Error Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 am zis maxim 1500e, sincer sa va zic nu as cheltui mai mult de 1000 Daca ai 1500 sfatul meu e sa-ti iei Hornet si nu regreti spun asta cu riscul sa par putin subiectiv. Daca nu ai 1500 spune oamenilor ce buget ai sa stie unde si ce sfaturi sa-ti dea, la inceput ai zis 1500 dar vad ca tu ti-ai cautat GS de 500 de euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 si daca te apuci sa compari motociclete.. ai cazut in pacat! motocicleta nu o alegem cu un tabel in excel....noi putem expune zeci de motive: daca imi pica cu tronc er5 aia o sa iau, daca am auzit ca honda e honda, atunci sigur CB.... a 3-a mea motoreta a fost orice alt criteriu decat alegerea celor 2 anterioare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Confirm, la drum intins GS 500 consuma sub 4. Am avut, mi a placut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 Error pot sa ma rup si de 2000 de euro dar sunt zgarcit sa ii cheltui pe o motocicleta cand am si atatea altele de facut si luat, mai ales ca sunt incepator. Ma uit si dupa una cu 200e daca gasesc, inca de mic am facut comert si asa m-am obisnuit, sa caut sa iau orice cat mai ieftin, mai ales in zilele astea cand nu mai sunt banii de dinainte, am sanse foarte mari sa prind un chilipir. am gasit de vanzare o honda cb-1 , uitati-o aici: http://mercador.ro/oferta/vand-honda-cb1-IDNl1w.html#aa56357bbf am vazut pe wikipedia ca s-a fabricat doar un an, mi se pare ca are multi cai pt un 400, tinand cont si de faptul ca e facuta in 89-90. ce stiti de acest model? mie personal imi pare ca e mai noua de `90 dupa design Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 "Engine. Liquid cooled, four stroke, parallel twin cylinders""" .. sau in linie.. este tot aia.. depinde cum vrei sa privesti motorul. daca nu stiti atunci nu mai vorbiti. Chill! Citeste incet, intelege ce scriu altii si apoi raspunde.. sau nu mai raspunde daca nu ai ceva util de spus. Te-ai exprimat ca ER-5 e cea mai buna pt ca are "cuplu de jos pentru ca are 2 cilindri in paralel. 50cai". Eu numai am clarificat ca toate cele 3 modele au motorizare: straight-twin engine, straight-two, inline-twin, vertical-twin, sau parallel-twin cu vrei tu sa ii zici. Adaug si faptul ca motoarele V2, nu cele cu cilindri in linie, au cuplu puternic de jos.. dar in fine, asta e alta discutie. Daca ai fi avut rabdare sa te uiti si la review-urile ce le-am oferit exemplu, ai fi observat ca: CB500 (57 CP), ER-5 (48 CP), GS500 (47 CP). Desigur sunt si alte diferente, insa pe colegul Darco il intereseaza fiabilitatea, costurile de intretinere, nu cunostintele tehnice ale unui user de pe forum. caut sa iau orice cat mai ieftin Nu iti recomand, doar in cazul in care vrei sa investesti mai mult decat ai dat pe motor in reparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) caut ceva "ieftin si bun" cum zic cei de la kaufland , nu doar ieftin. in legatura cu cb-1 ce ziceti? Editat Ianuarie 10, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) am gasit de vanzare o honda cb-1 , uitati-o aici: http://mercador.ro/oferta/vand-honda-cb1-IDNl1w.html#aa56357bbf am vazut pe wikipedia ca s-a fabricat doar un an, mi se pare ca are multi cai pt un 400, tinand cont si de faptul ca e facuta in 89-90. ce stiti de acest model? mie personal imi pare ca e mai noua de `90 dupa design De asemenea, de ce ai da banii pe un motor de 400cc (conceput special pt piata asiatica) cand ai la dispozitie numeroase alternative mai bune? Pt GS500 de exemplu gasesti piese cate vrei, la preturi destul de mici, insa pt modele de 400cc intretinerea va fi mai.. problematica Editat Ianuarie 10, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 pai nu sunt cunoscator, dar ma gandeam ca e o problema cu piesele fiind o motocicleta care e foarte rara, imi placea pretul si cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Cu asta s-a spus tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Chill! Citeste incet, intelege ce scriu altii si apoi raspunde.. sau nu mai raspunde daca nu ai ceva util de spus. Te-ai exprimat ca ER-5 e cea mai buna pt ca are "cuplu de jos pentru ca are 2 cilindri in paralel. 