Sari la conținut
SpiritofMotions

Reintoarcere la o veche dragoste ...din adolescenta!

Postări Recomandate

acum m-am ajuns acasa cu rusoaica! am gasit-o la vanzare in seara asta si ne-am si dus sa o vedem, adica am fost cu sotia.

e completa, in stare buna, inmatriculata, acte complete. o singura problema: trebuie bucsat filetul de la bujia pe stanga! o gramada de piese de rezerva, ambielaj, cilindri etc noi.

de acum urmeaza "transplantul": montarea unui motor de 500 cmc, de pe un kawasaki er5, si bineinteles aducerea ei la starea de noua!

 

post-67387-0-17770200-1390165502_thumb.jpg

 

post-67387-0-44472900-1390165525_thumb.jpg

 

post-67387-0-72796400-1390165542_thumb.jpg

 

scriind contractul de vanzare cumparare

post-67387-0-96316500-1390165566_thumb.jpg

 

 

prima "incalecare"

post-67387-0-24234900-1390165616_thumb.jpg

 

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari !

Spor la treaba !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumesc! :hug:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

hehe... bravo, catalin! bine-ai venit "in colhoz" ! :hug:

 

imediat ce e gata, da semn si sa iesim la drum!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

rares, normal ca dau de stire!

de mult urmarea una, dar tot timpul gaseam aberatii de preturi cerute, fara acte ok, proprietari care nu mai respirau etc!

ne-am miscat repede si elegant si cu 175e am luat-o si 100 ron transportul la mine.

consider ca am facut o afacere buna.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

ne-am miscat repede si elegant si cu 175e am luat-o si 100 ron transportul la mine.

consider ca am facut o afacere buna.

 

foarte buna! dar mai ales ai facut o afacere in alt sens: de-acum ai o minunatie din tabla, ma refer la atas. va fi funny, ai sa vezi. bafta cu proiectul asta si nu te lasa descurajat, chiar daca vor fi astfel de momente (inerente, pentru o fieratanie ruseasca - dar tu ai suficienta experienta cu de-astea) ...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:thanks:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Tocmai ce trecusem prin parcare și n-am mai văzut Ijul. M-am gîndit imediat că e cel pe care l-ai luat. Să-l plimbi sănătos! Să știi că motorul a fost revizuit de Bebe/Kombat (deși cred că Alexandra ți-a spus deja). Dacă nu-l păstrezi după transplant, dă-mi un semn, te rog.

 

Toate bune! :cheers:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci osa mergi si tu la Chisinau.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Tocmai ce trecusem prin parcare și n-am mai văzut Ijul. M-am gîndit imediat că e cel pe care l-ai luat. Să-l plimbi sănătos! Să știi că motorul a fost revizuit de Bebe/Kombat (deși cred că Alexandra ți-a spus deja). Dacă nu-l păstrezi după transplant, dă-mi un semn, te rog.

 

Toate bune! :cheers:

 

stiu ca motorul e in stare super ok. sper sa am eu noroc, ca atunci sigur vei avea noroc cu motorul. ideea este ca azi am facut peste 450 km sa iau kawasaki er5, si dupa ce am vorbit de n ori cu proprietarul ca vin, cand am ajuns in zona imi spune ca l-a dat. am pierdut si 9 ore si 280 lei motorina ca sa am loc in ce sa-l aduc.

 

Deci osa mergi si tu la Chisinau.

daca-l termin, 100%, doar ma stii!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca motorul e in stare super ok. sper sa am eu noroc, ca atunci sigur vei avea noroc cu motorul. ideea este ca azi am facut peste 450 km sa iau kawasaki er5, si dupa ce am vorbit de n ori cu proprietarul ca vin, cand am ajuns in zona imi spune ca l-a dat. am pierdut si 9 ore si 280 lei motorina ca sa am loc in ce sa-l aduc.

 

daca-l termin, 100%, doar ma stii!

Foarte bine ai patit.Asta a fost blestemul socialistei care nu vrea inima japoneza.motocicleta ce ai cumparat este una din cele mai fiabile facute de rusi.Daca o pui la punct calumea ,nu ai voie sa te atingi de ea 5000 km.Eu am curaj sa merg cu un IJ 56 vechi 50 ani si tu nu ai incredere intr-un junior de 30 ani?Sfatul meu prietenesc.Lasa-l asa cum l-a facut rusu.O sa ai satisfactii multiple.Si daca vvrei un motor puternic cu atas,nicio problema .Gasim afara unele de lux la pret modic.Cu atase cu doua locuri,cu casetofon ,toaleta si bucatarie.Dai dracu apartamentul si te muti in atas.Ma ocup eu de studiul pietei si de procurare.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

stiu ca motorul e in stare super ok. sper sa am eu noroc, ca atunci sigur vei avea noroc cu motorul. ideea este ca azi am facut peste 450 km sa iau kawasaki er5, si dupa ce am vorbit de n ori cu proprietarul ca vin, cand am ajuns in zona imi spune ca l-a dat. am pierdut si 9 ore si 280 lei motorina ca sa am loc in ce sa-l aduc.

