Sari la conținut

VFR 750 mers sacadat, da in nas.


Postări Recomandate

Impinse cu mana e ceva, trase de membrane e altceva. Incearca sa le ungi cu ceva unguent pe toate 4, n-o sa ramana mult unse pt ca o sa curete benzina locul, dar macar ca sa-ti faci idee daca e de la ele sau nu. Alea daca sunt uzate si stau prea larg in canalul carbului au tendinta sa se incline si sa se blocheze in canal cand sunt trase in sus.

Ai putea si sa mai maresti un pic nivelul in toate carburatoarele.

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 193
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Impinse cu mana e ceva, trase de membrane e altceva. Incearca sa le ungi cu ceva unguent pe toate 4, n-o sa ramana mult unse pt ca o sa curete benzina locul, dar macar ca sa-ti faci idee daca e de la ele sau nu. Alea daca sunt uzate si stau prea larg in canalul carbului au tendinta sa se incline si sa se blocheze in canal cand sunt trase in sus.

Ai putea si sa mai maresti un pic nivelul in toate carburatoarele.

Filtrul de benzina l-ai schimbat vreodata?

Te asigur ca merg cum trebuie paharele + ca daca era intradevar problema asta nu cred ca era doar la mine ci era un defect al VFR-ului ori nu am auzit de asa ceva.

Nu ai cum sa maresti nivelul, plutitorul, inclusiv partea cu cuiul poantou e din plastic.

L-am si schimbat, am mers si fara, am schimbat si furtunul dintre pompa - rezervor si pompa - carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, grea problema ai.

 

Ce-as mai face eu. Ia mufa din harness de la CDI si verifica fir cu fir, pin cu pin. Misca-le bine, scoate la fiecare izolatia din capatul firului care vine peste papuci/pini.

Intelegi despre care vorbesc mufa care ramane in firaraie si care se infige in CDI. Iei CDI cu tine in casa, mufa ramane pe motocicleta. Mufa aia .. cea cu firele.

 

Eu am patit asa la transalp, CDI nou nout, tot imi dadea in nas din cand in cand. Era sa trimit CDI-ul inapoi cand am observat chestia. Un singur fir din cele multe era semiintrerupt exact la prinderea de papucul din mufa. Fiind acoperit cu acea izolatie ca un cauciuc la palpare nu se simtea nimic, puteai sa tragi de el jurai ca e prins de papuc. Nu era, se tinea doar in izolatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, grea problema ai.

 

Ce-as mai face eu. Ia mufa din harness de la CDI si verifica fir cu fir, pin cu pin. Misca-le bine, scoate la fiecare izolatia din capatul firului care vine peste papuci/pini.

Intelegi despre care vorbesc mufa care ramane in firaraie si care se infige in CDI. Iei CDI cu tine in casa, mufa ramane pe motocicleta. Mufa aia .. cea cu firele.

 

Eu am patit asa la transalp, CDI nou nout, tot imi dadea in nas din cand in cand. Era sa trimit CDI-ul inapoi cand am observat chestia. Un singur fir din cele multe era semiintrerupt exact la prinderea de papucul din mufa. Fiind acoperit cu acea izolatie ca un cauciuc la palpare nu se simtea nimic, puteai sa tragi de el jurai ca e prins de papuc. Nu era, se tinea doar in izolatie.

 

Ce pot sa zic, am verificat si asta, sincer mai mult fugitiv la CDI si ceva mai atent la mufele de la senzorii Hall, am sa ma uit zilele astea mai atent in zona CDI-ului desi sincer nu cred ca e nici de acolo ... De ce ar face numai la ~5000 de ture? In fine, naiba sa-l ia ... s-a oferit Eliadar sa imi trimita un CDI sa probez, iar daca nu trimite am sa cumpar unu cu instalatie electrica si senzori Hall, ce o fi am sa vad eu dupa, dar bag mana in foc ca pe aici se invarte problema mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine ti-l pun la posta... il am impachetat dar bineinteles ca s-a pornit ploaia cand am vrut sa merg si am amanat pe maine... :)

Ce pot sa zic, am verificat si asta, sincer mai mult fugitiv la CDI si ceva mai atent la mufele de la senzorii Hall, am sa ma uit zilele astea mai atent in zona CDI-ului desi sincer nu cred ca e nici de acolo ... De ce ar face numai la ~5000 de ture? In fine, naiba sa-l ia ... s-a oferit Eliadar sa imi trimita un CDI sa probez, iar daca nu trimite am sa cumpar unu cu instalatie electrica si senzori Hall, ce o fi am sa vad eu dupa, dar bag mana in foc ca pe aici se invarte problema mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am mai patit asa la un gpz de 500 pe la 5000 de ture pana cand imi oprea motoru ....scurs benzina din carburatoare si atat ...era apa cu jeg de la pompe

acu cateva sapt . la fel vn 750 scurs carburatoare ...merge bine ..au astia la pompe apa in benzina ....

asta poti sa o incerci ..ca nu-ti ia mult

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evident ca omu' a desfacut de cel putin 3 ori carburatoarele anul asta dar a pastrat apa in paharele ca poate-i e sete pe drum ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot ai inceput cu "schimbari de test", vezi daca poti face rost de la cineva de un carburator sa-l pui sa vezi daca e vreo diferenta, asta fara sa-l re-reglezi pe motorul tau, doar pus si vazut.

