superbec Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 ei, nici chiar asa! cum facem testul? 10 sec de invarteala cu fisele scoase uda suficient bujiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 cum facem testul? 10 sec de invarteala cu fisele scoase uda suficient bujiile? nu, nici macar pentru injectie cu relanti automat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) ma, acuma vreo ora s-a lamurit pe un alt topic ca eu m-am nascut invatat, deci sa nu va pierdeti vremea incercind alte sugestii, ca eu am raspunsul corect la orice: e butonul de pornire. acuma serios... daca nu a dat semne treptat ca porneste mai greu, poate nu e asta, dar eu am patit sa se oxideze contactul de start asa de rau ca nu mai vroia deloc. se aude releul clicaind? Editat Noiembrie 23, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 nu, nici macar pentru injectie cu relanti automat... pai si cum reusesc injinerii astia sa innece motoarele alea "perfect" functionale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Daca ai inecat-o (cel mai probabil) greu isi mai revine singura. Schimbi bujiile cu unele uscate (chiar si folosite, nu neaparat noi) si o ia imediat - cu bateria incarcata, evident. Spune-le tu cum e cu releul de incarcare de pe a mea Cert e ca pe vremea asta morocanoasa a pornit de fiecare data la prima cheie, chiar si dupa o saptamana si mai bine de stat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 din cauza presiuni atmosferice face asa stai linistit nu doar la honda se intampla , se intampla la motoarele mai batrane , asta este semn ca sa dus sezonul vor sa se odihneasca . du-te ma culca-te..)) cumparati-va ma Yamaha...ca aia porneste si la -10 si cu bujiile ude si de-o bate crivatzul si ploaia....si suna frumos precum o chitara:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 du-te ma culca-te.. )) cumparati-va ma Yamaha...ca aia porneste si la -10 si cu bujiile ude si de-o bate crivatzul si ploaia....si suna frumos precum o chitara:)) Corect, e motocicleta, dar tot spre instrumente muzicale trage, probabil in alta viata a fost un pian ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Noiembrie 23, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2013 Sal,am rezolvat cu mobra.Am luat alta baterie,acum porneste,e ok.Am mers cu ea,am umblat si la senzorul de la cric,am curatat acolo,acum ramane pe luni sa merg sa imi masoare incarcarea-eu nu am aparat-sper sa fi fost numai bateria dusa,desi e ciudat,sa pice asa deodata,eu ma gandesc si la releul de incarcare.Multumesc tuturor de sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 eu acu am vazut topicul.Trebuia sa icerci sa o pornesti impinsa )Stiu ca e tarziu dar,nah asta e Sal,am rezolvat cu mobra.Am luat alta baterie,acum porneste,e ok.Am mers cu ea,am umblat si la senzorul de la cric,am curatat acolo,acum ramane pe luni sa merg sa imi masoare incarcarea-eu nu am aparat-sper sa fi fost numai bateria dusa,desi e ciudat,sa pice asa deodata,eu ma gandesc si la releul de incarcare.Multumesc tuturor de sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 eu acu am vazut topicul.Trebuia sa icerci sa o pornesti impinsa )+1 cam da, asta e testul cel mai simplu de baterie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 (editat) O baterie care la pornire nu genereaza curent suficient nici macar pt declansarea releului de pornire(pe care nu ai cum sa nu-l auzi mai ales cand e bateria semimoarta) nu are cum sa-si revina singura dupa un timp si sa mai si porneasca. Pe langa asta daca bateria ar fi fost moarta la apasarea butonului de pornire s-ar fi stins si becurile din bord, ceea ce nu s-a intamplat din cate am inteles eu. In concluzie, nu bateria a fost vinovata principala, cel mai probabil intrerupatorul de la cric. Editat Noiembrie 23, 2013 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 O baterie care la pornire nu genereaza curent suficient nici macar pt declansarea releului de pornire(pe care nu ai cum sa nu-l auzi mai ales cand e bateria semimoarta) nu are cum sa-si revina singura dupa un timp si sa mai si porneasca. Pe langa asta daca bateria ar fi fost moarta la apasarea butonului de pornire s-ar fi stins si becurile din bord, ceea ce nu s-a intamplat din cate am inteles eu. In concluzie, nu bateria a fost vinovata principala, cel mai probabil intrerupatorul de la cric. +1 am vrut sa zic si eu asta dar devreme ce n-a catadicsit sa dea niste informatii de baza cum ar fi daca se aude releul... am zis ca e oricum degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Sal,desi ma