apriliacluj Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 Maine deja am avionul. Luni sunt la lucru... no ase! gata cu distractia, cu mierea si laptele! treci inapoi si tu in randul oamenilor! diiiii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 daca stie cineva un suport de topcase pt fz1 las lua eu. la un pret ok zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Octombrie 1, 2016 Autor Share Postat Octombrie 1, 2016 a montat cineva o toba din asta pe fazer de 1000? https://www.youtube.com/watch?v=E9Xcy9VhkAI are anunt un coleg aici pe forum, sunt replici dar suna bine. problema e ca alt coleg zice ca nu ar duce decat un motor de 600 cmc, cu db montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 http://www.ebay.com/itm/Ohlins-009-Yamaha-FZ1-rear-shock-2006-2012-/131956049620?hash=item1eb93186d4:g:xp4AAOSwmfhX4Zoy&vxp=mtr poate intereseaza pe careva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 pai nu-l pui pe FZ1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) eu caut solutie pt adaptoru ala sa pun de r1 2008. e numai 300 asta de 2008. Editat Octombrie 3, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 are anunt un coleg aici pe forum, sunt replici dar suna bine. problema e ca alt coleg zice ca nu ar duce decat un motor de 600 cmc, cu db montat. apoi atunci scoti db killerul..... nu as crede ca nu mai poate sa ''sufle / respire'' un motor de 1k cu aceste tobe, ca ar strangula asa de mult db killerul... bun, e doar parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) eu caut solutie pt adaptoru ala sa pun de r1 2008. e numai 300 asta de 2008. uite topicul de care vb http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=77716 la pagina 11 vei gasi solutia asta Diferentele intre amortizoarele de R1 Properly adapting the '09 shock to the FZ1 is not as simple as it seems. Here are some specs: (Description): 04-06, 07-08, 09+ Eye-to-Eye: 302mm, 302mm, 295mm Travel: 65mm, 65mm, 60mm Spring Rate #/in: 476, 531, 560 Clevis Width: 30mm, 30mm, 32mm Clevis Post: 14mm, 14mm, 16mm Reservoir Offset Out: 80mm, 80mm, 104mm Reservoir Offset Down: 35mm, 32mm, -22mm (up) So, it is fairly obvious the '09+ R1 shock is significantly different than the earlier models (See Photo). Given the change in mounting angle with the reservoir forward, there will not be a large change in effective spring rate from stock. Given the space available under the seat and placement of the voltage regulator, it is not a simple project to install the '09. O alta solutie este sa modifici dogbone-urile sau postul 94... o alta solutie Well, today I have bushing raped the 07 R1 shock, and have given it a needle bearing upgrade! LOL Process. You need the following. 1) the stock triangle from the 07 R1. It has two spare needle bearings and 3 seals in the triangle. 2) A mill or very good drill press. 3) A 25mm drill bit. (Or slightly smaller would be fine, but this one is 25mm I think.) 4) A hydraulic press, and the right parts to press out, and press back in the bushing and bearing. OK, removed the seal on the R1 Triangle, and then pushed out the needle bearings. They are not hard to remove. Then pushed out the bushing. The hole is too small. You need to clamp it and keep the housing secure and square to the drill bit. (Helps that we did this on a very nice Mill... being used as a uber drill press... LOL) Then press one of the needle bearings into the new larger hole, center it, and put the two seals on either side, and your good go... Now, keep in mind, the shaft that runs through the center of the needle bearings is not as wide as the one through the bushing, so you will need a few washers to make up the space, but this is nothing that can not be solved super easy at any hardware store... Even with stainless washers.. Build up your own lower triangles with the right holes in the right places, and you are good to go with the upside down rear shock.. No more clearance issues, and easy to reach the adjustment screws and nuts. » Post actualizat in 03 Oct 2016 12:38 Adaptorul comandat de la Satan666 » Post actualizat in 03 Oct 2016 12:38 Adaptorul comandat de la Satan666 Editat Octombrie 3, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) mi-ai dat o idee cu adaptoru asta negru. dau o bere si ala luat de tine se poate face. ma pacait doar forma din partea care vine montata pe cadru. Editat Octombrie 3, 2016 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) tu ia si citeste tot topicul ala... poate-ti vin mai multe idei. Am impresia ca daca-ti faci cont poti vedea si imaginile Editat Octombrie 3, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 ala negru e usor de facut. treci tija cu filet a