Effect20CM Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Salut . intampin o problema pe care credeam ca am rezolvat-o dar nu e asa din pacate...la hondita mea cbr 125 am un sunet metalic in motor in partea de jos a motorului sub galeria de evacuare si se intinde pe partea dreapta spre sfarsitul motorului , in partea dreapta fiind predominanta si in partea de jos a lui , sunetul este metalic si se aude si la relanti si pe masura ce turez sunetul se accentueaza si este din ce in ce mai des in functie de turatie...dar asta numai cand se incalzeste la aproximativ 5 minute dupa ce il pornesc...la rece nu face de loc. am verificat ininzator si lant distributie am reglat supapele conform manualului....daca trag ambreiajul nu se intampla nimic , precizez ca si in mers exista acest sunet tata imi spune ca este bataie de bolt sau biela prin ambielaj.... sper totusi sa nu fie asata...atasez un filmulet cu un model la fel ca al meu si aceeasi simtoma , adica acelasi sunet ca si la mine , decat ca observ ca la el nu se accentueaza si se repeta atat de des precum turatia...astept ceva pareri multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Si ti-ai montat singur intinzatorul de distributie???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 24, 2014 Autor Share Postat Februarie 24, 2014 Si ti-ai montat singur intinzatorul de distributie???? da am consultat manualul si lam facut conform lui , lantul e ok nu se aude sunetul din partea stanga unde este lantul ci din partea dreapta si din partea de jos a motorului ....cel mai pronuntat se aude sub galeria de evacuare exact acolo sub motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Pe partea dreapta ai surubit ceva la ea?....banuiesc ca zgomotul suspect l-ai capatat dupa ce ai mesterit la ea, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 da jos chiulasa si verifica jocul, pare a fi probleme de ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 24, 2014 Autor Share Postat Februarie 24, 2014 Pe partea dreapta ai surubit ceva la ea?....banuiesc ca zgomotul suspect l-ai capatat dupa ce ai mesterit la ea, nu? nu asa am luat-o cand am achizitionato la un pret mic parerea mea ...am crezut ca e o vibratie undeva pe la toba sau sunet de tacheti..se pare ca m-am inselat....am zis ca o fi de la ulei...l-am schimbat am bagat 10w40 de la motul 7100 degeaba...am reglat intinzatorul de lant la distributie nimic...nu se aude suruit...se aude un sunet metalic foarte ascutit..e ca si cum ai bate cu un cutit in muchea unei cani sau unui pahar...e foarte ascutit si apare cand se incalzeste putin motorul...si nu mai dispare... da jos chiulasa si verifica jocul, pare a fi probleme de ambielaj. asta o sa fac maine impreuna cu tata care este mecanic...ce e drept e auto dar eu zic ca se pricepe si la asta...scule am pentru remontare...cheie dinamometrica si etc...o sa dau chiuloasa jos si cilindrul si o sa verific jocul in bolt si biela...totusi sper sa nu fie de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 poti sa bagi orice ulei si orice inventie de aditiv, daca ai bataie nu iese cu nimic. nu te astepta de la uleiuri sa repare motocicleta. desfa si vezi, cu speratul, ramane de vazut dupa ce desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 24, 2014 Autor Share Postat Februarie 24, 2014 poti sa bagi orice ulei si orice inventie de aditiv, daca ai bataie nu iese cu nimic. nu te astepta de la uleiuri sa repare motocicleta. desfa si vezi, cu speratul, ramane de vazut dupa ce desfaci. da asa e....in cazul in care as avea joc in biela la abielaj ce se poate face? din cate am vazut in manual ambielajul nu este pe cuzineti ci pe rulment cu ace .