Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie nu mi s-a parut mt10le mai manevrabil decat fz1,smuceste ce e drept,varianta echipata de touring are oleaca de protectie la vant,e ok,comparativ cu un fz1 care nu e Gt ,sunt pe acolo amandoua,suspensii misto,frane putin,mai bune decat fz1,trage tare la turatii mici-medii,se ridica usor pe o roata,imi place sunetul de crossplane,in turatii mari parca fz1 e mai tare,crossplaneul se mai domoleste sus,la fz1 acolo abea incepe distractia,pentru plimbari prefer fz1,mult mai mica,ingusta si mai lina,vedem ce va fi peste ani,dar yamaha daca vrea sa gaseasca un adevarat inlocuitor pentru fz1 vor trebuii sa mai umble la mt10 mai mult,e facuta pt oras,forja,drumuri virajate,un adevarat hooligan bike,sunt curios cum sunt celelalte hypernakeduri,dar au nimerito cu mt10le asta e faina,dar pentru plimbari parca traced 900 e mai buna si friendly

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cu asa muiere (scumpa, mofturoasa, pretentioasa)... cum sa n-o lauzi? :crack:

 

Stai ca 3500 e cifra oficiala pt nefasta, da e depasita de mult...

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam smunceste mt-10-le... Plastic mult, protectie la vant spre zero. In schimb mult mai manevrabila decat fz1.

ia vezi ce diferenta intre ghidoane este, smecheria asta cu ghidonul mai lat a folosit-o si bmw la s1000r, mie mi se pare o prostie, ai impresia ca e mai manevrabila dar practic nu ajuta cu nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce?vrei sa iti montezi una?cumpara un disck lock bun cu alarma si zic eu e mai safe,si cred ca iesi si mai ieftin,cu alarma mai seci si bateria in functie de utilizarea ei si de utilizarea motocicletei,depinde acu si de alarma,eu aveam una pe fz6,daca o puneam zilnic,fara sa merg cu moto,sa zic dupa aprox 2 saptamani de utilizare a bateriei si de nepornire a motocicletei,piuia,semn ca imi slabea bateria si nu mai avea putere.

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat problema cu vibratia din parbriz in proportie de 90%,am dat amortizorul cu vreo 2-3 nivele mai tare,alta viata,era prea moale,am cumparat un stop aftermarket de curand,e nou,inca nu l-am montat,careva interesat de el? inca nu sunt decis daca il mai montez,nu am un motiv anume pentru care il vand,dar imi este sila sa desfac codita si sa dau topcaseul jos ca sa pun alt stop,desi arata foarte bine,il dau cu 150 lei,costurile de livrare il suporta cumparatorul,cam asta ar fi stopul din poze,la cerere pot da si o poza reala daca e nevoie

post-56511-0-88951700-1494870068_thumb.jpg

post-56511-0-94899600-1494870073_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pun si eu 2 poze,noul stop montat,nu l-am mai vandut,se vede mult mai bine live,si imi place foarte mult

post-56511-0-49556300-1495644503_thumb.jpg

post-56511-0-09225400-1495644525_thumb.jpg

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de alta, da nu mai poluasem demult topicul asta...

 

Foarte frumoasa! Ce parbriz e?

 

Tocmai am realizat ca la felul cum am montat noua toba s-ar putea sa-mi faca probleme la sidecase ?Mie frica sa nu se topeasca. ( momentan am demontat suportii)

» Post actualizat in 26 May 2017 22:21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

eu intre 5.5 si 6.5. Depinde de dispozitie. 7.5 nu am reusit sa scot decat cu valize laterale textile, pasagera, tankbag umplut pana la refuz si forja (medie de-aia de 160-180 cum ar spune unii (desi aia nu e decat o viteza sustinuta pe distante drepte)...

 

Cam 6.0-6.5 este acum consumul la ritmul meu de mers (pasagera, valize laterale)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam asta e consumul de 7-7.2% cu pasagera + topcase,mers 150-180 pe autostrada cu mici pauze de 130-140,iar pe serpentine un mers mai alert tot in jur se 7%,or ajuta si carenele pentru consum mai mic? nu ma plang de consum ci doar investighez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o precizare despre cu sau fara carene.

 

7.5 scos fara carene... 160-180/h

6.5 cu carene ... 150 constant, varfuri de 180-200

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact cum banuiam,sa consume mai putin cu carene,la drum o tin intre 5,5 si 7 mii ture,depinde de drum,nu vrea floryn sa imi vanda carenele ca imi cumparam si eu :D

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica.

 

ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi puteti spune, va rog, cat de confortabil este fz1 la drum lung, mai ales pentru pasager ma intereseaza si cat este de manevrabila, ciclistica.

 

ma bate gandul sa fac upgrade de la cbf, in viitorul indepartat..

e tot ce a vrut honda sa scoata in toata istoria ei ... s-ar putea sa vrei alta sha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...