yuk Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 inseamna ca daca ai 2 sau mai multi cilindri, uzura nu este perfect egala, daca unul are dcompresie mai slaba nu poti sa-i pui un carburator reglat identic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Sincronizarea se face la ralanti pentru ca ea influenţează mersul la ralanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 (editat) Gresit, pentru uz general sincronizare se face la 1/3 din turatia totala a motorului, unde se presupune ca o treime din turatie e plaja cea mai des folosita in timpul mersulu. Sunt foarte multe variabile intr-un carburator astfel incat la relanti sau in turatie mai mare ceea ce e sincronizat perfect la 1/3 va avea diferentie minore sau majore in ture mici si mari(in functie de uzura si calitatea pieselor, ex piese China). » Post actualizat in 31 Aug 2018 17:34Salut, daca-mi scoate fum cu miros tare de benzina , inseamna ca nu sunt sincronizate bine ? adica preamulta benzina si putin aer? in rest sta ok la relanti , coboara ok in relanti din ture . Daca e vorba de motorul mentionat in profil, nu ai ce sincroniza pentru ca ai doar 1 carburator, problema ta tine doar de alimentare. Editat August 31, 2018 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Procedura ca la manual pt o Honda Cb550 - 4 carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 Gresit, pentru uz general sincronizare se face la 1/3 din turatia totala a motorului, unde se presupune ca o treime din turatie e plaja cea mai des folosita in timpul mersulu. Sunt foarte multe variabile intr-un carburator astfel incat la relanti sau in turatie mai mare ceea ce e sincronizat perfect la 1/3 va avea diferentie minore sau majore in ture mici si mari(in functie de uzura si calitatea pieselor, ex piese China). » Post actualizat in 31 Aug 2018 17:34 Daca e vorba de motorul mentionat in profil, nu ai ce sincroniza pentru ca ai doar 1 carburator, problema ta tine doar de alimentare. presupunand ca atarni toate tuburile alea, faci si proba in toate plajele de turatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 Tot incerc sa gasesc in ce manual am gasit procedura asa ca nu am inventat-o eu, acum cand am verificat in vreo 5 manuale observ ca e recomandat sa faci procedura la relanti. Yuk, eu vorbesc din experienta, valorile nu raman aceleasi, la un motor sanatos raman in tolerante dar nu raman la fel ca in plaja de turatie in care faci reglajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 La ralanti diferentele se sesizeaza mai usor, cu cat creste turatia valorile tind sa se echilibreze chiar daca nu sunt sincronizate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Reglajul este un şurub pe care se sprijină clapeta la ralanti, dacă accelerezi nu mai contează şurubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Reglajul este un şurub pe care se sprijină clapeta la ralanti, dacă accelerezi nu mai contează şurubul. Ala nu e surubul de la relanti? Surubul pentru sincronizare are, de obicei, o crestatura in cap si o contrapiulita. E foarte asemanator cu surubul pentru reglajul tachetilor, doar ca e mai mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Ala nu e surubul de la relanti? Surubul pentru sincronizare are, de obicei, o crestatura in cap si o contrapiulita. E foarte asemanator cu surubul pentru reglajul tachetilor, doar ca e mai mic. Şurubul de ralanti acţionează toate carburatoarele simultan, astea reglează separat deschiderile ca să lucreze toţi cililndrii egal la ralanti. La conserve era un şurub la care aveai acces prin talpă, reglai cu lera să nu atingă clapeta de difuzor ca să previi blocarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 (editat) Reglajul este un şurub pe care se sprijină clapeta la ralanti, dacă accelerezi nu mai contează şurubul. Nu mai conteaza surubul de aer, cel in care se opreste clapeta! Cele de sincronizare conteaza, pt ca prin ele se transmite miscarea de la axul clapetei "master" - cea actionata direct de cablul de acceleratie - la celelalte! Daca sunt decalate la ralanti se vor deschide cu unghiuri diferite. Drept ca la deschideri relativ mari ale clapetelor diferentele se estompeaza fiind mai mici raportate la debitul de aer care trece prin difuzoare. De aceea si reglajul se face la ralanti Editat Septembrie 4, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) Vad ca tot o frecati cu reglatul la relanti si mai ales debite de aer, toata treaba nu tine doar de debitul de aer, debitul e probabil acelasi, ideea e ca rezultatul final sa fie la fel pe toti cilndrii. Daca ai diferenta de jumatate de bar compresie si ii dai acelasi debit de aer(automat benzina si mix) rezultatul nu va fi la fel, sa nu mai vorbim de uzuri diferite in carburatoare, reglaj supape, reglaj amestec pe fiecare carburator in parte, etc. Editat Septembrie 5, 2018 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 (editat) Sincronizarea nu are ca scop "rotunjirea" mersului unui motor obosit, cu compresie la 1/2 si cu carburatoare hartanite. Un motor in stare buna tinde sa aspire aceeasi cantitate de aer/cursa in toti cilindri, pe manometre citesti depresiunea in aval de clapeta. Depresiune egala pe toti cilindri = aceeasi cantitate de aer aspirat. Cam despre asta e vorba. Intrebare ajutatoare incuietoare: de ce starea tehnica a unui motor se apreciaza in functie de valoarea masurata a compresiei si nu de cea a depresiunii din admisie? Editat Septembrie 5, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Pentru ca o vorba din batrani zice sa nu footi in picioare si sa nu fumezi cand urci dealul...pe spate sau la vale nu is discutate, ca e usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Vad ca tot o frecati cu reglatul la relanti si mai ales debite de aer, Ia vezi daca tot zici ca nu debitul de aer intereseaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 5, 2018 Share Postat Septembrie 5, 2018 Ce relanti sus avea nenea cand regla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Ce relanti sus avea nenea cand regla este ca te-a invatat belbodi cum e cu sincronizarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 Iezact, pe tu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 6, 2018 Share Postat Septembrie 6, 2018 io din almanahe dar se pare ca le inteleg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 7, 2018 Share Postat Septembrie 7, 2018 A venit circul! Paca, nu il lasa pe Stress sa se simta bine venit ca mai invita jumatate din Galati aici si nu mai ai loc de ei dupa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.