bucuram ca am rezolvat cu mobra,problema nu era de la baterie-posibil si ea-problema sta in felul urmator...Am adus-o de la "mecanic" cu baterie noua,a verificat incarcarea-era 13,8 parca.Am plecat ,am ajuns acasa fericit ca am cu ce sa ma car,am scos bateria,am dus-o in casa,nefolosind mobra vreo 4 zile.Am purces la ea ieri ,montat baterie,pornit ok,fara probleme,stat la relanti ok,plec si dupa ~1,5 km,incepe sa faca primele figuri in sensul ca-o tineam constant accelerata,a scazut puterea,ca un fel de intarziere~1 secunda,apoi brusc a revenit,zmucitura ca a revenit in plaja de ture la care mergea normal.Am ajuns la destinatie,ca nu am avut mai mult de 200 metrii,pana acolo a mers normal ulterior.Dau sa plec de acolo,porneste normal,sta in ture normal,dupa 100 metri scade puterea complet,dau sa accelerez,da sa moara,accelerez totusi si se opreste>dau sa porneasca,nu se aude nimic,dar nimic,misc de motor,caut la senzor cric,la sigurante,sunt ok,porneste,dar cu aceleasi simptome,da sa moara,nu are putere iar din motor se aude ca o bataie cand accelerez.Il duc impins si reincerc acasa , aici cand dau sa pornesc se aude ca o scanteie de scurt pe linga aceleasi chestii-fara vlaga,bataie din motor cand accelerez.Stiu ca e straniu si ca sa il duc la mecanic,dar daca de la mecanic l-am adus si el a zis ca e ok,atunci e clar cat il intereseaza pe el,si sa ii arunc cu bani degeaba,mai bine nu.La ce as putea sa ma uit eu,ce sa verific-incarcare,cdi,circuite desprinse,membrane carb,sa fie fisurate ? sa aibe apa /mizerie pe carburi...Desi e gata sezonul,mai sunt zile insorite,si prefer sa ma plimb desi toti zic sunt nebun,pe frigul asta...Am atasat un link pe youtube cu el...asa se aude cum merge,neaccelerat,si se opreste singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 RELANTIU' MAI MAREEEEEEE!!! nu se aude "niki" o bataie in filmare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) .Dau sa plec de acolo,porneste normal,sta in ture normal,dupa 100 metri scade puterea complet,dau sa accelerez,da sa moara,accelerez totusi si se opreste>dau sa porneasca,nu se aude nimic,dar nimic,misc de motor,caut la senzor cric,la sigurante,sunt ok,porneste,dar cu aceleasi simptome,da sa moara,nu are putere iar din motor se aude ca o bataie cand accelerez.I.La ce as putea sa ma uit eu,ce sa verific-incarcare,cdi,circuite desprinse,membrane carb,sa fie fisurate ? sa aibe apa /mizerie pe carburi...Desi e gata sezonul,mai sunt zile insorite,si prefer sa ma plimb desi toti zic sunt nebun,pe frigul asta...Am atasat un link pe youtube cu el...asa se aude cum merge,neaccelerat,si se opreste singur. Nu ai spus daca ai verificat bujiile. porneste troaca las-o putin si verifica galeriile , poate nu iti lucreaza vreo bujie Editat Decembrie 1, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Eu cred ca tu ai mai multe probleme. In primul rand trebuie sa vezi de ce uneori cand apesi pe butonul de pornire nu face nimic.Cauze posibile : contact cric, kill switch, contact de ambreiaj ( nu stiu exact logica pornirii la acest motor dar nu strica sa-l veriici), contact neutru, borne nestranse si/sau oxidate , cablu de masa cu probleme, mufele tuturor elementelor ce au legatura cu logica de pornire, butonul de pornire, releul de pornire si bornele acestuia. Nu ai dat nici tu toate detaliile, de exemplu nu ai spus daca atunci cand dai la buton si nu se aude nimic , bordul e aprins?, se stinge in timp ce dai la buton sau scade in intensitate? intensitatea ramane neschimbata? Detaliile astea iti pot da indicii asupra problemelor posibile. Partea cu lipsa de putere si zgomotele din motor pe mine ma face sa ma gandesc la o problema de alimentare. Din ce am observat eu la cbr-uri in mod special (si de 600 si de 900)atunci cand raman fara benzina motorul are o bataie puternica, Nu strica sa verifici functionarea pompei de benzina. Editat Decembrie 1, 2013 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 maine daca apuc am sa iau la mana tot ce tine de electrica/butoane,dar eu sunt in neclar si de ce moare dupa ce il pornesc-adica merg cativa metri ,pierde din putere,apoi moare,ca in videoclip,asta se intampla chiar si daca sta pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Cel mai probabil problema de alimentare cu benzina, problema care poate fi tot din cauze electrice dar nu numai, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Eu cred ca tu ai mai multe probleme. In primul rand trebuie sa vezi de ce uneori cand apesi pe butonul de pornire nu face nimic.Cauze posibile : contact cric, kill switch, contact