Evol Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 de aia e sfant comparatorul la reglajul aprinderii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 de aia e sfant comparatorul la reglajul aprinderii. m-am uitat dupa comparator si gasesti intre 50-100lei. e ok. problema este cum sa-i fac o adaptarea fara sa-l dereglez, sa atentez la precizie, ca sa-l pun in locul bujiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut. Stiu ca am o piesa din asta pe undeva prin pod. Daca o gasesc fac poze si explicatiile de rigoare. Daca nu o gasesc (poate am dat-o cuiva si am uitat, se poarta dar nu se recunoaste) fac un desen si-l postez aici. Atit timp cit comparatorul nu este trintit, lovit, batut in el, nu se intimpla nimic, nu pierde precizia. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 iti fac poze diseara la adaptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut. Stiu ca am o piesa din asta pe undeva prin pod. Daca o gasesc fac poze si explicatiile de rigoare. Daca nu o gasesc (poate am dat-o cuiva si am uitat, se poarta dar nu se recunoaste) fac un desen si-l postez aici. Atit timp cit comparatorul nu este trintit, lovit, batut in el, nu se intimpla nimic, nu pierde precizia. Numai bine. iti fac poze diseara la adaptor va multumesc si astept! intre timp am facut rost de capacul de la aprindere de unde ma asteptam mai putin! nu pot spune decat sarut mana! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut. Nu am gasit piesa, am facut desenul. Daca nu intelegi ceva intreaba si-ti voi raspunde. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 foarte utila. nu stiam cum sa fac sa ajunga tija comparatorului care este scurt in capul pistonul! acum e ok. merci si dau o bere cel mai probabil la see wolves in mangalia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 (editat) salut daca poti te rog pune mai multe poze cu partea incercuita din imagine. sau ceva detaloo caci la mine am gasit ceva ce pare a fi rulment dar nu imi dau seama exact ce este si ce face mai exact asa ceva vine montat pe platoul ce vin sabotii de frana mai exact in zona centrala unde intra axul Editat Februarie 1, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 Image015.jpgImage016.jpg Image017.jpgImage018.jpg Image019.jpg salut daca poti te rog pune mai multe poze cu partea incercuita din imagine. sau ceva detaloo caci la mine am gasit ceva ce pare a fi rulment dar nu imi dau seama exact ce este si ce face mai exact asa ceva vine montat pe platoul ce vin sabotii de frana mai exact in zona centrala unde intra axul maine mai pe dupa amiaza pun poze fara nicio problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 salut daca poti te rog pune mai multe poze cu partea incercuita din imagine. sau ceva detaloo caci la mine am gasit ceva ce pare a fi rulment dar nu imi dau seama exact ce este si ce face mai exact asa ceva vine montat pe platoul ce vin sabotii de frana mai exact in zona centrala unde intra axul Saiba aia se monteaza intre rulmentului ambielajului ( din partea stanga - dinpre ambreiaj si simeringul dublu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) salut daca poti te rog pune mai multe poze cu partea incercuita din imagine. sau ceva detaloo caci la mine am gasit ceva ce pare a fi rulment dar nu imi dau seama exact ce este si ce face mai exact asa ceva vine montat pe platoul ce vin sabotii de frana mai exact in zona centrala unde intra axul desi cred ca ti-a raspuns mai devreme lolo_id atasez pozele cerute: aseara am facut comanda la gaspar si acum in seara asta la 18.30 le-am ridicat de la autogara idm. am luat cam tot ce trebuia, cu exceptia pieselor de motor, pe care inca nu l-am pornit. dupa ce-l pornesc vedem ce si cum. super de treaba gaspar. atasez si o poza cu preturile. m-a costat aceasta tura de piese 33% din pretul motocicletei. deoarece am cauciurile prafffff si trebuie alte clar noi, se merita sa fac rotile tubeless? Editat Februarie 2, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 te-as sfatui sa schimbi firele la comenzi ca din cate imi aduc aminte sunt niste sarme de covrigi in comparatie cu cele originale si atentie la materialul din care este facut subarul de la carburator, am preferat sa folosesc subarul vechi decat cel din kit pentru ca era dintr-un fel de plastic amarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 am mai primit sfatul acesta cu schimbatul firelor, deci clar trebuie aplicat. merci! si atentie la materialul din care este facut subarul de la carburator, am preferat sa folosesc subarul vechi decat cel din kit pentru ca era dintr-un fel de plastic amarat ce este "subarul" din carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 cilindrul care culiseaza in carburator in care se prinde cuiul si cablul de acceleratie, in kit-ul de reparatie este piesa rotunda si mare din mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 ok. normal ca o stiu, dar habar nu aveam cum se numeste. am demontat carburatorul, l-am curat, si singura problema este la cuiul pontou care nu are cauciucul ala mic in cap. si bineinteles o sa schimb si jigloarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 desi cred ca ti-a raspuns mai devreme lolo_id atasez pozele cerute: IMG_20140202_175144.jpgIMG_20140202_175200.jpgIMG_20140202_175215.jpg Iti lipseste protectia impotriva prafului/saiba de plastic la roata atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 daca se demonteaza, am dat-o jos. se poate si sa nu fi avut-o. daca nu o gasesc am sanse sa o gasesc la tine? si tot la roata de la atas, mai e vreo bucsa gen distantier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 desi cred ca ti-a raspuns mai devreme lolo_id atasez pozele cerute: IMG_20140202_175144.jpgIMG_20140202_175200.jpgIMG_20140202_175215.jpg aseara am facut comanda la gaspar si acum in seara asta la 18.30 le-am ridicat de la autogara idm. am luat cam tot ce trebuia, cu exceptia pieselor de motor, pe care inca nu l-am pornit. dupa ce-l pornesc vedem ce si cum. super de treaba gaspar. atasez si o poza cu preturile. IMG_20140202_190949.jpgIMG_20140202_191015.jpg m-a costat aceasta tura de piese 33% din pretul motocicletei. deoarece am cauciurile prafffff si trebuie alte clar noi, se merita sa fac rotile tubeless? mercii mult. cat tine de ce a zis lolo nu cred k vine de acolo deoarece am schita motorului explodat si nu apare nicaieri, chiar am verificat, plus k nu vad de ce sa vina de la motor si sa o gasesc la roata de la atas. nu are nici o logica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 3, 2014 Autor Share Postat Februarie 3, 2014 azi am curat carburatorul si am inlocuit din chitul nou o parte din piese. am montat si contactul si platina. am luat benzina noua si ulei 2t. doream sa o pornesc. dar m-am oprit deoarece nu stiu unde mama masii am pus lerele pt reglat platinile si nici comparator inca nu am cumparat. si bine am facut ca nu am pornit-o. cand am demontat platina am obs ca, condensatorii nu-s conectati. cand am montat platina bineinteles ca i-am conectat. am hotarat ca mai bine mai demontez cate ceva pana gasesc lerele si cumpar comparator. demontand rezervorul am vazut ca am aprindere electronica!!!! deci nu trebuie sa mai cumpar decat senzorii si bucsa. ce am mai obs cand am montat contactul: ceasului de km ii joaca cadranul si ce m-am mirat nu are bec pt iluminare. e normal? oricum instalatia electrica e jaleee. ma puteti ajuta cu schema de instalatie pt ij jupiter4 care sa includa releu+punte de dacie? cam in starea asta am ajuns cu motorul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) aprinderea pentru platina parca nu se pupa cu aprinderea pentru senzori. o mai poti regla si cu o coada de subler, cu putina atentie o faci la fix mai bine schimbi si condensatorii, merg cei de dacie la fix, nu de alta da is ieftini si is si platinile noi, sa nu fie vreunu bulit si sa faca figuri adrians imi pare ca avea o schema de instalatie de jupiter cu relee de putere si tot tacamu la carburator sa ii faci si nivelul daca tot ai demontat sa nu mai umbli dupaia. Editat Februarie 3, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 3, 2014 Autor Share Postat Februarie 3, 2014 ce stiu eu despre aprinderea electronica este ca functioneaza si cu platina, si ca este mai usor de reglat avansul deoarece ai ca martor ledul de pe aprindere, dar ca sa nu mai ai nimik in contact se inlocuieste platina cu acei senzori si cama respectiva. sau poate gresesc eu. i-am facut nivelul. cred ca te referi la schema din acest link: http://www.motorist.ro/viewtopic.php?t=184 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 (editat) da schema aia e. numa ca e cu contact de tractor uite aici siteu gotronic si te lamuresti in functie de ce ai tu pe bobine. iti trebuie 2 aprinderi si 2 senzori si cama si surub din material nemagnetic(bronz) http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html Editat Februarie 3, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Fix la schema aia se referă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 9, 2014 Autor Share Postat Februarie 9, 2014 da schema aia e. numa ca e cu contact de tractor uite aici siteu gotronic si te lamuresti in functie de ce ai tu pe bobine. iti trebuie 2 aprinderi si 2 senzori si cama si surub din material nemagnetic(bronz) http://www.gotronic.ro/new/ro/produse.html merci mult. studiez o intrebare: nu pot sa renunt la filtrul de aer original si sa-l inlocuies cu un filtru k&n de ala mai mic tronconic? ps. azi am fost in vitan si am luat subler, micrometru, comparator si set lere la 10ron fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.