telescopului direct prin el dar fara surubu ala care e pus acum pe ea. faci partea aia mai groasa , dai gaura sa prinzi direct tija in ea. problema e ca se muta pozitia amortizorului cam cu 1-2 cm inspre spate si nu stiu cum afecteaza asta . » Post actualizat in 03 Oct 2016 14:26kit inaltare spate. » Post actualizat in 03 Oct 2016 15:15asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 s-ar putea sa ti se si potrivesca distanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 ce ulei folositi la fz1 ? ma refer ce voscozitate ? nu ma intereseaza marca,ma puteti sfatuii daca ati folosit mai multe marci de ulei si ati vazut la vreuna din ele o imbunatatire fata de cealalta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 15w50. folosit bell ray motorex si motul. egzact in ordinea asta si recomandarea. 10w40 e prea slab uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 15w50. folosit bell ray motorex si motul. egzact in ordinea asta si recomandarea. 10w40 e prea slab uleiul. nu mai bagatz 15w in motociclete , ala e pentru dacii 1300 si harli davipson , 40 e prea subtire vara , in rest merge , 10w50 merge f bine tot timpul anului in majoritatea japo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 nu mai bagatz 15w in motociclete , ala e pentru dacii 1300 si harli davipson , +1 40 e prea subtire vara , in rest merge , 10w50 merge f bine tot timpul anului in majoritatea japo corect! asa am si eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 10w 50 se gaseste putin mai greu deaia am zis 15. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 si e si mai scump o leaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) Asta daca mergi la -10 grade. Eu nici la +10 nu-mi misc cwrul. Temperatura mea de confort incepe la +20... Iar sub +25 nici nu scot motorul afara. Asta inseamna sa fii motociclist de duminica cu soare si cald afara... Editat Noiembrie 8, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Asta daca mergi la -10 grade. Eu nici la +10 nu-mi misc cwrul. Temperatura mea de confort incepe la +20... Iar sub +25 nici nu scot motorul afara. Asta inseamna sa fii motociclist de duminica cu soare si cald afara... yamalube.jpg vre-i sa-ti spun ce fac eu pe graficul ala? ai dat vre-o baie de ulei jos la 0 grade sa vezi ce untura e inauntru? eu am dat prima cifra cat mai mica , cel mai important lucru , a doua cifra e mai putin importanta in clima temperata , adica merge si cu 5w30 fara sa faca scandal... 10w 50 se gaseste putin mai greu deaia am zis 15. corect , nu-l gasesti peste tot si e si mai scump o leaca si asta e adevarat , dar la cat de multa zeama de dinozaur exista pe piata ca 10w40 ... mai bine dai cativa golzi in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 (editat) eu zic ca un 10w50 sau 15w50 ar merge brici pe un 1000,ma gandesc ca se incinge mai rau decat 600,chiar daca merg rar prin oras,eu am folosit numai 10w40 de 5 ani,cu motoru mers numa afara,foarte putin oras,pui ulei si in functie de temperaturi,still de mers si unde mergi cu ea mai mult,oras sau afara,corect nu?5w30? pai si cand se incinge motoru ce vascozitatea mai are uleiul ala? Editat Noiembrie 8, 2016 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 depinde foarte mult si regimu de turatii. daca esti gen 12000 ture atunci e recomandat mai gros. daca nu merge si w40 da ceva bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 eu zic ca un 10w50 sau 15w50 ar merge brici pe un 1000,ma gandesc ca se incinge mai rau decat 600,chiar daca merg rar prin oras,eu am folosit numai 10w40 de 5 ani,cu motoru mers numa afara,foarte putin oras,pui ulei si in functie de temperaturi,still de mers si unde mergi cu ea mai mult,oras sau afara,corect nu?5w30? pai si cand se incinge motoru ce vascozitatea mai are uleiul ala? la temperatura de functionare e diferenta foarte mica de vascozitate intre 30 40 si 50 , restul propietatilor uleiului au legatura cu pachetul de aditivi , baza uleiului (producatorul si seria adica) la extrem conteaza dar cand mergi cu 120 pe autostrada e mai bun ala subtire. mult mai important e sa fie prima cifra cat mai mica capacitatea cilindrica nu are legatura cu cantitatea# de caldura pierduta de motor, compresie, avans, afr etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 15w50. folosit bell ray motorex si motul. egzact in ordinea asta si recomandarea. 10w40 e prea slab uleiul. si de care marca ai fost cel mai multumit?e ceva de capul la bell ray ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Noiembrie 12, 2016 Share Postat Noiembrie 12, 2016 Mi-a parut cel mai ok din ce am folosit. Acum am luat castrol 10w50 sa vad cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.