Jump to content

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Recommended Posts

Aveti ceva sfaturi/pareri pt mine?

ai grija de catel!

 

referitor la mobra: daca-i schinbi consumabilele la timp si nu-l hingheresti o sa te tina mult si bine!

felicitari pt achizitie!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ai grija de catel!

 

referitor la mobra: daca-i schinbi consumabilele la timp si nu-l hingheresti o sa te tina mult si bine!

felicitari pt achizitie!

 

Eu inca sper sa aiba el grija de mine :))

Multumesc de sfaturi ;)

 

O zi faina!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare,fzul meu o sa se incalte cat de curand cu noile gume achizitionate,bridgestone T31,m-am tot documentat despre ele si am hotarat sa le iau, majoritatea cumpara pilot road 5 asa ca am zis sa iau ceva diferit cu mai putin marketing,inca nu le-am montat,inca am pilot powerul 3 puse dar mai merg 1000-2000 km,destul de multumit de ele,de 1000 ron cat au costat setul si-au facut treaba si pe uscat/ploaie si la mers sportiv/touring cu bagaje si pasager,deci in concluzie recomand pilot power 3 daca ai un buget mai mic chiar daca sunt tehnologie 2012 sunt destul de bune

post-56511-0-43033400-1533571173_thumb.jpg

post-56511-0-28087400-1533571181_thumb.jpg

post-56511-0-20595800-1533571185_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut am vazut,scrie pe eticheta ,primii 100 km sa nu franez,accelerez agresiv si etc,abea astept sa le pun,voi ce gume folositi ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut, eu am metzeler roadtec01. Foarte ok chiar si pe ud. Am avut pr4 inainte...

sunt foarte bune,au cam iesit 2 ani top sport-touring tyres(da au batut si pr4 si restul)acum nu stiu cum e cu pr5

» Post actualizat in 02 Sep 2018 08:18

eu de astea am avut....

set-michelin-pilot-power-2-ct-120-70-17-

sunt ok cat timp le cumperi noi,sunt un model de gume vechi dar care inca se fabrica,au iesit apoi pilot power 3 si mai recent power rs,dar deh noi oamenii ne-am mai ridicat standardele :)

Link to comment
Share on other sites

nici eu nu mai am Fazer de vreo 6 ani sanatosi..... ;)

Ma refer standardele la cauciucuri nu la motorete,pr4 au fost gume f bune,acu a iesit pr5 si tot aud oameni zicand da domne nu erau cine stie ce,pr5 e baza,cred ca conteaza si cat explorezi tu cauciucul si feedbackul pe care ti-l ofera modelul x

Link to comment
Share on other sites

da colegu, si eu EXCLUSIV la cauciucuri m-am referit...

pe vremea cand am avut Fazerul, foloseam 2CT, si mi-au placut f mult :peace:

chiar si pe Hayabusa am cumparat un set de asta mai demult

nu tin mult, spatele undeva la 6k km, dar nu am avut niciodata surprize neplacute cu ele !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
e musai s-o pun si aic ca nu cumva sa se piarda...., rad cu lacrimi de ''krakadyl'' :crack: :10: :crack:

Aceasta motocicleta este facuta de fapt de Honda. Dar cand au vazut cat de urata a iesit in realitate, au pus sigle de Yamaha pe ea. De unde si fiabilitatea ei. Orice Yamaha fiabila e de fapt o Honda.

Americanii nu au vrut ca motocicleta asta sa se vanda in tara lor: credeau ca e o razbunare pusa la cale de japonezi in urma Nagasaki si Hiroshima.

Motocicleta asta o iei, ii faci plinul, mergi cativa ani cu ea si cand se termina benzina, o vinzi.

E atat de naspa incat oamenii se simt jigniti cand se uita la ea.

Japonezii s.au simtit atat de umiliti ca au facut.o, incat imediat dupa ea au trebuit sa scoata R1 si R6 sa mai spele rusinea.

