KHK Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 A fost lansat noul S1000R, un naked puternic derivat din supersportiva S1000RR. Motorul cu 4 cilindri in linie a fost limitat la numai 160cp, suficienti insa pt. un mers "activ" la cele numai 207kg cat cantareste motocicleta cu plinurile facute. Vine standard cu Race-ABS (partial integral) si controlul tractiunii ASC, modul in care actioneaza acestea depinzand de care "riding mode" este selectat de catre rider. Optional, pe langa multe altele, se ofera DCC - controlul electronic al suspensiei. Motocicleta se poate preta si la un touring sportiv, in lista de optionale fiind incluse: sistem de navigatie, cruise control, manere incalzite, parbriz sport, saua "comfort", manere incalzite, tank-bag si softbag. Toate informatiile si datele tehnice aici: The_new_BMW_S1000R.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 uite asa imi vine mie chefu de munca... mai e si superduke 1200r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi2868 Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 ce frumos s`au luat ei dupa seria Z de la kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Nu stiu ce sa zic, nu vreau sa-mi sara fanii BMW in cap...dar nu prea vad sensul la motoreta asta... Au scos-o doar ca sa pape si ei o felie din piata de naked uri... Dpdv estetic pot fi subiectiv si voi spune ca nu mi place deloc fata. Si nu am nimic cu asimetria BMW. Mi-a placut mereu K1200/1300R, R 1150 R Rockster, F800 R, etc etc..Dar din fata pare un naked din ala cazut si facut cu o masca de fighter... Sunt sigur ca dpdv al electronicii si gizmo-urilor e 'la zi'. Fiind naked, nu prea au acordat multa atentie la rear subframe,saua pasagerului pare o gluma proasta. Da, stiu ...probabil se vrea un naked orientat pt fun,nu pt carat si pasager .... Cand ma uit la S 1000R si cand ma uit la MV Agusta Turismo Veloce 800 ( http://www.motorcycledaily.com/2013/11/mv-agusta-unveils-turismo-veloce-800-touring-just-got-a-bit-more-elegant/ ).......ma apuca melancolia.. MV Agusta ii da clasa pur si simplu ... Oricum piata de naked uri e suprasaturata de modele acum (in sens pozitiv). FZ8, Z800,Z1000,Monster 796, Monster 1100, Street/Speed Triple (675/1050), Tuono V4R, MT-09, GSR 600/ GSR 750, CB1000R, F800R, etc etc etc.. Acum poti alege dintr-o gama variata ca si motorizare (atat ca si cilindree, cat si dispunere a cilindrilor) Intre BMW S000R si Tuono V4R as alege oricand Tuono ul....are mai multa personalitate si e mai ...lively cred.. uite asa imi vine mie chefu de munca... mai e si superduke 1200r Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01.. Editat Noiembrie 6, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) ce frumos s`au luat ei dupa seria Z de la kawa Nu, nu. Z1000, mai ales modelul 2014 e inconfundabil si inimitabil. Un adevarat zerg pe roti. A nu se intelege aici ca induc faptul ca S1000R arata bine - ba din contra. O problema probabil si mai mare este faptul ca singurul element distinctiv pe care il are fata de o japoneza e tocmai hidosenia de masca fata (care bate spre un aftermarket kitsch). Editat Noiembrie 6, 2013 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01.. NUUU, e fix cu asta "sbk" naked , ma bag la test in primavara cu amandoua pacat ca s1000r asta e detunat asteptam sa scoata yamaha un fz1 nou dar astea doua sunt prea porno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Orice versiune "naked" a unui SBK va fi detunat: admisia este mai redusa, motorul si cutia orientate spre o putere si un cuplu mai jos in ture (=> acceleratie).Apoi, nu stiu la ce pot servi 180cp + pe un naked - decat poate ca argument de vanzare pentru