f0rest Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Am observat ca la ultimile mele doua iesiri,am o mica problema cand vreau sa pornesc motorul,dau de cateva ori la kickstarter si nu porneste (inainte pornea la sfert de pedala) am incercat si cu socul dar tot nu merge asa ca am luato la fuga cu crossul si din mers m-am urcat pe el si i-am dat viteza 1,asa porneste ma gandesc ca probelma ar fi de la baterie ce as putea sa fac ?se poate ca la masina sa o incarc cu un redresor s-au trebuie luata una noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeze Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 nu cred ca bateria e problema ta. se poate incarca pe redresor, dar seteaza tensiunea necesara sa nu dai foc la casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Pune mai Baiatule Bateria pe redresor ... Probeaza nu ai ce sa dai foc la casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) cand o mai pornesti din mers...da si tu treapta 2 macar....porneste mult mai usor....nu-mi dau seama cum ai reusit sa o pornesti in 1 Editat Septembrie 13, 2013 de Tince1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Motor in 2T, capacitate mica, calaret greu - se pare ca merge si cu a-ntaia. La redresor tre reglat curentul, nu tensiunea (bateria e fie de 6V, fie de 12V). Daca nu se poate regla curentul (si probabil ca nu) atunci o tii maxim o ora la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 14, 2013 Share Postat Septembrie 14, 2013 merge "reglat" si din tensiune, 14V-14,4V. De tinut se tine pina bateria are 13,4-13,6 V dupa 30 min dupa ce ai decuplat redresorul (probabil 4-6 ore) Daca o incarci la mai putin de 14V se sulfateaza si o poti arunca direct, la mai mult de 14,5 se incinge si fierbe si curge pasta de pe elementi si iar o poti arunca (o dai la tigani si-ti iei pe ea 2 linguri lemn pe care le folosesti la bucatarie :-) ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Septembrie 14, 2013 Autor Share Postat Septembrie 14, 2013 merge "reglat" si din tensiune, 14V-14,4V. De tinut se tine pina bateria are 13,4-13,6 V dupa 30 min dupa ce ai decuplat redresorul (probabil 4-6 ore) Daca o incarci la mai putin de 14V se sulfateaza si o poti arunca direct, la mai mult de 14,5 se incinge si fierbe si curge pasta de pe elementi si iar o poti arunca (o dai la tigani si-ti iei pe ea 2 linguri lemn pe care le folosesti la bucatarie :-) ) Acum sunt mai mult bagat in ceata de la scrierea acestui post am mai iesit de 2 ori si de fiecare data a pornit de la prima pedala...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 La pedala o fi pornit, dar la baterie ai incercat?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 cea mai simpla verificare pe care o poti face e sa ii dai zeama de la o baterie de masina - daca o ia cum stiai - e bateria. Poate fi necesar sa o pornesti impinsa si in cazuri in care compresia a inceput sa te paraseasca sau daca ceva e nasol la carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Citind mai atent primul post, imi dau seama ca nu cunosc modelul mobrei si s-ar putea sa nu aiba buton de pornire. Cu toate astea bateria este necesara alternatorului, pt borna DF. Am avut un MZ ETZ cu alternator, nu cu magnetou, ca restul motocicletelor. Adica este posibil sa ai pornire doar la pedala dar aceasta sa nu functioneze (si nici impinsul mobrei) daca nu ai baterie cat de cat buna. Adica sa asigure tensiunea de excitare a infasurarii auxiliare a alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 merge "reglat" si din tensiune, 14V-14,4V. De tinut se tine pina bateria are 13,4-13,6 V dupa 30 min dupa ce ai decuplat redresorul (probabil 4-6 ore) Daca o incarci la mai putin de 14V se sulfateaza si o poti arunca direct, la mai mult de 14,5 se incinge si fierbe si curge pasta de pe elementi si iar o poti arunca (o dai la tigani si-ti iei pe ea 2 linguri lemn pe care le folosesti la bucatarie :-) ) O sa fi surprins dar daca masori inainte de terminarea incarcarii (8-12 ore) ,tensiunea la borne ,fara sa opresti incarcarea o sa vezi ca ai 15-16v si este foarte bine asa. Pe masura ce se incarca bateria ia curent din ce in ce mai putin in timp ce tensiunea creste. Redresoarele specializate stiu singure ce au de facut. Poti s-o lasi si 24 de ore la incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bydy4pc Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Derbi Senda 50, motor 49 tip am6, 6 viteze...corect? Bateria nu are nici cea mai mica legatura cu cdi-ul la motoreta asta. Incearca pe rand urmatoarele: curata carb, schimba bujie, schimba fisa, verifica nuca la bujie sa stranga bine, dupa intra grelele...cdi, stator, rotor, etc... Iar incarcarea... din motor ies 4 fire- 3 la cdi, 1 la curent general (incarcare, faruri, etc.) Verifica firele urmatoare sa fie ok: alb, rosu, verde. Daca farul iti merge, de cel galben nu te atinge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 o sa fi surprins ca nu sunt surprins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f0rest Postat Septembrie 16, 2013 Autor Share Postat Septembrie 16, 2013 Derbi Senda 50, motor 49 tip am6, 6 viteze...corect? corect doar motorul e de 95cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.