tudy55 Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 livin a dream Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 La greutatea VFR-ului nu va fi cam greu de manevrat cocotat asa sus? Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 Ma bucur ca VFR-ul ala inca mai merge, am lucrat mult la el sa il aduc in starea in care era, pacat totusi ca sfarseste in halul asta, arata grotesc. Daca lucrai mai curat mai mult ca sigur avea alt aer, faptul ca stii sa tai si sa sudezi si ai un pic de imaginatie nu inseamna neaparat ca poti face din rahat bici cu investitie 0 sau aproape 0 ... Suportii aia de scara, decat sa faci mizeria aia, cu prelunginre la suportul stock mai bine, faci altul de la zero, eventual cu prindere in alt punct mai de aproape, gen noua codita ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudy55 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 SCRIETI, BĂIETI, ORICE, NUMAI SCRIETI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Un sfat prietenesc pe care pot sa ti l dau este sa transformi mobra intr un streetfighter , tinand cont ca are bascula mono brat... ii montezi o furca usd ghidon street si o coditza de vitezana o vopsea frumoasa si iese beton mobra ,este mult mai potrivita pt genul asta decat pt un cafe racer! deh acum fiecare cu gusturile bugetul lui... bafta la proiect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Un sfat prietenesc pe care pot sa ti l dau este sa transformi mobra intr un streetfighter , tinand cont ca are bascula mono brat... ii montezi o furca usd ghidon street si o coditza de vitezana o vopsea frumoasa si iese beton mobra ,este mult mai potrivita pt genul asta decat pt un cafe racer! deh acum fiecare cu gusturile bugetul lui... bafta la proiect ! Nu totul trebuie neaparat sa fie street fighter, am vazut multe vitezane transformate in cafe-racere, si multe dintre ele erau chiar reusite, dar tre sa stii sa combini elementele. Tudy, in loc sa folosesti rezervorul ala, ai putea sa il tai pe cel vechi si sa folosesti fundul ca baza pentru altul mai subtirel si mai mai plat, mai "cace-racer". VFR-ul nu consuma chiar putin si o sa aibe o autonomie mica asa, ai sa mergi cu canistra dupa tine. Vrei cumva sa faci ceva de genul asta ? http://thekneeslider.com/exile-cycles-builds-the-rx-streetfighter/ Editat Noiembrie 27, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Ma bucur ca VFR-ul ala inca mai merge, am lucrat mult la el sa il aduc in starea in care era, pacat totusi ca sfarseste in halul asta, arata grotesc. Daca lucrai mai curat mai mult ca sigur avea alt aer, faptul ca stii sa tai si sa sudezi si ai un pic de imaginatie nu inseamna neaparat ca poti face din rahat bici cu investitie 0 sau aproape 0 ... Suportii aia de scara, decat sa faci mizeria aia, cu prelunginre la suportul stock mai bine, faci altul de la zero, eventual cu prindere in alt punct mai de aproape, gen noua codita ... Inteleg ca tii neaparat sa stie lumea ca aia a fost moto a ta, dar daca ai dat-o aia e. Nu mai e a ta, face omul ce vrea cu ea. In plus, nu stiu daca ai observat, proiectul (mie unul) nu (-mi) pare a fi terminat. Hai sa-ti spun un secret, ca esti simpatic: gusturile nu se discuta. Tare, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Inteleg ca tii neaparat sa stie lumea ca aia a fost moto a ta, dar daca ai dat-o aia e. Nu mai e a ta, face omul ce vrea cu ea. In plus, nu stiu daca ai observat, proiectul (mie unul) nu (-mi) pare a fi terminat. Hai sa-ti spun un secret, ca esti simpatic: gusturile nu se discuta. Tare, nu? Usor, motorul nu a fost al meu, ci al unui cunoscut care l-a cumparat accidentat si eu i l-am reparat. Chiar si neterminat, cu rezervorul ala si prelungirile alea hidoase la suportii de scara nu cred ca o sa castige vreun premiu de custom. Corect, nu se discuta, dar totusi suntem pe un