astia care se excita in fata cifrelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 180 cp+ pot servi la o acceleratie turbata....la ce pot sa serveasca?Mai ales in cazul unui motor in V, gen KTM SuperDuke 1290 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 La acceleratie ai nevoie mai intai de cuplu. Bineinteles, daca te referi la "acceleratie turbata" de la 200 la 260 km/h, da ai nevoie de multa putere. Dar s-ar putea sa ai alte probleme acolo, fiind pe un naked.Zic si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Duke ul e din alta liga cred...big boy naked league Cu B-King, Diavel, Monster 1100 poate, MT-01.. N-au nicio treaba Diavel e power-cruiser, agilitate 0, B-King e cu vreo 40 kile mai greu, Monsterul are mult mai putini cai Tuono si BMW-ul sunt apropiati, dar Duke-ul joaca intr-un film cu un singur actor, mai are si greutate mica si capacitati de Supermoto umflat cu steroizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 ce frumos s`au luat ei dupa seria Z de la kawa Da ... Si S1000RR e copiat dupa R6 2006. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 S1000RR e copiat dupa R6 2006. s`au luat ei dupa seria Z de la kawa waw, ce fini observatori sunteti voi. cum va pisati voi pe munca unora, cum va pricepeti voi la toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Care o fi scopul celor 180 de cai pe motoreta asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 N-au nicio treaba Diavel e power-cruiser, agilitate 0, B-King e cu vreo 40 kile mai greu, Monsterul are mult mai putini cai Tuono si BMW-ul sunt apropiati, dar Duke-ul joaca intr-un film cu un singur actor, mai are si greutate mica si capacitati de Supermoto umflat cu steroizi Aprilia spune ca Tuono V4R scoate 170 de caluti. Testele pe dyno au aratat vreo 180. E in acelasi "film" despre care pomenesti, mai ales ca e tot Veu. Iar daca e sa ne luam dupa , si Streetfighter S e tot pe-acolo.Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Cand si in ce procent e ceva rational la motociclete ? ))Ce-i drept, din toata sleahta enumerata, cel mai mult mi-ar placea pe un KTM SuperDuke 1290R, apoi Tuono V4R, apoi Streetfighter S ...Da, am gresit cu Diavel, ala concureaza cu V-Max ul... In rest, B-King si noul Monster raman in liga mentionata.. Acum nu vreau sa fiu acuzat de ipocrizie sau fan-boyism,dar cred ca cel mai misto e Tuono V4R.... Editat Noiembrie 6, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Se aude numai bine de motoreta aia, si la propriu (V4-ul ala suna intr-un mare fel), si la figurat.Dar ca look, rivalizeaza cu un caras belit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked. cat timp mergi singur nu ai nevoie de mai mult de 100 cai, cand ai ceva de demonstrat nici 200 nu o sa-ti ajunga. pe stilul nu ai nevoie de mai mult de xx cai mergeam toti pe v2-uri de ~600 ca se misca decent si consuma putin cand esti WOT si pleaca unu de langa tine vei vrea si tu ceva mai puternic... Adriane... b-kingul e pe aratura, probabil ca n-ai vazut niciunul live, e ceva de genul "hai sa ies cu behemotu la promenada" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Era clar ca odata ce au vanzari extraordinare si succesul imens (si binemeritat) cu S1000RR,vor vrea si o bucata din piata naked-urilor de 1000.Ma mir cum de l-au scos asa tarziu totusi,RR-ul e din 2009 pe piata,au asteptat ceva timp. S 1000 R e un streetfighter care pica pe piata hooligan-bike,etc,adica Tuono,Speed Triple,Brutale 1090,CB 1000R,Z1000,etc. E bine ca au pastrat aproape totul de la S 1000 RR (mai ales qs-ul ),e extraordinar faptul ca dau (desi optional) suspensiile de pe HP4 din cate am inteles,pretul am citit