mas oyama Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Salutare! topic liber deschis, friu liber la pareri de bine de rau despre acest model sau apropiat lui,ajunsuri neajunsuri ale acestei mobre. pe linga astea, ideea deschiderii acestui topic este si alta. Batrinica din imagini va suferi o deschidere pe cord, o transformare catre un aspect apropiat de cafe, scrambler, desert- racer cum doriti voi s-o numiti la sfirsit. pareri ,ginduri de bine de rau, e treaba fiecaruia cum le asterne, doresc doar o farima de civilizatie. Imaginile aici se ataseaza anevois ia mult timp, format mic,ca atare la fiecare postare in cazul unei postari cu multe imagini voi atasa link cu deschiderea directa catre un blog unde se vor putea vedea pe indelete tot ce e de vazut prezentarea dinsei http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/suzukaniana.html din pacate trebuia dezbracata pentru o analiza ''medicala"aprofundata! http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/undressing-grany.html voi posta si in limba romana pe blog , sa inteleaga toata lumea si sa nu par un fitzos cu aere de talente externe. pe curind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 arata decent. las'o asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 arata decent. las'o asa . cel mai neinspirat post @mas oyama: Godspeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) cel mai neinspirat post @mas oyama: Godspeed stage 2. rotile! cum rotile sun elementul care defineste linia unei motociclete, inceputul care da continuitate, lega totul pentru a avea un final vizual fericit, vor fi costumizate de la 0.... as zice,adica butuci proiectati, executati, spite facute manual, inele de 18”...construit ,centrat va fi o adevarata pacoste, provocare, dar merita...intr-un final!. proiectul este un soi de parteneriat, partener care dupa o saptamana de cautari telefoane,deplasari, chiorat ochii pe monitoare ore intregi, a reusit, cu chiu cu vai sa gaseasca gumele dorite, totusi,ele vor ajunge acasa abeea peste doua saptamani din praznica Germanie(suna a ciumeg, pai suna! pina sI cEI DE LA Buc au dat comanda dupa ele acolo). nu cred ca voi puea atasa fisier pDF la scan-ul proiectului ce tine de butuci, da va fi ceva sa se poata vedea. noroc si voie buna! pina la urmatoarea postare .....imagini care sper sa apara undeva la vedere. butucii! http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/heavy-duty-custom-hubs-mild-steel.html Editat Septembrie 11, 2013 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) Sincer sa fiu si eu as fi lasat-o cum e, doar curata, aranjata si lustruita. o motocicleta 100% originala nu merita transformata, doar una care are piese lipsa, defecte etc. dar daca tot te-ai apucat da-i bataie!!! Imi place ideea cu roti spitate, iar pentru anvelope as folosi pe cele de la Firestone Deluxe Champion..pentru un aspect cat mai clasic. ce i-as mai adauga/schimba: 1. far rotund de 6 inch..nu de 7! 2. ghidon clubman..nu semighidoane..tot pentru aspectul retro, cu manosane tip butoias. 3. evacuari custom, deși imi plac trompetele:)) alea cred ca ar merge mai bine unele cu diametru mai mic 4.fitre sport conice, deși nu aș schimba airbox-ul..dar deh..arată tare bine! 5.scurtată partea din spate a cadrului și rotunjită...cum a făcu și essadbay cu cafe-ul lui 6. saua nu cred ca ar trebui construita in forma monopostului specific cafe-race...mai degrabă as merge pe stilul scrambler dar un pic mai lunga. 7...era sa uit...ceasurile de bord! As folosi doua ceasuri rotunde, separate, in special cele tip mini gauges...cred ca stii la ce ma refer. Ehhh..cred ca ai si tu multe in cap! Bafta si spor la treaba...si sa ne tii la curent cu noutatile! Editat Septembrie 24, 2013 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Septembrie 25, 2013 Autor Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) multumesc! doar sa te inzestrezi cu rabdare, ca le vei vedea pe toate ce le-ai enumerat, cu siguranta si in plus. Editat Septembrie 25, 2013 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 man, imi place ce vad, bafta la project! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Interesante chestii, de urmarit... ce mi-ar fi placut si mie sa ma mai apuc de un mic proiectel scrambler, dar deabia am reusit sa o pun la loc cu putinul timp liber din ultima vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Octombrie 21, 2013 Autor Share Postat Octombrie 21, 2013 intr-un final avem si niple la spite! o preasamblare sa fim siguri ca lungimea spitelor a fost calculata corect, urmind a se trece la acoperit cu pulbere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 Buna. Bafta la proiect! Daca cumva te incurca carenele originale e posibil sa te pot eu scapa de ele. Iarna asta voi restaura si eu GSX 1100EF-ul meu.. diferenta e ca eu vreau sa-l aduc mai aproape de starea originala. Oare mai ai husa de la mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Buna. Bafta la proiect! Daca cumva te incurca carenele originale e posibil sa te pot eu scapa de ele. Iarna asta voi restaura si eu GSX 1100EF-ul meu.. diferenta e ca eu vreau sa-l aduc mai aproape de starea originala. Oare mai ai husa de la mine? daca pina acum am doar una, inseamna ca mai e. . Cu tot dragul, da un PM cu adresa de mail unde sa trimit imagini si apoi aprobare de la proprietarul mobrei si ale tale sunt . dupa multe incercari ,TAADDAAA! roata fata, preasamblata. mai multe de citit si vazut in acest link: http://oyamasgarage.blogspot.ro/2013/10/lacing-fat-wheel.html roata fata. Editat Octombrie 30, 2013 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 cam nasol la capitolul cuplare rigida foaie - roata spate. Ar trebui regandita zona, moto nu e foarte usoara si are ceva putere. PAcat de mobra initiala, arata foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 sunt constient! testam si v-om vedea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 PAcat de mobra initiala, arata foarte bine din aceeasi categorie : cel mai neinspirat post in rest godspeed ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Decembrie 10, 2013 Autor Share Postat Decembrie 10, 2013 (editat) cam nasol la capitolul cuplare rigida foaie - roata spate. Ar trebui regandita zona, moto nu e foarte usoara si are ceva putere. PAcat de mobra initiala, arata foarte bine iti urmaresc de multa vreme postarile, comentariile, sfaturile,stiu ca esti omul care nu-si raceste gura degeaba, din respect fata de tine, te asigur ca nu va fi ceva dezagreabil, cioplita din topor, niste chestii misto, simplificata, usurata, dezbracata de plasticaraie in alte cuvinte, asa in mare,te intelg! e parerea ta si o respect. legat de cupla elastica la foaia spate, e in faza in care nu prea mai am ce sai fac,dar un sfat e bine venit intotdeauna! primul salt! pe ”picoarelei” proprii! Editat Decembrie 10, 2013 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 si mergem inainte. rezervorul care va fi din tabla de aluminiu executat manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Felicitari pt progrese. Inca n-am apucat sa vb cu amicul cu GSX-ul pt carene. Oricum daca nu te superi le-as ridica personal (daca i le trebuie). Ajung din cand in cand prin Oradea si mi-ar placea sa vad live progresele motocicletei... poate am si eu ceva idei. Editat Ianuarie 15, 2014 de Cooler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) aproape! Editat Ianuarie 17, 2014 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 foar fain lucrat. 2 intrebari daca imi permiti, Ce grosime are tabla de alu si cu ce ai sudat-o ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) Nu pare foarte groasa, max 1.5-2 zic eu ... iar sudat e cu tig-ul, se vad baghetele langa ... Presupun ca sudurile care se vad acum pe fata or sa fie refacute si pe interiorul rezervorului(daca tot il ai inca deschis) iar cele de pe exterior slefuite la fata sau lasi sudurile proeminente? Editat Ianuarie 17, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 17, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2014 Robyb- multam! tabla aluminiu de 2mm,sudura TIG, sudor-ul am fost eu. ThunderByte -ai presupus bine!........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Felicitari nene, te-ai aruncat sa faci o modificare de genul si o faci cu cap ... e bine ca ai si timp si resurse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 aripa fata cutie electronica, buson si vizor nivel benzina rezervor. cupru pe aluminiu suport far si km-traj mission accomplished https://www.facebook.com/oyamas.garage/posts/1447541838816962?notif_t=like sa pentru doamna! tot ce se vede este cusut manual! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Superb. Am sa urmaresc acest topic, ma paste gandul si pe mine sa iau o japoneza batrana si sa o "tunez". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 In compartimentul releelor si a CDI-ului sa montezi un ventilator de racire sau sa faci niste fante care sa conduca aerul spre aparatele care au nevoie de racire...fiindca altfel le pierzi! In rest, beton! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.