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 in cazul in care are joc la biela, se schimba boltul, rulmentul si biela. daca are joc la piston, in functie de uzura se schimba pistonul cu tot cu bolt si dupa caz si biela. oricum, poti opta pentru un ambielaj sh sau chiar nou http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=cbr+125+%09+Kurbelwelle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xcbr+125+Kurbelwelle&_nkw=cbr+125+Kurbelwelle&_sacat=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 (editat) da asa e....in cazul in care as avea joc in biela la abielaj ce se poate face? din cate am vazut in manual ambielajul nu este pe cuzineti ci pe rulment cu ace .. Ambielajul daca bate...bate la orice temperatura, si nu bate ascutit, in cel mai rau caz ar putea sa bata boltul pe piston....dar ma indoiesc...sunt curios cum ai reglat tu intinzatorul distributiei??? Poti descrie? Daca bate ambielajul....se schimba integral. si cel mai bine ansamblul complet cu piston cu tot... Editat Februarie 24, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 Ambielajul daca bate...bate la orice temperatura, si nu bate ascutit, in cel mai rau caz ar putea sa bata boltul pe piston....dar ma indoiesc...sunt curios cum ai reglat tu intinzatorul distributiei??? Poti descrie? Daca bate ambielajul....se schimba integral. si cel mai bine ansamblul complet cu piston cu tot... pai in manual spune asa se monteaza intinzatorul si apoi se ia o surubelnita care se introduce in el unde are un reglaj se roteste spre stanga , apoi am pornit motorul si am rotit spre stanga cat a mers , cand am dat jos intinzatorul de lant am observat cum lucreaza...in momentul cand dai spre dreapta intinzatorul isi face cursa in arc libera poti sa apesi pe el , iar cand rotesti in stanga se blocheaza intr-o anumita pozitie am sa atasez niste poze din manual... in cazul in care are joc la biela, se schimba boltul, rulmentul si biela. daca are joc la piston, in functie de uzura se schimba pistonul cu tot cu bolt si dupa caz si biela. oricum, poti opta pentru un ambielaj sh sau chiar nou http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=cbr+125+%09+Kurbelwelle&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xcbr+125+Kurbelwelle&_nkw=cbr+125+Kurbelwelle&_sacat=0 bun am gasit problema , mentionez ca piston ambielaj etc sunt intacte nu au nici un pic de joc sau altceva ...problema este alta axul cu came si culbutorii...cand am vazut ce este acolo m-am ingroizit singer nu am mai vazut asa ceva pana acum...eu am reglat culbutorii ca la carte dar nu am observat in ce stare sunt ei...o sa atasez o poza...intrebarea e alta acum unde gasesc eu axa cu came si culbutorii? am cautat pe net si nimic...si cine dezmembreaza da motorul cu totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Zornaie relantiul in baie, daca nu stiaiti cum e cand iti cade relantiul in baie de ulei, aici pe topic e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 pai in manual spune asa se monteaza intinzatorul si apoi se ia o surubelnita care se introduce in el unde are un reglaj se roteste spre stanga , apoi am pornit motorul si am rotit spre stanga cat a mers , cand am dat jos intinzatorul de lant am observat cum lucreaza...in momentul cand dai spre dreapta intinzatorul isi face cursa in arc libera poti sa apesi pe el , iar cand rotesti in stanga se blocheaza intr-o anumita pozitie am sa atasez niste poze din manual... bun am gasit problema , mentionez ca piston ambielaj etc sunt intacte nu au nici un pic de joc sau altceva ...problema este alta axul cu came si culbutorii...cand am vazut ce este acolo m-am ingroizit singer nu am mai vazut asa ceva pana acum...eu am reglat culbutorii ca la carte dar nu am observat in ce stare sunt ei...o sa atasez o poza...intrebarea e alta acum unde gasesc eu axa cu came si culbutorii? am cautat pe net si nimic...si cine dezmembreaza da motorul cu totul Ai vazut daca ai desfacut, ai descoperit. Revin cu cateva link-uri pentru piese ce ai nevoie. http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CBR125R&Y=2004&L=HO-CBR125R4&O=CAMSHAFT/VALVE&F=HO-CBR125RW8-OT&L2=HO-CBR125RW5-OT Si daca tot ai desfacut sa masori axa cu came si sa verifici sa nu aibe joc in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&T=CBR125R&Y=2004&L=HO-CBR125R4&O=CAMSHAFT/VALVE&F=HO-CBR125RW8-OT&L2=HO-CBR125RW5-OT[/url] da treava e ca si axa cu came e