50cai". Eu numai am clarificat ca toate cele 3 modele au motorizare: straight-twin engine, straight-two, inline-twin, vertical-twin, sau parallel-twin cu vrei tu sa ii zici. Adaug si faptul ca motoarele V2, nu cele cu cilindri in linie, au cuplu puternic de jos.. dar in fine, asta e alta discutie. Daca ai fi avut rabdare sa te uiti si la review-urile ce le-am oferit exemplu, ai fi observat ca: CB500 (57 CP), ER-5 (48 CP), GS500 (47 CP). Desigur sunt si alte diferente, insa pe colegul Darco il intereseaza fiabilitatea, costurile de intretinere, nu cunostintele tehnice ale unui user de pe forum. CB500 (57 CP) nu are 57 cp... daca ai fi mai atent si mai informat ai vedea ca nu e asa. si da mie personal mi se pare cea mai buna din clasa asta Er5... am observat ce il intereseaza pe Darco o moto ieftina dar super buna ) .. am terminat aici ca nu iese nimic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 Motorul de pe EN 500 este celebrul EX folosit pe atatea modele.In topicul de fata este cel de pe ER 5. Cat despre durata medie de viata a motorului pot sa-ti spun ca nu exista asa ceva deoarece in Romania nu exista service autorizat Kawasaki la care sa mearga posesorii de EX-uri. Asa ca oricum informatia asta e lipsita de valoare, chiar daca ai afla despre o astfel de statistica (facuta in alta tara) nu ti-ar folosi la nimic. Parerea mea.Ceea ce pot sa-ti spun cu siguranta este ca eu am facut cu motorul meu peste 50 000 km si am facut O GRAMADA DE REPARATII LA EL:- schimbat lantul de distributie : 5 mil (piesa +manopera)- schimbat lantul de transmisie primara: 5 mil (piesa +manopera)- schimbat doua supape de admisie, garniturile de chiulasa si de bloc motor : 6.5 mil (manopera + piese)- schimbat kit ambreiaj: 4 mil (piesa +manopera)- schimbat garnitura capac motor, garnitura pompa de apa: 1 mil (piese + manopera)- schimbat antigel + ulei motor + filtre (la 30 000 km - antigel /la 5000km ulei +filtru) : 13 mil (ulei + antigel)- reparatie stator alternator: 1 mil (garnituri + manopera)TOTAL : APROX 35 MIL doar pentru motor/4 anialte reparatii:- cumparat doua curele de transmisie : 12 mil- schimbat un set de anvelope+ camere + o anvelopa pe fata : 12 mil- schimbat tapiserie sa: 1 mil- suduri crash bar : 1 mil- schimbat baterie : 1.5 mi- schimbat becuri: 1mi- sincronizat + curatat carburatoare : 2 mil- uns, gresat, spalat : 2milAchizitii:- parbriz : 7 mil- portbagaj : 4 mil- suporti cob-uri : 3 milBenzina : 2000 EURO aproxTOTAL LA 4 ANI :Reparatii motor : 35 milAlte reparatii: 32 milAchizitii: 14 milTOTAL GENERAL: 91 mil + 2000 EURODin calculul asta rezulta ca ar veni un consum lunar de 350 ron la 50000 km facuti.Cam asta zic eu ca este pretul care-l dau lunar sa ma plimb cu un EN din 94' Trebui sa adaug ca in momentul de fata am peste 80 000 km, NICIODATA NU M-A LASAT MOTORUL IN DRUM! Am fost cu el in : Romania, Ungaria, Austria, Slovacia, Bulgaria, Turcia. Merg in continuare cu el in fiecare zi prin Bucuresti, inclusiv acum, iarna. Urmeaza sa-i fac alte reparatii, alte milioane bagate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) Frateee ) il folosesti ASTA INSEAMNA sa nu iti para rau de banisori !! am prieteni care au ras de mine ca am bagat bani in motoare/piese/reparatii si ca ei nu au bagat nici un ban .....dar diferenta dinte mine si ai mei prieteni este ca eu fac undeva la 20-24k km pe an si ei 2000 de KM ........atunci le`am spus CA DA nu ai ce bani sa bagi cand motorul sta parcat pe cric in garaj ! On topic : nici una dintre cele 3 motoare enumerate in titlul topicului, dar la clasa de 500 as cupara KAWA GPZ500(motorul mentionat de alex ) eu personal am citit si parti bune despre generatiile mai noi dupa 2000-2002...dar acum fiecare cu ale lui ... DE CE AS CUMPARA: - Carenat+parbriz - Arata cel mai bine la clasa de 500(parerea mea) - Cel mai puternic motor la clasa 500 (are 60 de cai) Editat Ianuarie 10, 2014 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 fratilor pana la urma e vorba de ceea ce iti place , ca vad ca unii lauda o motoreta , altii pe cealalta, de fiabile imi dau seama ca sunt cam toate. sincer