O optiune ar fi vreo supapa care nu culiseaza chiar cum trebuie si nu inchide/deschide bine in plaja aia de turatie.

Incearca sa aduci mobra cit mai "stock" posibil, asta in cazul in care ai schimbat finala/filtru aer/etc. Si eu am o problema asemanatoare din cauza unei finale goale; la mers constant la aprox 4000 rpm mai da mici bilbe. Doar ca pe mine nu ma deranjeaza pt ca e pe o mobra pe care o folosesc la enduro si nu prea merg cu ea in regim constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot ai inceput cu "schimbari de test", vezi daca poti face rost de la cineva de un carburator sa-l pui sa vezi daca e vreo diferenta, asta fara sa-l re-reglezi pe motorul tau, doar pus si vazut.

O optiune ar fi vreo supapa care nu culiseaza chiar cum trebuie si nu inchide/deschide bine in plaja aia de turatie.

Incearca sa aduci mobra cit mai "stock" posibil, asta in cazul in care ai schimbat finala/filtru aer/etc. Si eu am o problema asemanatoare din cauza unei finale goale; la mers constant la aprox 4000 rpm mai da mici bilbe. Doar ca pe mine nu ma deranjeaza pt ca e pe o mobra pe care o folosesc la enduro si nu prea merg cu ea in regim constant.

Carburatoare sunt 4 si nu am de unde lua, cel putin nu acum, oricum ma indoiesc ca e de acolo ... problema a aparut din senin, iar carburatoarele au fost verificate si rasverificate. Supapa iarasi nu cred, simptomele nu-s specificei supapei/supapelor. Nu s-a schimbat nimic la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gindesc ca daca nu i-ai dat de cap pina acum este din cauza ca e de undeva de unde nu te gindesti sa fie... chiar si la 4t presiunea in evacuare are un rol in functionarea corecta a supapelor si se accentueaza atnci cind apar uzuri (arcuri slabe, jocuri, depuneri de calamina)

 

just my 2c

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut Ionut,

 

Am avut si eu aceeasi problema, stiu ca e diferenta mare de la mono la 4V dar simptomele au fost aceleasi.

Problema in cazul meu era de la mizerie adunata in furtunul de scurgere al airboxului, mai exact ulei ars. La un anumit vacuum motorul sugea uleiul din furtunl respectiv, rezultatul fiind "da in nas la anumite turatii". Simptomul asta poate fi anulat daca tragi socul la jumate, o sa iti dea in nas pe decelerare dar la accelerare nu mai ai probleme, acceleratia fiind cursiva. Rezolvarea e logica, golesti furtunul de reziduuri de la airbox. Stiu ca tu ai 4 pistoane si eu unul dar poti sa incerci sa tragi putin socul sa vezi daca iti mai face asa.

O alta problema cu simptom specific apare de la furtunul de supraplin al carburatorului, daca este gatuit, obturat, infundat sau chiar lipsa porneste greu si da in nas intre anumite ture. Orificiul de la supraplin al carburatorului comunica direct cu camera de nivel al carburatorului, obturand orificiul motorul nu mai poate trage suficienta benzina, pornirea este grea. Cu orificiul destupat si in sarcina motorul suge prea multa benzina, amestecul fiind prea bogat.

Incearca sa verifici conexiunile dintre carburatoare pentru supraplin, pune un furtun de 15-20cm, sau deloc, si vezi daca mai ai problema asta.

Eu am avut batai mari de cap pana am descoperit problemele astea, in orice caz, incearca sa tragi putin socul cand iti da in nas sa iti dai seama daca e problema de alimentare sau electric.

 

Regards,

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur motoreta ta nu a cunoscut Transalpul lui Valentin? Poate v-ati intalnit pe undeva fara sa stiti si au stat unele langa altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am recitit topicul si e o chestie care nu e clara.

De exemplu mie nu-mi e clar daca face figuri doar in sarcina sau si in gol ca la un moment dat spui ca numai in sarcina dar in alta parte ai zis ca si in gol, sau daca e vreo diferenta intre figurile facute in sarcina fata de cele in gol.

E foarte important sa reusesti sa-ti dai seama daca problema e electrica sau mecanica. In functie de simptomele exacte trebuie sa te gandesti la teste care te pot ajuta sa vezi daca pana e electrica sau mecanica.

