ThunderByte Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 A incercat cu orice mai putin cu alt set de carburatoare... Eu zic sa incerci sa desfaci instalatia litza cu litza. Daca aveam incercam, esti culmea, e anu stiu cata oara cand zici asta si cand iti explic ... Inlocuiteste bobina de inductie cu alta de imprumut. Gandeste te rog pe viitor inainte sa postezi, are 4 cate una pentru fiecare cilindru. Sa se fi stricat toate odata ...hmmm cumpara alta motocicleta oh wait, ai facut asta ))) Ti-am zis care e treaba cu aia so SHUT IT! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 La vfr vin vre-o 4 fire pe masa si culmea ca in instalatie unele se intalnesc intre ele ... Si la Katana sunt cel putin 2. Dar doar 1 era belea. Nu trebuie sa fie de la firul de masa ca spun eu, doar ca nu trebuie sa pierzi din vedere nimic. Si nu te mai gandi ce-ai facut, gandeste-te ce NU ai facut. Cu Binox am sapat in vara trecuta cred ca vreo 2 saptamani pana am ajuns la buba, si nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi de-acolo. Asadar, recapituleaza si concentreaza-te pe ce nu ai schimbat. Tind si eu sa cred ca este electrica problema, ca si TNG. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Daca aveam incercam, esti culmea, e anu stiu cata oara cand zici asta si cand iti explic ... Pai iti zic pentru ca tu continui sa muncesti aiurea fara sa testezi ceva elementar. Eu te cred ca tu ai verificat acele carburatoare de 100 de ori, dar iti zic din experienta ca carburatorul e lucru dracului, poate sa arate impecabil dar sa functioneze incorect. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 (editat) Si la Katana sunt cel putin 2. Dar doar 1 era belea. Nu trebuie sa fie de la firul de masa ca spun eu, doar ca nu trebuie sa pierzi din vedere nimic. Si nu te mai gandi ce-ai facut, gandeste-te ce NU ai facut. Cu Binox am sapat in vara trecuta cred ca vreo 2 saptamani pana am ajuns la buba, si nici prin cap nu mi-a trecut ca ar putea fi de-acolo. Asadar, recapituleaza si concentreaza-te pe ce nu ai schimbat. Tind si eu sa cred ca este electrica problema, ca si TNG. Am avut instalatia in mana, am tras de fiecare fir in parte, am masurat firele care veneau in mufa la CDI, nimic topit, nimic in neregula. Pai iti zic pentru ca tu continui sa muncesti aiurea fara sa testezi ceva elementar. Eu te cred ca tu ai verificat acele carburatoare de 100 de ori, dar iti zic din experienta ca carburatorul e lucru dracului, poate sa arate impecabil dar sa functioneze incorect. Bai BB da-o dracu ca nu e magie neagra in carburatoarele alea ... Daca am sa gasesc sa iau imprumut probez, altfel nu imi bat capul sa dau banii pe ele. Editat Februarie 25, 2014 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nici in instalatia electrica nu e magie neagra, problema e ca inca nu ai descoperit nici o magie acolo. Cumpara un set de carburatoare, sau ia-le din nou la buchisit pe cele existente. Stii ca e posibil ca sub fiecare scaun de cui pontou sa existe o sita? Si ca sita aia sa fie plina de mizerie iar paharele sa nu se umple incat sa tina pasul cu debitul consumat? Eu inca o data pun pariu cu tine ca problema e pe partea de alimentare si nu electrica. Problemele electrice nu au un sablon, apar si dispar, pe cand la tine problema e ritmica.. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 Nici in instalatia electrica nu e magie neagra, problema e ca inca nu ai descoperit nici o magie acolo. Cumpara un set de carburatoare, sau ia-le din nou la buchisit pe cele existente. Stii ca e posibil ca sub fiecare scaun de cui pontou sa existe o sita? Si ca sita aia sa fie plina de mizerie iar paharele sa nu se umple incat sa tina pasul cu debitul consumat? Eu inca o data pun pariu cu tine ca problema e pe partea de alimentare si nu electrica. Problemele electrice nu au un sablon, apar si dispar, pe cand la tine problema e ritmica.. Asta e singurul argument, sita, daca desfac si nu gasesc nici o sita ce pierzi ? Da mizeria care ajunge in paharul carburatorului pe unde trece ? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 daca ar fi sa ne gandim asa, paharele ar trebui sa fie 100% curate non-stop - exista o sita in rezervor, apoi una posibila pe furtun.. si tot asa. Posibil sa fie, posibil sa nu fie site in cele de VFR, habar nu am, cauta. Nu pierd nimic, nu pun pariu. Dar tu cauti o problema unde nu e. Si chiar si maestrul TNG se mai poate insela... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-motor+honda+vfr+750+cu+carburatoarele+pe+elnu+e+desfacut-209442.html Poate te intereseaza. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-motor+honda+vfr+750+cu+carburatoarele+pe+elnu+e+desfacut-209442.html Poate te intereseaza. Nu schimb motorul sa constat dupa ca defapt era din altceva ... vreau sa ii dau de cap intai. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Normal ca si eu pot gresi ca nu sunt atotstiutor! Eu as vrea din tot sufletul sa gresesc,si problema sa fie rezolvata,nu am resentimente,din contra si eu invat de fiecare data. Eu vad lucrurile asa dupa cum a spus el: I-am sugerat alimentare directa la CDI si bobine in felul asta cade tot ce inseamna defecte la contact,buton rosu, releu,contact cric,fire mufe etc. In felul acesta daca nu se manifesta inseamna ca este electrica problema si trebuie cautat vinovatul. Alimentare directa benzina,prin cadere rezervor suplimentar.Plecand de la premiza ca,carburatoarele sunt corect reglate curatate. Omu a spus ca in neutru nu face probleme,ele apar la introducerea intr-o treapta de viteza...de aceea ma face sa cred ca este o problema electrica. Asta daca atunci cand a introdus in viteza inca mai are benzina in carburatoare,la fel ca atunci cand a fost in neutru. Ps.Stii oare daca pe "rotita" cu dinti de la vibroken pentru semnalul de la senzor ai dispozitiv custom de reglaj al avansului? Si chiar si maestrul TNG se mai poate insela... Editat Februarie 27, 2014 de TNG Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Normal ca si eu pot gresi ca nu sunt atotstiutor! Eu as vrea din tot sufletul sa gresesc,si problema sa fie rezolvata,nu am resentimente,din contra si eu invat de fiecare data. Eu vad lucrurile asa dupa cum a spus el: I-am sugerat alimentare directa la CDI si bobine in felul asta cade tot ce inseamna defecte la contact,buton rosu, releu,contact cric,fire mufe etc. In felul acesta daca nu se manifesta inseamna ca este electrica problema si trebuie cautat vinovatul. Alimentare directa benzina,prin cadere rezervor suplimentar.Plecand de la premiza ca,carburatoarele sunt corect reglate curatate. Omu a spus ca in neutru nu face probleme,ele apar la introducerea intr-o treapta de viteza...de aceea ma face sa cred ca este o problema electrica. Asta daca atunci cand a introdus in viteza inca mai are benzina in carburatoare,la fel ca atunci cand a fost in neutru. Ps.Stii oare daca pe "rotita" cu dinti de la vibroken pentru semnalul de la senzor ai dispozitiv custom de reglaj al avansului? Nu, e stock. Editat Februarie 27, 2014 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Normal ca si eu pot gresi ca nu sunt atotstiutor! Eu as vrea din tot sufletul sa gresesc,si problema sa fie rezolvata,nu am resentimente,din contra si eu invat de fiecare data. Eu vad lucrurile asa dupa cum a spus el: I-am sugerat alimentare directa la CDI si bobine in felul asta cade tot ce inseamna defecte la contact,buton rosu, releu,contact cric,fire mufe etc. In felul acesta daca nu se manifesta inseamna ca este electrica problema si trebuie cautat vinovatul. Alimentare directa benzina,prin cadere rezervor