Sari la conținut

Suzuki GS 750 ES- '82- cafe-desert-scrambler racers?


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

topic liber deschis, friu liber la pareri de bine de rau despre acest model sau apropiat lui,ajunsuri neajunsuri ale acestei mobre.

pe linga astea, ideea deschiderii acestui topic este si alta.

Batrinica din imagini va suferi o deschidere pe cord, o transformare catre un aspect apropiat de cafe, scrambler, desert- racer cum doriti voi s-o numiti la sfirsit.

pareri ,ginduri de bine de rau, e treaba fiecaruia cum le asterne, doresc doar o farima de civilizatie.

Imaginile aici se ataseaza anevois ia mult timp, format mic,ca atare la fiecare postare in cazul unei postari cu multe imagini voi atasa link cu deschiderea directa catre un blog unde se vor putea vedea pe indelete tot ce e de vazut

 

prezentarea dinsei

http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/suzukaniana.html

 

din pacate trebuia dezbracata pentru o analiza ''medicala"aprofundata!

 

http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/undressing-grany.html

 

voi posta si in limba romana pe blog , sa inteleaga toata lumea si sa nu par un fitzos cu aere de talente externe.

pe curind!

post-9005-0-45723900-1378459391_thumb.jpg

post-9005-0-15935600-1378459402_thumb.jpg

post-9005-0-45561300-1378459423_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cel mai neinspirat post :)

 

 

 

@mas oyama: Godspeed :)

:agree:

 

 

stage 2.

rotile! cum rotile sun elementul care defineste linia unei motociclete, inceputul care da continuitate, lega totul pentru a avea un final vizual fericit, vor fi costumizate de la 0.... as zice,adica butuci proiectati, executati, spite facute manual, inele de 18”...construit ,centrat va fi o adevarata pacoste, provocare, dar merita...intr-un final!.

proiectul este un soi de parteneriat, partener care dupa o saptamana de cautari telefoane,deplasari, chiorat ochii pe monitoare ore intregi, a reusit, cu chiu cu vai sa gaseasca gumele dorite, totusi,ele vor ajunge acasa abeea peste doua saptamani din praznica Germanie(suna a ciumeg, pai suna! pina sI cEI DE LA Buc au dat comanda dupa ele acolo).

nu cred ca voi puea atasa fisier pDF la scan-ul proiectului ce tine de butuci, da va fi ceva sa se poata vedea.

noroc si voie buna! pina la urmatoarea postare .....imagini care sper sa apara undeva la vedere.

 

butucii!

http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/09/heavy-duty-custom-hubs-mild-steel.html

 

post-9005-0-27384500-1378897134_thumb.jpg

post-9005-0-06294400-1378897154_thumb.jpg

post-9005-0-50659100-1380012108_thumb.jpg

post-9005-0-54505800-1380012119_thumb.jpg

post-9005-0-65184600-1380012130_thumb.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu si eu as fi lasat-o cum e, doar curata, aranjata si lustruita. o motocicleta 100% originala nu merita transformata, doar una care are piese lipsa, defecte etc.

dar daca tot te-ai apucat da-i bataie!!!

Imi place ideea cu roti spitate, iar pentru anvelope as folosi pe cele de la Firestone Deluxe Champion..pentru un aspect cat mai clasic.

ce i-as mai adauga/schimba:

1. far rotund de 6 inch..nu de 7!

2. ghidon clubman..nu semighidoane..tot pentru aspectul retro, cu manosane tip butoias.

3. evacuari custom, deși imi plac trompetele:)) alea cred ca ar merge mai bine unele cu diametru mai mic

4.fitre sport conice, deși nu aș schimba airbox-ul..dar deh..arată tare bine!

5.scurtată partea din spate a cadrului și rotunjită...cum a făcu și essadbay cu cafe-ul lui

6. saua nu cred ca ar trebui construita in forma monopostului specific cafe-race...mai degrabă as merge pe stilul scrambler dar un pic mai lunga.

7...era sa uit...ceasurile de bord! As folosi doua ceasuri rotunde, separate, in special cele tip mini gauges...cred ca stii la ce ma refer.

Ehhh..cred ca ai si tu multe in cap!

Bafta si spor la treaba...si sa ne tii la curent cu noutatile!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante chestii, de urmarit... ce mi-ar fi placut si mie sa ma mai apuc de un mic proiectel scrambler, dar deabia am reusit sa o pun la loc cu putinul timp liber din ultima vreme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna.

