Sari la conținut

ce inseamna sincronizare carburatoare


traian70
 Share

Postări Recomandate

inseamna ca daca ai 2 sau mai multi cilindri, uzura nu este perfect egala, daca unul are dcompresie mai slaba nu poti sa-i pui un carburator reglat identic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, pentru uz general sincronizare se face la 1/3 din turatia totala a motorului, unde se presupune ca o treime din turatie e plaja cea mai des folosita in timpul mersulu. Sunt foarte multe variabile intr-un carburator astfel incat la relanti sau in turatie mai mare ceea ce e sincronizat perfect la 1/3 va avea diferentie minore sau majore in ture mici si mari(in functie de uzura si calitatea pieselor, ex piese China).


» Post actualizat in 31 Aug 2018 17:34

Salut, daca-mi scoate fum cu miros tare de benzina , inseamna ca nu sunt sincronizate bine ? adica preamulta benzina si putin aer? in rest sta ok la relanti , coboara ok in relanti din ture .

Daca e vorba de motorul mentionat in profil, nu ai ce sincroniza pentru ca ai doar 1 carburator, problema ta tine doar de alimentare.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit, pentru uz general sincronizare se face la 1/3 din turatia totala a motorului, unde se presupune ca o treime din turatie e plaja cea mai des folosita in timpul mersulu. Sunt foarte multe variabile intr-un carburator astfel incat la relanti sau in turatie mai mare ceea ce e sincronizat perfect la 1/3 va avea diferentie minore sau majore in ture mici si mari(in functie de uzura si calitatea pieselor, ex piese China).

» Post actualizat in 31 Aug 2018 17:34

 

Daca e vorba de motorul mentionat in profil, nu ai ce sincroniza pentru ca ai doar 1 carburator, problema ta tine doar de alimentare.

presupunand ca atarni toate tuburile alea, faci si proba in toate plajele de turatie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot incerc sa gasesc in ce manual am gasit procedura asa ca nu am inventat-o eu, acum cand am verificat in vreo 5 manuale observ ca e recomandat sa faci procedura la relanti.

Yuk, eu vorbesc din experienta, valorile nu raman aceleasi, la un motor sanatos raman in tolerante dar nu raman la fel ca in plaja de turatie in care faci reglajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul este un şurub pe care se sprijină clapeta la ralanti, dacă accelerezi nu mai contează şurubul.

Ala nu e surubul de la relanti?

 

Surubul pentru sincronizare are, de obicei, o crestatura in cap si o contrapiulita. E foarte asemanator cu surubul pentru reglajul tachetilor, doar ca e mai mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu e surubul de la relanti?

 

Surubul pentru sincronizare are, de obicei, o crestatura in cap si o contrapiulita. E foarte asemanator cu surubul pentru reglajul tachetilor, doar ca e mai mic.

Şurubul de ralanti acţionează toate carburatoarele simultan, astea reglează separat deschiderile ca să lucreze toţi cililndrii egal la ralanti.

La conserve era un şurub la care aveai acces prin talpă, reglai cu lera să nu atingă clapeta de difuzor ca să previi blocarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Reglajul este un şurub pe care se sprijină clapeta la ralanti, dacă accelerezi nu mai contează şurubul.

Nu mai conteaza surubul de aer, cel in care se opreste clapeta! Cele de sincronizare conteaza, pt ca prin ele se transmite miscarea de la axul clapetei "master" - cea actionata direct de cablul de acceleratie - la celelalte! Daca sunt decalate la ralanti se vor deschide cu unghiuri diferite. Drept ca la deschideri relativ mari ale clapetelor diferentele se estompeaza fiind mai mici raportate la debitul de aer care trece prin difuzoare. De aceea si reglajul se face la ralanti :P Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca tot o frecati cu reglatul la relanti si mai ales debite de aer, toata treaba nu tine doar de debitul de aer, debitul e probabil acelasi, ideea e ca rezultatul final sa fie la fel pe toti cilndrii. Daca ai diferenta de jumatate de bar compresie si ii dai acelasi debit de aer(automat benzina si mix) rezultatul nu va fi la fel, sa nu mai vorbim de uzuri diferite in carburatoare, reglaj supape, reglaj amestec pe fiecare carburator in parte, etc.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea nu are ca scop "rotunjirea" mersului unui motor obosit, cu compresie la 1/2 si cu carburatoare hartanite. Un motor in stare buna tinde sa aspire aceeasi cantitate de aer/cursa in toti cilindri, pe manometre citesti depresiunea in aval de clapeta. Depresiune egala pe toti cilindri = aceeasi cantitate de aer aspirat. Cam despre asta e vorba.

Intrebare ajutatoare incuietoare: de ce starea tehnica a unui motor se apreciaza in functie de valoarea masurata a compresiei si nu de cea a depresiunii din admisie? :P

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...