Sari la conținut

Problema cu un semering de ulei de la furca


teofil
 Share

Postări Recomandate

nu, nu ma refeream sa nu o demonteze de pe juguri. ma refeream sa nu o desfaca bucata cu bucata... desi, cum ai spus si tu, e pacat sa nu faca asta, nu e ceva complicat si chiar merita.

Nici eu nu le-am demontat telescoapele bucata cu bucata. Am suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare. La o mobra fara pretentii exagerate eu zic ca'i arhisuficient. :)

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu mai complicam lucrurile, zic eu... da, e nevoie. pt 30 min de munca in plus, nu are nici un rost sa nu o faci.

cati ani are mobra? in mod sigur o sa gasesti o mazga urat mirositoare

este din 2007 :)

 

ce spuneai , ca nu vrei sa scoti arcul , pai cred ca nu poti!trebuie sa dezasamblezi cele doua tronsoane si mai cu seama trb sa cureti arcul de reziduuri si sa speli tot ce e inauntru , altfel simeringurile noi vor avea viata scurta.

daca tot faci un lucru , de sa il faci ca romanul fa-l si tu ca neamtu" adica bine , nu ?

deci intr-un cuvant tre sa desfac furca in doua. sa separ partea de sus de cea de jos :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci intr-un cuvant tre sa desfac furca in doua. sa separ partea de sus de cea de jos :rusinica:

suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare.

 

 

 

da dar eu vrea sa fac treaba cat mai simpla fara sa ma complic prea mult ,eu as vrea sa scot furca de pe moto , sa scurg uleiul , sa pun alt semering , sa pun furca inapoi pe moto , sa pun ulei s gata :)) e neaparat nevoie sa scot arcul ala lung din interiorul furci cu toate compnentele care se ma afla in ea ? :)

Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme, normal si logic daca se strica un telescop trebuiesc servisate amandoua. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci.

pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca :) scuzama ca m-am exprimat naspa :)) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca :) scuzama ca m-am exprimat naspa :)) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa :)

Nu e neaparat nevoie sa le demontezi bucata cu bucata, citeste mai sus.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am si eu o problema cu un semering de ulei de la furca imi curge .post-80716-0-14700800-1385897163_thumb.j

Am atasat o poza sa vedeti despre ce e vorba. mie nu imi curge pe sus ( pe la linia rosie ) ci pe jos pe la linia verde.

Se poate sa nu fie bagat calumea sau trebuie neaparat schimbat ? :-L

trebuie pus invers fata de cum e in poza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare.

 

 

 

Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme, normal si logic daca se strica un telescop trebuiesc servisate amandoua. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci.

informatii aici , ai acelas tip de furca , normala , anumite componente s-ar putea sa fie diferite principiul e acelas , si nu uita de scule nu ai nu te apuca , vorba colegului " pt 20 -30 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie pus invers fata de cum e in poza

eu il am pus asa cum este in poza original din fabrica

 

informatii aici , ai acelas tip de furca , normala , anumite componente s-ar putea sa fie diferite principiul e acelas , si nu uita de scule nu ai nu te apuca , vorba colegului " pt 20 -30 lei...

El schimba in videoclipul asta si semeringurile de praf ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca :) scuzama ca m-am exprimat naspa :)) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa :)

nu ai cum sa montezi noile semeringuri fara a face asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai cum sa montezi noile semeringuri fara a face asta.

nu chiar.

teoretic se scoate surubul de jos si cu ocazia asta o inspectezi si pe dinauntru.

daca ai mina formata poti sa-i faci bucati cu o surubelnita dar risti sa belesti cromul.

mai e o varianta mai de la tara, dar care chiar merge. pui uleiul dintr-un amortizor in celalalt si comprimi furca cu un cric, uleiul va impinge afara simeringul. daca nu ai surubelnita de impact si nici menghina, e foarte posibil sa nu poti sa scoti surubul ala de 10 care mai are si pasta de blocaj pe el si esti fortat sa recurgi la varianta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as putea sa dau furca jos , s sa scot semeringul fara sa o desfac ( sa o separ in doua ) sa dau drumu la ulei sa pun alltu si gata ? :)

1.Nu sa poti sa scoti semeringul fara sa demontezi furca.

2.Citeste bine manualul, acolo ai tot ce ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.Nu sa poti sa scoti semeringul fara sa demontezi furca.

2.Citeste bine manualul, acolo ai tot ce ai nevoie.

ce sa inteleg eu de aici ? :)) http://www.derbi.fi/files/derbi/varaosakirjat/SENDA_SM_125cc_4T.PDF nu imi spune nici macar cat ulei tre sa intre in furca :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit pe topicul asta niste ineptii incat cred ca o sa adorm zambind. Este 2 noaptea acum cand citesc de pe perna mea pe smartfon...

Nu mai zic nimic, s.a zis deja ce era de zis, ma bucur ca exista astfel de topicuri hazlii intr.un forum atata de trist.

Noapte buna bikerilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stii macar teoretic cum functioneaza o furca si simti ca ai inclinatie spre mecanica, ai putea incerca singur.

daca te apuci singuri si nu a fost servisata de mult vezi ca ai sanse maxime sa-ti trebuiasca un pneumatic cu percutie ca sa desfaci inbusul din capatul paharului.

apoi, cu benzina sau spray de frane, curata foarte foarte bine fiecare componenta.

1L de ulei de furca este cca. 55 lei cam peste tot, orice vascozitate.
simeringurile athena sunt 35-70 lei perechea, simeringurile Ariete sunt 70-120 lei perechea.

parerea mea: du-te la mecanic si stai langa el sa inveti si poate a doua oara ti-o faci singur. nu este complicat dar ai nevoie de experienta ca sa faci o treaba ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...