Sari la conținut

BMW S1000 R (naked pe baza S1000RR)


KHK
 Share

Postări Recomandate

A fost lansat noul S1000R, un naked puternic derivat din supersportiva S1000RR.

 

Motorul cu 4 cilindri in linie a fost limitat la numai 160cp, suficienti insa pt. un mers "activ" la cele numai 207kg cat cantareste motocicleta cu plinurile facute.

Vine standard cu Race-ABS (partial integral) si controlul tractiunii ASC, modul in care actioneaza acestea depinzand de care "riding mode" este selectat de catre rider.

Optional, pe langa multe altele, se ofera DCC - controlul electronic al suspensiei.

 

post-9546-0-36588400-1383729568_thumb.jpgpost-9546-0-11821900-1383729571_thumb.jpgpost-9546-0-61505000-1383729573_thumb.jpg

 

Motocicleta se poate preta si la un touring sportiv, in lista de optionale fiind incluse: sistem de navigatie, cruise control, manere incalzite, parbriz sport, saua "comfort", manere incalzite, tank-bag si softbag.

 

post-9546-0-89829100-1383730008_thumb.jpgpost-9546-0-60671800-1383730011_thumb.jpg

 

Toate informatiile si datele tehnice aici:

 

The_new_BMW_S1000R.pdf

 



post-9546-0-01916800-1383731928_thumb.jpgpost-9546-0-87401300-1383731929_thumb.jpgpost-9546-0-53089100-1383731931_thumb.jpgpost-9546-0-59263400-1383731926_thumb.jpg



post-9546-0-49166200-1383732368_thumb.jpgpost-9546-0-62057500-1383732370_thumb.jpgpost-9546-0-34666800-1383732372_thumb.jpgpost-9546-0-26293600-1383732374_thumb.jpgpost-9546-0-10566400-1383732366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu stiu ce sa zic, nu vreau sa-mi sara fanii BMW in cap...dar nu prea vad sensul la motoreta asta...


Au scos-o doar ca sa pape si ei o felie din piata de naked uri...

 

Dpdv estetic pot fi subiectiv si voi spune ca nu mi place deloc fata. Si nu am nimic cu asimetria BMW. Mi-a placut mereu K1200/1300R, R 1150 R Rockster, F800 R, etc etc..

Dar din fata pare un naked din ala cazut si facut cu o masca de fighter...

 

Sunt sigur ca dpdv al electronicii si gizmo-urilor e 'la zi'.


Fiind naked, nu prea au acordat multa atentie la rear subframe,saua pasagerului pare o gluma proasta.

 

Da, stiu ...probabil se vrea un naked orientat pt fun,nu pt carat si pasager ....

 

Cand ma uit la S 1000R si cand ma uit la MV Agusta Turismo Veloce 800 ( http://www.motorcycledaily.com/2013/11/mv-agusta-unveils-turismo-veloce-800-touring-just-got-a-bit-more-elegant/ ).......ma apuca melancolia..


MV Agusta ii da clasa pur si simplu ...


Oricum piata de naked uri e suprasaturata de modele acum (in sens pozitiv).

 

FZ8, Z800,Z1000,Monster 796, Monster 1100, Street/Speed Triple (675/1050), Tuono V4R, MT-09, GSR 600/ GSR 750, CB1000R, F800R, etc etc etc..


Acum poti alege dintr-o gama variata ca si motorizare (atat ca si cilindree, cat si dispunere a cilindrilor)

 

Intre BMW S000R si Tuono V4R as alege oricand Tuono ul....are mai multa personalitate si e mai ...lively cred..



uite asa imi vine mie chefu de munca... mai e si superduke 1200r

 

Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league :)

Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01..

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce frumos s`au luat ei dupa seria Z de la kawa :funny:

 

Nu, nu. Z1000, mai ales modelul 2014 e inconfundabil si inimitabil. Un adevarat zerg pe roti.

