Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) nu, nu ma refeream sa nu o demonteze de pe juguri. ma refeream sa nu o desfaca bucata cu bucata... desi, cum ai spus si tu, e pacat sa nu faca asta, nu e ceva complicat si chiar merita. Nici eu nu le-am demontat telescoapele bucata cu bucata. Am suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare. La o mobra fara pretentii exagerate eu zic ca'i arhisuficient. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 ca sa nu mai complicam lucrurile, zic eu... da, e nevoie. pt 30 min de munca in plus, nu are nici un rost sa nu o faci. cati ani are mobra? in mod sigur o sa gasesti o mazga urat mirositoare este din 2007 ce spuneai , ca nu vrei sa scoti arcul , pai cred ca nu poti!trebuie sa dezasamblezi cele doua tronsoane si mai cu seama trb sa cureti arcul de reziduuri si sa speli tot ce e inauntru , altfel simeringurile noi vor avea viata scurta. daca tot faci un lucru , de sa il faci ca romanul fa-l si tu ca neamtu" adica bine , nu ? deci intr-un cuvant tre sa desfac furca in doua. sa separ partea de sus de cea de jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) deci intr-un cuvant tre sa desfac furca in doua. sa separ partea de sus de cea de jos suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare. da dar eu vrea sa fac treaba cat mai simpla fara sa ma complic prea mult ,eu as vrea sa scot furca de pe moto , sa scurg uleiul , sa pun alt semering , sa pun furca inapoi pe moto , sa pun ulei s gata ) e neaparat nevoie sa scot arcul ala lung din interiorul furci cu toate compnentele care se ma afla in ea ? Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme, normal si logic daca se strica un telescop trebuiesc servisate amandoua. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci. pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca scuzama ca m-am exprimat naspa ) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca scuzama ca m-am exprimat naspa ) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa Nu e neaparat nevoie sa le demontezi bucata cu bucata, citeste mai sus. Editat Decembrie 1, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 Da am inteles in mare parte in orice caz cand ma voi apuca de demontat , daca voi intampina probleme voi cere sfaturi pe topicul asta ; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Am si eu o problema cu un semering de ulei de la furca imi curge . Am atasat o poza sa vedeti despre ce e vorba. mie nu imi curge pe sus ( pe la linia rosie ) ci pe jos pe la linia verde. Se poate sa nu fie bagat calumea sau trebuie neaparat schimbat ? trebuie pus invers fata de cum e in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 suspendat mobra de fata ca telescoapele sa fie intinse la maxim, am scos capacele de sus care tin comprimate arcurile, luat roata jos, scoase din juguri, golite de zeama, scos simeringurile si apoi umplute cu benzina si plimbate cu mana, sus/jos de vreo 50 de ori pe fiecare timp in care dadeam jos benzina din ele si reumplute de cateva ori, puse la uscat, inlocuit simeringurile si dupa ce au fost montate inainte sa ii pun capacele ce comprima arcul am pus si cantitatea necesare de ulei la fiecare. Ti s-a explicat cum se face, acum tu daca alegi sa faci o tiganie pt un 20 de lei castig si o ora in minus de lucru e problema ta, telescoapele acelea lucreaza impreuna, nu individual, trebuie sa opuna exact la fel rezistenta impotriva comprimarii, daca nu te alegi cu cauciuc ros pe o parte, trage intr-o parte la franare + instabilitate in curbe si alte si alte probleme, normal si logic daca se strica un telescop trebuiesc servisate amandoua. Ramane la decizia ta cum faci si ce faci. informatii aici , ai acelas tip de furca , normala , anumite componente s-ar putea sa fie diferite principiul e acelas , si nu uita de scule nu ai nu te apuca , vorba colegului " pt 20 -30 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Furca fata este bine a se desface total,fiecare jamba,inclusiv arcurile.Se spala si curata tot dupa care se monteaza cu noile semeringuri si uleiul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 trebuie pus invers fata de cum e in poza eu il am pus asa cum este in poza original din fabrica informatii aici , ai acelas tip de furca , normala , anumite