ca va fi undeva sub 10000 de lire englezesti,deci e chiar ok la ce poate si ce are pe el baiatul asta. Va fi un concurent de temut. Singurul lucru urat e look-ul.Din fata zici ca e,dupa cum ziceau si colegii,o masca de streetfighter de la chinezi.Mai ales ca din laterala stg arata extraordinar.Deh,stilul BMW,asimetric si razna.Sunt convins deasemenea ca si finisarile vor fi tot in stilul S 1000 RR,adica naspa si dand tenta aceea de First Bike.Cine a studiat cu atentie un S 1000 RR va intelege ce vreau sa zic. Dar,ca si la S 1000 RR,lumea il va cumpara grupa mare pt ca va fi o moto extrem de buna,si va trece peste look si finisari de mana a doua. 160 de cai sunt arhisuficienti pe un streetfighter,mai ales ca sigur vor fi 160 la roata,in stilul S 1000 RR ,sunt convins. Aprilia spune ca Tuono V4R scoate 170 de caluti. Testele pe dyno au aratat vreo 180. E in acelasi "film" despre care pomenesti, mai ales ca e tot Veu.Din nou, nu ca ar conta. Rational vorbind nu ai ce sa faci cu asemenea puteri pe naked. As vrea sa vad si eu un dyno cu cei 170 de cai la roata ai lui Tuono,avand in vedere ca RSV4 din care e derivat scoate vreo 155.Intr-adevar,la Tuono nu au redus puterea deloc cum e datina la motoarele de sbk puse pe naked-uri,dar de la 155 pana la 170 e cale lunga. Din ce am mai rumegat eu,170 la roata scot doar Kawa,Panigale si F4RR si BMW-ul.Restul sub 165. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) cat timp mergi singur nu ai nevoie de mai mult de 100 cai, cand ai ceva de demonstrat nici 200 nu o sa-ti ajunga. pe stilul nu ai nevoie de mai mult de xx cai mergeam toti pe v2-uri de ~600 ca se misca decent si consuma putin cand esti WOT si pleaca unu de langa tine vei vrea si tu ceva mai puternic... Adriane... b-kingul e pe aratura, probabil ca n-ai vazut niciunul live, e ceva de genul "hai sa ies cu behemotu la promenada" Am vazut..am si urcat pe unu. Dar n-am condus unul... Da, e putin mai masiv (accentuat si de tobele alea imense),dar sincer cred ca e din aceeasi categorie.. As vrea sa vad si eu un dyno cu cei 170 de cai la roata ai lui Tuono,avand in vedere ca RSV4 din care e derivat scoate vreo 155.Intr-adevar,la Tuono nu au redus puterea deloc cum e datina la motoarele de sbk puse pe naked-uri,dar de la 155 pana la 170 e cale lunga. Din ce am mai rumegat eu,170 la roata scot doar Kawa,Panigale si F4RR si BMW-ul.Restul sub 165. Arate-ne si noua unde ai citit ca RSV4 scoate 155 de ponei la...roata ? )) Eu sincer cand zic naked si BMW ma gandesc cu drag la F800R pt city traffic, commuting, un pic de golaneala decenta...etc Si K1200/K1300 R pentru big muscle naked bike.... S1000R e o corcitura scoasa din motive de marketing.. Au pus un ghidon inalt si au dat jos niste carene basically.... LE: Era sa uit de frumusetea aia de R1200R si de superbitatea de BMW R Nine-T, ala da NAKED........ Editat Noiembrie 6, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Si intr-adevar,si eu sunt de acord cu baiatul care spunea ca S 1000 RR e copiat la linie dupa R6-2006.Si care e de fapt si R6-le actual,ca nu s-a schimbat nimic major la el de atunci. Cadrul identic,amplasamentul si arhitectura motorului (motorul inclinat in fata la peste 35 de grade si cutia peste motor,solutie specifica Yamaha,R1 si apoi R6),pozitia pe motor,bascula spate copiata la mm,toba sub motor pt a centraliza masele,coditza,draq tot e la fel. Exup,variable inlet trumpets (specific R1 2007,nu stiu daca exista si pe R6),cursa scurta a pistonului,iarasi specific R1/R6,ce sa mai zic... Chiar si elemente de design cum ar fi farurile (vezi farul prelung al BMW-ului,nu ala rotund) si aripioarele de langa semnalizarile fata care trimit