WickedAssHell Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) MT-07 Engine Engine type 2-Cylinder, liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valves Displacement 689 cm³ Bore x stroke 80.0 mm x 68.6 mm Compression ratio 11.5 : 1 Maximum power 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 rpm Maximum Torque 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 rpm Lubrication system Wet sump Carburettor Fuel Injection Clutch Type Wet, Multiple Disc Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant Mesh, 6-speed Final transmission Chain Chassis Frame Diamond Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Caster Angle 24º 50 Trail 90 mm Rear suspension system Swingarm, (Link type suspension) Rear Travel 130 mm Front brake Hydraulic dual disc, Ø 282 mm Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm Front tyre 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) Rear tyre 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) Dimensions Overall length 2,085 mm Overall width 745 mm Overall height 1,090 mm Seat height 805 mm Wheel base 1,400 mm Minimum ground clearance 140 mm Wet weight (including full oil and fuel tank) 179 kg / ABS 182 kg Fuel tank capacity 14 L Oil tank capacity 3.0 L The Dark Side Of Japan Pretul inca nu a fost anuntat oficial,insa zvonurile spun ca ar putea fi in jur de ~ 6000 de euro.Ar fi interesant ca aceasta platforma sa fie baza noului XT iar cea a lui MT-09,pentru noul TDM.Oricum,felicitari Yamaha Editat Noiembrie 17, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 Tinand cont ca un MT-03 este undeva la 7500 euro, ma indoiesc ca asta ar iesi la 6000 de euro! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 17, 2013 Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Pretul inca nu a fost anuntat oficial,insa zvonurile spun ca ar putea fi in jur de ~ 6000 de euro.Ar fi interesant ca aceasta platforma sa fie baza noului XT iar cea a lui MT-09,pentru noul TDM.Oricum,felicitari Yamaha Daca ar fi motorizarea asta pe XT ar inseamna un concurent pentru F800 sau Transalp. Sa urmeze oare un nou XT? ar renunta oare yamaha la monocilindru? MT03 avea motorizarea de pe XT (R,X,Z) cam slaba. Editat Noiembrie 17, 2013 de lostheaven Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 17, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2013 (editat) Tinand cont ca un MT-03 este undeva la 7500 euro, ma indoiesc ca asta ar iesi la 6000 de euro! Tinand cont ca pretul oficial pentru MT-09 este de 7890 euro,respectiv 8390 pentru versiunea cu ABS,cred ca ar putea fi posibil un pret atat de mic pentru MT-07.Sunt doua platforme diferite. MT-07 este in concurenta directa cu Suzuki Gladius si Kawasaki ER-6N,insa poate concura si cu noul model CB650F de la Honda,chiar daca sunt totusi doua clase diferite. Daca ar fi motorizarea asta pe XT ar inseamna un concurent pentru F800 sau Transalp. Sa urmeze oare un nou XT? ar renunta oare yamaha la monocilindru? MT03 avea motorizarea de pe XT (R,X,Z) cam slaba. Ar fi interesant sa fie baza pentru XT,reteta e perfecta din punctul meu de vedere pentru clasa intermedie.F800 nu este accesibil pentru toata lumea,Triumph la fel,Honda nu a facut nici un upgrade pentru Transalp.De aceea trebuie ca Yamaha sa scoata un nou XT in opinia mea.Valabil si pentru TDM/R6,care ar putea avea ca baza platforma MT-09 Editat Noiembrie 17, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Motoreta arata beton. Este zic eu orientata spre o nisa de piata care a cunoscut o foarte mare dezvoltare in ultimii ani : fun bikes.Adica motoretele lejere,nededicate unui scop precis,dar care pot face de toate si le pot face bine.Si care iti aduc obligatoriu un zambet pe buze cand meri cu ele.Aceste moto sunt din ce in ce mai cautate si de incepatori care cauta o moto lejera si usor de condus,dar si de cei trecuti de 30 de ani care s-au plictisit sa stea in cap pe sportive si ar vrea si o motoreta de plimbari,dar care sa fie totusi potenta. Naked-urile au incercat sa faca treaba asta,insa erau facute in majoritate din bucati si aveau motoare 4L luate de pe sportive si detunate. Supermoto-urile iarasi au incercat sa pice pe acest target,insa lipsa de putere e vizibila. Prima moto care a reusit sa indeplineasca cerintele acestei nise zic eu ca fost Ducati Monster.Apoi,vazand succesul de piata al Ducati-ului,Suzuki s-a miscat repede si a venit cu SV-ul 650.Iarasi,Kawasaki a scos ER6. Sunt din ce in ce mai multi bani pe aceasta piata si iata ca si Yamaha nu ramane indiferenta.MT-03-ul a fost in opinia mea o motoreta mult prea slaba.MT-07 promite. Dupa cum am zis,motoreta arata beton,si asta e unul din cele mai importante lucruri. Bordul ala e frumos,motoreta e ff usoara (180kg la plin e ceva extraordinar),sasiul arata ok.,cred ca handling-ul va fi bun. Ce am eu de imputat motoretei asteia,la prima vedere : putea sa iasa o motoreta extraordinara daca ii puneau o furca fata usd si frane radiale (eventual luate de la un r6/r1 de generatie veche,in stilul MT-01) si un motor V2. Furca aia nu cred ca ridica pretul extraordinar,mai ales daca era de generatie mai veche.N-a zis nimeni sa pui furcile de R1 2013,dar niste furci de R6-2005 nu cred ca erau un capat de tara. Si iarasi,daca motorul ala era V2 si nu 2L,cred ca era o mare diferenta.ar fi iesit un motor cu caracter,ceva in genul SV-ului.E adevarat ca e mai scump de facut un motor V2 decat un 2L,dar Suzuki ne-a aratat cu SV-ul ca se poate face o motoreta cu sasiu bun si cu motor V2 care are caracter si e si f fiabil la un pret competitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Ca fun cred ca una dintre motoretele cele mai smechere e Husqvarna Nuda 900R. N-am mers pe una,dar din ce-am vazut, imi ridica parul de pe ooua... Sunetul si cum arata....un fel de SM/ Naked Editat Noiembrie 18, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Motoreta arata beton.