traian70 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 va rog sa ma ajutati sa inteleg termenul sincronizare carburatoare si cum se face,mentionez ca am cumparat un kavasaki gpz 500 din 1990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Adica ambele pistoane sa fie alimentate cu aceasi cantitate de combustibil, in cazul in care unul primeste mai putin si celalalt mai mult trage mai mult doar pistonul cu cantitatea mai mare de combustibil ceea ce rezulta incalzirea acestuia mai tare decat celalalt, un relanti instabil, in gol revine mai greu din turatie, consum probabil mai mare si o oarecare lipsa de putere(nu mare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Din cate stiu GPZ are doua carburi. In principiu se desfac doua surubele de la carburatoare. Se conecteaza fiecare la cate un ceas care masoara vacuum. Se regleaza din clapetele de acceleratie astfel incat carburile sa traga la fel. Scula folosita: http://www.louis.de/_302ac9078638b1773845129c82417ad701/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10002866 Procedura efectiva este descrisa in manualul de service. Alegeti de aici manualul potrivit: http://www.manualedereparatie.info/cauta.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Adica ambele pistoane sa fie alimentate cu aceasi cantitate de combustibil,(aer) in cazul in care unul primeste mai putin si celalalt mai mult trage mai mult doar pistonul cu cantitatea mai mare de combustibil ceea ce rezulta incalzirea acestuia mai tare decat celalalt,(e fix invers) un relanti instabil, in gol revine mai greu din turatie, consum probabil mai mare si o oarecare lipsa de putere(nu mare). fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 fixed Combustibil = gas(cel putin asa gandeam eu) Si nu as crede ca primeste doar aer ci amestecul de aer cu benzol. Iar despre incalzit vorbeam din proprie exp, mie doar ala de primea mai mult gas se incalzea mai tare, celalalt nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Combustibil = gas(cel putin asa gandeam eu) Si nu as crede ca primeste doar aer ci amestecul de aer cu benzol. Iar despre incalzit vorbeam din proprie exp, mie doar ala de primea mai mult gas se incalzea mai tare, celalalt nu. sincronizarea regleaza doar aerul !!! ca aerul ala trage dupa el benzina e alta treaba, alta discutie care te depaseste. ti se incalzea mai tare ala care primea "mai mult" gaz pentru ca alalt NU FUNCTIONA acum simte-te jiCnit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 fixed Nu stiam ca motoarele merg cu aer. Colegul Error zice foarte bine combustibil, adica amestecul aer - benzina. Cand sincronizezi carburatoarele aduci vacuum-ul creat de pistoane la un nivel cat mai egal, unul relativ la celalalt. Cat despre cine si cum se incinge, e mai greu de spus. Tu cred ca te referi la faptul ca un amestec sarac arde cu temperatura mai mare, ceea ce e adevarat. Insa un piston care trage inegal nu arde un amestec mai sarac, ci doar mai redus cantitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Nu stiam ca motoarele merg cu aer. Colegul Error zice foarte bine combustibil, adica amestecul aer - benzina. cum as putea sa-ti raspund civilizat la ce ai spus aici????? Insa un piston care trage inegal nu arde un amestec mai sarac, ci doar mai redus cantitativ. este clar ca suntem inegali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 cum as putea sa-ti raspund civilizat la ce ai spus aici????? este clar ca suntem inegali )) Frate, get a life. Te iei de lume pe forum pentru niste "subtilitati" numai de tine vazute. Varsa-ti supararile in alta parte! Du-ti razboaiele cu altcineva. Inegali? Nu ma cunosti, nu stii ce scoli am absolvit, cate limbi cunosc, ce fac in viata, dar tu deja esti... pfaaa, ce sa mai, dincolo de intelegerea mea. Maestre! Fa rost de niste minte si invata sa vorbesti si sa te porti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) @ Traian70: Fiind o motocicleta pe care nu o cunosti, uite aici un topic din care ai ce invata, cu bune, cu rele: /index.php?/topic/20067-cine-are-gpz/ Si inca un topic, cu fosta mea mobra, in care explicam diverse, inclusiv reglajul la carburatoare: /index.php?/topic/681487-gpz-500-blue-eagle/ In principiu, GPZ-ul este o motocicleta lowcost, buna daca o intretii ca la carte, si sa ai in vedere doua lucruri: - starea magnetilor de pe volanta - mare grija cu turatiile mari in gol, ca pot ceda supapele cauzate de ulei imbatranit, sau insuficienta in gresarea partii superioare a motorului la accelerari foarte bruste in ture mari. Am avut GPZ 600R, GPX 600R si 2 GPZ 500S, asa ca stiu despre ce vorbesc. Astea au fost bunicile sau bunicii ulterioarelor ZZR400/600, ZX6, ZX6R... Editat Februarie 8, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 nu stiu ce aveti cu superbec , dar varianta lui e cea corecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 multumesc la toata lumea ,dar la mine dintrun singur furtun de benzuna alimenteaza 2 carburatoare si am un singur surub de relanti de unde pot regla relantiu,iar cu magnetii de pe volanta ma-ti speriat va rog explicati de ce se defecteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) @ Traian70: Fiind o motocicleta pe care nu o cunosti, uite aici un topic din care ai ce invata, cu bune, cu rele: /index.php?