HONDAVF Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Cum a zis si Superbec ,cumpara moto ,mergi cu ea ,dupaia vezi cam ce ai vrea sa ii mai faci,eu am facut cate ceva referitor la performanta ,ghidul tau despre modificat este http://www.yamahafz1oa.com (TREBUIE DOAR SA CITESTI si nu doar titlul),am si o foaie mai mare care o mai folosesc,dar la suspensie nu am facut decat sa ii schimb uleiul si semeringurile pe fata ,merg si cu baietii cu sportivele ,merg si in tara la intruniri SI SE COMPORTA CEAS in ambele cazuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2013 Am citit ce ma interesa pe site-ul ala. Sunt unele chestii care nu imi sunt clare pentru ca nu ma pricep la mecanica. Spre exemplu nu am umblat la avansul unei mobre in viata mea si nici nu am de gand. Pentru orice e de facut: schimbat lant, pinioane, filtre etc apelez la oameni care se pricep, nu ma bag unde stiu ca sunt pe dinafara. Intreb niste chestii pentru a ma lamuri daca sa fac niste investitii suplimentare si in ce ordine credeti voi ca ar fi bine sa fac upgradarea. Fiind totusi vorba de niste bani multisori, nu imi permit sa cumpar tot ce vad pe forum si sa vad dupaia daca merita. Dar o sa fac cum spuneti, o sa iau mobra si vad eu dupaia. Sper ca nu am deranjat pe nimeni cu intrebarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 ce buget ai? si cate kile, poate ti-o dau pe a mea la primavara, imi face super duke R cu ochiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Daca e cineva interesat,vand parbrizul din foto si semnalele fata cu 100ron.0769402737 Editat Noiembrie 18, 2013 de HONDAVF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2013 ce buget ai? si cate kile, poate ti-o dau pe a mea la primavara, imi face super duke R cu ochiu scuze de intarzierea cu care raspund, nu am mai avut acces la net, am fost plecat. dispun cam de 2500 euro. pana in primavara poate voi avea 3000. am cam 80 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 da, e cam subtire bugetul, pe la 3k apar mobre care merita luate in calcul + transport si inmatriculare acum in Romania vad r1 2007 la 4000...gandeste-te bine, eu sunt prea gras sa merg pe r1 dar tu n-ar trebui sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Da, as vrea un R1, ma gandesc de mult la asta. Dar e o problema. Eu fac in general drumuri mai lungi, pe undeva pe la 1500 km pe weekend, nu folosesc mobra in oras, in loc de scuter. Si nu cred ca as putea pe R1. De aia am optat acum pentru FZS 1000. Vreau o mobra care sa aiba putere pentru depasiri in scurt, sa fie manevrabila, ca sa ma distrez pe curbe, dar sa pot sa fac si ceva kilometri pe ea fara sa anchilozez. Asta e singura varianta pe care am gasit-o eu, tinand cont ca as vrea sa raman la Yamaha. Editat Noiembrie 25, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 25, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Mai este Yamaha FJR1300, care este aproape de ce cauti tu si mult mai pretabila la touring decit o mobra semicarenata. Editat Noiembrie 25, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 Fjr1300 sub 3000 euro nu exista, poate unul de politie cu +200k km Asta e singura varianta pe care am gasit-o eu, tinand cont ca as vrea sa raman la Yamaha. pai chiar e singura varianta in bugetul tau, ar mai fi z750 semicarenat, sau banditul 1200 tot semicarenat, dar fazerul e peste amandoua la orice capitol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 25, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2013 Fjr1300 sub 3000 euro nu exista, poate unul de politie cu +200k km pai chiar e singura varianta in bugetul tau, ar mai fi z750 semicarenat, sau banditul 1200 tot semicarenat, dar fazerul e peste amandoua la orice capitol Multumesc. Si din cate am mai auzit, FZS 1000 sta mai bine pe curbe decat FJR 1300. FJR-ul cred ca e un pic mai voluminoasa. Cand am zis ca imi place sa fac multi km, nu am vrut sa zic ca merg cu 5000 de ture si ca ma intrec cu carutele. Incerc sa merg vioi, ma rog, dupa posibilitatile mele, nu ma cred racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 25, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 25, 2013 Fjr1300 sub 3000 euro nu exista, poate unul de politie cu +200k km Corect, alea incep de pe la 3500.