suplimentar.Plecand de la premiza ca,carburatoarele sunt corect reglate curatate. Omu a spus ca in neutru nu face probleme,ele apar la introducerea intr-o treapta de viteza...de aceea ma face sa cred ca este o problema electrica. Asta daca atunci cand a introdus in viteza inca mai are benzina in carburatoare,la fel ca atunci cand a fost in neutru. Ps.Stii oare daca pe "rotita" cu dinti de la vibroken pentru semnalul de la senzor ai dispozitiv custom de reglaj al avansului? TNG, am avut o problema similara tot la o Honda, pe loc in neutru se tura de mama-mama, ziceai ca e armarsar, in mers (sarcina) pe la 4000 incepea sa dea in nas.. de te scotea din minti. Carburi curate ca lacrima, desfacute cu manuta mea, totul minunat. Dupa scos peri albi si innebunit pe partea electrica (aveam CDI nou, abia cumparat) tot ce a trebuit sa fac a fost sa elimin filtrul de benzina pus pe furtun (nu stiu de ceee?? de fostul proprietar) si motocicleta a inviat. Eu nu zic ca el e babalau si il cred ca a verificat carburatoarele cum trebuie, dar pot fi lucuri pe care le-a putut omite sau nu le-a testat: 1 - acele site de deasupra cuielor - daca exista - la carburile de Transalp exista - merita investigat si nu dureaza mult - (oricum e mai simplu decat sa scoti instalatia electrica!!!) 2 - rasverificat traseul de benzina sa nu se gatuiasca pe undeva 3 - verificata pompa daca da debitul suficient 4 - verificate membranele de pori 5 - verificate suberele de acceleratie daca se ridica uniform cu motorul pornit si fara filtrul de aer montat - daca nu se vede palpat cu degetul, oglinda, etc. asta as face eu in primul rand. cum am zis, o problema electrica se manifesta sporadic, nu regulat, fara un pattern pe o perioada lunga - cand apare dureaza o perioada apoi respectivul simtom se amplifica. Sau un test si mai simplu de facut - montat la fiecare carb in parte un furtunas in stutul de golire si furtunasele agatate in lateral in sus - incat pe furtun sa se vada nivelul din carb - notat nivelul cu un marker pe fiecare cu motorul oprit, si apoi turat si jucat cu motorul si urmarit cat scade pe fiecare carb. Mai simplu de atat se poate? Editat Februarie 27, 2014 de B.B. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Tot ce zici tu am verificat, in afara de faza cu furtunul pentru verificat nivelul in pahar si sita magica. Pompe au fost 3 pe motorul asta, la fel si relee de pompa, la fel si bujii, carburatoare desfacute de 2 ori numai de mine. Filtrul de benzina s-a schimbat si scos, am incercat si cu rezervorul aproape plin cu alimentare prin cadere (toate astea au fost enumerate pe prima pagina) ... Am sa verific si asta cand am sa montez instalatia la loc, la fel si alimentarea directa a CDI-ului si a bobinelor. Despre instalatie nu imi pare rau ca am desfacut-o, oricum vroiam sa anulez "matele" care veneau la bordul original si sa o asez mai bine pentru, sa zicem, combinatia actuala. P.S. Faptul ca ai avut tu sechele cu un filtru, care in mod normal se schimba la curatarea si reglarea carburatiei nu inseamna ca e la toti asa Editat Februarie 27, 2014 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 TNG, am avut o problema similara tot la o Honda, pe loc in neutru se tura de mama-mama, ziceai ca e armarsar, in mers (sarcina) pe la 4000 incepea sa dea in nas.. de te scotea din minti. Carburi curate ca lacrima, desfacute cu manuta mea, totul minunat. Dupa scos peri albi si innebunit pe partea electrica (aveam CDI nou, abia cumparat) tot ce a trebuit sa fac a fost sa elimin filtrul de benzina pus pe furtun (nu stiu de ceee?? de fostul proprietar) si motocicleta a inviat. Eu nu zic ca el e babalau si il cred ca a verificat carburatoarele cum trebuie, dar pot fi lucuri pe care le-a putut omite sau nu le-a testat: 1 - acele site de deasupra cuielor - daca exista - la carburile de Transalp exista - merita investigat si nu dureaza mult - (oricum e mai simplu decat sa scoti instalatia electrica!!!) 