(...) MT-03 cred ca a vrut sa acopere doua nise destul de eterogene: fun bike-ul accesibil si supermoto. Ca vanzari nu a fost o catastrofa, dar nu cred ca Yamaha au fost multumiti cu cate au vandut. Chestia asta (MT-07) vrea sa fie in primul rand accesibila ca bani. Vad bine de ce nu i-au pus USD si nici motor V2. Desi upside-down-ul a ajuns sa fie qvasi-standard pe majoritatea motocicletalor din vest, o furca ne-inversata ramane mai ieftina. Eventualul V2 ar fi trebuit proiectat de la 0 pentru acest model, iar rentabilitatea ar fi fost redusa. Una peste alta, mi se pare o motocicleta buna ca raport calitate/performanta/pret, desi pacatuieste printr-o oarecare lipsa de personalitate. Dar asta e deja subiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 (editat) Este un fel de Suzuki Gladius, ceva mai neinspirat desenat. In loc sa faca mobre fin ce in ce mai aratoase, astia incearca sa vada cad de departe pot impinge granitele urateniei. A avut un prieten un Diversion nou si nu stia cum sa scape mai repede de el. Oricine are minte isi cumpara un Fz1 sau un Mt-01 cu banii aia. Asta daca tine musai sa-si cumprre Yamaha. In categoria in care isi baga nasul "noul" mt sunt deja o multime de mobre mult mai misto, monstrul de exemplu. Editat Noiembrie 18, 2013 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 mai baieti, mobra asta chiar arata bine (stiu, e subiectiv) Mobra urata este Honda NC700 si noul NC750 (S/X/ etc). este o mobra fiabila cred si cu un consum de invidiat (Honda aia),dar abia aia are personalitate ZERO. Asta chiar arata binisor,mai ales codita.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 MT-03 cred ca a vrut sa acopere doua nise destul de eterogene: fun bike-ul accesibil si supermoto. Ca vanzari nu a fost o catastrofa, dar nu cred ca Yamaha au fost multumiti cu cate au vandut. Chestia asta (MT-07) vrea sa fie in primul rand accesibila ca bani. Vad bine de ce nu i-au pus USD si nici motor V2. Desi upside-down-ul a ajuns sa fie qvasi-standard pe majoritatea motocicletalor din vest, o furca ne-inversata ramane mai ieftina. Eventualul V2 ar fi trebuit proiectat de la 0 pentru acest model, iar rentabilitatea ar fi fost redusa. Una peste alta, mi se pare o motocicleta buna ca raport calitate/performanta/pret, desi pacatuieste printr-o oarecare lipsa de personalitate. Dar asta e deja subiectiv. De acord cu tine cu MT-03-ul.Nu cred ca e un flop ca vanzari dar nici nu a rupt gura targului. Despre MT-07,e adevarat,trebuiau sa tina costurile jos.Si nu poti tine costurile jos cu usd si frane radiale.Bine,Monster-ul poate... Eu vad insa treaba in felul urmator : de prin 2008 incoace,motoretele europene castiga din ce in ce mai mult teren pe o piata ce pana acum era pur si simplu exclusiv japoneza : pe sport-touring,bmw-ul,ktm-ul si mai nou Triumph sunt regi ; pe motorete sport iarasi,bmw a rupt gura targului si acum va ataca (cu succes zic eu) si piata muscle-naked cu motoreta asta noua naked derivata din cea sport ; la choppere-cruisere e Harley,e Triumph,dar aici japonezii au totusi vanzari la clasa supermoto la fel,ktm e tatic,dar ia mult si din piata de cross,enduro,etc. la clasa naked mic Triumph rupe cu Street Triple,are si Ducati o parte acolo,si MVAgusta,etc. pe acest segment de fun-bikes,naked,etc europenele se descurca foarte bine,mai ales Ducati cu Monster-ul.Bine,e si Suzuki cu Gladius si in paralel SV-ul,Kawasaki cu Er6,etc Japonezii mi se pare ca pierd din ce in ce mai mult teren pe toate partile : la motoare sport sunt de la locul 2 in jos,la enduro-touring de la 3 in jos,la naked-uri nu mai zic,etc,etc.Mai detin suprematia pe 2 segmente care sunt totusi in mare cadere : la sport-touring si la clasa ss.Busa inca e Busa,ZZR la fel,iar la ss R6 inca e rege,desi nu l-au mai innoit din 2006.Dar aceste segmente sunt in cadere libera ca nr de unitati cumparate. Cu acest MT-07 (care mie mi se pare totusi ca arata ff bine) eu cred ca Yamaha putea da lovitura : ai o motoreta ieftina,frumoasa,ai mai reusit s-o faci si f usoara,ai un sasiu bun zic eu,putin derivat din FZ1.Smecheria e ca ai pe mana o gramada de piese de performanta de la modelele mai vechi,nu mai tre sa proiectezi nimic.Ai tot ce-ti trebuie,numai sa dai drumul la roboti.Cheltuielile ar fi fost mult mai mici. Daca ii trageau,dupa cum am zis,o furca usd,luata direct de pe o moto veche de performanta care nu pot sa cred ca ridica enorm pretul cu tot cu prinderile radiale ale etrierilor si un V2 relaxat,de cuplu,tot pana in 80 de cai,cred ca ar fi iesit ceva care s-ar fi vandut ca pita calda. E pe principiul supermarket-ului : degeaba faci profit 1500-2000e la una daca se vand 10.000,e mult mai bine dpdv economic sa faci profit 500e/bucata si sa vinzi 100.000. Si apropo de motor,pai motorul asta l-au luat de pe alta?Nu e tot gandit de la 0? Este un fel de Suzuki Gladius, ceva mai neinspirat desenat. In loc sa faca mobre fin ce in ce mai aratoase, astia incearca sa vada cad de departe pot impinge granitele urateniei. A avut un prieten un Diversion nou si nu stia cum sa scape mai repede de el. Oricine are minte isi cumpara un Fz1 sau un Mt-01 cu banii aia. Asta daca tine musai sa-si cumprre Yamaha. In categoria in care isi baga nasul "noul" mt sunt deja o multime de mobre mult mai misto, monstrul de exemplu. Mie mi se pare ca arata bine.Nu asa bine ca Gladius insa.Si Gladius,revin obsesiv deja,are acel motor V2 de pe SV,care e foarte fun.Asta va fi un partz. MT-01/FZ1 ? Nu,nu cred ca sunt pe acelasi target nici una cu alta (poate foarte fin),si deloc cu aceasta motoreta. FZ1 e un hooligan-bike