Ferrari inapoi pe podium. L-am vazut zambind si destul de multumit, pentru prima data dupa mult timp. Ricci a facut o cursa memorabila, fara greseli. Ca si in cazul lui Hamilton, strategia lui de cursa s-a potrivit perfect cu evenimentele. Depasirile asupra lui Hamilton si Alonso au fost superbe.

Totusi, probabil ca "vedetele" cursei au fost cele doua tête-a-queue-uri pe lina dreapta: primul l-a scos din cursa pe Sergio Pérez, al doilea l-a facut pe Vettel euroul internetului. Videos:

- Pérez

- Vettel ( aratandu-i lui "Checo" cum se face :D )

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca a refuzat sa-l lase pe Rosberg sa treaca in ciuda orinelor de echipa

 

Dacă-l lăsa atunci să treacă, termina în spatele lui Rosberg. Așa, a terminat în fața lui. Mie mi se pare Lulu concurează doar contra lui Rosberg în 2014 și nu văd nici un motiv pentru care ar fi trebuit să se dea la o parte în fața concurentului direct, mai ales că luptau pentru poziția pe pistă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta e chiar tare... sunt doar doi piloti care se bat pentru campionat, amandoi din cadrul aceleiasi echipe, si totusi se dau ordine. Pai lasa-i frate sa castige cel mai bun... oricum unul din ei e campion, si e de la echipa ta. Si oricum tot tu castigi si la constructori.

 

Inteleg ordinele de echipa cand te bati cu adversarii, cand ai concurenta reala si ai nevoie de asa ceva. Dar acum chiar nu a fost cazul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si totusi se dau ordine.

 

A fost mai mult o tentativă. Lauda, cât de subiectiv ar fi el, a subliniat că mesajul respectiv a fost transmis într-un moment de panică și că nu a fost reluat de cineva din conducerea echipei.

» Post actualizat in 28 Jul 2014 11:07

Wolff:

“I don't want to play the vicious general and demand that they obey the rules. I could have gone on the radio or Paddy [Lowe] could but we didn't. Maybe what we decided at the beginning of the season doesn't function anymore but we cannot ask either driver to give up positions or jeopardise their own championship chances for the benefit of the team.”

» Post actualizat in 28 Jul 2014 11:11

Wolff added that he hadn't intervened over the radio because he felt it could be time for Mercedes to change its approach to the races with no team likely to challenge its supremacy this season.

» Post actualizat in 28 Jul 2014 13:02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rosberg foarte penibil, mai avea putin si plangea ca nu-l lasa Hamilton sa treaca. Nu merita sa fie campion.

 

E discutabil. Din declaratiile care s-au dat, echipa a fost cea care i-a comunicat lui Rosberg faptul ca Hamilton il va lasa sa treaca, fiind pe o alta strategie. Iar din punctul de vedere al echipei, era cel mai bun lucru de facut: daca trecea, Rosberg ar fi putut sa valorifice avantajul pe care il avea cu cauciucurile soft si posibil sa castige. Avand in vdere avantajul de performanta pe care il au acum, Mercedes isi permit sa ii lase pe piloti sa se bata. Daca ii aveau pe RedBull sau Ferrari la 5 puncte in spate in campionat, sunt sigur ca il obligau pe Hamilton sa il lase sa treaca.

 

In schimb Nico are dreptate in ceea ce priveste Safety Car-ul: cei care erau clasati pe primele 3 locuri in cursa in momentul in care masina de securitate a intrat pentru prima data au fost penalizati aiurea. Trecusera de intrarea la standuri si au trebuit sa mearga intr-un ritm foarte scazut pana la regruparea plutonului - timp in care restul apucasera deja sa faca si o oprire la standuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Or fi bune punctele pentru echipă, dar campionatul e pe masă și brânza e pe bani :D

 

Hamilton :

“But [in Hungary] that wasn't really the case, we were both in the fight and it's the championship at stake. So I'm grateful that I held on to those valuable points.”

» Post actualizat in 28 Jul 2014 19:22


Rosberg (sâmbătă, după calificări) :

 

"Also I would prefer to be out there battling with Lewis. That would give me the maximum adrenalin rush. Of course I am very, very happy [with pole], but it was not after a gloves-off battle with Lewis. That takes away a little bit of the ecstatic happiness."

 

:D ecstatic happiness

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rosberg sambata:as fi preferat ca si Lewis sa fie acolo, in batalia pt pole positon

 

Acelasi Rosberg duminica :de ce nu ma lasa sa trec ? :D :D


» Post actualizat in 29 Jul 2014 06:54


Am fost acolo, la Hunagaro, intr.adevar ultimele tururi ne.au tinut cu sufletul la gura.

LIKE

 

Cum suna motoarele ?

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rosberg sambata:as fi preferat ca si Lewis sa fie acolo, in batalia pt pole positon

 

Acelasi Rosberg duminica :de ce nu ma lasa sa trec ? :D :D

» Post actualizat in 29 Jul 2014 06:54

LIKE

 

Cum suna motoarele ?

 

Sub asteptarile mele. As putea zice ca se auzeau mai tare cele de la Formula3.