aerul pe langa carene si care la R6 sunt integrate in carena iar la BMW sunt identice,dar puse peste carena,tot e copiat. Si in teste,motorul de S1000RR a fost pus pe un R6,lucru surprins si pozat. Asta nu le stirbeste deloc insa meritele inginerilor de la BMW care au luat cea mai sportiva si mai buna japoneza ( ) si ideile japonezilor si le-au perfectionat obtinand astfel un motor cu puterea unui miar tunat in hainele unui 600.De aici si succesul enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 .Sunt convins deasemenea ca si finisarile vor fi tot in stilul S 1000 RR,adica naspa si dand tenta aceea de First Bike.Cine a studiat cu atentie un S 1000 RR va intelege ce vreau sa zic. Dar,ca si la S 1000 RR,lumea il va cumpara grupa mare pt ca va fi o moto extrem de buna,si va trece peste look si finisari de mana a doua. 160 de cai sunt arhisuficienti pe un streetfighter,mai ales ca sigur vor fi 160 la roata,in stilul S 1000 RR ,sunt convins. finisarile" alea despre care vorbesti sunt defapt cateva plastice si comenzile, de prin 2007 politica bmw este sa foloseasca pe unde se poate materiale reciclabile. vrei sa vezi finisari de first bike uita-te la suzuki .. infloreste vopseaua pe motor dupa cateva sezoane, ruginesc furcile si alte alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 (editat) Arate-ne si noua unde ai citit ca RSV4 scoate 155 de ponei la...roata ? )) Uite decat aici : http://www.motorcycle.com/shoot-outs/2012-aprilia-rsv4-factory-aprc-vs-2012-mv-agusta-f4rr-corsacorta-video-91455.html O comparatie intre RSV4 normal (vreo 155) si modelul Factory (care are cu vreo 5 in plus). Am mai vazut multe dyno-uri cu RSV4 si prin toate batea la 150 si ceva. Mai poti cauta si pe alte site-uri,eu ti-am dat ex cu unul din cele mai mari si mai serioase site-uri. Cheers. finisarile" alea despre care vorbesti sunt defapt cateva plastice si comenzile, de prin 2007 politica bmw este sa foloseasca pe unde se poate materiale reciclabile. vrei sa vezi finisari de first bike uita-te la suzuki .. infloreste vopseaua pe motor dupa cateva sezoane, ruginesc furcile si alte alea "Finisarile" alea sunt vopseaua de kacat,plasticele de kacat,scaritze,ghidoane,etc,cam tot.Ca si calitate nu se apropie nici pe departe de un R1'98 decum de altceva.Dar nu pot decat sa observ calitatea chinezeasca a finisajelor,nu sa-i condamn,pt ca la ce ofera pe acea motoreta ca stock (DTC,Race-ABS,Brembo full,QS,mai sunt,dar nu mi le mai aduc aminte),si la pret de japoneza,nu pot decat sa ma inclin. Nu e din cauza ca vor sa fie "green" m-am jucat cu un K1200R din 2007 si cu un naked-touring din ala cu motor boxer din 2013,si amandoua aveau niste finisaje IMEPCABILE si o vopsea pur si simplu perfecta.Pai alea nu mai sunt green sau cum? La Suzy astea noi cam ai dreptate Editat Noiembrie 6, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Nu vad de ce ar investi in plastice de calitate si vopsea buna pe niste carenate care-s destinate pt pista mai mult.... E si normal ca un K1200R si R1200R sa aiba finisaje mai ok.... Te inteleg ca esti fan Yamaha (R6/R1) dar hai sa nu exageram totusi....cu Yamaha SI hai sa revenim la S1000R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 @Method: era si un hyperlink acolo, de pe RideApart e luata info. De obicei sunt seriosi baietii aia, de-asta i-am referentiat. Acum daca au mancat cacao, mananc si eu.Si da, cred ca se refereau la puterea la arbore. Nu prea vad cum sa scoata 180 la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Cei de la Motortrend au masurat 153 de cai la roata pentru RSV4 Factory. Tuono cu siguranta are mai putini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.