Sari la conținut

Alegere Marca clasa 600cmc (Japoneze)


sweetpayn
 Share

Postări Recomandate

Salutare bikerilor

 

In urma multor topicuri citite...recitite.. am ajuns la concluzia ca trebuie sa deschid o discutie..poate voi primi o idee ..un sfat care il voi lua in calcul.

 

Ce motor de 600 cmc ar trebui sa-mi aleg?

(Am avut un Kawasaki 636 din 2006 care tragea foarte bine si ne-am "impacat" bine)

 

Iau in calcul acuma urmatoarele modele:

 

ZX-R dupa 2007

R6 modelul dupa 2006

GSX-R K6, K7

CBR RR 07 ` 08 ?

 

Stiu ca e o chestiune si de gusturi dar ma intereseaza mai mult aspectele tehnice /manevrabilitatea /ciclistica..

 

EX: La cbr rr din 2005 s-or facute cateva upgradeuri foarte importante fata de modelu `03-`04 la fel m-ar interesa ce modele sunt mai superioare tehnic vorbind in aceiasi ani si aici sper sa nu veniti cu variante de gen ..modelu din 2013 e mai bun :crack:

EX: La R6 din 06..07 am auzit tot felu de bazaconi SPER, ca le pusca motoarele la 15-20mii..

 

Din pacate nu am cum sa le testez pentru a-mi da seama fiecare ce poate sau care mi-ar placea mai mult.

 

In ordinea aspectului le-as alege astfel : R6 / GSX-R / ZX-R / CBR RR

 

 

:mexicanwave:

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pur subiectiv: R6

17500 rpm (reali vreo 16000)

normal ca fac poc

Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele.

 

Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca posesor de gsx-r si fan suzuki din ce modele ai trecut iti recomand R6 fara regrete ,ciclistica grozava,frane excelente ,putere cat trebuie



pozitia pe ea e putin in cap dar asta e ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele.

 

Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni.

dar nu zice nimeni ca fiind mica e si usoara si te strecori si usor cu ea?ca e mai manevrabila si e buna pe bicicleta?eu as alege gsxr sau cbr pentru ca sunt mai micute si mai comode,toate sunt frumoase :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri . Din cate vad totu se concentreaza pe o singura moto -> YZF R6..

 

 

 

K8

De ce K8?

 

Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele.

 

Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni.

De ce zici ca ZX6R modelu 2007 nu intra in calcul?

 

 

r6 2006+, daca ai grija sa nu o scapi nici macar de pe cric pt ca se indoaie cadrul in rest e f ok din toate punctele de vedere.


ca posesor de gsx-r si fan suzuki din ce modele ai trecut iti recomand R6 fara regrete ,ciclistica grozava,fr

Deci..pe langa motoru care e posibil sa faca poc din cauza la ture mai este si un cadru atat de slab..? :|

 


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

r6 2006+, daca ai grija sa nu o scapi nici macar de pe cric pt ca se indoaie cadrul in rest e f ok din toate punctele de vedere.

 

:lol: n-am mai auzit de vreo motocicleta la care sa se indoaie cadrul de la o cazatura de pe cric... poate doar daca o scapi de pe cric pe marginea vreunei prapastii.

 

In schimb, multe modele de R6 2006+ au luat foc in urma cazaturilor, din cauza formei rezervorului. Este mai iesit in afara, si atinge usor de asfalt in caz de cazatura. Si astfel, se poate sparge, iar benzina+scantei=foc.:

Exista insa niste protectii numite "tank sliders" care pot ajuta.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

gogaleste putin si gasesti informatiile necesare..mie imi e lene sa scriu prea mult

 