2 - rasverificat traseul de benzina sa nu se gatuiasca pe undeva 3 - verificata pompa daca da debitul suficient 4 - verificate membranele de pori 5 - verificate suberele de acceleratie daca se ridica uniform cu motorul pornit si fara filtrul de aer montat - daca nu se vede palpat cu degetul, oglinda, etc. asta as face eu in primul rand. cum am zis, o problema electrica se manifesta sporadic, nu regulat, fara un pattern pe o perioada lunga - cand apare dureaza o perioada apoi respectivul simtom se amplifica. Sau un test si mai simplu de facut - montat la fiecare carb in parte un furtunas in stutul de golire si furtunasele agatate in lateral in sus - incat pe furtun sa se vada nivelul din carb - notat nivelul cu un marker pe fiecare cu motorul oprit, si apoi turat si jucat cu motorul si urmarit cat scade pe fiecare carb. Mai simplu de atat se poate? Foarte ok ce zici tu BB dar nu inteleg de ce trebuie sa folosesti cuvinte care pot jigni, n-ai putea doar sa scrii ce consideri ca este problema? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Foarte ok ce zici tu BB dar nu inteleg de ce trebuie sa folosesti cuvinte care pot jigni, n-ai putea doar sa scrii ce consideri ca este problema? Nu s-a simtit nimeni jignit, mie doar mi se oare ca insita prea mult pe o problema care nu e acolo, dar am sa mai verific odata sa fie si el multumit ca am incercat si eu ca am incercat tot ce mi s-a sugerat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Tot ce zici tu am verificat, in afara de faza cu furtunul pentru verificat nivelul in pahar si sita magica. Pompe au fost 3 pe motorul asta, la fel si relee de pompa, la fel si bujii, carburatoare desfacute de 2 ori numai de mine. Filtrul de benzina s-a schimbat si scos, am incercat si cu rezervorul aproape plin cu alimentare prin cadere (toate astea au fost enumerate pe prima pagina) ... Am sa verific si asta cand am sa montez instalatia la loc, la fel si alimentarea directa a CDI-ului si a bobinelor. Despre instalatie nu imi pare rau ca am desfacut-o, oricum vroiam sa anulez "matele" care veneau la bordul original si sa o asez mai bine pentru, sa zicem, combinatia actuala. P.S. Faptul ca ai avut tu sechele cu un filtru, care in mod normal se schimba la curatarea si reglarea carburatiei nu inseamna ca e la toti asa In mod normal la Transalp acel filtru pe furtun nu trebuie sa existe. Din fabrica nu exista la modelul ala, anul ala. Fusese pus suplimentar de fostii proprietari. Foarte ok ce zici tu BB dar nu inteleg de ce trebuie sa folosesti cuvinte care pot jigni, n-ai putea doar sa scrii ce consideri ca este problema? Nu se supara thunderbyte pe mine, stiu. Intrebare: inainte sa umbli tu prima oara la carburatoare s-a manifestat vreodata problema la acea motocicleta? Nu insinuez ca ai stricat tu ceva, dar ai fi putut starni un anumit lucru care a declansat apoi o reactie in lant: gen dizlocat mizerie din rezervor, care ulterior a juns in site etc. Sau la montarea la loc a membranelor nu mai etanseaza corect - mi s-a intamplat si mie si puteam sa jur ca am pus capacele corect peste membrana, dar cand te chinui cu arcul ala de 2m poti sa nu observi ca o membrana nu mai e pe pozitia ei si sa pui capacul peste ea cu ea tuflita. Poti sa nu ai membrana deloc, chiar sa turezi pe loc si nu se simte... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 In mod normal la Transalp acel filtru pe furtun nu trebuie sa existe. Din fabrica nu exista la modelul ala, anul ala. Fusese pus suplimentar de fostii proprietari. Nu se supara thunderbyte pe mine, stiu. Intrebare: inainte sa umbli tu prima oara la carburatoare s-a manifestat vreodata problema la acea motocicleta? Nu insinuez ca ai stricat tu ceva, dar ai fi putut starni un anumit lucru care a declansat apoi o reactie in lant: gen dizlocat mizerie din rezervor, care ulterior a juns in site etc. Sau la montarea la loc a membranelor nu mai etanseaza corect - mi s-a intamplat si mie si puteam sa jur ca am pus capacele corect peste membrana, dar cand te chinui cu arcul ala de 2m poti sa nu observi ca o membrana nu mai e pe pozitia ei si sa pui capacul peste ea cu ea tuflita. Poti sa nu ai membrana deloc, chiar sa turezi pe loc si nu se simte... Nu prea inteleg intrebarea dar ... problema a aparut dupa iernat, abia apoi s-a umblat la carburatie, etc, samd ... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Deci pana sa se intample tu nu ai pus niciodata mana in acele carburatoare? Asta era intrebarea. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Deci pana sa se intample tu nu ai pus niciodata mana in acele carburatoare? Asta era intrebarea. Ba da ... am mers cu motorul sezonul de dinainte(2012) ... inainte sa il scot pe sosea, inceputul sezonului 2012, carburatia a primit tratamentul complet si nu a avut nici o problema. Editat Februarie 27, 2014 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Deci ai umblat in ele, ai mers un an in care nu s-a intamplat nimic, apoi a inceput sa faca figuri din senin. Am inteles. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) Deci ai umblat in ele, ai mers un an in care nu s-a intamplat nimic, apoi a inceput sa faca figuri din senin. Am inteles. Cand l-am luat, avea o ezitare cand il accelerai ... mizerie si amestec un pic cam bogat. Asta a fost facuta odata cu adaptarea noii codite, notarea suportilor pentru far si a farului rotund, etc Editat Februarie 27, 2014 de ThunderByte Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Mi-am adus aminte de o faza patita la VFR. Am plecat din Brno spre Wroclaw (Polonia). Mi-am pus tankbag-ul pe rezervor si asta pe care il am eu se prinde cu chingi pe jug, sub rezervor si de cadru in laterale. Am bagat chinga pe sub rezervor departand usor carenele laterale cu ajutorul uneri sarme de 40cm, cum ai baga ata in ac. Nu m-am uitat pe unde s-a dus, parea ca e chiar pe sub rezervor. Pe drum, totul OK, dar tot dezbracandu-ne de cald am burdusit tankbag-ul cu haine, sticle de apa si alte chestii, l-am desfacut si l-am dublat ca marime.. Aproape la 100km de destinatie am simtit ca motoreta nu mai trage, pe la 5000 incepea sa dea in nas si mai ales in sarcina... am injurat in gand dar nu m-am oprit sa investighez pt ca mai eram cu un baiat si nu voiam sa-l retin aiurea. Am continuat asa, puteam sa merg, dar era enervant cum da in nas, mai ales la viteza mare si cand bagam mana in gaz. La destinatie, am dat jos tank-bag-ul si l-am luat in casa... si spre seara am iesit cu motorul la o plimbare in oras, fara bagaje.. surpriza, motoreta ca noua! De aici am dedus ca porcaria de curelusa bagata pe sub rezervor sugruma ceva, posibil furtunul de benzina, nu stiu. La intoarcere nu am mai pus aia acolo si pana in ziua de azi nu mi-a mai facut figuri. Voiam doar sa-ti arat cat de sensibila e la treburi de genul asta, la tine chiar o fi electrica chestia... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 o faza patita la VFR. Oriunde-ai fi Performance Solutions, sint convins ca te distrezi Poate asa e ele. Glumesc si eu, nu sariti Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Pai "face asa pentru ca e Honda"... nu stiu de ce va mai mirati, ale dreak troace. Stressu, stressu... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 27, 2014 Autor Share Postat Februarie 27, 2014 Pai "face asa pentru ca e Honda"... nu stiu de ce va mai mirati, ale dreak troace. Stressu, stressu... Taci ma ca il dai de gol Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate