Effect20CM Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Minim 10W 40. Cu 10W 50 e chiar si mai bine. atunci 10w50 o sa iau! mersi mult ! ! Minim 10W 40. Cu 10W 50 e chiar si mai bine. Bun am cautat si am gasit asa motul 5100 10w50 su motul 7100 20w50 sau 10w40 ..ce sa aleg ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Un prima faza schimba bujia,si daca ai posibilitatea incearca si un test de compresie. In felul acesta o sa stim daca starea interna a motorului este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Un prima faza schimba bujia,si daca ai posibilitatea incearca si un test de compresie. In felul acesta o sa stim daca starea interna a motorului este ok. ok o sa fac si un test de compresie am un prieten care are un instrument care se baga in locul bujiei si se da la automat si afli compresia...o sa merg sa il cer cat de curand. , multumesc de sfat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Cand faci testul asigura-te ca este etans instrumentul,bateria incarcata si acceleratia la max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) Cand faci testul asigura-te ca este etans instrumentul,bateria incarcata si acceleratia la max. ok , multumesc de sfat in primul rand imi cer scuze ca nu am mai postat de ceva vreme dar am fost foarte ocupat si din pacate nu am avut timp de hondita mea...dar astazi mi-am facut ceva timp , acum revenind bun zis si facut am masurat nivelul din carburator cum mi-ati recomandat si se pare ca e ok nivelul , adica la nivelul paharului camerei cum a spus si Cesar...am sa atasez si niste poze ....bun cum mi-am mai bagat eu nasul pe acolo am descoperit cu stupoare 2 nereguli le spun eu ...una la fisa era inadita si peste un furtun de protectie de jurai ca e turnata...si filtru de aer "intepat" cu surubelnita cred...in mai multe locuri...scopul nu il vad..., acum intrebare ...la fisa aia e in regula cum a fost inadita? exista o metoda sigura de a se inadi? tin sa precizes ca fisele erau diferite.,.cea originala cu fire mai groase cealalta cu fire ffffff subtiri ...astept o parere si de la voi...Stima Masori nivelul cu un furtun transparent pe care il montezi pe stutul care iese din partea inferioara a camerei de nivel constant. Faci o bucla cu furtunul spre in sus. Dai drumu la surubul de drenaj al carburatorului si vezi unde e nivelul in furtun. Acolo e si nivelul in carburator. Nu stiu pe de rost care e nivelul dar in general e la nivelul la care e si paharul camerei de nivel. Din cum arata bujia, pare sa mearga cam sarac, asa cum ti-am si zis. Cel mai bine m-am inteles cu bujiile japoneze - NGK, Denso. Champion nu am folosit si nu stiu daca sunt bune sau proaste. In imagine vezi cum se masoara nivelul. E de la alt tip de carburator dar e suficient cat sa iti faci o idee. Editat Februarie 2, 2014 de Effect20CM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Schimba si fisa si filtrul. Fisa se poate inadi, problema e ca nu prea poti sa refaci izolatia. Prin fisa ai tensiuni foarte mari si nu orice material izolant rezista la acele tensiuni. Un furtun de plastic poate izola foarte bine la tensiunea prizei, dar poate fi strapuns foarte usor la tensiunea fisei. Daca se strapunge(aproape sigur) intensitatea scanteii va scadea mult spre de tot. Filtrul l-a gaurit cineva suspectand ca ar fi infundat. Cel mai bine pune unul nou . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 4, 2014 Autor Share Postat Februarie 4, 2014 Schimba si fisa si filtrul. Fisa se poate inadi, problema e ca nu prea poti sa refaci izolatia. Prin fisa ai tensiuni foarte mari si nu orice material izolant rezista la acele tensiuni. Un furtun de plastic poate izola foarte bine la tensiunea prizei, dar poate fi strapuns foarte usor la tensiunea fisei. Daca se strapunge(aproape sigur) intensitatea scanteii va scadea mult spre de tot. Filtrul l-a gaurit cineva suspectand ca ar fi infundat. Cel mai bine pune unul nou . fisa e problema ca nu pot sa p schim decat cu tot cu bobina...e turnata acolo nu se desface ...si filrtul o sa il schimb ...citeam undeva pe net ca se poate inadi fisa cu papuci speciali si apoi se "toarna" in silicon ...acum nu stiu ce sa zic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 fisa e problema ca nu pot sa p schim decat cu tot cu bobina...e turnata acolo nu se desface ...si filrtul o sa il schimb ...citeam undeva pe net ca se poate inadi fisa cu papuci speciali si apoi se "toarna" in silicon ...acum nu stiu ce sa zic .... Ia pune o poza la bobina aia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Mai ai problema si la fisa ai cu "fire subtiri" dupa cum ai spus tu. Mi se pare ca e din aia cu grafit, combinatie care pana acum, la orice motor pe care le-am vazut montate n-a dat rezultate prea bune. E liber sa ma injure oricine daca ma insel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 pun poze cu bobina... pe exterior avea o protectie am scoso...apoi fisa nu iese de acolo nici prin rasucire nici prin nimic... Ia pune o poza la bobina aia ... Ia pune o poza la bobina aia ... Salut baieti! revin cu raspuns la toate problemele pe care le-am intampinat sa incep cu problema fluctuatiei de turatie si cu turatia scazuta in viteza 5 si 6 am inceput prin curatarea carburatorului si sa ma asigur ca toate elementele de pe admisie sa fie etans astfel incat sa nu traga aer fals pe la imbinari sau eventualele visuri , demontant "gatul" de cauciuc de la admisie am observat ca pe interiorul lui era opturat pot spune pana la jumatate din diametrul lui , astfel nu lasa fluxul de benzina si aer sa intre corect in motor...un fel de limitare zic eu , l-am eliminat cu un cutter cu atentie fara sa intep peretii gatului ca sa traga aer fals , am remontat verificat curatat...apoi am mers pe partea cu aprinderea am masurat cititorul de scanteie am avut valoarea exact ca in carte am masurat continuitatea firelor pana la cdi absolut tot...apoi am ajuns la bobina mea "inadita" am masurat si surpriza nu aveam valoarea care trebuia cea scrisa in carte pentru fisa asa ca am decis sa iau o bobina sh care sa corespunda parametrilor si asta am facut , am montat etc , apoi am schimbat bujia ce o aveam cu cea recomandata in carte , a urmat uleiul de motor i-am bagat un Motul 7100 10w40 , mai am avut problema cu un mic tacanit metalic se pare ca a fost din cauza intinzatorului de lant de la distributie care nu era strans in pozitaia in care el se blocheaza si astfel fluctua si probabil atingea lantul pe undeva ....am rezolvat si asta , am reglat jocul tachetilor conform manualului am schimbat semeringuri furca + ulei ... si astazi a fost ziua cea mare am pornit-o , am last-o sa se incalzeasca etc si am iesit putin cu ea si rezultatele au fost peste multumitoare! chiar nu ma asteptam ..turatia imi urca frumos pana in 11 mii unde o limiteaza dar urca pana acolo foarte bine si nu mai fluctueaza de loc! un demaraj simtitor mai bun si in viteza 5 si 6 deja este alta treaba pot merge cu 120 kmh linistit , deci o viteza de croaziera undeva la 90 -100 sigur o sa ai placa...multumesc mult tuturor celor care au raspuns acestui topic si m-au ajutat....sper ca din experienta mea sa mai invete si altii cu probleme asemanatoare..Asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.