sweetpayn Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) Salutare bikerilor In urma multor topicuri citite...recitite.. am ajuns la concluzia ca trebuie sa deschid o discutie..poate voi primi o idee ..un sfat care il voi lua in calcul. Ce motor de 600 cmc ar trebui sa-mi aleg? (Am avut un Kawasaki 636 din 2006 care tragea foarte bine si ne-am "impacat" bine) Iau in calcul acuma urmatoarele modele: ZX-R dupa 2007 R6 modelul dupa 2006 GSX-R K6, K7 CBR RR 07 ` 08 ? Stiu ca e o chestiune si de gusturi dar ma intereseaza mai mult aspectele tehnice /manevrabilitatea /ciclistica.. EX: La cbr rr din 2005 s-or facute cateva upgradeuri foarte importante fata de modelu `03-`04 la fel m-ar interesa ce modele sunt mai superioare tehnic vorbind in aceiasi ani si aici sper sa nu veniti cu variante de gen ..modelu din 2013 e mai bun EX: La R6 din 06..07 am auzit tot felu de bazaconi SPER, ca le pusca motoarele la 15-20mii.. Din pacate nu am cum sa le testez pentru a-mi da seama fiecare ce poate sau care mi-ar placea mai mult. In ordinea aspectului le-as alege astfel : R6 / GSX-R / ZX-R / CBR RR Editat Septembrie 6, 2013 de sweetpayn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 pur subiectiv: R6 17500 rpm (reali vreo 16000) normal ca fac poc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) Nu exista "mai superior", ori e superior, ori inferior, ori la fel Editat Septembrie 6, 2013 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Recomand R6 2006+ Nu o sa "traga" mai bine decat ce ai avut tu pana acum dar pe viraje este ceva mai vioi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Eu le-as alege fix invers din toate punctele de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 K8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Si eu am fost in situatia ta, si am ales... gixxer 750 se balanseaza perfect intre 600 si 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 K8 argumenteaza un pic te rog, recomanzi modelul acesta in urma unor criterii ca.......? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 (editat) pur subiectiv: R6 17500 rpm (reali vreo 16000) normal ca fac poc Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele. Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni. Editat Septembrie 7, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 ca posesor de gsx-r si fan suzuki din ce modele ai trecut iti recomand R6 fara regrete ,ciclistica grozava,frane excelente ,putere cat trebuie pozitia pe ea e putin in cap dar asta e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele. Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni. dar nu zice nimeni ca fiind mica e si usoara si te strecori si usor cu ea?ca e mai manevrabila si e buna pe bicicleta?eu as alege gsxr sau cbr pentru ca sunt mai micute si mai comode,toate sunt frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 (editat) r6 2006+, daca ai grija sa nu o scapi nici macar de pe cric pt ca se indoaie cadrul in rest e f ok din toate punctele de vedere. Editat Septembrie 7, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Septembrie 7, 2013 Autor Share Postat Septembrie 7, 2013 Va multumesc tuturor pentru raspunsuri . Din cate vad totu se concentreaza pe o singura moto -> YZF R6.. K8 De ce K8? Modelele de R6 care merg pina la 16.000ture, sint cele din 2006, in 2007, le-au redus din ECU turatia in 15 750, la 16 000 , nu apuca 15 000km.Daca nu se depasese 15 000ture, merg muuuult si bine, la 15 500 par problemele. Recomandarea mea este de departe R6. ZX6 r nu se pune problema, SUzuki 600 e la ani lumina ca dotari (contrar modelelor de 1000, unde au fost top de top), 600rr e slaba ca putere la roata, nu are ambreiaj slippery, e prea mica ca dimensiuni. De ce zici ca ZX6R modelu 2007 nu intra in calcul? r6 2006+, daca ai grija sa nu o scapi nici macar de pe cric pt ca se indoaie cadrul in rest e f ok din toate punctele de vedere. ca posesor de gsx-r si fan suzuki din ce modele ai trecut iti recomand R6 fara regrete ,ciclistica grozava,fr Deci..pe langa motoru care e posibil sa faca poc din cauza la ture mai este si un cadru atat de slab..? :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 (editat) r6 2006+, daca ai grija sa nu o scapi nici macar de pe cric pt ca se indoaie cadrul in rest e f ok din toate punctele de vedere. n-am mai auzit de vreo motocicleta la care sa se indoaie cadrul de la o cazatura de pe cric... poate doar daca o scapi de pe cric pe marginea vreunei prapastii. In schimb, multe modele de R6 2006+ au luat foc in urma cazaturilor, din cauza formei rezervorului. Este mai iesit in afara, si atinge usor de asfalt in caz de cazatura. Si astfel, se poate sparge, iar benzina+scantei=foc.: Exista insa niste protectii numite "tank sliders" care pot ajuta. Editat Septembrie 8, 2013 