adevarat. MT-01 e un fel de power-cruiser,cu influente de chopper dar care mere bine si daca dai de vreo curba. Una o vad pt cei de peste 28-30 de ani care stau prin oras si s-au plictisit de vitezane,pe cealalta o vad pt cei pe la 40 de ani,care vor plimbari lungi,clienti de choppere dar care ar mai vrea sa se dea si pe o curba,dar asa,mai lejereanu. MT-07 e entry-level,fun-bike,nu cre ca tre sa fii profesor sa meri cu ea,ti-o iei si tu ca e Yamaha si arata bine si e noua,si vezi tu dupa aia.Cam cum era Hornet-ul mai demult Pt celelalte 2 tre sa cam stii cu ce se mananca motoretele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) ei hai sa nu exageram... daca raportam la motociclismul autohton, cate naked uri europene vezi tu pe drum nene? Cate BMW R850/1100/1150/1200R vezi? Cate F800R, cate MV Agusta Brutale, cate KTM Duke/Superduke, cate Aprilia Tuono, cate Triumph Street/Speed Triple?Da, sunt o gramada de monstere, din alea de 600, din 1900 toamna. Cate monstere noi vezi? Poate in afara, e ceva mai diluat cu europene, mai vezi cate o exotica, dar la noi nu. Culmea,chiar piata naked urilor mi se pare ca e detinuta de japoneze.... de la CB 500/ER5/ GS500 pana la Hornet-uri ,Bandit-uri, GSR uri, FZ uri, si asa mai departe... Si mai scutiti-ma cu furcile alea USD de pe Monster. Voi macar ati vazut ca nu ai nici un REGLAJ pe furca aia?Am vazut la nu stiu ce intrunire din Neamt in 2012 un Street Triple negru, model nou (2011 model parca) cu furca USD si fara reglaje.Asta e mandria romanului care nu intelege nimic, AM FURCA USD,sunt smecher, desi furca aia n-are nici un reglaj si e vai de neamul ei... Sau sa va explice ERU (daca retin bine username ul) ce furca USD "smechera" are pe F800 GS ul lui.... Deci nu mai ridicat in slavi furcile USD, ca nu-s toate la fel. Vezi ce furca este pe Monster 796, care plm...e motor nou,modern, cu pretentii cat de cat sportive, si vezi ce fruca ai pe Ducati 748,care e 'antic' (ca model)... Editat Noiembrie 19, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Adevarat. Furca USD fara reglaj e o cocalarie, o fita inutila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 ei hai sa nu exageram... daca raportam la motociclismul autohton, cate naked uri europene vezi tu pe drum nene? Cate BMW R850/1100/1150/1200R vezi? Cate F800R, cate MV Agusta Brutale, cate KTM Duke/Superduke, cate Aprilia Tuono, cate Triumph Street/Speed Triple? Da, sunt o gramada de monstere, din alea de 600, din 1900 toamna. Cate monstere noi vezi? Poate in afara, e ceva mai diluat cu europene, mai vezi cate o exotica, dar la noi nu. Culmea,chiar piata naked urilor mi se pare ca e detinuta de japoneze.... de la CB 500/ER5/ GS500 pana la Hornet-uri ,Bandit-uri, GSR uri, FZ uri, si asa mai departe... Si mai scutiti-ma cu furcile alea USD de pe Monster. Voi macar ati vazut ca nu ai nici un REGLAJ pe furca aia? Am vazut la nu stiu ce intrunire din Neamt in 2012 un Street Triple negru, model nou (2011 model parca) cu furca USD si fara reglaje. Asta e mandria romanului care nu intelege nimic, AM FURCA USD,sunt smecher, desi furca aia n-are nici un reglaj si e vai de neamul ei... Sau sa va explice ERU (daca retin bine username ul) ce furca USD "smechera" are pe F800 GS ul lui.... Deci nu mai ridicat in slavi furcile USD, ca nu-s toate la fel. Vezi ce furca este pe Monster 796, care plm...e motor nou,modern, cu pretentii cat de cat sportive, si vezi ce fruca ai pe Ducati 748,care e 'antic' (ca model)... Stai putin ca gandesti gresit : 1.Tu iei piata din Romania ca etalon ???? Piata din Romania e vacs-albina pt TOTI constructorii moto.E nimic,e 0,e negru sub unghie,cum vrei tu sa-i zici.Fantastic,in piata din Romania ne proptiram acuma.Constructorii au in interes asa : Europa (cu accent pe Italia,Germania,Franta,Spania,UK),America de Nord+Canada,America de Sud si Asia (cu mare accent pe China,India si apoi Japonia,Australia).Noi suntem muc cel mic aici. Normal ca Honda+Yamaha au desfacere babana pe Asia,unde cum draq sa intre europenii ?Normal ca sunt cei 4 colosi industriali care rup pt ca au o cota de piata enorma.Insa eu spun ca aveau aproape monopol si nu il mai au.Ce cota aveau pe USA?Ce cota pe EU?Si acum s-a cam schimbat treaba in ultimii ani,pierd teren galopant.Dar e adevarat,japonezii sunt sefi.Numai ca se ridica anumite semnale de alarma. La noi normal ca o sa vezi numa Hornet-uri si FZ6 si Bandit si GSX-R din 2001 si CB500 din 98 si alte asemenea bashini pt ca la noi cred ca 85% din piata sunt motoare la mana a doua aduse din Italia sau in cel mai bun caz din Germ.Ce vanzari de motoare noi avem noi?30/an?Bine,exagerez,dar iti dai seama ce vreau sa zic. La ce nivel de trai avem noi,suntem total nesemnificativi pe piata de motoare noi.Cata lume ai auzit tu sa-si ia motor nou?Cati prieteni ai care si-au luat motor nou?Draq,aici,pe forum,la fel,de cine ai auzit sa aiba motor din 2013?Eu am un singur (1) amic care si-a luat motor nou,si ala e full de bani,dar bine,poate o ard eu printre lume mai saraca,cine stie La noi se va vedea acest trend de trecere spre motoare europene peste 5-6 ani cand le vand astia din afara si le luam noi la mana a 15-a 2.Nu am zis ca furca USD de pe Monster e o mare smecherie.Am dat exemplu pe Ducati prin faptul ca au pus o usd si frane brembo si totusi au putut veni cu un pret competitiv.Nu am dat Monster-ul ca exemplu de handling. Am sugerat ca acest model (MT-07) ar fi putut veni cu furci usd de pe modele sport de Yamaha din ani mai vechi (R1/R6-mie si suspensia R1'98 mi se pare beton) care sunt excelente si care,fiind in-house,ar fi putut fi produse la un pret rezonabil care nu ar fi ridicat pretul motoretei foarte mult. Da,am inteles ce vrei sa spui,furca usd nu inseamna automat furca buna (vezi Hornet).Si sunt de acord cu tine,mi se pare o mare muiangerie furca nereglabila.Macar pe preload.Adica bai nene,cat te costa in plus sa-i pui 2 suruburi care sa compreseze arcurile,da-o draq.Si iarasi,franele radiale,pe alea mor.Pe multe modele Yamaha am vazut,etrierii aia Sumitomo,vechi inca hat de pe R1'98,care de felul lor sunt extraordinari,dar nu ii monteaza radial decat pe modele de varf,ca deh...Adica bai nene,cat te costa in plus sa ii faci acea mica furca pe care stau,nu,hai sa-i tragem 2 suruburi pe furca si gata,avem frane.Ca oricum sunt etrierii buni. Inteleg ce vrei sa spui,ce vroiam eu sa zic e ca o companie cu tehnologia pe care o are Yamaha poate face o motoreta extraordinara,investind destui de putin bani pt ca poate lua piese de pe motoarele mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Method,ai inteles gresit la punctul 1. Chiar si pe plan international, zi-mi cate motorete JAPONEZE vezi pe strada, si cate vezi europene?Ponderea e mai mare ca in Romania,dar sa fim seriosi, nu se compara procentul europene vs. japoneze. La faza cu furca, stai relax, nu ti-am pus vorbe-n gura...ci doar am argumentat exemplul tau (cumva l-am combatut).. Monsterul e la pret competitiv pt ca este o motoreta simpla, fara performante la nici un capitol iar dpdv tehnologic e depasita (era depasita si atunci). Imi place Monster, imi place cum arata, daca mi-as permite, mi-as lua unul. As da RSV ul pt un S4, pt ca dpdv al look ului,sunetului si motorizarii, Monster intruchipeaza ce-mi doresc de la un motor...Dar Monsterul sa stii ca ia bataie la cwr de la SV, care are performante superioare, e si mai ieftin si mai fiabil..Nu vorbim de monsterele noi,pt ca acum SV ul nu se mai fabrica, iar pt mine Gladius e o gluma proasta, un fel de motoreta pt muieri. Ce e bun pe monster este sistemul de franare, care vine cu etrieri/pompe/etc Brembo destul de eficiente. La capitolul frane,da, sta mai bine ca alte motorete. Dar spre deosebire de Hayabusa,care la un momoment dat avea frane subdimensionate, pt puterea pe care o dezvolta, Monsterul are frane supradimensionate (bine,sunt ironic,dar intelegi ideea). Nedumerirea pe care o ai tu, o am si eu, cum de Triumph ul ala ce l-am vazut (model 2011/2012) avea furca USD panarama? nu puteau sa puna una USD cu reglaje,de la un model anterior? Si da, ai dreptate, s-au tiganit dar asta o fac dinadins pt ca asta e si ideea de marketing,de vanzare....de diversificare a pietei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 19, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) @methodPai ideea este ca trebuiau sa mentina costurile de productie joase,cum ai zis si tu.Recent am auzit ca pretul pentru modelul fara abs,ar putea fi in jur de 5800 de euro.Oficial nu a fost confirmat inca nimic.Fun bike,entry level,nu cred ca sa urmarit ca prin acest model sa se faca concurenta naked-urilor consacrate.Este in concurenta directa cu Suzuki Gladius si Kawasaki ER-6N,insa nu m-ar mira sa fure si cativa clienti de la Honda.Acum trebuie vazut insa cum se comporta si noul model,CB650F si care va fi pretul de lansare al acestuia. Pentru ceea ce ofera,probabil este destul de ok MT-07.Sper sa am ocazia sa o testez in primavara.Cine vrea sa joace in liga superioara,va achizitiona MT-09.Eu m-am dat cu ea si parerea mea este ca lasand la o parte latura estetica,cred ca acest model va fi unul de succes. Este un proiect nou,per total cei care au testat motocicleta au ramas destul de incantati de ce ofera aceasta platforma,de raportul calitate/pret iar in momentul de fata in clasa intermedie a naked-urilor,sunt foarte putine motociclete ce pot intra in concurenta cu ea. Evolutia inseama inovatie. pe motorete sport iarasi,bmw a rupt gura targului si acum va ataca (cu succes zic eu) si piata muscle-naked cu motoreta asta noua naked derivata din cea sport ; la choppere-cruisere e Harley,e Triumph,dar aici japonezii au totusi vanzari la clasa supermoto la fel,ktm e tatic,dar ia mult si din piata de cross,enduro,etc. la clasa naked mic Triumph rupe cu Street Triple,are si Ducati o parte acolo,si MVAgusta,etc. pe acest segment de fun-bikes,naked,etc europenele se descurca foarte bine,mai ales Ducati cu Monster-ul.Bine,e si Suzuki cu Gladius si in paralel SV-ul,Kawasaki cu Er6,etc O sa-ti dau un exemplu,Italia.Este o tara cu cultura din punct de vedere motociclistic,insa tineti cont ca totusi este si patria mama a marcilor Ducati,Aprilia,Moto Guzzi,MV Augusta,Benelli...etc.Acest lucru influenteaza oarecum rezultatul final. Asta e top 100 din Italia,din luna octombrie 2012 cu cele mai vandute motociclete: Classifica Top 100 Gen-Ott 2012 - Moto Pos. Marca Modello Segmento Tot Gen-Ott 001 BMW R 1200 GS Enduro 2.221 002 HONDA NC700X Enduro 2.021 003 BMW R 1200 GS ADVENTURE Enduro 1.111 004 HONDA ITALIA CB 600 F HORNET Naked 1.078 005 BMW F 800 GS Enduro 1.038 006 TRIUMPH TIGER 800 Enduro 940 007 BMW F 800 R Naked 917 008 BMW R 1200 R Naked 833 009 HARLEY-DAVIDSON XL1200X FORTY-EIGHT Custom 820 010 TRIUMPH BONNEVILLE Naked 794 011 SUZUKI DL 650 V-STROM Enduro 793 012 HARLEY-DAVIDSON XL883N IRON 883 Custom 744 013 HONDA CROSSTOURER Turismo 743 014 DUCATI STREETFIGHTER 848 Naked 740 015 KAWASAKI ER-6N Naked 729 016 KAWASAKI Z 750 Naked 720 017 KTM 125 DUKE Supermotard 716 018 YAMAHA FZ8-N Naked 687 019 DUCATI MULTISTRADA 1200 S TOURING Turismo 668 020 HONDA ITALIA XL 700 V TRANSALP Enduro 641 021 DUCATI MULTISTRADA 1200 Turismo 569 022 MOTO GUZZI V7 CLASSIC Naked 561 023 YAMAHA XJ6-N Naked 541 024 HONDA ITALIA CB 1000 R Naked 534 025 DUCATI HYPERMOTARD 796 Supermotard 525 026 KTM 690 DUKE Supermotard 517 027 HONDA NC700S Naked 505 028 KAWASAKI Z 750 R Naked 489 029 KTM 125 EXC Enduro 476 030 BMW F 650 GS NEW Enduro 