biancocelleste Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Am avut accidet cu sradul meu la viteza mica, 30-40km/h. Am fost lovit de un taxi in bascula(care nu are nimic) si motocicleta s-a tarat cativa metri pe partea dreapta. Nu am avut crash bar uri. Cand am vrut sa punem roata fata la loc, am observat ca axul rotii intra pe cant mai mult decat trebuie. Cel care m-a ajutat a reglat cheia dinamometrica conform manualului. Rotind roata, acesta se invarte foarte greu, nicidecum lin ca cea din spate. Posibile cauze: - m-a mancat undeva sa desfac boltul dreapta al jugului pe care cu greu l am pus la loc. - furca/jamba stramba - etrierii Ce credeti, de ce naiba nu se opreste axul ala cand trebuie? Sa fie alta problema? Cum determin daca am furca stramba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 O poza cu problema ? Poate fi axul strans prea tare , distantierele inversate intre ele , etc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 O poza cu problema ? Poate fi axul strans prea tare , distantierele inversate intre ele , etc . Nu am lucrat eu la ea asa ca nu pot spune cu exactiate. Sambata sau duminica, in functie de vreme, va veni iarasi userul Wawwesh sa vedem cum sta treaba. Nu stiu daca are rost sa fac un miiard de poze, nu mai bine fac un filmulet ? Am incercat sa bagam axul ala in toate felurile, crede-ma, el trebuie sa se opreasca la un moment dat ceea ce la mine nu e valabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Este furca USD ? Daca este normala , paharul amortizorului nu are o margine , un rost care sa opreasca axul ? Nu este nimic rupt in urma accidentului ? Editat Februarie 11, 2014 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Ar trebui sa spui ce model e, astfel sa se poate discuta concret pe o diagrama, gen: Editat Februarie 11, 2014 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Nu sunt distantiere separate la modelul asta. Sunt construite pe ax si pe "piulita" in care se invarte axul. Piesa A(axul) si 5(spacer nut) strang direct pe rulmenti. Nu lipseste nici o piesa din poza de mai sus. Eu zic ca e furca stramba, o sa o verific, in rest nu vad cum s-ar cracana asa. Editat Februarie 11, 2014 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 suspenda partea din fata a motocicletei, si da etrierii jos , daca dupa se invarte roata normal ai gasit problema , daca nu , verifica sa fie centrata , daca nici asa nu merge , verifica rulmentii sa nu fie blocati , da jos inelul de plastic si bagale ulei sau vaselina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si eu nu am incercat sa strang cu dinamometrica la 100 nm ca in manual, m-am oprit dupa ce am vazut ca intra prea mult axul. Problema nu e ca e infranata roata, problema e ca nu se poate strange axul cum trebuie. Pur si simplu se invarte usor si se tot duce prin gaura de la furca. El trebuie sa ramana ca in poza de mai jos, doar ca se tot duce. Se ingroapa in furca si nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Si eu nu am incercat sa strang cu dinamometrica la 100 nm ca in manual, m-am oprit dupa ce am vazut ca intra prea mult axul. Problema nu e ca e infranata roata, problema e ca nu se poate strange axul cum trebuie. Pur si simplu se invarte usor si se tot duce prin gaura de la furca. El trebuie sa ramana ca in poza de mai jos, doar ca se tot duce. Se ingroapa in furca si nu e ok. 03-SlackenpinchboltsonRHSforkleg.jpg suruburile cele doua de jos le-ai strans? , acele se slabesc cand dai roata jos si se strang cand ai infiletat destul axul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 s-a spart rulmentul ... probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Pfff ... esti sigur ca bratele furcii inca sunt paralele, la treburi de genu se decaleaza bratele(gaurile pentru amortizoare nu mai sunt alineate). Daca nu mai sunt alineate automat etrierii iti freaca aiurea pe discuri. Incearca sa sui pe motor si sa tii ghidonul cum ti se pare tie drept si sa pui pe cineva sa se uite daca roata sta si ea dreapta. Am avut pe mult asa si am patit si eu faza cand mi-am gasit motorul trantit de pe cric. Editat Februarie 11, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Axul se insurubeaza in bucsa filetata de pe partea stanga,care este fixata de cele doua suruburi. Axul strange tot ansamblu incepand din dreapta rulment,distantier interior,rulment,distantier exterior. Daca nu reusesti sa-l strangi atunci ori ai rulmenti sparti ori iti lipseste unul dintre distantiere,cel interior din roata,sau cel de exterior din stanga roti. Daca toate sunt la locul lor si axul se scufunda" in