componente s-ar putea sa fie diferite principiul e acelas , si nu uita de scule nu ai nu te apuca , vorba colegului " pt 20 -30 lei... El schimba in videoclipul asta si semeringurile de praf ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 trebuie pus invers fata de cum e in pozacu fata pe dos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 el cred ca se refera cu arcul ala in jos :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 eu am gasit pe un site semeringurile si cu o stical de 1l de ulei 10w la 55 de lei cum ti se pare pretul ? lasa-mi un pm cu acest site.sa arunc si eu un ochi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 lasa-mi un pm cu acest site.sa arunc si eu un ochi. http://www.motovip.ro/cos_cumparaturi/produs_adaugat.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 el cred ca se refera cu arcul ala in jos :-??a-ha! m-am uitat de curiozitate, nu ai furci USD si nu se aplica: http://www.derbi.fi/files/derbi/varaosakirjat/SENDA_SM_125cc_4T.PDF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 pai eu nu m-am referit sa schimb semeringur doar la o furca scuzama ca m-am exprimat naspa ) eu ma refeream ca da le schimb la amandoua da ma gandeam , ca poate nu e nevoie sa separ partea de jos de cea de sus :)ci doar sa scot ce e inautrul furci , sa le curat , sa le pun la loc, scimbat semeringurile , pus ulei s gataa nu ai cum sa montezi noile semeringuri fara a face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 nu ai cum sa montezi noile semeringuri fara a face asta.nu chiar. teoretic se scoate surubul de jos si cu ocazia asta o inspectezi si pe dinauntru. daca ai mina formata poti sa-i faci bucati cu o surubelnita dar risti sa belesti cromul. mai e o varianta mai de la tara, dar care chiar merge. pui uleiul dintr-un amortizor in celalalt si comprimi furca cu un cric, uleiul va impinge afara simeringul. daca nu ai surubelnita de impact si nici menghina, e foarte posibil sa nu poti sa scoti surubul ala de 10 care mai are si pasta de blocaj pe el si esti fortat sa recurgi la varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 as putea sa dau furca jos , s sa scot semeringul fara sa o desfac ( sa o separ in doua ) sa dau drumu la ulei sa pun alltu si gata ? 1.Nu sa poti sa scoti semeringul fara sa demontezi furca.2.Citeste bine manualul, acolo ai tot ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teofil Postat Decembrie 1, 2013 Autor Share Postat Decembrie 1, 2013 1.Nu sa poti sa scoti semeringul fara sa demontezi furca. 2.Citeste bine manualul, acolo ai tot ce ai nevoie. ce sa inteleg eu de aici ? ) http://www.derbi.fi/files/derbi/varaosakirjat/SENDA_SM_125cc_4T.PDF nu imi spune nici macar cat ulei tre sa intre in furca :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 nu gasesti un manual mai decent, in engleza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Am citit pe topicul asta niste ineptii incat cred ca o sa adorm zambind. Este 2 noaptea acum cand citesc de pe perna mea pe smartfon... Nu mai zic nimic, s.a zis deja ce era de zis, ma bucur ca exista astfel de topicuri hazlii intr.un forum atata de trist. Noapte buna bikerilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frezzzatu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Recomand sa mergi la service. Si mie mi le-a schimbat cineva in spatele blocului si dupa tot imi curgea. La final am ajuns tot la service doar ca am cheltuit dublu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atelierulmoto Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 daca stii macar teoretic cum functioneaza o furca si simti ca ai inclinatie spre mecanica, ai putea incerca singur. daca te apuci singuri si nu a fost servisata de mult vezi ca ai sanse maxime sa-ti trebuiasca un pneumatic cu percutie ca sa desfaci inbusul din capatul paharului. apoi, cu benzina sau spray de frane, curata foarte foarte bine fiecare componenta. 1L de ulei de furca este cca. 55 lei cam peste tot, orice vascozitate. simeringurile athena sunt 35-70 lei perechea, simeringurile Ariete sunt 70-120 lei perechea. parerea mea: du-te la mecanic si stai langa el sa inveti si poate a doua oara ti-o faci singur. nu este complicat dar ai nevoie de experienta ca sa faci o treaba ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.