Bafta la proiect! Daca cumva te incurca carenele originale e posibil sa te pot eu scapa de ele.

Iarna asta voi restaura si eu GSX 1100EF-ul meu.. diferenta e ca eu vreau sa-l aduc mai aproape de starea originala.

Oare mai ai husa de la mine? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna.

Bafta la proiect! Daca cumva te incurca carenele originale e posibil sa te pot eu scapa de ele.

Iarna asta voi restaura si eu GSX 1100EF-ul meu.. diferenta e ca eu vreau sa-l aduc mai aproape de starea originala.

Oare mai ai husa de la mine? :)

daca pina acum am doar una, inseamna ca mai e. ;) . Cu tot dragul, da un PM cu adresa de mail unde sa trimit imagini si apoi aprobare de la proprietarul mobrei si ale tale sunt .

 

dupa multe incercari ,TAADDAAA! roata fata, preasamblata.

mai multe de citit si vazut in acest link:

http://oyamasgarage.blogspot.ro/2013/10/lacing-fat-wheel.html

 

roata fata.

post-9005-0-16865400-1383123066_thumb.jpg

post-9005-0-01143900-1385544817_thumb.jpg

post-9005-0-37407000-1385544835_thumb.jpg

post-9005-0-43011100-1385544871_thumb.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cam nasol la capitolul cuplare rigida foaie - roata spate. Ar trebui regandita zona, moto nu e foarte usoara si are ceva putere.

PAcat de mobra initiala, arata foarte bine

iti urmaresc de multa vreme postarile, comentariile, sfaturile,stiu ca esti omul care nu-si raceste gura degeaba, din respect fata de tine, te asigur ca nu va fi ceva dezagreabil, cioplita din topor, niste chestii misto, simplificata, usurata, dezbracata de plasticaraie in alte cuvinte, asa in mare,te intelg! e parerea ta si o respect.

legat de cupla elastica la foaia spate, e in faza in care nu prea mai am ce sai fac,dar un sfat e bine venit intotdeauna!

 

primul salt! pe ”picoarelei” proprii!

post-9005-0-28867800-1386669124_thumb.jpg

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Felicitari pt progrese. Inca n-am apucat sa vb cu amicul cu GSX-ul pt carene. Oricum daca nu te superi le-as ridica personal (daca i le trebuie). Ajung din cand in cand prin Oradea si mi-ar placea sa vad live progresele motocicletei... poate am si eu ceva idei. ;)

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pare foarte groasa, max 1.5-2 zic eu ... iar sudat e cu tig-ul, se vad baghetele langa ...

Presupun ca sudurile care se vad acum pe fata or sa fie refacute si pe interiorul rezervorului(daca tot il ai inca deschis) iar cele de pe exterior slefuite la fata sau lasi sudurile proeminente?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

aripa fata



cutie electronica, buson si vizor nivel benzina rezervor.



cupru pe aluminiu



suport far si km-traj



mission accomplished

 

https://www.facebook.com/oyamas.garage/posts/1447541838816962?notif_t=like



sa pentru doamna! tot ce se vede este cusut manual!

post-9005-0-75912300-1390466637_thumb.jpg

post-9005-0-56840500-1390466686_thumb.jpg

post-9005-0-55795400-1390466711_thumb.jpg

post-9005-0-68949100-1390466747_thumb.jpg

post-9005-0-80998200-1390466798_thumb.jpg

post-9005-0-74389600-1390466827_thumb.jpg

post-9005-0-26431400-1391669963_thumb.jpg

post-9005-0-54797000-1391670085_thumb.jpg

post-9005-0-83579400-1391670112_thumb.jpg

post-9005-0-14901000-1391670131_thumb.jpg

post-9005-0-77048900-1391670151_thumb.jpg

post-9005-0-16421600-1391670175_thumb.jpg

post-9005-0-84764500-1391725810_thumb.jpg

post-9005-0-56956900-1391725831_thumb.jpg

post-9005-0-81428400-1393400858_thumb.jpg

post-9005-0-18504300-1393400881_thumb.jpg

post-9005-0-79679300-1393400897_thumb.jpg

post-9005-0-89176000-1393400924_thumb.jpg

post-9005-0-28728400-1395823452_thumb.jpg

post-9005-0-15028600-1395823463_thumb.jpg

post-9005-0-65187700-1395823472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In compartimentul releelor si a CDI-ului sa montezi un ventilator de racire sau sa faci niste fante care sa conduca aerul spre aparatele care au nevoie de racire...fiindca altfel le pierzi!

In rest, beton! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...