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 parca vad ca isi ia un jeg de cbr dupa cat intreaba aiurea..fjr1300 sta prost pe curbe mhaa? saracie..face pishu pe fz1000 de care zici tu ca ai vrea sa ai..plicticosule..netul e plin de tone de review-uri cu de toate dar unii se c.a.c.a pe ei..taie.o la somn cocalare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) parca vad ca isi ia un jeg de cbr dupa cat intreaba aiurea..fjr1300 sta prost pe curbe mhaa? saracie..face pishu pe fz1000 de care zici tu ca ai vrea sa ai..plicticosule..netul e plin de tone de review-uri cu de toate dar unii se c.a.c.a pe ei..taie.o la somn cocalare Nu imi aduc aminte sa te fi jignit cu ceva..... Daca nu te intereseaza ce intreb eu, nu te baga. Discut aici de ceva vreme cu niste OAMENI si pana acum nu s-a simtit nimeni ofensat de faptul ca eu intreb. Review-uri am citit si eu. Si asa, ca sa ma aflu in treaba, ai mers tu pe FJR 1300 si pe FZS 1000? Vad ca esti foarte sigur ca FJR e mult peste FZS pe curbe. Eu din datele tehnice vad ca FJR 1300 are distanta dintre roti cu cativa centimetri mai mare decat FZS 1000 si asta inseamna ca e posibil ca FJR sa vireze mai in lung decat FZS. Si am zis ca e posibil, nu am dat verdicte, tocmai pentru ca nu am mers cu ele. Iar referitor la "jegul de cbr" pe care presupui ca o sa il iau, afla ca am avut unul, 919. Si era distractiv pe curbe, dar nu prea avea zvac. Din nou, e doar parerea mea, nu vreau sa ii jignesc pe cei carora le place acest model. Corect, alea incep de pe la 3500.. Scuze ca nu am raspuns mai din timp. E interesant FJR-ul, dar nu e momentul acum pentru mine. E vorba de bani intai si intai. Ar trebui sa bag un 3500-3800 euro sa cumpar motocicleta, apoi 300 cauciucuri, 100 macar ulei si filtre, as ajunge la 4000. E mult. 3000 de euro sunt cam toti banii de care voi dispune pentru mobra prin februarie-martie 2014, acum am doar 2500. Apoi FJR e si un pic mai greu decat FZS, parca are vreo 30 kg in plus. In perspectiva in care as vrea sa fac o excursie la Nordkapp, e o varianta buna FJR. Poate peste cativa ani. Editat Noiembrie 26, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 26, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Ca o paranteza, am mers si eu pe un FJR si intr-adevar mi s-a parut mai matura pe curbe, lucru confirmat si de altii mai experimentati ca mine. Este o mobra de autostrada si mai putin de drumuri cu viraje stranse, dar asta nu inseamna ca nu se descurca onorabil si acolo. Nu este masiva, dimpotriva, mi se pare un motor touring micut (comparand cu ce am avut/am eu si cu talia mea, 184/100kg), in oras se dau coburii jos si este exact la fel ca oricare alta mobra. Ti-am propus FJR pentru ca-ti place regimul touring si cind vrei o mobra de kilometri multi o semicarenata nu se compara cu un sport touring dpdv al protectiei. Este adevarat, mai trebuie sa pui peste cei 3000 pe care ii ai acum. Pina la urma iti iei ce motor vrei, functie de banii pe care ii ai, succes in cautari! Editat Noiembrie 26, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Auzi, dar de un VTR1000 ce zici? Are exact ce vrei tu, putere, zvac, manevrabilitate, confort (eu fac lejer 5-600 km pe ea dintr-o data si n-am nici o problema - oboseala apare atunci cand incep sa o calc pe coada), ai suficiente resurse de putere pentru depasiri in scurt. Fata de Fazer are un top speed o idee mai mare, o protectie mai buna la vant. La 2000 E ar cam trebui sa gasesti VTR-uri 2003-2004. Inainte de VTR am avut Fazer de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 26, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2013 Auzi, dar de un VTR1000 ce zici? Are exact ce vrei tu, putere, zvac, manevrabilitate, confort (eu fac lejer 5-600 km pe ea dintr-o data si n-am nici o problema - oboseala apare atunci cand incep sa o calc pe coada), ai suficiente resurse de putere pentru depasiri in scurt. Fata de Fazer are un top speed o idee mai mare, o protectie mai buna la vant. La 2000 E ar cam trebui sa gasesti VTR-uri 2003-2004. Inainte de VTR am avut Fazer de 600. Nu am studiat deloc partea asta. Trebuie sa recunosc ca nu am habar cum arata macar. Dar ma uit in seara asta. In principiu eu vreau sa raman la Yamaha, dar acum o sa ma uit pe net si dupa review-uei de vtr. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 E un sport-touring cu V2 de-o mie. Singura lui problema e ca la generatiile mai vechi consumul este destul de ridicat - undeva la 10% in oras. In orice caz, cand m-am alergat cu baietii, fata de un R1 2007 am iesit la consum cu 1L mai mult. Deci si miarele 4L papa gaz daca te dai la ele. Este o motocicleta destul de nisata, dar e pe sufletul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 E un sport-touring cu V2 de-o mie. e un standard bike semi-carenat de ~100cp trebuie sa-l testezi binisor, poti avea surpriza sa nu suporti v2-ul sau sa fie exact ce iti doresti, eu unul nu le vad rostul decat pe chopere si alte vehicule agrare power band de diesel finete de iapa in calduri consum de drojdier rus fata de t-cat o sa-ti dea impresia ca trage mult mai bine, in realitate nu-i chiar asa, trage mai bine in ture joase si medii dar sus unde e fun-ul se termina abrupt se cumpara numai cu compresmetrul dupa tine, daca diferenta dintre pistonul unu si doi e mai mare de 1 bar ... treci mai departe si daca iei in calcul Onda as incerca si un vfr800 ABS, sunt in bugetul tau , nimic senzational dar ceva mai fin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) e un standard bike semi-carenat de ~100cp trebuie sa-l testezi binisor, poti avea surpriza sa nu suporti v2-ul sau sa fie exact ce iti doresti, eu unul nu le vad rostul decat pe chopere si alte vehicule agrare power band de diesel finete de iapa in calduri consum de drojdier rus fata de t-cat o sa-ti dea impresia ca trage mult mai bine, in realitate nu-i chiar asa, trage mai bine in ture joase si medii dar sus unde e fun-ul se termina abrupt se cumpara numai cu compresmetrul dupa tine, daca diferenta dintre pistonul unu si doi e mai mare de 1 bar ... treci mai departe si daca iei in calcul Onda as incerca si un vfr800 ABS, sunt in bugetul tau , nimic senzational dar ceva mai fin Am citit cate ceva si de VTR. Iar VFR-ul de 800 il studiasem de anu trecut. Atunci ma gandeam sa iau 954 sau VFR 800. Si pana la urma am luat 919, ca asa a fost sa fie. L-am stricat repede, ca am iesit ca prostu pe vreme rea cu ea si am pierdut aderenta. Oricum acum nu mai conteaza. Pana la urma FZS 1000 e alegerea mea. Din inima. Editat Noiembrie 27, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 fz1 2005-2007 all the way..varianta semicarenata..! in lipsa e bun si fzs 1000..mult noroc dar fjr 1300 e vis pe langa toate enumerate..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 power band de diesel finete de iapa in calduri consum de drojdier rus Mie exact asta-mi place la el. VFR-ul e prea banal, nu prea inteleg mare lucru din motocicleta aia. Intre VFR800 si FZS1000 as alege oricand FZS-ul: motor liniar, puternic, pozitie confortabila sunt atuuri pe care nu prea ai cum sa le treci cu vederea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2013 (editat) Eu vreau sa iau FZS-ul in primavara din Germania, dar am gasit un anunt pe mercador in care cineva din Cluj vinde un fazer. O sa postez un link aici si daca stie cineva motocicleta as vrea sa stiu ce e cu ea. Multumesc anticipat. http://mercador.ro/oferta/vand-yamaha-fzs-1000-fazer-impecabil-IDAXmn.html Ar fi o varianta sa o cumpar pe asta, daca e in mintile ei, avand in vedere si pretul. Editat Noiembrie 30, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 pai arata f bine in poze, pretul e excelent, merita un drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 era la vanzare si aici la bursa. zicea ca nu o mai vinde intr-o perioada.era pusa impreuna cu una din 2005 parca. in acelasi post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 motocicleta asta, care era la vanzare anu trecut la targu secuiesc, acu e la vanzare la abrud, pe okazii. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=423346&selpic=5&zoom=0#foto stie cineva ceva de ea? nici abrudul, nici clujul, unde gasisem celalalt anunt nu sunt aproape de mine, am peste 500km pana acolo, asa ca nu ma grabesc sa ma duc pana nu aflu ceva de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.