K8 600/750 era pe lista de achizitie pana sa am probleme de sanatate ...acu' ma documentez in legatura cu achizitia unui touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc 2 R6 2007 date multe mii de km in ROSBK, cu care s-a cazut la greu, viteze cu mult peste 100km/h.Una din ele a luat focde 2 ori, a scapat ca au fost extinsoarele in apropiere, de ambele dati nu a avut protectii de kevlar carbon la rezervor, ba chiar rezervorul era doar chituit dinainte de a lua foc. Cadrele nu s-au strimbat ever, niciodata. Ba mai mult, fiind un model competitiv, R6 e foarte prezenta la curse, deaici si cazaturile cele mai numeroase, nu am vazut nici una cu cadrul indoit, E ADEVARAT CA NICI NU AU SARIT TUMBA MULTI METRI IN AER, ca asa se rup toate modelele. Singura pb megareala e rezervorul, e mai pronuntata de la modelul 2008. Cu niste protectii laterale pe rezervor, din real kevlar carbon lipite cu adeziv de calitate (Sikaflex), riscul se reduce spre 0.Cadru,bascula, suspensii de top, PUTERE cu mult peste concurentza.

 

ZX6 nu are putere, apar probleme la cutie in mod frecvent, motorul nu e deloc fiabil. Stiu asta tot din ROSBK, unde fiind pilotate de piloti de la mijlocul clasamentului aveau mai mereu probleme. . Plus ca trebuie echipate cu radiator suplimentar. Problema racirii e specifica modelelor ZXR de la 250 la 1000cc.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da...din pacate nu dispun de atatia bani pentru a ma uita la noile modele. Voi merge pe varianta YZF R6 (dupa multe tutoriale si pareri care le-am citit) modelu din `06 sau `07...cu toate ca...efectiv ma inebuneste modelu R1 cu evacuarile TOCE :eek: dar e deja alta clasa. As avea si ceva variante de GSX-R k6...dar e prea devreme sa imi iau racheta cu toate ca preturile sunt aproape la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce de departe? GSX-R 600 cel putin dupa 2006 are performante foarte bune, usor, suspensii si frane de top, iar cine ii da limita din toate punctele de vedere (viraje, viteza, franari) inseamna ca are nevoie sa treaca la o clasa mai mare daca nu il multumeste. Are slipper clutch, iar modelul 2008 are si modurile de putere. R6 este potrivit persoanelor mai scunde si este FOARTE incomod. (Sunt pur subiectiv, desigur).

 

Daca R6 este potrivit persoanelor scunde si incomod, CBR-ul cum mai e? E pentru pitici. R6 e confortabil pentru mine mine la 1,83, CBR-ul ma doare spatele dupa 20km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresia mea este ca R6 si cu CBR au cam aceleasi dimensiuni, R6 mi se pare putintel mai scurt, insa parca e mai inalt. Ambele sunt mici pentru cineva de 1,90. Saua la R6 este de lemn, te rupe durerea dupa 5 minute. GSX-R mi s-a parut cel mai comod ca pozitie.

Sorry man, esti pe dinafara. R6 e net mai incapatoare , 600RR se limiteaza la rideri ce nu depasesc 1.65. R6 poate fi pilotat (unii se ma dau si tare) si de oameni de 1.80. Am mers pe amindoua, si nu citiva km, peste 100km. Pe 600rr i-mi amorteau picioarele. GSXR-ul e a doua optinune dupa R6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1.85 , pe ZX-R 636 (`06) detinut, la viteza mai mare bagam capu la "cutie" si eram aproape cu nasu in cheia de la contact iar in mers parca eram o camila cu cocoasa :crack:(Atasez si o poza pentru o idee mai buna) inainte sa iau decizia finala am sa probez (cel putin sa stau in sa ) atat R6 cat si GSX-R (Modelu K8 pare interesant cu cele 3 trepte care permit schimbarea puterii, ma gandesc si cat or fi de utile/practice..) Daca ambele o sa-mi dea senzatia ca`s mici ma incumet doar pentru aspectu asta sa trec pe 1000 :tempted:

 

:bike-037:

Editat de sweetpayn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...