/topic/20067-cine-are-gpz/ Si inca un topic, cu fosta mea mobra, in care explicam diverse, inclusiv reglajul la carburatoare: /index.php?/topic/681487-gpz-500-blue-eagle/ In principiu, GPZ-ul este o motocicleta lowcost, buna daca o intretii ca la carte, si sa ai in vedere doua lucruri: - starea magnetilor de pe volanta - mare grija cu turatiile mari in gol, ca pot ceda supapele cauzate de ulei imbatranit, sau insuficienta in gresarea partii superioare a motorului la accelerari foarte bruste in ture mari. Am avut GPZ 600R, GPX 600R si 2 GPZ 500S, asa ca stiu despre ce vorbesc. Astea au fost bunicile sau bunicii ulterioarelor ZZR400/600, ZX6, ZX6R... Ulei imbatranit?! insuficienta gresarii?! Cum ai ajuns la concluzia asta? Magnetii pur si simplu se dezlipesc de pe volanta! Editat Februarie 8, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Asta ar insemna sa luam istoria de la inceput, ceea ce inseamna timp, multe vorbe... Am spus, si ma repet: citeste topic-urile pe care le-am postat mai sus, si ai sa intelegi totul, in cazul in care ai prins drag de mobra, si vreti sa va "imprieteniti". In caz contrar, poate nici nu iti place mobra ta, ai luat-o precum multi "la combinatie", si speri ca ti-a pus Dumnezeu mana in cap cu asa un chilipir..asta la modul sarcastic. Acum, la modul serios, citeste ce scrie pe acolo, posteaza si tu, sa te cunoasca lumea, iti prezinti mobra, apoi, in mod sigur, vei primi sfaturi, poate chiar si de la subsemnatul. By the way, vezi ca topic-ul meu are doar 4 pagini. Poate iti e mai usor pt inceput... O zi la superlativ iti doresc. Ulei imbatranit?! insuficienta gresarii?! Cum ai ajuns la concluzia asta? Uite asa, prin 3 motoare cedate (primul asa l-am luat de la un prieten, cu un cuzinet de la biela 2 transformat in hartie de ziar prin motor, si imprastiat prin motor, al doilea cu siguranta de supapa cedata, supape blocate in pistonul de la 1. al treilea cu suport axa came fisurat...), mult lucru asupra motoarelor, si invatatura de minte Insuficienta gresarii: la GPZ este un sistem de drenare a uleiului in rampa de culbutori, prin niste tevi de aluminiu. Etanseitatea lor lasa de dorit daca s-a umblat la ele, si rezulta pierdere de presiune de ulei generata de pompa.. Editat Februarie 8, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) In cazul in care acestea au cedat,poate nu e explicatia corecta! Pompa de ulei uzata? Jocul mare intre supape si ghiduri? Arcuri obosite? Din cate stiu motoarele astea nu sufereau decat de problema volantei si zgomotul lantului primar... Nu caut o polemica ci doar faptul ca explicatiile problemelor aparute sunt vagi si nu trebuie sa le generalizam! Editat Februarie 8, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 (editat) Uite, despre astea vorbesc.. Nici eu nu caut polemica. Vorbesc doar din proprie experienta. Poate ca sunt eu prea exaltat cand e vorba de GPZ-uri, ca mi-au fost dragi.. Editat Februarie 8, 2014 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Acolo sunt 4 o-ringuri, oare au fost schimbate vreodata?! Si totusi eu zic ca problema a fost alta, mai degraba o lipsa de intretinere in trecut, nicidecum problema generala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sunt niste saibe de cupru, plate. Probabil ca nu, sau poate ca am avut eu "noroc" de problemele astea... Asa e, problema nu e generala, dar cea cu magnetii desprinsi de pe volanta la modelul EX500A a aparut destul de des, si a fost rezolvata ulterior prin adaugarea unui strat protector, la modelele dupa `94, inclusiv. Sa avem o seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 http://images.cmsnl.com/img/partslists/kawasaki-1994-e1-ex500-cylinder-head_bigkae0195e1111_6b54.gif Sunt o-ringuri! Am schimbat in trecut acele o-ringuri la un Kle 500! O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sincronizarea inseamna exact ce se aude SINCRONIZARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 un manual in limba romana ptr kavasaki gpz 500 gasesc undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 uite o explicatie mai amanuntita... http://cristi57.blogspot.ro/2011/01/carburatie-si-carburatoare-partea-treia.html. In loc de ceasuri eu folosesc furtune. http://cristi57.blogspot.ro/2011/01/carburatie-si-carburatoare-partea-treia.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuti Postat Februarie 8, 2014 Share Postat Februarie 8, 2014 Sincronizarea carburatoarelor se refera la reglarea deschiderii clapetelor de acceleratie din carburatoare astfel incat vacumul pe fiecare cilindru sa fie egal( in regim de mers in gol).Acest lucru face ca amestecul carburant aspirat sa fie egal pentru fiecare cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
traian70 Postat Februarie 8, 2014 Autor Share Postat Februarie 8, 2014 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanDaniel02 Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Salut, daca-mi scoate fum cu miros tare de benzina , inseamna ca nu sunt sincronizate bine ? adica preamulta benzina si putin aer? in rest sta ok la relanti , coboara ok in relanti din ture . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.