Am avut loc in zona Bronz 1 chiar intr-un "S" si turatiile nu erau mari acolo, plus ca eu puteam compara cu SBK1000 (unii prieteni au fost impresionati).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa nu observ contrastul intre cat s-a scris despre Vettel dupa cursa din Malaysia din 2013 pentru ca a ignorat ordinele de echipa, si cat nu s-a scris despre Hamilton care a facut acelasi lucru duminica trecuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mai precis Vettel nu a ascultat ordinele de echipa si nu a luat piciorul. Iar Hamilton nu a ascultat ordinele de echipa si nu a luat piciorul.

Cand i-au cerut lui Nico sa ia piciorul (Malaysia 2013) si sa nu-l depaseasca pe Hamilton, ce a facut? A luat piciorul. Nu inteleg de de ii sare toata lumea in cap acum. Hamilton e recidivist: in Spania a folosit o setare de motor mai performanta, pe care echipa i-a spus sa nu o foloseasca pentru a reusi sa-l tina in spate pe Rosberg. Nico putea sa faca si el acelasi lucru pentru a forta; nu a facut-o.

E adevarat ca se bat pentru campionat iar campionatele se castiga si cu noroc, dar Hamilton a tras matza de coada cam mult in Ungaria. A avut noroc ca n-a lovit masina in primul tur, cand a scapat-o. A avut din nou noroc cu primul SafetyCar care i-a stricat cursa lui Rosberg. A avut iar noroc cu celelalte doua SafetyCar-uri care i-au permis sa ramana aproape de adversari. Apoi ignora ordinele de la standuri, negand astfel posibilitatea unei victorii pentru echipa (si nu o spun eu, ci Wolff). Avand in vedere situatia din campionat si superioritatea Mercedes, comentariile publice au fost reduse. Dar daca era vorba de o lupta stransa cu alte echipe iar Hamilton le nega o victorie, ar fi fost interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK ... te-ai răcorit acum ? :D

 

- - -

 

Eu rămân la opinia că Hamilton a făcut ce trebuia în Ungaria. Wolff a zis că ordinul a fost dat cam cu jumătate de gură și într-un moment de agitație și că nici el și nici Lowe nu au intrat pe radio ca să insiste pe subiect. Mie mi se pare normal să dai un asemenea ordin când cel din față nu are în nici un caz șanse la victorie iar cel din spate o poate obține. În cazul de față nu a fost clar cine poate câștiga și nici că Lewis era scos din ecuație în momentul conversației prin radio.

 

http://www.crash.net/f1/news/207158/1/hamilton-cost-rosberg-win-chance-wolff.html

Editat de bibi.audiofil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hamilton a facut ce trebuia ca sa-si apere sansele. Dar cred ca si el si-a dat seama ca a exagerat, altfel nu vad de ce era atat de posac pe podium. Cand pleci de pe linia standurilor si ajungi pe 3 de obicei esti entuziast.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai da-l in papucii mei pe Rosberg... era la 10 km de hamilton, timpii pe tur erau mai lenti, si el se vaita prin radio ca de ce nu ii face loc. Pai ce vrei frate, sa opreasca ala pe dreapta ca esti tu la 2-3 secunde in spate? Du-te in curu' lui si stai lipit de el, si dupa aia sa te vaiti ca nu te lasa, daca singur nu esti in stare sa depasesti. Dar chiar a exagerat acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea mi se pare simplă. Nu poate nimeni să-ți ceară să-i oferi un avantaj de orice fel concurentului tău direct la titlul mondial. Cum adică să-l ajute ca să-i iasă pasența ? Hamilton ce e , pilot nr 2 ?


» Post actualizat in 29 Jul 2014 18:51

altfel nu vad de ce era atat de posac pe podium.

 

El a zis că era posac fiindcă i-au cerut să se dea la o parte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa ziceti ca sunt heităr si un mare fan Rosberg, dar...

h8i0BFT.png

A mers o mare parte din cursa (mai mult de 45 de ture) pe cauciucuri Soft uzate si a facut 3 opriri. Cand l-a prins pe Hamilton, era cam la sfarsit de viata cu niste cauciucuri moi, uzate, pe cand Hamilton abia pusese niste medii noi. De la standuri i s-a spus lui Rosberg (echipa a facut apelul, nu el) ca Hamilton il va lasa sa treaca pentru a nu il face sa piarda timp, el avand o strategie mai agresiva. Trebuia sa depaseasca si in acelasi timp sa nu isi uzeze prea mult gumele.


» Post actualizat in 29 Jul 2014 20:21

Mai da-l in papucii mei pe Rosberg... era la 10 km de hamilton, timpii pe tur erau mai lenti, si el se vaita prin radio ca de ce nu ii face loc. Pai ce vrei frate, sa opreasca ala pe dreapta ca esti tu la 2-3 secunde in spate? Du-te in curu' lui si stai lipit de el, si dupa aia sa te vaiti ca nu te lasa, daca singur nu esti in stare sa depasesti. Dar chiar a exagerat acum.


Problema lui Hamilton nu era ca Nico era prea departe de el sau ca era prea lent, ci ca lasandu-l sa treaca pierdea puncte fata de el in campionat. Chiar el a zis.

https://www.youtube.com/watch?v=GzXFCiy-Mnc&feature=youtu.be&t=1m37s

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...