A nu se intelege aici ca induc faptul ca S1000R arata bine - ba din contra. O problema probabil si mai mare este faptul ca singurul element distinctiv pe care il are fata de o japoneza e tocmai hidosenia de masca fata (care bate spre un aftermarket kitsch).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league :)

 

Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01..

NUUU, e fix cu asta "sbk" naked , ma bag la test in primavara cu amandoua

 

pacat ca s1000r asta e detunat

 

asteptam sa scoata yamaha un fz1 nou dar astea doua sunt prea porno

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice versiune "naked" a unui SBK va fi detunat: admisia este mai redusa, motorul si cutia orientate spre o putere si un cuplu mai jos in ture (=> acceleratie).
Apoi, nu stiu la ce pot servi 180cp + pe un naked - decat poate ca argument de vanzare pentru astia care se excita in fata cifrelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league :)

 

Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01..

N-au nicio treaba

Diavel e power-cruiser, agilitate 0, B-King e cu vreo 40 kile mai greu, Monsterul are mult mai putini cai

Tuono si BMW-ul sunt apropiati, dar Duke-ul joaca intr-un film cu un singur actor, mai are si greutate mica si capacitati de Supermoto umflat cu steroizi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au nicio treaba

Diavel e power-cruiser, agilitate 0, B-King e cu vreo 40 kile mai greu, Monsterul are mult mai putini cai

Tuono si BMW-ul sunt apropiati, dar Duke-ul joaca intr-un film cu un singur actor, mai are si greutate mica si capacitati de Supermoto umflat cu steroizi

 

Aprilia spune ca Tuono V4R scoate 170 de caluti. Testele pe dyno au aratat vreo 180. E in acelasi "film" despre care pomenesti, mai ales ca e tot Veu. Iar daca e sa ne luam dupa

, si Streetfighter S e tot pe-acolo.

Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Cand si in ce procent e ceva rational la motociclete ? :)))


Ce-i drept, din toata sleahta enumerata, cel mai mult mi-ar placea pe un KTM SuperDuke 1290R, apoi Tuono V4R, apoi Streetfighter S ...

Da, am gresit cu Diavel, ala concureaza cu V-Max ul...


In rest, B-King si noul Monster raman in liga mentionata..

 



Acum nu vreau sa fiu acuzat de ipocrizie sau fan-boyism,dar cred ca cel mai misto e Tuono V4R....

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked.

 

 

cat timp mergi singur nu ai nevoie de mai mult de 100 cai, cand ai ceva de demonstrat nici 200 nu o sa-ti ajunga.

 

pe stilul nu ai nevoie de mai mult de xx cai mergeam toti pe v2-uri de ~600 ca se misca decent si consuma putin

 

cand esti WOT si pleaca unu de langa tine vei vrea si tu ceva mai puternic...

 

 

Adriane... b-kingul e pe aratura, probabil ca n-ai vazut niciunul live, e ceva de genul "hai sa ies cu behemotu la promenada"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era clar ca odata ce au vanzari extraordinare si succesul imens (si binemeritat) cu S1000RR,vor vrea si o bucata din piata naked-urilor de 1000.Ma mir cum de l-au scos asa tarziu totusi,RR-ul e din 2009 pe piata,au asteptat ceva timp.

S 1000 R e un streetfighter care pica pe piata hooligan-bike,etc,adica Tuono,Speed Triple,Brutale 1090,CB 1000R,Z1000,etc.

E bine ca au pastrat aproape totul de la S 1000 RR (mai ales qs-ul :P),e extraordinar faptul ca dau (desi optional) suspensiile de pe HP4 din cate am inteles,pretul am citit ca va fi undeva sub 10000 de lire englezesti,deci e chiar ok la ce poate si ce are pe el baiatul asta.

Va fi un concurent de temut.

Singurul lucru urat e look-ul.Din fata zici ca e,dupa cum ziceau si colegii,o masca de streetfighter de la chinezi.Mai ales ca din laterala stg arata extraordinar.Deh,stilul BMW,asimetric si razna.Sunt convins deasemenea ca si finisarile vor fi tot in stilul S 1000 RR,adica naspa si dand tenta aceea de First Bike.Cine a studiat cu atentie un S 1000 RR va intelege ce vreau sa zic.

