Sari la conținut

Nevoie de alta baterie pentru verificare


unycorn
 Share

Postări Recomandate

Salut!

In aceasta seara am pornit moto. A luat-o din prima dar, uitand sa-i trag socul, s-a oprit. :baldy: Apoi am dat iar la automat o data, a doua oara ...nu a mai invartit. X-( Se auzea un clank, click pe la releul de pornire. Dupa ce incercam sa dau la automat nu se mai aprindeau luminile de pozitii, stopul pe frana. Luam contactul si-l puneam din nou dupa care se aprindeau luminile de pozitii, stopul pe frana...iar incercam sa dau la automat...se auzea click-ul, apoi iar nu se mai aprindeau luminile de pozitii, stopul pe frana. Luam contactul si-l puneam din nou dupa care..... si tot asa.

Eu cred ca este bateria de vina (un Rombat de 10Ah care are vreo 2 ani) si as vrea sa fac o proba cu alta baterie. Bateria nu a dat nici un semn pana acum, dar am mai patit cu baterii care sa moara subit.

 

Daca este cineva dispus sa ma ajute cu proba (sa-mi imprumute bateria cat sa fac o proba), i-as fi recunoscator.

Moto este un Suzuki SV650 din 2000.

tel. 0762.000.321, zona intre Salajan si Trapezului.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,da-o jos, pune-o pe redresor incarc-o, dar nu mai sunt de 2 ore asa, pune-o la loc verifica la borne cat are pana la pornesti (trebuie in jur de 13 v) porneste motorul aprinde luminile masoara ( trebuie in jur de 14 v) la turatie de 2000-2500 de ture, daca incarca in sarcina este bine si ca sa te convingi las-o pe motor o noapte daca nu mai porneste pe zi este probabil bateria sau daca este pe duca rau nu mai porneste nici dupa ce ai mers cu ea ceva timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate ce spui...dar nu am nici redresor nici aparat de masura. Le voi avea in vedere spre cumparare si pe acestea doua pe viitor. Acum ar fi prea mult sa iau si aparat masura si redresor si baterie.

Multumesc de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de toate verifica bine conexiunile(borne baterie, borne releu pornire, soclu siguranta principala, borna electromotor, borna masa cadru si/sau motor mufa contact ), faptul ca nu se aprind luminile (nici bordul?) dupa ce ai dat la automat mie imi indica mai degraba contact imperfect decat baterie moarta.

 

Un multimetru cu care sa-ti faci treaba la moto il gasesti cu 15-20roni. Un redresor pt incarcat bateria poate fi improvizat usor din chestii pe care e posibil sa le ai deja in casa.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te ajut eu sa ti o incarc daca esti in bucale.free of charge

Multumesc frumos!

 

 

Multumesc si celorlalti care si-au dat cu parerea.

 

S-a rezolvat. Am vorbit cu tata care a venit cu un robotel de pornire si cu bateria moto care am "aruncat-o" acum 2 ani. Am pus robotul pe bateria cu pricina, a pornit, dar cand am luat bornele robotelului s-a oprit motorul. A doua oara la fel. Deci, bateria avea 12.5 V dar nu putea sa mentina nici motorul in functiune. (verdict: bateria are un scurt ceva. E moarta. Nici pe redresor nu s-a incarcat deloc.). Am montat bateria pe care acum 2 ani am "aruncat-o", am ajutat-o la pornire si a mers bine. Cu motorul cald a pornit.

Urmeaza luni sa merg sa cumpar o alta baterie. Bine ca n-a fost mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...