Circula vorba ca daca te intrece un Fazer la semafor, te lasi de motociclism.

Radarul politiei da ecran albastru cand vrea sa iti masoare viteza.

In Catedrala Mantuirii Neamului, Fazerul va tine loc de moaste.

Daca te duci cu Fazerul la o reprezentanta oficiala sa ii faci revizia, iti iei bataie.

Cand vezi pasager pe o astfel de motocicleta inseamna ca e ceva necurat la mijloc.

Cand te opreste politia, iti strecoara 50 de lei in talon. De mila.

Motocicleta asta vine la pachet cu un vibrator - doar asa ai si tu parte de satisfactii si ceva senzatii tari.

Se zice ca japonezii fac cu Fazerele astea la fel cum fac escrocii de la noi cu masinile de cusut Singer. Numai ca la japonezi e pe bune si vor sa le topeasca.

Daca nevasta.ta vrea sa te faca sa te lasi de motociclism, iti face cadou un Fazer.

Daca s.ar baga Fazerul asta ca motocicleta de scoala, nimeni n.ar mai dori permis moto.

Este singura motocicleta careia daca ii dai farul jos, nu mai stii cum si pe unde sa te urci pe ea.

Daca o lasi nelegata in parcare, dimineata o gasesti cu doua lanturi si trei antifurturi pe ea: nimeni nu vrea sa o vada mergand pe sosea.

Daca i se strica cuiva Fazerul si ramane pe marginea soselei, este eutanasiat direct. De catre preot!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

n-am... Nu i-am mai facut fotografii de 2-3 ani (cam de cand am upgradat-o). Adevarul este, odata cu varsta, incetezi cu admiratu, vrei mai mult cu'ncalecatul... Si pt admirat, exista oricum exponatele de showroom, create si folosite special pentru asta. Sa fotografiezi aceeasi motocicleta, care se degradeaza totusi, odata cu trecere timpului, mie personal, mi se pare un pic dincolo de pasiune (caci pasiunea prespune a o incaleca)... da spre mentalul unui pusti de 14 ani, usor impresionabil de orice treaba. Sau poate ca nu sunt eu motociclist "adevarat".

 

Pentru mine fazerul, cand l-am cumparat, am facut-o pentru ca, la vremea aceea (2011), cu un buget de 8000 eur (cu care, second, puteam cumpara cam aproape orice motocicleta de pe piata, inclusiv rocket3), a fost motocicleta care ca design mi-a placut peste honde, suzi sau kawe, iar ca fiabilitate statea exact unde aveam nevoie (peste Ducati, Triumph). Pozitia si categoria din care face parte erau iarasi ceea ce aveam nevoie. Imi facea cu ochiul varianta naked (FZ1-N)... aveam un poster cu cea tunata de Abarth... eram placut impresionat. Data fiind utilitatea ei, am mers pt protectie la vant, alegand semicarenata.

 

Concluzie: eu am ales-o ca mi-a placut sincer. Si nu am regretat nici macar o secunda alegerea facuta, in 7 ani. In ce am transformat-o... raman la feelingul ca este o motocicleta superba. As schimba-o doar pt un K1600. Atata! Si aia pt confort...

 

Cu poza... e un fel de-al meu de a reaminti ca este topic despre FZ1

Link to comment
Share on other sites

As schimba-o doar pt un K1600.

pentru aia mei trebuie sa mananci multa slana si pita cu unsoare....

e super grea vaporul ala dupa ce te-ai obisnuit cu Fazerul...., si mai ales ca tu esti ase ni mai slabut, cu doo' cifre la greutate...

Link to comment
Share on other sites

pentru aia mei trebuie sa mananci multa slana si pita cu unsoare....

 

 

Stai relax, ca nu-mi renteaza in primul rand sa vand o motocicleta pe care am dat 8000 eur, in care am bagat peste 3500 eur in upgrade-uri plus peste 1000 eur in accesorii, cu reviziile facute anual numa cu Yamalube si filtre oem (desi probabil am facut si doar 500 km/ an, ca anul asta de ex, deh... viata de barbat insurat) tinuta in garaj cu prelata si redresorul pe ea iarna,... cu 6500 eur cel mult... pretul pietii din Romania, la care sa mai manc paine cu apa (slana e scumpa)... ca sa mai strang inca 10000 eur, si cu 16500 sa iau capra.

 

Cumpar un topcase (desi le urasc) si am rezolvat problema. (In 2019 urmeaza oricum un Cluj-Gibraltar-retur cu nefasta in spate. Costumul e luat deja, vezi ca ti-am dat un quote la topicul alalalt. O revizie in primavara, niste pneuri noi si vrumm...)

Edited by ®azvan
Link to comment
Share on other sites

Topic de Fz1 sa fie !!

Fiecare si-a ales motoreta pentru cele mai bune motive care le ofera,eu unul ,nu prea am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani,nu prea imi plac astea noi decat cu mici exceptii,si din punctul meu de vedere este motocicleta perfecta pentru mine,nu stiu pe ce as putea sa o schimb daca o vand,pacat ca Yamaha nu a mai lucrat la dezvoltarea gamei fz1 fazer,motocicletele noi sunt destul de scumpe,poate prea scumpe,sau poate sunt eu prea sarac/zgarcit ca sa ma pot uita la un mt 10 tourer edition/z 1000 sx sau fjr 1300 de ce nu...

post-56511-0-23625900-1539879681_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare grup!
Mi-am vandut capra, un r6 2002 si vreau sa trec la un fazer 1000 2006+,  GT sau nu , abs sau fara, depinde de bani . Am nevoie de niste pareri , s-au facut ceva modificari ca si fiabilitate sau design de la an la an? M-ar interesa si fazer 800  dar eu pe al meu r6 , 120 cp, cu pasager si bagaje , s-a simtit diferenta . 

Link to comment
Share on other sites

de pe wiki

 

2006

Stiff rear spring with a 700 lb/in

2006 version when first introduced had distinct throttle snatch at 5,000––6,000 rpm, where rolling off the throttle and rolling back on caused a distinct surge in acceleration due to 'fuel cut' for emissions reasons.

 

2007

Softened rear shock spring.

Updated fuel injection system. Throttle snatch reduced to normal by slowing secondary butterfly opening. This smoothed out the surge caused by 'fuel cut' and subsequent re-application of fuel.

 

2010

Revised ECU mapping to achieve improved throttle response in the low to mid rpm range.

 

2011

The ECU mapping revised for improved throttle response at low rpm.

 

2014–2015

The ECU mapping revised again for smoother mid range. 2014 and 2015 models are the same except for the color. 2015 is the last year for the FZ1 in the US. First in Europe, the naked FZ1-N and half-faired FZ1-S Fazer were replaced by the FZ-10/MT-10 of Yamaha's new ″Hyper Naked″ class, which is available with accessory touring pack.[5][6]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Inca de acu 3 ani ma tot uit la un Fazer de 1000 si inca nu mi-am luat. Am locuit cativa ani buni inafara Romaniei si inainte sa ma reintorc chiar am platit avans pentru una, insa lucrurile au facut ca sa nu o mai pot lua si astfel am pierdut avansul dat. Am gasit probabil, momentul oportun sa iau una, din 2001 si ma gandesc sa nu ratez ocazia. Fiind un impatimit al offroadului, simt nevoia sa am si una de asfalt deoarece capra mea nu e foarte confortabila pe distante mai lungi. Dorita e nascuta in 2001 si costa 2250. Urmeaza sa ma duc sa o vad. Am citit topicul de la cap la coada, ramane de vazut daca o voi lua si ce anume voi face la ea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...