Cred ca te-ar ajuta si daca ti-ai nota parametrii testelor si rezultatele ca sa nu le incurci. Nu uita sa iei si temperatura motorului in calcul ca e importanta si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vrut sa zic sa verifici distributia (uzura exagerata a lantului) da' mi-am dat seama ca are distributie pe pinioane si m-am oprit. La fix, inainte de a ma face de cacao. :)

 

Nu am desfacut niciun VFR de 750, asa ca nu stiu cum e efectiv distributia lui. E posibil sa se uzeze ceva acolo ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nope sunt doar niste angrenaje cu pinioane .

 

- ar putea sa se uzeze axele cu came ca la oricare alt motor, dar doar in lipsa de ungere, dar motorul ar arata semne clare de lipsa de putere, nu on-off

 

n-ai desfacut pt ca vfr-urile nu se strica. :P



Eu il am de aproape 3 ani si abia anul asta am scos capacele de la supape sa verific jocul, de carburi nu m-am atins niciodata.. si pana de curand nici nu stiam cum se scot carenele. Merge, nu m-a interesat sa-i fac nimic. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-ai desfacut pt ca vfr-urile nu se strica. :P

 

As desface unu doar in scop autodidactic, daca as avea la indemana. :D

 

Oricum, nasoala treaba. Continua brain stormingul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur motoreta ta nu a cunoscut Transalpul lui Valentin? Poate v-ati intalnit pe undeva fara sa stiti si au stat unele langa altele...

:lol:

ala da topic...

pe mine ma nedumereste tare vfr-ul asta si m-a facut teribil de curios. al meu merge ceas si ma bazez pe el 100%...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am recitit topicul si e o chestie care nu e clara.

De exemplu mie nu-mi e clar daca face figuri doar in sarcina sau si in gol ca la un moment dat spui ca numai in sarcina dar in alta parte ai zis ca si in gol, sau daca e vreo diferenta intre figurile facute in sarcina fata de cele in gol.

E foarte important sa reusesti sa-ti dai seama daca problema e electrica sau mecanica. In functie de simptomele exacte trebuie sa te gandesti la teste care te pot ajuta sa vezi daca pana e electrica sau mecanica.

Cred ca te-ar ajuta si daca ti-ai nota parametrii testelor si rezultatele ca sa nu le incurci. Nu uita sa iei si temperatura motorului in calcul ca e importanta si asta.

Initial facea doar in sarcina si in gol cand o duceam in limitare se simtea, dar ulterior a inceput sa faca la fel si in sarcina si in gol. Temperatura motorului nu a contat niciodata, nici la inceput nici acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde-l si ia-ti altul in mintile lui.

Stii cum arata motorul meu? Am muncit si investit un pic in el, si sigur nu imi scot banii + ca imi place. Oricum nu il ia nimeni asa ... oricum ma roade curiozitatea vizavi de problema, e aiurea ca nu prea am timp de el si nici piese la indemana.

 

 

 

 

Tocmai mi-au ajuns senzorii Hall, sper weekendul asta sa ii schimb ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii cum arata motorul meu? Am muncit si investit un pic in el, si sigur nu imi scot banii + ca imi place. Oricum nu il ia nimeni asa ... oricum ma roade curiozitatea vizavi de problema, e aiurea ca nu prea am timp de el si nici piese la indemana.

 

 

 

 

Tocmai mi-au ajuns senzorii Hall, sper weekendul asta sa ii schimb ...

aici te inteleg perfect= vis a vis de curiozitate!! oricum bafta si sunt sigur ca ii dai de cap~~~!! cu calm!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat senzorii, rezultatul ... "Vand senzori Hall VFR 750". Nici o diferenta, chiar deloc.

Ce am mai descoperit e ca imi arunca afara dopurile de la stuturile de vacuum pentru sincronizare, initial acum ceva vreme am gasit dopul de la cilindrul 2, acum am gasit sarit dopul de la cilindrul 3. Abia dupa ce am vazut dopul sarit mi-a trecut prin ca ambreiajul de pornire e corp comun cu "soarele" ce da semnal senzorilor hall, ar fi o posibilitate sa fie pana forfecata ... desi in situatia asta ma gandesc ca s-ar fi sucit din ce in ce mai mult, la fiecare pornire pana cand nu ar fi mai pornit, pe langa asta am cautat in manual si pe net poze cu arborele, acolo nu e cu pana ci cu caneluri; deci varianta exclusa ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu bate inapoi pe air box? clapetele,sibarele nu clancane? asta ca tot ai amintit de stuturi sarite..

hmm.. daca ar fi la supapele de admisie ar porni greoi,sa fie oare arcurile :unsure:

dac'am dat-o 'n prosteala,nu sariti,I'm just thinking..

Din tot ce am testat si verificat pana acum, nu pare o problema de mecanica. Compresie are, pe verificate, cu 2 ceasuri diferite.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...