Sari la conținut

Probleme Cbr 600rr 2003


Slpknt
 Share

Postări Recomandate

Prietene,daca nu o sa raspunzi la intrebarile directe care iti sunt puse o sa fie greu cuiva sa te ajute.

Tu repeti ca nu poti inpinge motorul daca este in viteza si cu ambreiajul tras.

DA nu-l poti impinge usor! Nu este ambreiaj de auto cu un singur disc uscat,aici ai 9 discuri in ulei,asa ca daca este uleiul mai vascos o sa-ti fie foarte greu sa-l inpingi.

Dar sa revenim.eu inca nu stiu care este problema ta?

Ca nu porneste motorul? Ca porneste si nu se tureaza? Sau ca nu-l poti impinge cand este in viteza?

O sa incerc sa raspund printre randuri asa cum le-ai scris tu:

 

Asta a fost primul tau post:

 

Salutare tuturor. Am creat un nou topic deoarece sunt nou si nu stiu daca e mai bine sa continui unul legat de alte probleme. Dupa titlu...am un cbr 600rr care nu mai porneste. M-am intors pe o sosea ingusta fara sa dau cu spatele si am ajuns pe marginea drumului unde erau ceva pietre si l-am scapat pe partea dreapta. S-a rupt semnalizarea dreapta si s-a zgariat superficial la codita si la carena de jos (sunt incepator si nu stiu denumirile). Dupa ce am ridicat-o nu mai pornea...ca sa fiu mai specific porneam cheia si cand sa-i dau butonul de ignition suna ca si cum nu ar avea benzina dar in rezervor am 15 l. Imping motorul cativa zeci de m si pornesc din nou butonul ignition dar face la fel. Il bag in prima viteza si nu mai merge deloc butonul ignition. Opresc motorul si daca e in prima viteza si trag ambreiajul merge foarte greu nu chiar ca si cum as lasa ambreiajul dar inainte dak era in prima viteza si trageam ambreiajul mergea usor ca si cum nu ar fi in viteza. Daca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat e binevenit

 

Cheia in contact, rasucita, se aprinde bordul, far, etc...apas pe butonul de pornire cu butonul rosu pe on cu ambreiaj sau fara pt ca persoana de la care am cumparat motorul zicea k porneste fara ambreiaj dar oricum am incercat ambele variante si porneste electromotorul si motorul dar "gatuit"ca si cum nu as avea benzina Ce vrei sa spui cu gatuit? nu se tureaza?dar am 15l in rezervor

 

Maneta e intacta deoarece motorul a cazut pe partea dreapta iar ambreiajul e pe stanga. Butonul de start scuze...nu stiam cum ii spune si am zis ignition. problema cu ambreiajul e cu motorul oprit Vrei sa spui ca nu-l poti impinge? Este normal! Daca il bagam in treapta 1 cu motorul pornit se oprea daca ai cricul pus asa se intampla fara sa se mai auda ca atunci cand apesi butonul de start se oprea si bordul si pornea intr-o secunda

 

Problema era k scoasa din viteza se invartea roata pe spate deci mergea impinsa deoarece nu mai pornea asa k m-am pus la impins doar k in treapta 1 normal sa nu mai miste deoarece e cuplata cutia de viteze si nu mai merge impinsa insa dak e in trepta 1 si tragi ambreiajul ar trebui sa mearga impinsa usor GRESIT (am spus mai sus de ce)ca si cum nu ar fi in viteza. Dupa ce trag ambreiajul merge foarte greu deci nu ca si cum ar fi in viteza ci ca si cum nu ar debraia destul...merge franata roata pe spate si mentionez fara motor pornit. Motorul era cald deoarece am circulat vro 3 km cu el si l-am lasat sa ajunga apa la 60 de grade inainte sa pornesc la drum. Banuiesc ceva problema mecanica avand in vedere ca l-am scapat pe dreapta unde e ambreiajul si poate socul respectiv a cauzat problema

 

 

Deci care este problema?