sa va zic toate 3 motociclete imi par la fel , cu foarte putine deosebiri, desi sunt fan honda (imi plac si masinile ce le-au facut dealungul timpului) parca er5 arata putin mai bine. daca voi spuneti ca sunt fiabile si kawasakiurile, e o varianta si un er5. gpz iese din discutie, nu imi plac carenatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 (editat) da, sunt cam 80% catre cb500. fratilor care aveti unul bun de vanzare? dau cat mai putin , glumesc acuma lasand gluma deoparte, ma pun in situatia in care merg sa vad unul, ce trebuie sa am in vedere, ce sa verific, cum sa fac? ca sa pot depista toate problemele care le are motocicleta. p.s. ce culoare credeti ca prinde cel mai bine pe cb500? eu am vazut unul intr-un anunt, mi se pare ca aia e culoarea ei. Editat Ianuarie 10, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 CB500 (57 CP) nu are 57 cp... daca ai fi mai atent si mai informat ai vedea ca nu e asa. Daca tot ai ceva de demonstrat puteai sa faci un copy/paste simplu sa vada toti cum cei de la MCN au gresit cu 1 CP si TU ai dreptate. 58 hp 42.3 kW @ 9500 rpm 47 Nm @ 8000 rpm acuma lasand gluma deoparte, ma pun in situatia in care merg sa vad unul, ce trebuie sa am in vedere, ce sa verific, cum sa fac? ca sa pot depista toate problemele care le are motocicleta. Cel mai simplu e sa apelezi la cineva cu mai multe cunostinte in domeniu care va evalua motocicleta inainte (limita informatiilor utile ce le poti obtine pe forum e destul de joasa). Nu te astepta la bijuterii motorizate din '97 la 500 EUR, vei fi dezamagit, pt ca putini ingrijesc motocicleta ca si alex_en. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 11, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2014 (editat) mai ar fii o idee , sa imi iau direct una de 600 , am un prieten care e motociclist si spune ca o sa ma satur repede de cea de 500 si o sa dureze pana o vand si o sa pierd si bani la ea, ma gandesc ca s-ar putea sa aiba dreptate, in plus am vazut foarte multe anunturi cu motoare de 500 pe are oamenii le vand ca sa treaca pe 600. credeti ca ar fii o problema sa trec direct pe un hornet? in general sunt cumpatat , adica imi stiu limitele, nu imi fortez norocul aiurea. Editat Ianuarie 11, 2014 de Darco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Daca pana la urma te hotarasti la 600 uitate si dupa un sv 650 2003-prezent[sper sa nu ma insel] pe injectie.Tu esti hotarat pe honda din cate se pare dar nici cu sv -ul nu vei regreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Asta e veche cu cumpatarea etc. Au zis o toti care le au bubuit in prima luna. ''Prietenul'' ala al tau numai prieten nu ti e. Stai macar un an pe 500, te inveti cu ea si cu traficul. O iei cu 1000 si o dai cu 900, cat pierzi chiar asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Asta e veche cu cumpatarea etc. Au zis o toti care le au bubuit in prima luna. ''Prietenul'' ala al tau numai prieten nu ti e. Stai macar un an pe 500, te inveti cu ea si cu traficul. O iei cu 1000 si o dai cu 900, cat pierzi chiar asa? un mare +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 12, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2014 pai eu daca o iau , o pun la punct de la a la z , asta poate insemna cateva sute de euro, plus ca o motocicleta se vinde destul de greu dupa parerea mea. in ziua de azi de abia se mai vand masinile , de motociclete ce sa mai zicem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Darco Postat Ianuarie 12, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2014 da , imi imaginez ca asa e. apropo, pe cb pozitia e lejera nu ? adica nu trebuie sa ma cocosez ca pe una sport? am 1.77. pt ca asta e principalul motiv pt care imi plac nakedurile, ca sunt mai comode Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Daca tot ai ceva de demonstrat puteai sa faci un copy/paste simplu sa vada toti cum cei de la MCN au gresit cu 1 CP si TU ai dreptate. 58 hp 42.3 kW @ 9500 rpm 47 Nm @ 8000 rpm imi place despre tine esti serios si pus pe treabaa!! ).. vezi ca nu are 57. eu ti-am zis vezi ca iti da cu virgula.. 