forum public, daca nu vroia pareri nu trebuia sa posteze, la fel cum am facut eu cand mi-am modificat VFR-ul. Editat Noiembrie 27, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Lasa rezervorul si scaritele, dar cu pozitia aia, trecand peste faptul ca stai cocotat si ai belit ciclistica de tot, ajunge sa puna piciorul jos? Sau care faza? Mintea mea simpla nu poate sa priceapa incotro se indreapta proiectul asta. Mai astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) interesant proiectul...pare sa iasa o motoreta mai mult de show daca nu...pe drumurile noastre, cu pozitia aia iti belesti si 00-le, nu numai ciclistica Editat Noiembrie 27, 2013 de claude307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudy55 Postat Noiembrie 27, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2013 interesant proiectul...pare sa iasa o motoreta mai mult de show daca nu...pe drumurile noastre, cu pozitia aia iti belesti si 00-le, nu numai ciclistica e pe cricul central,mai coboara 5-6 cm de spate(nu ca ar avea vreo relevanta),e un proiect freestyle,...ce fel de custom ar fi daca as avea o lista cu reguli...nu urmaresc sa intru in vreun trend ,si nu imi place cand am un atelier la dispozitie si eu o vopsesc sau ii pun un far si gata. multumesc tuturor pt efortul de a comenta pozele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 pai spor la treaba atunci si la anu poate o vad pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Usor, motorul nu a fost al meu, ci al unui cunoscut care l-a cumparat accidentat si eu i l-am reparat. Chiar si neterminat, cu rezervorul ala si prelungirile alea hidoase la suportii de scara nu cred ca o sa castige vreun premiu de custom. Corect, nu se discuta, dar totusi suntem pe un forum public, daca nu vroia pareri nu trebuia sa posteze, la fel cum am facut eu cand mi-am modificat VFR-ul. IMG-1369479866-Vs.jpg Pana sa postezi poze cu gunoiul, pardon, motorul ala tindeam sa-ti dau dreptate. Intre timp m-am razgandit, hai sa vedem ce o sa iasa. VFR-urile sunt notorii datorita dificultatii cu care se lasa modificate, cu gust ce-i drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Momentan e urata cu spume. Sa vedem ce iese pana la urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Pana sa postezi poze cu gunoiul, pardon, motorul ala tindeam sa-ti dau dreptate. Intre timp m-am razgandit, hai sa vedem ce o sa iasa. VFR-urile sunt notorii datorita dificultatii cu care se lasa modificate, cu gust ce-i drept. Defapt e poza. Daca vroiam pareri, faceam un topic. Editat Noiembrie 28, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Am auzit ca in perioada asta sunt reduceri la peteala si globulete......., cred ca asta ii lipseste momentan motoretei asteia.Pana la sarbatori si un pic dupa, poate fi folosita ca pom de Craciun si asta fara sa fiu rautacios prea tare. Sincer acum, aia e pozitia finala in sha? Codita ramane definitiv la nivelul si la unghiul ala. Rezervorul si spatiul dintre cadru si el are vreun rost? Aripa aia pe spate ramane asa ca forma finala, ma refer la conturul care il da peste roata? Sper ca nu...... Te stiam baiat cu imaginatie, nu ma/ne dezamagi..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claude307 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) tatic...daca citeai ultimul cuvant din titlul aveai raspunsul la toate intrebarile...chiar tre sa te ia cineva de funie sa iti arate? Editat Noiembrie 28, 2013 de claude307 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 tatic...daca citeai ultimul cuvant din titlul aveai raspunsul la toate intrebarile...chiar tre sa te ia cineva de funie sa iti arate? Eu is taticu? A naibii treaba, nu mai stiu pe unde am mai umblat in tinerete.... PS.Si eu care credeam ca-i finisata si aia e forma ei finala....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.