465 031 SUZUKI GSR 750 Naked 446 032 DUCATI DIAVEL ABS Naked 431 033 BMW R 1200 RT Turismo 422 034 YAMAHA XT 1200 Z Enduro 422 035 DUCATI 1199 PANIGALE / 1199 PANIGALE S / 1199 PANIGALE S TRICOLORE Sportive 408 036 TRIUMPH STREET TRIPLE Naked 403 037 DUCATI MONSTER 796 Naked 402 038 BMW S 1000 RR Sportive 398 039 DUCATI 1199 PANIGALE / 1199 PANIGALE S Sportive 380 040 YAMAHA FAZER 8 Naked 380 041 MV AGUSTA F3 675 Sportive 368 042 HONDA ITALIA CBF 1000 Naked 366 043 KAWASAKI VERSYS 650 Enduro 365 044 HONDA CROSSRUNNER Turismo 359 045 BETA EVO 2T 300 Trial 344 046 HONDA CBR 1000 RR Sportive 335 047 MV AGUSTA BRUTALE 675 Naked 330 048 YAMAHA TDM 900 Turismo 330 049 YAMAHA YZF-R125 Sportive 326 050 APRILIA SHIVER 750 Naked 322 051 BMW G 650 GS Enduro 321 052 KTM 300 EXC Enduro 320 053 HUSQVARNA NUDA 900 R Naked 314 054 KTM 350 EXC-F Enduro 314 055 DUCATI MONSTER 696 Naked 313 056 TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 Naked 303 057 KAWASAKI Z1000 Naked 296 058 KAWASAKI VERSYS 1000 Enduro 285 059 BMW K 1600 GT Turismo 269 060 KTM EXC 450 Enduro 268 061 HONDA CRM 125R HM Supermotard 252 062 YAMAHA XVS 950 A Custom 251 063 MOTO GUZZI STELVIO 1200 Enduro 247 064 APRILIA DORSODURO 750 Supermotard 245 065 DUCATI 848 EVO Sportive 230 066 HARLEY-DAVIDSON FLHX STREET GLIDE Custom 230 067 HONDA ITALIA CBR 600 F Sportive 230 068 YAMAHA YZF-R1 Sportive 230 069 KTM FREERIDE 350 Enduro 226 070 APRILIA DORSODURO 1200 Supermotard 224 071 HARLEY-DAVIDSON XL1200C SPORTSTER 1200 CUSTOM Custom 220 072 HARLEY-DAVIDSON FXDB DYNA STREET BOB Custom 219 073 KAWASAKI Z1000 SX Turismo 218 074 KTM 250 EXC Enduro 215 075 DUCATI MONSTER 1100 EVO Naked 214 076 HONDA ITALIA CBF 600 S Naked 212 077 HUSQVARNA SMS 125 Supermotard 209 078 SUZUKI GLADIUS 650 Naked 208 079 HONDA CBR 125 R Sportive 206 080 KTM 990 ADVENTURE Enduro 203 081 KTM 990 SUPERMOTO T Supermotard 199 082 TRIUMPH TIGER 1200 EXPLORER Turismo 198 083 YAMAHA WR 125 X Supermotard 194 084 HARLEY-DAVIDSON XL1200V SEVENTY-TWO Custom 189 085 GAS GAS TXT 300 RAGA Trial 185 086 TRIUMPH SCRAMBLER Naked 183 087 YAMAHA YZF-R6 Sportive 182 088 HARLEY-DAVIDSON FLS SLIM Custom 172 089 BETA ALP 4.0 Enduro 169 090 KTM 200 DUKE Naked 163 091 KTM 250 EXC-F Enduro 162 092 HONDA CBR 600 RR Sportive 158 093 HARLEY-DAVIDSON XL1200N SPORTSTER 1200 NIGHTSTER Custom 157 094 HARLEY-DAVIDSON FLHRC ROAD KING CLASSIC Custom 155 095 MOTO GUZZI 750 NEVADA Custom 151 096 ENFIELD BULLET 500 Turismo 150 097 SHERCO SHERCO 2.9 Trial 150 098 KAWASAKI W800 Naked 148 099 KAWASAKI NINJA ZX-10R Sportive 147 100 HONDA CRE F 250R HM Enduro 143 http://www.motoblog.it/post/82119/mercato-classifiche-top-100-ottobre-2012-tmax-530-r-1200-gs-e-nc700x-restano-i-piu-venduti Pe pagina respectiva,pentru luna octombrie/2012 gasesti si top 100 scutere vandute si top 100 vanzari globale la nivel national,in functie de marca. Per total,japonezii nu stau chiar atat de rau,inca sunt sefi,cum ai zis si tu.Insa este adevarat,BMW are ceva succes,mai ales pe segmentul Enduro,dar au avut numere bune si in clasa Naked cu modelele F800R si R1200R. Nici Triumph si KTM nu sunt de subestimat Editat Noiembrie 19, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Exact,asta spuneam,iata ca tu vii si cu cifre,japonezii pierd teren pe niste piete unde detineau monopolul.Si acest trend se accentueaza.Era o vreme (acum 6-7 ani) cand motocicleta de orice segment (mai putin chopper) insemna automat japoneza.Marcile europene erau foarte de nisa si aveau vanzare la ei aks.Acum europenii s-au lansat si sunt foarte bine ancorati pe pietele internationale.Acum cand auzi motor de viteza te gandesti la S1000RR si nu la CBR,cand auzi naked te gandesti la Triumph,Brutale,Monster,enduro-touring BMW e rege,etc.S-a schimbat treaba De aceea ziceam eu ca trebuie sa vina cu ceva superior concurentei,asa (re)acaparezi piata.Ca daca tu faci ceva care e la acelasi nivel cu Er6,dar arata mai frumos,Er6 fiind pe piata din 2006,iti dai seama ca nu spargi pe nimeni.Aceeiasi Marie cu alta palarie. Nu vad ce mare evolutie,inovatie,etc aduce MT-07,daca dai si mie exemplu de 1 (una) bucata evolutie fata de Er6 esti doctor. Eu zic ca un Sv din 2003 sterge pe jos cu motoreta asta,mai ales la capitolul fun,si aia e o moto veche de 10 ani.Da,poate in mainile unui racer profesionist,MT-07 va fi superioara,dar astea sunt motoare la care primeaza feeling-ul si fun-ul,si aici eu merg pe mana SV-ului si/sau a Monster-ului.Deci ce e pana la urma asa bun la ea in afara de look? Nu,mi se pare ca au cam gresit-o si cu 07 si cu 09.09 cel putin va avea concurenta grea cu naked-urile astea noi de 800.Total inferioara din start,copil nascut mort.Si eu sunt fan Yamaha,apai cei care nu sunt si judeca obiectiv... .... Pai nush ca nu am mai iesit demult din Romeinia Am stat ceva timp in Canada insa,daca ne luam dupa ce motoare vezi acolo,japonezii au cam imbulinat-o : Harley gramada,multe Triumph-uri naked si BMW-uri touring.A,si multe Monster.Iti zic sincer,naked-uri japoneze cam pas,ma si miram,eu iesit dupa cum ne-am obisnuit pe aici dintre Hornet-uri si FZ6,etc.Dar pe partea motoare sport,da,numa japoneze.In rest insa.... Si eu sunt fan Monster ca si look.Au scos o motoreta superba.Dar de ce am dat exemplu Monster-ul : pt ca e o moto etalon care a infiintat o clasa.Au stiut sa ia o nisa si sa o transforme in ditai segmentul de piata.Cum au facut asta?Au facut un motor cat mai simplu.Au pus sasiul lor trellis clasic si motorul L2,o bascula spate si niste furci usd pe fata.A,si da,frane brembo (probabil le-au gasit la discount).Motorul rezultat era destul de modern atunci,ieftin,curat,design aerisit si frumos.Si avea si personalitate.Ce vrei mai mult? Secretul succesului care a fost?Numele Ducati