praf mai ales pe evacuare...si nu stiu unde sa o gasesc:-( Si daca tot ai desfacut sa masori axa cu came si sa verifici sa nu aibe joc in chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 ai toate reperele in link-ul de ti l-am trimis. iti poti cumpara tot ce ai nevoie de acolo. axa cu came este reperul 2, culbutorul este elementul 3 (ai nevoie de 2, admisie si evacuare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 ai toate reperele in link-ul de ti l-am trimis. iti poti cumpara tot ce ai nevoie de acolo. axa cu came este reperul 2, culbutorul este elementul 3 (ai nevoie de 2, admisie si evacuare). am observat acum ca eram pe telefon si nu puteam vedea pagina...de gasit multmesc mult dar la asemenea preturi nu prea imi pot permite as cauta ceva sh...in speranta ca voi gasii mai ieftin..am gasit un motor din dezmembrari complet...omul vrea 5 mil complet ...dar nu stiu momentan in ce stare este...omul spune ca e bun dar...nu stiu ce sa fac o sa mai caut totusi...multumesc mult incaodata ! ai toate reperele in link-ul de ti l-am trimis. iti poti cumpara tot ce ai nevoie de acolo. axa cu came este reperul 2, culbutorul este elementul 3 (ai nevoie de 2, admisie si evacuare). bun cautant pe ebay am gasit asta http://www.ebay.it/itm/Nockenwelle-Lagerbock-Honda-CBR-125-R-JC34-2004-2010-/331083861252 pretul este incredibil de bun ...acum intrebare...cum pot sa il si cumpar?? astept un raspuns cat mai repede stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 am observat acum ca eram pe telefon si nu puteam vedea pagina...de gasit multmesc mult dar la asemenea preturi nu prea imi pot permite as cauta ceva sh...in speranta ca voi gasii mai ieftin..am gasit un motor din dezmembrari complet...omul vrea 5 mil complet ...dar nu stiu momentan in ce stare este...omul spune ca e bun dar...nu stiu ce sa fac o sa mai caut totusi...multumesc mult incaodata ! bun cautant pe ebay am gasit asta http://www.ebay.it/itm/Nockenwelle-Lagerbock-Honda-CBR-125-R-JC34-2004-2010-/331083861252 pretul este incredibil de bun ...acum intrebare...cum pot sa il si cumpar?? astept un raspuns cat mai repede stima! iti faci cont pe ebay pe paypal si il cumperi la produsul ala este 15 euro transport prin dhl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 iti faci cont pe ebay pe paypal si il cumperi da ideea e ca nu pot sa imi fac cont ca nu am cont de card la vro banca ( banii necesari ai am fara probleme...daca e cineva pe aici care are cont pe ebay si stie cum sta treaba l-as ruga din suflet sa ma ajute contra cost evident nu e problema...Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 ai pm Am rezolvat si cu gasitul pieselor , Moraru George m-a ajutat cu comanda de pe ebay si este un om care merita tot respectul! este foarte serios si saritor! acum asteptam sa vina piesele si sa le montez Multumesc incaodata lui George! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) se pare ca mai sunt si oameni cu cuvant. care nu au inceput cu mistouri si alte chestii. din 3persoane care au postat aici numai una a vrut sa ajute. e mult mai usor sa spui :'ti-a cazut relantiul in baie" '' nu e asa ca dupa ce ai mesterit ti-a aparut zgomotul ''. daca era un pic de atentie se vedea ca baiatul a precizat ca a umblat in motor datorita acestor simptome. si cum a precizat se vedea ca nu este chiar afon cu mecanica si l-a mai ajutat si tatal lui,care este mecanic. cred ca inca multi considera motorul de motocicleta ca fiind unul cu reactie. nu vreau sa supar pe nimeni,dar daca am fi un pic mai intelegatori si cu putin respect poate am avea o sansa sa mai redresam amarata asta de tara. Editat Februarie 26, 2014 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 8, 2014 Autor Share Postat Martie 8, 2014 se pare ca mai sunt si oameni cu cuvant. care nu au inceput cu mistouri si alte chestii. din 3persoane care au postat aici numai una a vrut sa ajute. e mult mai usor sa spui :'ti-a cazut relantiul in baie" '' nu e asa ca dupa ce ai mesterit ti-a aparut zgomotul ''. daca era un pic de