de ambreiaj ( nu stiu exact logica pornirii la acest motor dar nu strica sa-l veriici), contact neutru, borne nestranse si/sau oxidate , cablu de masa cu probleme, mufele tuturor elementelor ce au legatura cu logica de pornire, butonul de pornire, releul de pornire si bornele acestuia. Nu ai dat nici tu toate detaliile, de exemplu nu ai spus daca atunci cand dai la buton si nu se aude nimic , bordul e aprins?, se stinge in timp ce dai la buton sau scade in intensitate? intensitatea ramane neschimbata? Detaliile astea iti pot da indicii asupra problemelor posibile. Partea cu lipsa de putere si zgomotele din motor pe mine ma face sa ma gandesc la o problema de alimentare. Din ce am observat eu la cbr-uri in mod special (si de 600 si de 900)atunci cand raman fara benzina motorul are o bataie puternica, Nu strica sa verifici functionarea pompei de benzina. cam toate au un sunet de tractor gen..un piston deja nu mai are foc apoi al doilea...timp in care motorul deja suna urat... poate iti fura curent undeva..bobine.,.fishe...trebuie restransa cautarea..incepand de la butonul de run/stop pana la bobine,fishe,cabluri etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 Am desfacut azi cat am putut pe la contacte,si "suprize surprize"-releul de incarcare era putin mai mult decat ars-ma mir ca nu am luat foc in mers s-a topit efectiv plasticul unde se conecteaza releul cu cablul tata...de asta am auzit eu ca un scurt...si apoi nici un semn de viata+siguranta de 30 topita si ea...Acum trebuie sa caut releu...Stie cineva de unde pot lua,si am inteles ca sunt si care se potrivesc chiar daca nu sunt dedicate pt modelul meu...Sper sa fie numai din releu,aici pe forum nu are rost sa imprastii cu rahat in mecanic,ca deh si el e "oameni",chit ca si cu el de fata a facut o faza din asta-s-a oprit singur-oricat ai da cu bani in el,tot nemultumit va fi...Cum a spus si @Campers-daca nu ai doua maini stangi,incearca sa rezolvi singur problema...Astept sugestii in legatura cu aprovizionarea unui releu...Multumesc tuturor de sfaturi-mai ironice unele,mai serioase altele,dar nah,mai radem si facem haz de necaz,tot suparati sa fim,nu are rost,o viata avem...O seara buna tuturor si dupa ce achizitionez un releu,mai postez cu rezolvarea ... later edit-sau un cod al releului,ca eu m-am uitat pe el,dar nu am resuit sa gasesc nimic,si e chiar mic,nu e mult de benoclat peste el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 ia un releu pe mosfeturi. seria incepe cu fh-xxxx la astea. tu ai unul pe tiristori, cu seria SH-xxxx. cele pe mosfet incarca mai bine, voltajul e mai stabil si nu se incalzesc. si renunta la tot ce inseamna mufa pe partea de incarcare. oricum, ce am spus mai sus e o rezolvare temporara, singurul remediu pe termen lung e sa-ti cumperi o motocicleta, nu o honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Decembrie 3, 2013 Autor Share Postat Decembrie 3, 2013 mersi,am sa caut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Am desfacut azi cat am putut pe la contacte,si "suprize surprize"-releul de incarcare era putin mai mult decat ars-ma mir ca nu am luat foc in mers s-a topit efectiv plasticul unde se conecteaza releul cu cablul tata...de asta am auzit eu ca un scurt...si apoi nici un semn de viata+siguranta de 30 topita si ea...Acum trebuie sa caut releu.... Parca ti-am spus sa verifici incarcarea,nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata84 Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Eu cum nu am avut multimetru la indemana,nu am verificat incarcarea.Cand am fost la mecanic,el a verificat,a spus ca e ok,am mers pe mana lui,ca stie ce face,dar tot nu eram eu in clar.Stiu ca ai spus,my bad... :cheer: Azi am deja o potentiala sursa de unde sa iau ,il pun,fac proba,si daca e ok,abia astept sa ma plimb Multumesc tuturor inca o data de sfaturi,pointere si mustrari... Hmm,releul era dus dar si statorul,de stator fac rost azi...Imi baga la inceput 14.8,cu farul pornit 14.2,m-am bucurat ca e ok,apoi vad ca ceva nu e ok,repede masor mai o data,si pff,16.8,oprit imediat,si comandat stator...Asta am primit de Mos Nicolae...((...Anul trecut a fost crunt de Craciun,sper ca anul acesta sa fie invers,nu ma refer la bani/situatie materiala... Editat Decembrie 4, 2013 de cata84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Eu n-am inteles cum ai ajuns la concluzia ca statorul ar fi ars? Cum ai masurat? Nu zic ca nu o fi dar din ce spui tu eu chiar nu-mi dau seama de unde ai dedus ca ar fi statorul de vina.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.