pe de o parte combinat cu pretul mic pe cealalta parte,design-ul,si putina smecherie cu furcile usd si franele brembo.Sa nu uitam totusi ca au adus furci usd,chiar daca slabutze,intr-o perioada cand asa ceva era doar pe motoretele de varf,aici a fost smecheria. Bine,ca dupa aia a venit Suzuki cu SV-ul si le-a dat in cap,asta e partea a doua.Suzuki le-a aratat cum tre sa fie un motor V2. Uite,iarasi,SV-ul mi se pare un yardstick,toate motoretele pe acest segment au fost de atunci comparate cu el,ba pe deasupra a luat si clienti din clasa superioara,a naked-urilor 4L de 600.Si acum,daca comparam la rece,sunt f multe motoare care nu iti dau senzatia pe care ti-o da SV-ul. Cum au facut - ca look nu e mare smecherie si nici a tehnica :au copiat cadrul de Monster si au obtinut ceva f bun,frane mediocre,suspensie chiar slabutza.Secretul a fost motorul :motorul ala e intoxicant.Sunt fan SV de cand m-am urcat prima data pe unul.Trage asa de jos de tot si parca nu se opreste,extraordinar.Nota 15.Si sunetul...Toate astea combinate cu comoditate buna si greutate mica si pret competitiv au dus la succesul SV-ului.Si apoi au mai venit si cu un update si de look si de tehnica (inj,cadru schimbat,etc,etc) in 2003 si de atunci mere treaba ceas.Se mai face si astazi in paralel cu Gladius din cate stiu eu. Concluzia e ca pt a face un fun-bike,nu-ti trebuie mari tehnologii si inovatii ci doar cateva smecherii : un cadru bunicel,un design curat,greutate mica ca regula de baza dar mai presus de toate un motor cu foarte mult caracter.Care sa fie si artzagos dar si maleabil,elastic.Si asta zic eu ca poti face doar cu un V2. Ori de aia zic eu ca MT-07 e slabutz,daca dai look-ul la o parte si il compari cu un SV,eu cred ca va iesi prost.Ori cand iesi prost comparat cu un motor vechi de 10 ani,ai o problema. Si e pacat pt ca promitea MT-07 : are look-ul,are pretzul,are sasiul,are greutate mai mult decat ok,ii mai trebuia un motor cu caracter si vreo smecherie ceva pe langa.Eu zic ca daca ii puneau un motor V2 tot de vreo 70-75 de cai,si o pozitie pe led alb in fata,ceva,un gimmick,ii bagau pe toti in buzunar,ii amanetau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Method, vreau doar sa corectez o chestie la ce-ai spus (sau cateva) Monsterul cand a aparut a fost ceva nou tocmai datorita motorizarii in V, un cadru usor, trellis, V2, 600 cc, etc.. era un motor fun. si-atat. performantele sale nu erau ceva de publicat in reviste. Si tocmai,aici vreau sa te corectez, nu e nici un SF faptul ca au pus furca USD, pt ca au pus o furca USD fara reglaje, foarte slaba. Ce-i drept, Suzuki au fost idioti si au pus furca slaba atat pe prima generatie de SV 99-02, cat si pe a doua (aia pe injectie) 03-09. Ca motorizare, Ducati poate sa ia o lectie de la Suzuki ( monster vs SV 650). Si tot Ducati poate sa ia lectie de la Suzuki la categoria 916/996/998 & S4 / S4R de la TL 1000, la capitolul motorizare Motorul de pe TL e mai puternic si dezvolta mai mult cuplu , motor pus pe TL din 97 ...In cifre vorbind, motoru de pe TL e mai puternic si decat cel de pe Ducati 998....Insa Suzuki au reusit sa fu.ta TL ul la capitolul suspensii & cadru.... si de aia 916/996/998 e superior unui TL , pur si simplu e o motocicleta mai buna.TL ul e exmeplul de cum sa strici un motor bun, punandu-l intr-o motocicleta gandita prost... Concluzia e ca pt a face un fun-bike,nu-ti trebuie mari tehnologii si inovatii ci doar cateva smecherii : un cadru bunicel,un design curat,greutate mica ca regula de baza dar mai presus de toate un motor cu foarte mult caracter.Care sa fie si artzagos dar si maleabil,elastic.Si asta zic eu ca poti face doar cu un V2. Ori de aia zic eu ca MT-07 e slabutz,daca dai look-ul la o parte si il compari cu un SV,eu cred ca va iesi prost.Ori cand iesi prost comparat cu un motor vechi de 10 ani,ai o problema. Si e pacat pt ca promitea MT-07 : are look-ul,are pretzul,are sasiul,are greutate mai mult decat ok,ii mai trebuia un motor cu caracter si vreo smecherie ceva pe langa.Eu zic ca daca ii puneau un motor V2 tot de vreo 70-75 de cai,si o pozitie pe led alb in fata,ceva,un gimmick,ii bagau pe toti in buzunar,ii amanetau Pai uite, Aprilia Shiver. La look e ok (oricum arata mai bine ca SV ul, parerea mea, mai ales cu tobele alea sub sa), e o motoreta moderna, throttle cu ride by wire, 3 moduri de riding, V2 750cc, putere mai multa decat pe SV sau Monster, deci foarte fun, furca USD (ca esti fan ), etc.... Si culmea, nu s-au bucurat de un succes asa mare cum te-ai astepta (asta poate si datorita stigmatului ca-s italiene....) Shiverul nu are nici pe departe carisma unui Monster (look ul etc) cum e un 696 de ex..... dar la pilotat, 696 se sime ca o jucarie,iar Shiverul ca o motocicleta serioasa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) De aceea ziceam eu ca trebuie sa vina cu ceva superior concurentei,asa (re)acaparezi piata.Ca daca tu faci ceva care e la acelasi nivel cu Er6,dar arata mai frumos,Er6 fiind pe piata din 2006,iti dai seama ca nu spargi pe nimeni.Aceeiasi Marie cu alta palarie. Nu vad ce mare evolutie,inovatie,etc aduce MT-07,daca dai si mie exemplu de 1 (una) bucata evolutie fata de Er6 esti doctor. Eu zic ca un Sv din 2003 sterge pe jos cu motoreta asta,mai ales la capitolul fun,si aia e o moto veche de 10 ani.Da,poate in mainile unui racer profesionist,MT-07 va fi superioara,dar astea sunt motoare la care primeaza feeling-ul si fun-ul,si aici eu merg pe mana SV-ului si/sau a Monster-ului.Deci ce e pana la urma asa bun la ea in afara de look? Nu,mi se pare ca au cam gresit-o si cu 07 si cu 09.09 cel putin va avea concurenta grea cu naked-urile astea noi de 800.Total inferioara din start,copil nascut mort.Si eu sunt fan Yamaha,apai cei care