atentie se vedea ca baiatul a precizat ca a umblat in motor datorita acestor simptome. si cum a precizat se vedea ca nu este chiar afon cu mecanica si l-a mai ajutat si tatal lui,care este mecanic. cred ca inca multi considera motorul de motocicleta ca fiind unul cu reactie. nu vreau sa supar pe nimeni,dar daca am fi un pic mai intelegatori si cu putin respect poate am avea o sansa sa mai redresam amarata asta de tara. Adevar graiesti Gabriel , nici eu nu condamn pe nimeni dar intradevar cum spui tu sunt putini oameni care vor intradevar sa ajute! intrebarile gen "nu e asa ca dupa ce ai mesterit ti-a aparut zgomotul" nu ma deranjeaza , e normal ca cineva sa intrebe ...dar nu ai inteleg pe unii care fac misto ...adica habar nu au probabil despre ce este vorba acolo dar fac misto...nu inteleg scopul in fine nu conteaza asta eu multumesc tuturor care m-au ajutat cu sfaturi si nu numai si nu doar in topicul acesta...Stima! Salut . intampin o problema pe care credeam ca am rezolvat-o dar nu e asa din pacate...la hondita mea cbr 125 am un sunet metalic in motor in partea de jos a motorului sub galeria de evacuare si se intinde pe partea dreapta spre sfarsitul motorului , in partea dreapta fiind predominanta si in partea de jos a lui , sunetul este metalic si se aude si la relanti si pe masura ce turez sunetul se accentueaza si este din ce in ce mai des in functie de turatie...dar asta numai cand se incalzeste la aproximativ 5 minute dupa ce il pornesc...la rece nu face de loc. am verificat ininzator si lant distributie am reglat supapele conform manualului....daca trag ambreiajul nu se intampla nimic , precizez ca si in mers exista acest sunet tata imi spune ca este bataie de bolt sau biela prin ambielaj.... sper totusi sa nu fie asata...atasez un filmulet cu un model la fel ca al meu si aceeasi simtoma , adica acelasi sunet ca si la mine , decat ca observ ca la el nu se accentueaza si se repeta atat de des precum turatia...astept ceva pareri multumesc mult ! am rezolvat in sfarsit problema se pare ca axa cu came si tachetii erau praf...si cu ajutorul lui Moraru George care m-a ajutat cu o comanda de pe ebay am rezolvat problema , acum in sfarsit am scapat de acea "bataie" in motor...se pare ca sunetul tachetiilor s-a extins peste tot si daia credeam ca este altceva...se auzea spre evacuare sub motor etc..acest model nu are filtru de ulei ci doar o sita in sorbul de la pompa...si era foarte infundat , tind sa cred ca nu a mai avut pe unde sa traga ulei si automat nu a mai urcat in rampa sus si a dus la deteriorarea axei si a tachetilor , recomand pentru posesorii de cbr 125 sa curete sita la fiecare schimb! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morarugeorge Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 si nu uita sa-ti schimbu uleiui la maxim 5000km sau 1 an de zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Respect domnului Moraru George se pare ca a ajutat si facut un Roman fericit si bravo Gabriel se pare ca datorita postului tau mistocarii au uitat sau omis sa mai raspunda si poate pe viitor or sa gandeasca inainte sa sara cu mana in tastatura (no offence) Editat Martie 8, 2014 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Martie 8, 2014 Autor Share Postat Martie 8, 2014 Respect domnului Moraru George se pare ca a ajutat si facut un Roman fericit si bravo Gabriel se pare ca datorita postului tau mistocarii au uitat sau omis sa mai raspunda si poate pe viitor or sa gandeasca inainte sa sara cu mana in tastatura (no offence) asa e chiar a facut un roman fericit , si acela sunt eu...pentru ca am scapat relativ ieftin 30 euro cu tot cu transport si piesa este aproape noua...clar nu imi permiteam piesele noi care ajungeau undeva la 200 euro... si nu uita sa-ti schimbu uleiui la maxim 5000km sau 1 an de zile. nu o sa uit asta , am notat km din bord si am sa tin cont cand trebuie sa fac urmatorul schimb , o sa pun numai ulei de calitate si o sa curat mereu sita respectiva de la pompa de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.