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 n-am mai auzit de vreo motocicleta la care sa se indoaie cadrul de la o cazatura de pe cric.. ideea era ca au cadrul slab, dar... in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 gogaleste putin si gasesti informatiile necesare..mie imi e lene sa scriu prea mult K8 600/750 era pe lista de achizitie pana sa am probleme de sanatate ...acu' ma documentez in legatura cu achizitia unui touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 (editat) Cunosc 2 R6 2007 date multe mii de km in ROSBK, cu care s-a cazut la greu, viteze cu mult peste 100km/h.Una din ele a luat focde 2 ori, a scapat ca au fost extinsoarele in apropiere, de ambele dati nu a avut protectii de kevlar carbon la rezervor, ba chiar rezervorul era doar chituit dinainte de a lua foc. Cadrele nu s-au strimbat ever, niciodata. Ba mai mult, fiind un model competitiv, R6 e foarte prezenta la curse, deaici si cazaturile cele mai numeroase, nu am vazut nici una cu cadrul indoit, E ADEVARAT CA NICI NU AU SARIT TUMBA MULTI METRI IN AER, ca asa se rup toate modelele. Singura pb megareala e rezervorul, e mai pronuntata de la modelul 2008. Cu niste protectii laterale pe rezervor, din real kevlar carbon lipite cu adeziv de calitate (Sikaflex), riscul se reduce spre 0.Cadru,bascula, suspensii de top, PUTERE cu mult peste concurentza. ZX6 nu are putere, apar probleme la cutie in mod frecvent, motorul nu e deloc fiabil. Stiu asta tot din ROSBK, unde fiind pilotate de piloti de la mijlocul clasamentului aveau mai mereu probleme. . Plus ca trebuie echipate cu radiator suplimentar. Problema racirii e specifica modelelor ZXR de la 250 la 1000cc. Editat Septembrie 8, 2013 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 Pacat ca la modelele ZX6R 2007-2012 nu au pastrat motorul de 636cc. Abia de anul asta putem vorbii de un ZX6R cu adevarat potent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Septembrie 9, 2013 Autor Share Postat Septembrie 9, 2013 Da...din pacate nu dispun de atatia bani pentru a ma uita la noile modele. Voi merge pe varianta YZF R6 (dupa multe tutoriale si pareri care le-am citit) modelu din `06 sau `07...cu toate ca...efectiv ma inebuneste modelu R1 cu evacuarile TOCE dar e deja alta clasa. As avea si ceva variante de GSX-R k6...dar e prea devreme sa imi iau racheta cu toate ca preturile sunt aproape la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 oricare din ele in afara de honda. aia-i o mizerie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 De ce de departe? GSX-R 600 cel putin dupa 2006 are performante foarte bune, usor, suspensii si frane de top, iar cine ii da limita din toate punctele de vedere (viraje, viteza, franari) inseamna ca are nevoie sa treaca la o clasa mai mare daca nu il multumeste. Are slipper clutch, iar modelul 2008 are si modurile de putere. R6 este potrivit persoanelor mai scunde si este FOARTE incomod. (Sunt pur subiectiv, desigur). Daca R6 este potrivit persoanelor scunde si incomod, CBR-ul cum mai e? E pentru pitici. R6 e confortabil pentru mine mine la 1,83, CBR-ul ma doare spatele dupa 20km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Impresia mea este ca R6 si cu CBR au cam aceleasi dimensiuni, R6 mi se pare putintel mai scurt, insa parca e mai inalt. Ambele sunt mici pentru cineva de 1,90. Saua la R6 este de lemn, te rupe durerea dupa 5 minute. GSX-R mi s-a parut cel mai comod ca pozitie. Sorry man, esti pe dinafara. R6 e net mai incapatoare , 600RR se limiteaza la rideri ce nu depasesc 1.65. R6 poate fi pilotat (unii se ma dau si tare) si de oameni de 1.80. Am mers pe amindoua, si nu citiva km, peste 100km. Pe 600rr i-mi amorteau picioarele. GSXR-ul e a doua optinune dupa R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sweetpayn Postat Septembrie 10, 2013 Autor Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) Am 1.85 , pe ZX-R 636 (`06) detinut, la viteza mai mare bagam capu la "cutie" si eram aproape cu nasu in cheia de la contact iar in mers parca eram o camila cu cocoasa (Atasez si o poza pentru o idee mai buna) inainte sa iau decizia finala am sa probez (cel putin sa stau in sa ) atat R6 cat si GSX-R (Modelu K8 pare interesant cu cele 3 trepte care permit schimbarea puterii, ma gandesc si cat or fi de utile/practice..) Daca ambele o sa-mi dea senzatia ca`s mici ma incumet doar pentru aspectu asta sa trec pe 1000 Editat Septembrie 10, 2013 de sweetpayn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 La 1.85, ia-ti un 1000. Daca ai tendintza sa-i dai cox, mori si cu 600 si cu 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 clar 1000 ! clasa 600 sunt minuscule mai toate ... ca un clasament ; 1-gsxr , 2-honda , 3-kawasaki , 4-YAMAHA ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.