nu sunt si judeca obiectiv... Concluzia e ca pt a face un fun-bike,nu-ti trebuie mari tehnologii si inovatii ci doar cateva smecherii : un cadru bunicel,un design curat,greutate mica ca regula de baza dar mai presus de toate un motor cu foarte mult caracter.Care sa fie si artzagos dar si maleabil,elastic.Si asta zic eu ca poti face doar cu un V2. Ori de aia zic eu ca MT-07 e slabutz,daca dai look-ul la o parte si il compari cu un SV,eu cred ca va iesi prost.Ori cand iesi prost comparat cu un motor vechi de 10 ani,ai o problema. Si e pacat pt ca promitea MT-07 : are look-ul,are pretzul,are sasiul,are greutate mai mult decat ok,ii mai trebuia un motor cu caracter si vreo smecherie ceva pe langa.Eu zic ca daca ii puneau un motor V2 tot de vreo 70-75 de cai,si o pozitie pe led alb in fata,ceva,un gimmick,ii bagau pe toti in buzunar,ii amanetau Eu cred ca tu pornesti de la o premiza gresita. De ce comparam mere cu pere? SV este o motocicleta produsa pana in 2008,este un model care a avut un mare succes,insa a fost inlocuit de Gladius.Ea este cea care intra in concurenta cu MT-07,asa cum face si ER-6N.Noi vorbim vorba de motociclete noi (~),de asta am si deschis acest topic. Nu vad rostul pentru care sa ne raportam la piata motoarelor SH,ca asa nu-si mai cumpara nimeni o motocicleta noua,sunt atatea alternative uzate nu-i asa?Oricum la nivel european Romania nu prea conteaza pe harta in privinta achizitiilor de motociclete noi,la noi piata este absenta in aceasta privinta.Nici macar pe piata SH,daca facem o statistica nu avem cu ce ne mandri. Suntem o tara fara cultura motociclistica dar si un popor fara resurse financiare. MT-07 este o motocicleta mediocra,sa zicem ca nu iese in evidenta cu nimic.Asa cum sunt si Gladius si ER-6N. Parerea mea e ca totusi sunt motociclete ce ofera unele emotii cand le conduci,senzatii pe care nu le intalnesti la platforma 4 cilindri.Si aceste motociclete au nisa lor pe piata. Vom vedea in primavara care se descurca mai bine cand probabil se vor face si ceva teste de catre editorialele motociclistice. Cand am spus ca evolutia inseamna inovatie,m-am referit la platforma MT-09.Avand in vedere criza financiara pe plan mondial si faptul ca vanzarile moto au suferit un declin important in ultimii ani,cred ca cei de la Yamaha au avut ceva curaj sa iasa cu un proiect complet nou,3 cilindri pe deasupra.Pe net umbla zvonuri ca se vor baza pe platforma asta cand vor face upgrade si pentru Yamaha R6 si TDM,vom vedea daca va fi sau nu asa. Putem discuta despre MT-09 pe topicul dedicat: /index.php?/topic/698613-yamaha-mt-9/ Eu m-am dat cu ea in septembrie,la Yamaha Open Day.Insa parerea mea in privinta acestui model chiar este irelevanta.Sunt un incepator/amator in motociclism.Eu nu sunt fan Yamaha,iar acum MT-09 nu prea intra in target-ul meu...parca urmatoarea motocicleta as vrea sa fie ceva cu abilitati turistice.Naked-urile din ultimii ani se preteaza mai greu la asa ceva. Lasand la o parte latura estetica,MT-09 se pare ca promite.Cel putin asa sustin revistele de specialitate si din partea testerilor profesionisti a obtinut in general pareri pozitive. Parerea mea este ca concurentul direct pentru MT-09 este Street Triple Kawasaki Z800 este un model relativ ok insa este prea grea (229 kg)... Brutale 800 este model mai mult de nisa...dar nu e motocicleta de incepatori.Ciclistica este de bicicleta insa ca motor e instabila,prea brutala,finisajele sunt de slaba calitate la ultimul model.Chiar daca pretul acum e mai accesibil pentru public,tot ramane cea mai scumpa dintre toate. In legatura cu datele oficiale,am gasit si o statistica partiala din Italia pentru anul 2013.Pana in luna iulie din punct de vedere a vanzarilor top 100 era in felul urmator: http://www.motociclismo.it/mercato-a-luglio-calo-delle-moto-quasi-fermo-top-100-moto-moto-55956 In perioada ianuarie - septembrie 2013 suma totala a vehiculelor pe doua roti inmatriculate era de 159.050,in scadere cu 24% in comparatie cu aceeasi perioada din anul 2012. Sursa Criza economica isi spune cuvantul. Editat Noiembrie 20, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 am mai zis-o si pe alt topic, o motoreta care se pisa pe MT-09 si MT-07: MV AGUSTA TURISMO VELOCE 800 http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/mv-agusta/2014-mv-agusta-turismo-veloce-800-ar161099.html de la look, la touring capabilities, la orice (bine, in esenta e un touring)Efectiv salivez la ea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Ce au in comun Yamaha MT-07/MT-09 cu MV Augusta Turismo Veloce 800? Suntem OFF-Topic Editat Noiembrie 20, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Ce au in comun Yamaha MT-07/MT-09 cu MV Augusta Turismo Veloce 800? Suntem OFF-Topic s-a cam zis tot ce era de zis despre MT-07, mai multe ce poti spune din......poze? si inevitabil discutia curge catre comparatii cu diverse motorete....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 20, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Ai dreptate. Insa e pacat sa poluam topicul... OFF Modelul specificat de tine va avea un pret pe masura... Editat Noiembrie 20, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 stii cum e......vorbim,dar sa fim seriosi,cati din cei care citesc topicu asta isi permit un motor nou sau cati sunt dispusi sa dea banii pe un motor nou,mai ales de genul asta.... (ma refer la MT-07) majoritatea vor veni cu lozinca "de banii astia imi iau un K9 de 750 si gata" sau etc...