Dar,ca si la S 1000 RR,lumea il va cumpara grupa mare pt ca va fi o moto extrem de buna,si va trece peste look si finisari de mana a doua.

160 de cai sunt arhisuficienti pe un streetfighter,mai ales ca sigur vor fi 160 la roata,in stilul S 1000 RR ,sunt convins.


Aprilia spune ca Tuono V4R scoate 170 de caluti. Testele pe dyno au aratat vreo 180. E in acelasi "film" despre care pomenesti, mai ales ca e tot Veu.
Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked.

 

As vrea sa vad si eu un dyno cu cei 170 de cai la roata ai lui Tuono,avand in vedere ca RSV4 din care e derivat scoate vreo 155.Intr-adevar,la Tuono nu au redus puterea deloc cum e datina la motoarele de sbk puse pe naked-uri,dar de la 155 pana la 170 e cale lunga.

Din ce am mai rumegat eu,170 la roata scot doar Kawa,Panigale si F4RR si BMW-ul.Restul sub 165.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

cat timp mergi singur nu ai nevoie de mai mult de 100 cai, cand ai ceva de demonstrat nici 200 nu o sa-ti ajunga.

 

pe stilul nu ai nevoie de mai mult de xx cai mergeam toti pe v2-uri de ~600 ca se misca decent si consuma putin

 

cand esti WOT si pleaca unu de langa tine vei vrea si tu ceva mai puternic...

 

 

Adriane... b-kingul e pe aratura, probabil ca n-ai vazut niciunul live, e ceva de genul "hai sa ies cu behemotu la promenada"

 

Am vazut..am si urcat pe unu. Dar n-am condus unul... Da, e putin mai masiv (accentuat si de tobele alea imense),dar sincer cred ca e din aceeasi categorie..

 

As vrea sa vad si eu un dyno cu cei 170 de cai la roata ai lui Tuono,avand in vedere ca RSV4 din care e derivat scoate vreo 155.Intr-adevar,la Tuono nu au redus puterea deloc cum e datina la motoarele de sbk puse pe naked-uri,dar de la 155 pana la 170 e cale lunga.

Din ce am mai rumegat eu,170 la roata scot doar Kawa,Panigale si F4RR si BMW-ul.Restul sub 165.

 

Arate-ne si noua unde ai citit ca RSV4 scoate 155 de ponei la...roata ? :)))

 

Eu sincer cand zic naked si BMW ma gandesc cu drag la F800R pt city traffic, commuting, un pic de golaneala decenta...etc

 

Si K1200/K1300 R pentru big muscle naked bike....

 

S1000R e o corcitura scoasa din motive de marketing.. Au pus un ghidon inalt si au dat jos niste carene basically....

 

LE: Era sa uit de frumusetea aia de R1200R

 

 

si de superbitatea de BMW R Nine-T, ala da NAKED........

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si intr-adevar,si eu sunt de acord cu baiatul care spunea ca S 1000 RR e copiat la linie dupa R6-2006.Si care e de fapt si R6-le actual,ca nu s-a schimbat nimic major la el de atunci.

Cadrul identic,amplasamentul si arhitectura motorului (motorul inclinat in fata la peste 35 de grade si cutia peste motor,solutie specifica Yamaha,R1 si apoi R6),pozitia pe motor,bascula spate copiata la mm,toba sub motor pt a centraliza masele,coditza,draq tot e la fel.

Exup,variable inlet trumpets (specific R1 2007,nu stiu daca exista si pe R6),cursa scurta a pistonului,iarasi specific R1/R6,ce sa mai zic...

Chiar si elemente de design cum ar fi farurile (vezi farul prelung al BMW-ului,nu ala rotund) si aripioarele de langa semnalizarile fata care trimit aerul pe langa carene si care la R6 sunt integrate in carena iar la BMW sunt identice,dar puse peste carena,tot e copiat.