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am scapat-o in curte si nu a mai pornit dupa aceea. Mecanicu mi-o descoperit problema. Era nu stiu ce senzor/switch/mufa iesita de la loc sau miscata. :what:

probabil senzorul de TO (tip-over).

 

"merge gatuit" ca nu o mai avea baterie. el zice ca baga cheie, dadea sa porneasca si facea ca si cum nu ar veni benzina. cred ca invarte greu, de-asta zice ca nu are benzina.

" porneam cheia si cand sa-i dau butonul de ignition suna ca si cum nu ar avea benzina"

Editat de tibosee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

here i am! :D

 

@initiator: e normal, e honda! :D

 

auzi tu, nu-i porneste motoru' de la ambreiaj...

cum era cu ala ce-i freca roata de toba sau de bascula si pana la urma a taiat toba ca sa nu-i mai frece?il aveai pe profil cu acel minunat text explicativ... ..ca-l tragea saracu pe dreapta rau de tot..:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum era cu ala ce-i freca roata de toba sau de bascula si pana la urma a taiat toba ca sa nu-i mai frece?il aveai pe profil cu acel minunat text explicativ... ..ca-l tragea saracu pe dreapta rau de tot.. :))))

 

 

/index.php?/topic/684357-problema-furca/?p=3236991

 

poftim, cu placere! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a cazut pe ambreaj si a indoit prinderea de jos, de aia nu face debreierea totala? bateria a golit'o cat a fost in negare si a crezut ca nu a patit nimic motoreta

N-are cu ambreiajul. Alta e buba, dar nu stie sa explice calumea simptomele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un senzor in carena de fata pe la faruri care detecteaza daca motocicleta este data peste cap sau cazuta (TPS sensor). Vezi ca daca ala cumva s-a blocat cand era pe-o parte nu invarte cand apesi pe buton.

Man, TPS inseamna altceva: Throttle Position Sensor. Si asta e prins de corpul clapetelor, pe axul clapetelor. La motor. E un simplu potentiometru asta, care transmite catre ecu pozitia clapetelor.

Te referi la: Bank Angle Sensor. Asta e prins intre faruri. si daca nu e pe pozitie sau mufa iesita, nu porneste mobra. E un intrerupator gravitational care, atunci cand cazi, iti opreste mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cred ca are bateria descarcata din descriere. la fel, mai e posibil sa o fi inecat si sa nu porneasca.

Am rezolvat problema si ai avut dreptate in legatura cu bateria...era descarcata complet. Am luat legatura cu vechiul proprietar si mi-a spus k are peste 2 ani vechime si ar cam trebui s-o schimb. Adevarul e ca s-a intamplat ceva cu ea cand am scapat motorul deoarece a pornit perfect la prima cheie cand am plecat de acasa da' totusi dupa ce a cazut nu mai pornea si probabil ca am si inecat motorul si de aceea nu mai pornea.

 

Sa stii ca daca ai un ulei mai vascos in motor, atunci cand motorul este rece, este destul de greu sa impingi motocicleta cand e in viteza. Cumva inainte cand o impingeai era motorul cald?

Am verificat si uleiul dupa ce l-am scos si intr-adevar e mai vascos si foarte posibil sa fi fost motivul principal pt care misca mai greu in viteza. Multumesc tuturor pt toate sfaturile primite si incerc sa invat de la fiecare cate ceva k doar asa mai avansam in cunostinte. Repet: circul cu motocicleta din octombrie 2013 deci anul asta si am experienta 0 in motociclete. Am trecut de la scuter direct la 600 si din fericire fara incidente deocamdata...incerc sa-mi pastrez sanatatea intacta deoarece iubesc mersul pe 2 roti fara eroisme. Am chiar si semnul de incepator desi am auzit k nu e grav daca nu-l porti. Asfalt uscat tuturor si fara incidente nefericite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...