 

atunci, lasa-l asa.

 

mergi cu el asa, macar o vreme. bucura-te de mirosul de 2 timpi, de zgomotul, vibratiile si paraiala specifica... stiu, e puturos, lenes, greoi si tzafnos. dar mergi asa cu el, macar o perioada. si poate ca nu vei mai fi interesat de altul...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ijo-Kawasaki poate cu un cadru raforsat, mai cedau sudurile si cu motoarele originale, in rest cum a zis si Festina Lente... totusi Jupi nu e la fel de puturos, lenes si greoi ca o Planeta, se pare ca se gaseste aprindere electronica ruseasca dedicata rezolvand una din slabiciuni.
Bine ai revenit la dragostea adolescentina si sa ne vedem pe drumuri, in primul rand la Intalnirea de Comuniste si Atase de anul acesta.

Editat de Aleko

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna din nou. am luat urmatoarea hotarare: reconditionez ij + atasul la starea sau cat mai aproape de cum la facut maica-sa din rusia, iar atasul o sa-l folosesc si la bandit (facandu-i acestuia prinderile necesare).

greu a fost de luat decizia dar am luat-o. deci nu va mai fi "Ijo-Kawasaki" :) ci numai "ijo".

 

mai am o rugaminte: am sunat deja la 2 maiestri in reconditionari ca sa ia in primire ij-ul si sa-l faca "frumos" etc si am primit refuz :-L . bineinteles contra money, logic.

ar interesa pe cineva acest proiect de reconditionare? platesc, dar si il ajut cat pot. vreau in primavara sa fie gata, dar daca ar fi numai eu sa muncesc sigur nu ar gata nici in toamna!

 

cumpar capac de la aprindere si un parbriz de atas.

Editat de SpiritofMotions

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai am o rugaminte: am sunat deja la 2 maiestri in reconditionari ca sa ia in primire ij-ul si sa-l faca "frumos" etc si am primit refuz :-L . bineinteles contra money, logic.

ar interesa pe cineva acest proiect de reconditionare? platesc, dar si il ajut cat pot. vreau in primavara sa fie gata, dar daca ar fi numai eu sa muncesc sigur nu ar gata nici in toamna!

 

Cat esti dispus sa cheltui pentru a-l face "frumos" ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

Cat esti dispus sa cheltui pentru a-l face "frumos" ?

 

prietenul nostru nu este "un prapadit" insa nici "un gascan" bun de jumulit... indraznesc sa reformulez intrebarea, prin prisma faptului ca am fost intr-o situatie similara:

 

Cine si pentru cat e dispus sa lucreze cinstit si serios pentru reconditionarea tehnica si estetica a motocicletei ?

 

un parbriz de atas.

 

nu vei gasi deloc sau vei gasi unul vechi si nasol. bogdan harea cred ca iti poate face fara probleme unul. daca nu vei rezolva in nici un fel, eu m-as incumeta sa confectionez unul pentru mine si inca altul pentru tine, fara nici o obligatie financiara pentru manopera. m-am gandit ca putem cumpara plexiglas de la hornbach (sau din alta parte de unde putem cumpara bucati mici si nu placa intreaga). am fierastrau electric si lama adecvata pentru taiere fina a plexiglasului, ce-mi lipseste e un pistol cu aer cald. daca nu voi gasi unul de imprumutat probabil ca voi cumpara, la primavara, un pistol ieftin, ca sa-mi rezolv si eu aceasta problema a parbrizului.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu vei gasi deloc sau vei gasi unul vechi si nasol. bogdan harea cred ca iti poate face fara probleme unul. daca nu vei rezolva in nici un fel, eu m-as incumeta sa confectionez unul pentru mine si inca altul pentru tine, fara nici o obligatie financiara pentru manopera. m-am gandit ca putem cumpara plexiglas de la hornbach (sau din alta parte de unde putem cumpara bucati mici si nu placa intreaga). am fierastrau electric si lama adecvata pentru taiere fina a plexiglasului, ce-mi lipseste e un pistol cu aer cald. daca nu voi gasi unul de imprumutat probabil ca voi cumpara, la primavara, un pistol ieftin, ca sa-mi rezolv si eu aceasta problema a parbrizului.

 

pistol de aer cald am eu, dar tehnologia e alta. nu e complicata deloc!

si crede-ma plexi se taie cu flexul cu o anumita foaie.

 

Cat esti dispus sa cheltui pentru a-l face "frumos" ?

merci pt sfaturile de pana acum!

cand am postat sunasem la cei doi care pur si simplu nu au dorit lucrarea, dar sa mai faca un pret. intre timp, am vorbit cu inca doi din care unul a fost si a vazut motorul in dimineata asta (stima pt el ca a venit pe un viscoooollll, mama, mama). fiecare mi-a propus cate un pret.

doresc, reconditionare totala: inst, electrica noua, furca fata + amortizoare, rk motor, vopsit atas+motor si daca e cazul cadrul, polisat ce e nevoie, etc

daca esti interesat, as fi onorat sa-mi faci o oferta pe pm.

Editat de SpiritofMotions

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

pistol de aer cald am eu, dar tehnologia e alta. nu e complicata deloc!

si crede-ma plexi se taie cu flexul cu o anumita foaie.

 

te cred, ai dreptate pentru situatia in care tai plexiglas pe linii drepte si lungi. de fapt, cu un fierastrau fix de turatie mare (gen "circular")si nu cu un flex de mana. insa in cazul unei trase scurte si cu curba stransa, fierastraul electric de mana, tip "soricel" e scula, cu o lama adecvata pentru taiere fina de plexiglas (e una care si netezeste in urma). pentru ca cu cele cu panza (respectiv discul) mare nu poti lua curbele stranse. daca-mi imprumuti pistolul de aer cald, am sa imi fac astfel parbrizul. daca o sa-ti placa cum a iesit, iti fac si tie unul.

Editat de Festina Lente

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

oricand ti-l imprumut. eu ma gandeam sa fac "utilajul" pt confectionat parbrizele din plexi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator MosRahao

oricand ti-l imprumut.

 

saru`mana! te sun cand se imblanzeste nitzelus vremea. e un parbriz foarte simplu de facut, o sa vezi.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

azi neavand prea mult de munca in firma m-am apucat de reconditionare. deoarece toti care cunosc comunistele mi-au spus ca ij4 are un motor cu figuri, am inceput reconditionarea cu atasul!

le-am facut bucati. doua suruburi nu au fost la fel. si multa rugina pe ele. dupa ce am dat cu flexul cu perie pe barca a aparut o ditamai gaura. insistand cu peria am ajuns la concluzia ca trebuie expediat la tinichigiu. si l-am pus in masina si ... maine il iau cu toata podeaua schimbata. pt toata afacerea mi-a cerut 100 lei.

tampoanele mai merg. m-as duce pe str. vaselor sa le torn in cazul in care ne-am strange mai multi.


 

post-67387-0-78602100-1390930465_thumb.jpg

 

un sfat: cadrul atasului l-am luat cam jumatate la peria cu flex. nu are gram de rugina. ma gandeam sa-l vopsesc cu pensula cu kober negru lovitura de ciocan. e ok? stiu din exp ca lovitura ciocan iese fain. as incerca si cu rosu sa vad cum iese si pe atas.

echivalenta la cauciucurile 3.50-18 ar fi 110/80/18?

post-67387-0-46643700-1390930482_thumb.jpg

post-67387-0-40552700-1390930842_thumb.jpg

Editat de SpiritofMotions

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

buna treaba, asa vei invata motocicleta cap coada si vei sti unde sa o gadili cand tuseste

la cadrul atasului musai cateva straturi de grund si dupa aceea ce vrei tu, cadrul este expus la lovituri si trebuie protejat, din cadru nu se vede mare lucru dupa ce ii pui barca si aripa, un negru simplu cred ca ar fi de ajuns

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa spun ca am luat grund 3 in 1, de ala care "iubeste" rugina. cu el o sa dau primul strat la cadru si podeaua pe int si ext la barca.

Editat de SpiritofMotions

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pe fundul barcii pe exterior ti-as recomanda antifon sau teroson sa stai fara nici o grija

daca poti testeaza grundul pe rugina, vezi daca face vreo reactie, multe sunt doar cu numele

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

mai am o intrebare? unde se pune bateria? eu nu o am. in buzunarul din stg am gasit 2 fire dezizolate la capete dar erau legate.



iar in buzunarul din dreapta am 2 fire cu un buton ca de sonerie in capete? ce o fi ?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×