56cp Editat Ianuarie 13, 2014 de MassimoWest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acochy Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salut @Darco, Sunt proaspat posesor de CB500, si-ti recomand cu caldura acest model de mobra. Este foarte versatila, usor de condus/manevrat si mai ales este foarte iertatoare cu un incepator si crede-ma ca de aceasta calitate vei avea cea mai mare nevoie in primii km. pe care ai sa-i faci singur pe motor. Pozitia la mers este excelenta. Spatele drept, mai ales la cei 1.77 ai tai Cum mi-au recomandat si mie altii, la inceput sa-mi achizitionez ceva mai slab, asa iti spun si eu tie ... incepe cu ceva mai mic, urmand ca in timp sa avansezi la ceva cu cilindrie mai mare. Si eu visam la inceput (pana sa iau carnetul) la CBR600F4i, Hornet sau VFR800, dar am inteles repede marele risc la care m-as fi expus. Ai sa multumesti mai tarziu tuturor celor care ti-au dat sfatul de a incepe pe un motor cu capacitate mai mica. Si sa nu crezi pentru vre-o secunda ca un motor de 500 cm3 nu este puternic. Cei aproximativ 50 de cai putere sunt mai mult decat vei avea nevoie, cel putin in primul sezon, cand iti formezi reflexele si instinctele pentru a conduce motocicleta. Cat despre faptul ca pierzi la vanzare ... asta e o realitate. Eu, de ex., am resegmentat motorul si n-ai vrea sa stii cat m-a costat! Dar am facut acest lucru pentru siguranta si placerea mea de a merge pe motor. Crezi ca o sa recuperez acesti bani? Sunt convins ca nu! Asa ca te las sa tragi singur concluziile si nu pot decat sa-ti urez asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 imi place despre tine esti serios si pus pe treabaa!! ).. vezi ca nu are 57. eu ti-am zis vezi ca iti da cu virgula.. 56cp O sa depun o sesizare la Honda, sa nu mai induca forumistii in eroare cu specificatiile lor eronate Asta e veche cu cumpatarea etc. Au zis o toti care le au bubuit in prima luna. ''Prietenul'' ala al tau numai prieten nu ti e. Stai macar un an pe 500, te inveti cu ea si cu traficul. O iei cu 1000 si o dai cu 900, cat pierzi chiar asa? +1 da , imi imaginez ca asa e. apropo, pe cb pozitia e lejera nu ? adica nu trebuie sa ma cocosez ca pe una sport? am 1.77. pt ca asta e principalul motiv pt care imi plac nakedurile, ca sunt mai comode Sunt diferente si intre naked-uri la pozitia de mers. De ex. Hornet-ul are scaritele mai sus, pozitia e mai sport fata de Bandit unde pozitia e mai touring. Roaga un coleg cu CB500 sa te ajute si urca pe motocicleta, doar asa te vei convinge daca iti este comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) depinde ce vrei sa faci cu motorul. pentru oras, cb 500 este foarte comoda. bracheaza mult, ciclistica e minunata, pleaca repede de pe loc. afara esti destul de expus vantului, iar cauciucul ingust de pe spate s-ar putea sa nu-ti dea cea mai mare siguranta. nu te bucura la motociclete de 800 de euro, proaspat aduse de afara, mai ales din italia pt ca de regula italienii trag pe ele cat pot si le dau cam terminate (eu asa am patit si mai sunt si altii). de preferat cauta una cu distributia schimbata recent si ai grija la partea electrica(releul de incarcare - boala veche la honde vechi). cablul de ambreiaj e o alta problema de-a lor dar e relativ ieftin de schimbat. la 58 de cai ai o motocicleta agila dar nu sportiva. personal nu-mi place varianta carenata dar la drum lung e alta poveste. ai grija ce parbriz iti iei, s-ar putea sa te trezesti ca iti directioneaza tot curentul in casca. eu am renuntat la el, oricum pana la 100 nu ma deranjeaza vantul atat de tare... e o motocicleta buna, fiabila, gasesti piese relativ usor si din dezmembrari, chiar de la noi din tara. saua mi s-a parut incomoda la drum lung, intentionez sa o modific (undeva la vreo 300 lei) - dar eu am 1.85 si vreo 110 kg... oricum la clasa ei, toate sunt inguste si relativ inguste. nu te arunca la moto mai mari, la bugetul tau sunt sanse mici sa gasesti ceva bine intretinut si oricat de bine ar suna anunturile, trebuie sa iei in calcul si o rezerva de 2-300 pentru cheltuieli neprevazute. un crash-bar isi merita toti banii Editat Ianuarie 13, 2014 de viscol84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.