Si in teste,motorul de S1000RR a fost pus pe un R6,lucru surprins si pozat.

Asta nu le stirbeste deloc insa meritele inginerilor de la BMW care au luat cea mai sportiva si mai buna japoneza ( :grinbandit: ) si ideile japonezilor si le-au perfectionat obtinand astfel un motor cu puterea unui miar tunat in hainele unui 600.De aici si succesul enorm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Sunt convins deasemenea ca si finisarile vor fi tot in stilul S 1000 RR,adica naspa si dand tenta aceea de First Bike.Cine a studiat cu atentie un S 1000 RR va intelege ce vreau sa zic.

Dar,ca si la S 1000 RR,lumea il va cumpara grupa mare pt ca va fi o moto extrem de buna,si va trece peste look si finisari de mana a doua.

160 de cai sunt arhisuficienti pe un streetfighter,mai ales ca sigur vor fi 160 la roata,in stilul S 1000 RR ,sunt convins.

 

 

finisarile" alea despre care vorbesti sunt defapt cateva plastice si comenzile, de prin 2007 politica bmw este sa foloseasca pe unde se poate materiale reciclabile.

 

vrei sa vezi finisari de first bike uita-te la suzuki .. infloreste vopseaua pe motor dupa cateva sezoane, ruginesc furcile si alte alea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arate-ne si noua unde ai citit ca RSV4 scoate 155 de ponei la...roata ? :)))

 

Uite decat aici : http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-aprilia-rsv4-factory-aprc-vs-2012-mv-agusta-f4rr-corsacorta-video-91455.html

O comparatie intre RSV4 normal (vreo 155) si modelul Factory (care are cu vreo 5 in plus).

Am mai vazut multe dyno-uri cu RSV4 si prin toate batea la 150 si ceva.

Mai poti cauta si pe alte site-uri,eu ti-am dat ex cu unul din cele mai mari si mai serioase site-uri.

Cheers.

 

finisarile" alea despre care vorbesti sunt defapt cateva plastice si comenzile, de prin 2007 politica bmw este sa foloseasca pe unde se poate materiale reciclabile.

 

vrei sa vezi finisari de first bike uita-te la suzuki .. infloreste vopseaua pe motor dupa cateva sezoane, ruginesc furcile si alte alea

 

"Finisarile" alea sunt vopseaua de kacat,plasticele de kacat,scaritze,ghidoane,etc,cam tot.Ca si calitate nu se apropie nici pe departe de un R1'98 decum de altceva.Dar nu pot decat sa observ calitatea chinezeasca a finisajelor,nu sa-i condamn,pt ca la ce ofera pe acea motoreta ca stock (DTC,Race-ABS,Brembo full,QS,mai sunt,dar nu mi le mai aduc aminte),si la pret de japoneza,nu pot decat sa ma inclin.

Nu e din cauza ca vor sa fie "green" m-am jucat cu un K1200R din 2007 si cu un naked-touring din ala cu motor boxer din 2013,si amandoua aveau niste finisaje IMEPCABILE si o vopsea pur si simplu perfecta.Pai alea nu mai sunt green sau cum?

 

La Suzy astea noi cam ai dreptate :D

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Nu vad de ce ar investi in plastice de calitate si vopsea buna pe niste carenate care-s destinate pt pista mai mult....

E si normal ca un K1200R si R1200R sa aiba finisaje mai ok....

 

Te inteleg ca esti fan Yamaha (R6/R1) dar hai sa nu exageram totusi....cu Yamaha :)

 

SI hai sa revenim la S1000R :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Method: era si un hyperlink acolo, de pe RideApart e luata info. De obicei sunt seriosi baietii aia, de-asta i-am referentiat. Acum daca au mancat cacao, mananc si eu.
Si da, cred ca se refereau la puterea la arbore. Nu prea vad cum sa scoata 180 la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...