jamba cand s-a realizat strangerea ,atunci ai jambe/juguri strambe. Strangerea axului se face dupa ce ai strans bucsa filetata cu cele doua suruburi din partea stanga. Daca axul intra greu in gaura filetata sau este dezaxata,atunci ai jambe strambe Sper ca ai inteles debitarile mele... Editat Februarie 11, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Am inteles TNG ce zici. S-au facut toate procedurile din manual la rand. Am dat de cateva zeci de ori roti jos. Problema a fost ca el a umblat, nu stiu de ce, la capacul din capul furcii. De unde se regleaza hidraulica si arcul, doar ca el nu a nimerit ce trebuia si a desfacut capacul de la furca si a sarit din cauza ca era sub presiune.Logic. Motocicleta era pe roti. A stat asa ceva timp pana am venit eu si i-am ridicat motocicleta, i-am dat roata jos, i-am pus la loc capacul( se putea si fara ridicat, dar am zis sa nu stresez filetul). La roata a aparut problema asta. Nu m-am uitat la rulmenti ca sunt ascunsi de dust seal-ul si roata, din ce imi amintesc, nu avea joc si nici nu se simte ca merge in trepte. Bucsa filetata din jamba stanga exista si e prinsa cu cele suruburi cu dinamometrica, nu se misca, ea ramane fixa. Distantierul interior eu zic ca e la locul lui, roata a stat sprijinita si la sfarsit nu ne-a ramas nici o piesa in plus. Nici nu stiu daca distantierul interior poate sa iasa daca nu dai jos vrun rulment sau dust seal-ul. M-am avut timp atunci sa verific mai mult atunci ca ma grabeam, o sa verific prima data tot ce are legatura cu roata (rulmenti, distantierul interior) si dupaia o sa trec la furcuri/juguri. Putem doar sa speculam pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sprike Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 poate te ajuta acest video , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Ar trebui sa spui ce model e, astfel sa se poate discuta concret pe o diagrama, gen: Un raspuns promt . Felicitari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 sau poate s-a spart umarul interior pe care calca rulmentul... oricum el ar trebui sa faca presiune pe teava distantier de mijloc... in caz de nevoie am o roata, da-mi un semanal pe pm, nu de alta dar vine primavara si daca nu inveti repede sa mergi DOAR pe roata din spate o sa ai o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 Posibile cauze: - m-a mancat undeva sa desfac boltul dreapta al jugului pe care cu greu l am pus la loc. - furca/jamba stramba - etrierii 1. Daca ai desfacut capacul jambei (jugul are 3 suruburi: 1 sus si doua jos) nu s-a stricat nimic, nu s-a dereglat, pt ca furca stransa in juguri functioneaza unitar. 2. Posibilitate mare. 3. Merita verificati si macar curatati. Daca inainte de accident nu era roata infranata, nu asta e cauza. La montaj, discurile freaca in marginea etrierilor cumva? Daca da, atunci ai cel putin o jamba stramba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Februarie 12, 2014 Autor Share Postat Februarie 12, 2014 Va multumesc tuturor pentru sugestii si opinii si ma bucur ca a intervenit si Wawwesh caci el stie mai bine ce a facut acolo, eu mai mult i-am dat la mana si am tras de chestii. M-am uitat si pe diverse forumuri, ramane doar sa incercam ceea ce am aflat de la voi si de la altii. Voi reveni cu un update sambata sau duminica, in functie de cand poate sa vina wawwesh. 1. Daca ai desfacut capacul jambei (jugul are 3 suruburi: 1 sus si doua jos) nu s-a stricat nimic, nu s-a dereglat, pt ca furca stransa in juguri functioneaza unitar. La montaj, discurile freaca in marginea etrierilor cumva? Daca da, atunci ai cel putin o jamba stramba. Msi ca m-ai linistit, credeam ca am bulit eu treaba. Nu stiu ce sa iti zic, wawesh a umblat acolo. Mcar sa fie doar jamba, gasesc eu sa o indrept in caz de nevoie am o roata, da-mi un semanal pe pm, nu de alta dar vine primavara si daca nu inveti repede sa mergi DOAR pe roata din spate o sa ai o problema daca e cum spui tu, sar cu pm-ul Ar trebui sa spui ce model e, astfel sa se poate discuta concret pe o diagrama, gen: gsxr 600 srad 1997 ( V ) Este furca USD ? Daca este normala , paharul amortizorului nu are o margine , un rost care sa opreasca axul ? Nu este nimic rupt in urma accidentului ? furca normala, vedem in week end daca e ceva rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 12, 2014 Share Postat Februarie 12, 2014 ia in calcul si etrierii blocati, ca mobra ta a stat cateva luni pe bara, afara. varianta 2, cum s-a mai spus... jamba stramba. cu ocazia asta ii schimbi si uleiul si simeringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.