yahym85 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 salut, am un f4i ma poate ajuta cineva cu o parere daca s-a intalnit cu asa ceva. cu ambreiajul calcat pe loc atunci cand dau usor treapta 1 se aude un carait practic se aud dintii de la pinionul din cutie cum freaca pana intra in viteza ,daca apas mai tare pe schimbator smuceste, daca tin ambreiajul calcat si schimb de cateva ori treapta 1 apoi neutru decat prima data se aude dupa nu se mai aude nimic chiar daca schimb de 10 ori fara sa dau drumu la ambreiaj. ce sa fie de vina ambreiajul sau cutia si ce anume din ambreiaj. multumesc anticipat pt raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 o problema siminala am avut la masina , cupla foarte greu in treapta 1 si in plus era foarte dificil de facut frana de motor , am mai mers circa 1000 km , dupa care am ramas fara ambreiaj ( 2 arcuri sarite ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 selectia treptelor de viteza la motociclete trebuie facuta FERM, mai mult repede decat incet verifica daca ai joc la maneta de ambreiaj dupa manual mai trebuie verificat si cat de intins este lantul mai conteaza si uleiul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Cum e reglat jocul la maneta de ambreiaj? Sa nu fie maneta prea jos si sa nu debreiezi complet. Daca lantul de transmsie e prea tensionat, poti avea surpriza ca treptele nu cupleaza cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 o problema siminala am avut la masina , cupla foarte greu in treapta 1 si in plus era foarte dificil de facut frana de motor , am mai mers circa 1000 km , dupa care am ramas fara ambreiaj ( 2 arcuri sarite ) ms pt raspuns dar la masina e altfel ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Uleiul rece, vascozitate mai mare,sau ambreiajul nu debraiaza bine. Verifica prima data reglajul cablului de ambreiaj. Si asa cum a spus "superbec" treptele la moto se cupleaza ferm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Cum e reglat jocul la maneta de ambreiaj? Sa nu fie maneta prea jos si sa nu debreiezi complet. Daca lantul de transmsie e prea tensionat, poti avea surpriza ca treptele nu cupleaza cum trebuie. am strans si la maxim cablul de ambreiaj dar tot face. lantul de transmisie era cam slabut din ce am vazut dar nu stiam ca poate fi si din asta selectia treptelor de viteza la motociclete trebuie facuta FERM, mai mult repede decat incet verifica daca ai joc la maneta de ambreiaj dupa manual mai trebuie verificat si cat de intins este lantul mai catunci cand fac selectia ferm smuceste si se aude un troncanit . Uleiul rece, vascozitate mai mare,sau ambreiajul nu debraiaza bine. Verifica prima data reglajul cablului de ambreiaj. Si asa cum a spus "superbec" treptele la moto se cupleaza ferm. ulei motul 300v asa am cumparat-o in toamna. din ce cauza nu debraiaza bine???? exista si posibilitatea sa faca asa acest model la treapta 1 ???????? Editat Ianuarie 14, 2014 de yahym85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Cum e reglata pedala de schimbator? "mai sus" sau "mai jos"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Cum e reglata pedala de schimbator? "mai sus" sau "mai jos"? sincer nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu are nimic,daca ai jocul la maneta in jur de 5mm totul e ok.Asa functioneaza cutia la moto.Schimbarea vitezelor se face ferm.O sa te obisnuiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 sincer nu stiu Pedala de schimbator la motocicletele sport trebuie sa fie mai jos decat scarita pe care tii piciorul. Fata de alte motociclete, e mult mai jos fata de scarita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Pedala de schimbator la motocicletele sport trebuie sa fie mai jos decat scarita pe care tii piciorul. Fata de alte motociclete, e mult mai jos fata de scarita. ok. Am sa ma uit cand ajung la motocicleta ca o am la tara in garaj Nu are nimic,daca ai jocul la maneta in jur de 5mm totul e ok.Asa functioneaza cutia la moto.Schimbarea vitezelor se face ferm.O sa te obisnuiesti ok ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Este posibil sa fie unul dintre motoarele cu mai multi km decat arata bordul, mai ales daca este cumparat second hand , si in special din Italia , tara care are multe talente la motociclism si ... oare de ce? Dupa ce simptome are mai mult ca sigur sunt sincroanele din cutia de viteze. Eventual mergi la un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Dupa ce simptome are mai mult ca sigur sunt sincroanele din cutia de viteze. Cu siguranta sincroanele din cutia de viteze ii lipsesc cu desavarsire. Editat Ianuarie 15, 2014 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ok.ms frumos pt raspunsuri o sa merg in primavara cu ea la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Si mie mi se intampla atunci cand apasam schimbatorul foarte incet si numai atunci cand o porneam prima oara (de exemplu nu mi s-a intamplat niciodata cand plecam de la semafor).Sfatul meu (nu sunt mecanic) las-o sa ajunga la 40 grade, iar cand bagi in viteza bag-o ferm, nu incet. Confirm faptul ca atunci cand faceam cuplarea ferm nu aveam nicio problema.Daca era o problema grava iti facea tot timpul asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 Si mie mi se intampla atunci cand apasam schimbatorul foarte incet si numai atunci cand o porneam prima oara (de exemplu nu mi s-a intamplat niciodata cand plecam de la semafor). Sfatul meu (nu sunt mecanic) las-o sa ajunga la 40 grade, iar cand bagi in viteza bag-o ferm, nu incet. Confirm faptul ca atunci cand faceam cuplarea ferm nu aveam nicio problema. Daca era o problema grava iti facea tot timpul asa. multumesc frumos , inseamna ca asa trebuie sa faca cand e rece, parca atunci cand se incalzeste nu mai face. oricum in primavara o duc la doctor ca sa stau linistit ca nu are nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 A revenit raposatul "fesu", fost "performance solutions" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Da, se pare ca da. Ce-o fi facut ? Iar a beut pana a uitat parola ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Depresia post-vacanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 fugi. dar fugi tare! auzi tu sincroane la cutie moto! muahahahaha! e normal, toate fac la fel! cand e rece troaca placile ambreiajului se dezlipesc mai greu datorita uleiului vascos. de acolo si socul. uita-te la orice motor si o sa vezi ca face la fel. las-o sa se incalzeasca pe loc dar nu prea mult (40-45 de grade) pentru ca altfel produci uzura degeaba in motor. la 40 te pui in miscare si mergi incet (3-4000 de ture) fara sa bruschezi acceleratia si mergi asa pana ajunge macar la 80 de grade, dupa aia te poti da linistit... ori asta ori faptul ca e honda... )) ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 si faptul ca m-ati confundat cu el e de bine sau de rau? ) E de bine spre foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Din curiozitate ... sa ne comunici si noua daca intr-adevar e o problema serioasa, desi e (foarte) putin probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yahym85 Postat Ianuarie 18, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2014 Din curiozitate ... sa ne comunici si noua daca intr-adevar e o problema serioasa, desi e (foarte) putin probabil. la primavara cand o duc la medic va anunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.