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 @Adrian : Da,in mare sunt de acord cu tine.No comment. Si tocmai,aici vreau sa te corectez, nu e nici un SF faptul ca au pus furca USD, pt ca au pus o furca USD fara reglaje, foarte slaba. Ce-i drept, Suzuki au fost idioti si au pus furca slaba atat pe prima generatie de SV 99-02, cat si pe a doua (aia pe injectie) 03-09. Ca motorizare, Ducati poate sa ia o lectie de la Suzuki ( monster vs SV 650). Si tot Ducati poate sa ia lectie de la Suzuki la categoria 916/996/998 & S4 / S4R de la TL 1000, la capitolul motorizare Da,furca aia usd nu e mare smecherie.Corect.Sunt suspensii mult mai bune cu furca clasica (vezi bmw). Smecheria pe care a facut-o Ducati insa,si pe care restul nu prea au facut-o e ca a pus acea furca+frane brembo pe o moto entry-level,mai ales,dupa cum am zis,intr-o perioada in care furci usd existau doar pe rachete. Cand tragi linie de fapt care e treaba : furca aceea de pe Monster nu ofera nici pe departe suspensia pe care o ofera o Kayaba sau o Showa puse pe ss,sbk-urile japoneze.Banuiesc ca a fost si ieftin de produs,deci Ducati a facut o vrajeala,o strategie de vanzare in opinia mea,dar le-a iesit foarte bine.S-au gandit in felul urmator "hai sa punem o furca usd,da sa fie eftina si niste frane de la confratii brembo sa le luam ochii la gugustiuci".Si le-a iesit,corect?Simplu si eficient.Ce nu le-a iesit a fost motorul. Intr-adevar,SV a dat clasa Ducati la motor,si la sasiu,dar suspensia e muci.Si a ramas muci si la a doua generatie.Bun,acolo au inteles ei sa economiseasca,no comment.Bine,multi ii schimba furcile cu frane si roata cu unele de pe gixxer-ul de 600 si au rezolvat problema. TL-ul in partea cealalta a fost un motor ce a devenit legendar.Pur si simplu crazy.Nota 15. Shiver-ul mi se pare o moto foarte ok,da,intr-adevar,exista prejudecati,nu toate neindreptatite,despre Aprilia. @WickedassHell : Asta ziceam si eu mai sus,ca Rom nu exista pe piata motoretelor noi. Compar MT-07 cu SV-ul si cu Monster-ul (dar si cu Er6),pt ca ele sunt etaloane pe aceasta clasa.Sunt motoretele "de batut". Amandoua,si Sv si Monster,sunt motociclete icon care au generat cluburi specifice,etc,etc. Gladius e o evolutie a SV-ului,cu acelasi motor.Arata mai bine,are cateva chestii in plus,dar nu mai e asa de pura,de clean ca SV-ul,si de aceea nu a fost primita cu acelasi entuziasm ca SV-ul.Gladius e cam girly Rostul in a compara MT-07 cu aceste motoare e faptul ca acestea sunt alegerile pe care le poti face pe acest segment de piata.Ori daca MT-07 pica prost cand e comparata cu o amarata de motoreta veche de 5-6 ani pe care o poti lua cu 2000 si ceva de e,are o problema,pt ca nu vad de ce ti-ai lua-o. Aia am inttrebat,ce aduce nou pe piata??? Fiecare din motoarele pe care le-am enumerat mai sus a adus ceva nou pe piata la data aparitiei lor.MT-07 ce aduce?Nimic,e un Er6 care arata mai bine si are sigla Yamaha.Slab. Iarasi,MT-09,nu am mers,dar cel putin pe hartie nu ma impresioneaza cu nimic.Am vazut testul celor de la mcn,nici pe ei nu i-a impresionat cu nimic,ba dimpotriva : http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2013/October/oct1613-yamaha-mt-09-takes-on-rivals/ Regele ramane acolo Street Triple,Kawa e si el foarte bine reprezentat... Brutale 800 chiar a avut parte de pareri foarte bune prin teste http://www.motorcycle.com/manufacturer/2013-mv-agusta-brutale-800-review-91633.html Esti primul pe care il aud ca se plange de finisajele unei Agusta,eu am servit un Brutale 910R si mi s-a parut perfecta din toate punctele de vedere,in fine,fiecare cu parerea lui. Cu MT-09,Yamaha a vazut ca se dezvolta foarte mult aceasta clasa a naked-urilor de mijloc si a vrut si ea o particica din tort. Nu cred insa ca va avea mari vanzari pt ca,la fel ca la MT-07,nu a venit cu nimic nou si/sau mai bun decat adversarii. Ca sa intri pe o piata unde pana acum nu ai avut un cuvant de spus,trebuie sa vii ori cu inovatii ori cu aceleasi solutii constructive ca adversarii,insa cu performante mult mai bune.MT-09 nu vine cu nici una din aceste treburi. Bine,faptul ca au venit cu un 3L este o inovatie pt ei (bine,au mai avut 3L dar foarte demult),nu si pt restul pietei. Parerea mea este ca Yamaha s-a cam inmuiat rau de vreo 4-5 ani incoace,in ce sens : La clasa naked-urilor mici FZ6 e un model foarte slabutz ce niciodata nu a reusit sa concureze cu Hornet-ul. La clasa naked-urilor mari,FZ1 la fel,motor bunicel de altfel dar nu are famecul CB 1000 (bine,si el copiat dupa Brutale,dar deh) si nici succesul lui Z1000. La clasa sbk,R1,altadata un icon si motocicleta revolutionara care a schimbat regulile jocului,acum este tot timpul undeva la coada. Doar la clasa ss mai misca Yamaha cu R6-le,dar si acolo are mari probleme mai ales cu Triumph Daytona.Bine,R6-le ala saracu a fost si este o motoreta ff buna,dar e aceeiasi de hat din 2006,cat sa mai tragi de ea... Vanzari bunicele mai au pe TDM si pe FJR din cate stiu eu,pe touring-uri,dar acolo sunt altii care emit pretentii mult mai mari. Iarasi,la choppere mai mere treaba cat de cat,dar si acolo concurenta e acerba. Si acum venira cu modelele astea 2 cam rasuflate si care nu aduc nimic nou... Ce mi-a placut la ei e faptul ca au testat nsite nise interesante de piata cu MT-01,o motoreta intr-adevar fantastica,care ar fi fost perfecta daca avea cu vreo 40-50 de cai in plus.Si la fel cu V-Max,ii mai trebuia putina forta,sa dea de pamant cu hipersport-urile,Busa si ZZR-ul. In opinia mea,ar cam trebui ei sa puna mana si sa-si improspateze gama pt ca altfel risca sa piarda foarte mult teren.Si sa vina cu motorete revolutionare,si carismatice,pt ca asta era mai demult smecheria la Yamaha fata de ceilalti japonezi : aveai o motoreta cu fiabilitatea unei japoneze dar cu sufletul si pasiunea demne de o italiana pur-sange. Aia era smecheria,si de aia (inca) imi place Yamaha.Dar dupa cum vad,directia in care au luat-o,numa motociclete pasionale nu mai scot astia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.