Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Am o Husqvarna SMR450 2007 noua, de cateva zile. Imediat cum am luat-o, mi-au spus la reprezentanta ca i-au schimbat bateria, si fiind noua, trebuie incarcata, altfel o sa mearga sa pornesc motorul de cateva ori si se descarca. Cand am primit motorul, l-am pornit de 2 ori in prima zi, si am facut cateva ture cu el. Ziua urmatoare l-am pornit dimineata din nou, si seara deja murise bateria. Am pus-o la redresor, imi arata ca e aproape goala (5 linii din 7), dupa ce s-a incarcat (a ajuns la 1), am incercat sa pornesc motorul, si nimic. Citesc manualul, si observ ca maneta care blocheaza alimentarea cu benzina catre pompa, nu era pusa pe ON ci pe RES (mai e si pozitia OFF). Am rotit-o sa fie pe ON, am incercat din nou si nimic. Motorul da sa porneasca dar nu porneste. Dupa 15 incercari bateria a murit din nou. Sa fie din cauza ca am incercat sa o pornesc desi alimentarea cu benzina era oprita, sau pt ca bateria e pe moarte? (Desi dupa incarcare, pare destul de puternic incarcata). Am incercat cu socul de rece tras, dar nimic. E posibil sa fi facut o prostie si sa infund carburatorul, sau de vina trebuie sa fie bateria? Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dasd01 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 sigur l-ai "infundat"......de tot, pana in fund ))) daca robinetul era pe RES nu ai avut o problema de alimentare.....si daca e 2007 e foarte posibil sa fie "pe injectie" ...deci de infundarea carbelitorului nu se pune problema. ce inseamna "da sa porneasca"? si daca dupa 15 incercari de maxim 10 secunde fiecare incercare bateria a murit din nou....poti sa-ti cumperi alta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piturlea Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salutare. Incearca sa pui pe res. Apoi tii frana fata si impingi in fata, ca sa ii vina benzina calumea. Apoi tragi socul si incerci. Daca nu merge, baterua e de vina suta la suta. Drept urmare gaseste pe dineva care sa te impinga. Dupa 1 , 2 incercari ar trebui sa mearga. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 robinet rezervor-on -> tras socu -> pedala sau buton ON -> lasat acteva secunde -> inchis socu. lasat cateva secunde la ''macerat'' . se serveste caldut si cu pofta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Pune benzina , incarca bateria si "da-i bice" Pe pozitia RES (rezerva) ai consumat toata benzina.....normal ti pe ON cand ramai fara benzina dai pe RES si fuga la prima benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 se aude ca invarte motoru cand ii dai la automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Probabil nu mai ai benzina RES = rezervã (la mine 2l dupa ce se termina pe ON) ON = flux normal, din rezervor pana la limita de RES. OFF = Oprit, nu curge benzina din rezervor spre carburator Dava zici ca erai pe RES si ai tot mers si n-o mai ia... probabil nu mai ai benzina. La pornire. Pui pe ON sau RES daca esti pe rezerva... Tragi socul... ii pui contactul si ii dai la automat.. Dupa un timp scazi socul pana la pozitia zero si poti pleca. La mine asa e. Dar e 250 monocilindru a mea. Daca e noua a ta CLAR ai in carte ce si cum faci. Ai on/off/res pt ca probabil nu ai indicator de benzina si sa stii cand ajungi "pe rosu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Asa am facut in primele zile, si mergea. Dupa aia a murit bateria. Dar puteti sa imi explicati ce inseamna RES? Inseamna ca merge pe rezerva sau ce? E posibil sa nu fie destula benzina in rezervor. L-am miscat putin si se aude benzina, dar poate nu e suficienta. Oricum, trebuie sa stea pe ON, nu pe RES. Am incercat si cu socul de rece tras, cel negru...si tot nu merge. Am incercat si cu metoda de decompresare. tin apasata maneta, apas start, eliberez maneta, continui sa apas pe start. dar tot nu merge. E frustrant. Cel mai probabil e ca nu au inlocuit bateria cu una noua, ci doar au pus-o la redresor. Dar dc e asa, ar trebui sa mearga si acum dupa ce am pus-o si eu la redresor din nou. O sa mai pun benzina, mai incarc inca 5 ore bateria, si incerc din nou. Dc aveti alte sugestii, astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) pai tocmai ti-am explicat mai sus ca RES = rezerva....tu ai facut turele cu ea pe rezerva si ai consumat benzina....dupa care ai incercat sa o pornesti si ai "gatat" si bateria Editat Martie 16, 2014 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Pune benzina , incarca bateria si "da-i bice" Pe pozitia RES (rezerva) ai consumat toata benzina.....normal ti pe ON cand ramai fara benzina dai pe RES si fuga la prima benzinarie Aaa...deci pe res se da cand e rezervorul aproape gol...atunci asta trebuie sa fie, pentru ca se aude motorul ca incearca sa porneasca, dar nu porneste. Pana sa postez intrebarea, venise explicatia ta. Merci Am incercat sa o pornesc de 15 ori si bateria a murit iar. E normal? Daca era o baterie noua, dupa 5 ore de stat la redresor, trebuia sa moara asa repede? Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Asa am facut in primele zile, si mergea. Dupa aia a murit bateria. Dar puteti sa imi explicati ce inseamna RES? Inseamna ca merge pe rezerva sau ce? E posibil sa nu fie destula benzina in rezervor. L-am miscat putin si se aude benzina, dar poate nu e suficienta. Oricum, trebuie sa stea pe ON, nu pe RES. Am incercat si cu socul de rece tras, cel negru...si tot nu merge. Am incercat si cu metoda de decompresare. tin apasata maneta, apas start, eliberez maneta, continui sa apas pe start. dar tot nu merge. E frustrant. Cel mai probabil e ca nu au inlocuit bateria cu una noua, ci doar au pus-o la redresor. Dar dc e asa, ar trebui sa mearga si acum dupa ce am pus-o si eu la redresor din nou. O sa mai pun benzina, mai incarc inca 5 ore bateria, si incerc din nou. Dc aveti alte sugestii, astept cam care crezi tu ca e rostul pozitiei RES? daca ai sub 2 litrii nu-ti mai vine benzina pe pozitia ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Adica... daca erai oe RES nu era oprita benzina... RES sau ON inseamna flux normal DOAR CA daca stai doar pe RES cand se termina benzina..... impingi la ea... Daca esti pe ON si se termina benzina, dai pe RES si mai ai acolo cativa litri pe fund sa-i consumi sa-ti ajunga pana la o benzinarie. RES e "rosu" de la bordu digital Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Am inteles...Am citit manualul complet, dar nu explica despre RES, spune doar ca trebuie sa ma asigur ca e pe ON inainte sa pornesc motorul pt prima data. Dupa ce am citit, am observat ca era pe RES. Inseamna ca ei au pus un litru doar ca sa porneasca motorul, si cand l-am pornit de 3 ori s-a consumat. Dau fuga la benzinarie maine si pana atunci redresez iar bateria. Totusi suspectez ca bateria nu e noua, ci doar redresata, de a murit la numai 15 incercari de pornire, dupa ce am tinut-o 5 ore la redresat. Multumesc mult pt explicatiile prompte. Ma speriasem sa nu fi facut ceva mai grav. Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu22 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Am inteles...Am citit manualul complet, dar nu explica despre RES, spune doar ca trebuie sa ma asigur ca e pe ON inainte sa pornesc motorul pt prima data. Dupa ce am citit, am observat ca era pe RES. Inseamna ca ei au pus un litru doar ca sa porneasca motorul, si cand l-am pornit de 3 ori s-a consumat. Dau fuga la benzinarie maine si pana atunci redresez iar bateria. Totusi suspectez ca bateria nu e noua, ci doar redresata, de a murit la numai 15 incercari de pornire, dupa ce am tinut-o 5 ore la redresat. Multumesc mult pt explicatiile prompte. Ma speriasem sa nu fi facut ceva mai grav. Incearca sa lasi bateria pe redresor 24 ore pe incarcare mica si atunci sigur se incarca calumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 bateria ta are 9Ah asa ca este normal sa moara dupa ce ai chinuit-o incercand sa pornesti moto fara sa ai benzina.....asta sa fie "necazul" tau...incarca-o si gata...nu uita de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Baga-i benzina si pune pe ON si pe OFF cand nu mergi cu ea. Cand ramai fara benina...da sa moara sa... treci pe RES si bagi benzina repede... apoi iar ON.... Cam aiurea cartea aia daca nu explica. Oricum te-ai prins din ce am zis aici... Nu e panicã Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Baga-i benzina si pune pe ON si pe OFF cand nu mergi cu ea. Cand ramai fara benina...da sa moara sa... treci pe RES si bagi benzina repede... apoi iar ON....Cam aiurea cartea aia daca nu explica. Oricum te-ai prins din ce am zis aici...Nu e panicã Da, e perfect clar acum. Aiurea ca nu am bec pe display sa ma anunte ca raman fara benzina. Cam nasol sa opresti pe autostrada, sa dai pe RES. Incearca sa lasi bateria pe redresor 24 ore pe incarcare mica si atunci sigur se incarca calumea Nu am optiunea de incarcare mica. Stiu ca am citit in manual ca trebuie incarcata 5-10 ore la 0.6A, sau 30 minute la 6A. Redresorul meu e Bosch Battmax 6 12V 230V ` 50 60 Hz 4A. Cate ore sa o las? Voi credeti ca o baterie noua, care nu a apucat sa fie redresata, ar trebui sa se comporte asa? Sa moara din nou dupa 5 ore de redresat, chiar dc am incercat sa pornesc fara benzina? Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Da, e perfect clar acum. Aiurea ca nu am bec pe display sa ma anunte ca raman fara benzina. Cam nasol sa opresti pe autostrada, sa dai pe RES. Nu am optiunea de incarcare mica. Stiu ca am citit in manual ca trebuie incarcata 5-10 ore la 0.6A, sau 30 minute la 6A. Redresorul meu e Bosch Battmax 6 12V 230V ` 50 60 Hz 4A. Cate ore sa o las? Voi credeti ca o baterie noua, care nu a apucat sa fie redresata, ar trebui sa se comporte asa? Sa moara din nou dupa 5 ore de redresat, chiar dc am incercat sa pornesc fara benzina? nu iti moare chiar instantaneu nu poti da pe RES din mers? 9Ah/4A=2h 15min redresorul nu se opreste automat daca s-a terminat incarcarea? daca ai lasat-o 5h la 4A posibil sa fie afectata recomandabil ar fi sa o incarci 10h cu 1/10 din capacitate adica 0,9A in cazul tau (1A rotunjit) Editat Martie 16, 2014 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) nu iti moare chiar instantaneu nu poti da pe RES din mers? 9Ah/4A=2h 15min redresorul nu se opreste automat daca s-a terminat incarcarea? daca ai lasat-o 5h la 4A posibil sa fie afectata recomandabil ar fi sa o incarci 10h cu 1/10 din capacitate adica 0,9A in cazul tau (1A rotunjit) Nu pot da din mers ca este langa butoanele de soc, si se invarte destul de greu. Nu merge cu mana. Nu am cum sa selectez intensitatea redresorului. Cred ca s-a oprit dupa ce s-a incarcat. Dupa ce a ajuns de la 5 la 1, l-am mai lasat o ora si l-am scos. Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Dar zi-ne fata de unde esti ca sunam un prieten, vine el de ti-o porneste si pentru o bere iti explica si KumFu cu magia pornirii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salutare. Incearca sa pui pe res. Apoi tii frana fata si impingi in fata, ca sa ii vina benzina calumea. Apoi tragi socul si incerci. Daca nu merge, baterua e de vina suta la suta. Drept urmare gaseste pe dineva care sa te impinga. Dupa 1 , 2 incercari ar trebui sa mearga. Spor vezi poate ai inecat motorul si nu mai porneste .desfa si curata intai bujia. tragi socul , pornesti fara acceleratie ...trb sa mearga daca acea cheie este pe" res" inseamna rezerva adica nivelul cel mai jos de pe rezervor , nu e nici o problema parerea mea : ai incercat s-o pornesti dar cred ca ai inecat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Dar zi-ne fata de unde esti ca sunam un prieten, vine el de ti-o porneste si pentru o bere iti explica si KumFu cu magia pornirii. Nu ma puteam exprima mai plastic decat ai facut-o tu ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Haha...a luat-o la cheie Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana. M-am panicat degeaba. Merci. Dau o vodka. Dar zi-ne fata de unde esti ca sunam un prieten, vine el de ti-o porneste si pentru o bere iti explica si KumFu cu magia pornirii. Nu ma puteam exprima mai plastic decat ai facut-o tu ..... Faptul ca va creste secretia glandelor suprarenale, ar trebui sa va puna pe ganduri avand in vedere ca sunt barbat Nu e niciodata prea tarziu sa iesiti la iveala si sa recunoasteti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Eu ti-am zis din prima ca ai ramas fara benzina... Si cu bateria... cand se duce de tot nu-ti mai aprinde nici bordul, nu mai invarte... La tine invartea... dar n-aveai ce aprinde . Iti recomand sa rasfoiesti cartea mobrei. De exemplu am vazut mai sus un sfat cum sa pornesti cu soc si dupa cateva secunde sa il impingi la loc... La mine de exemplu se recomanda in carte s-o lasi cu socul cateva minute si sa-l cobori treptat in functie de cum se aseaza motorul, chiar am si trepte la soc. Cand sta frumos cu socul pe zero abia atunci plec. Nu dureaza o vesnicie, cateva minute in care ma pot echipa, casca, manusi... Daca vrei sa ai grija de motor, iti recomand sa citesti cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Eu ti-am zis din prima ca ai ramas fara benzina... Si cu bateria... cand se duce de tot nu-ti mai aprinde nici bordul, nu mai invarte... La tine invartea... dar n-aveai ce aprinde . Iti recomand sa rasfoiesti cartea mobrei. De exemplu am vazut mai sus un sfat cum sa pornesti cu soc si dupa cateva secunde sa il impingi la loc... La mine de exemplu se recomanda in carte s-o lasi cu socul cateva minute si sa-l cobori treptat in functie de cum se aseaza motorul, chiar am si trepte la soc. Cand sta frumos cu socul pe zero abia atunci plec. Nu dureaza o vesnicie, cateva minute in care ma pot echipa, casca, manusi... Daca vrei sa ai grija de motor, iti recomand sa citesti cartea. Am citit dar nu spune despre RES ci doar ca trebuie pus pe ON. O sa ma uit iar mai atent. La mine scrie ca trebuie pornit la rece cu socul negru si dupa ce se incalzeste inainte sa pornesc trebuie impins la loc. Si daca opresc motorul cand e cald, si nu porneste, trebuie tras socul rosu, dupa care sa il apas la loc inainte sa pornesc. Chiar vreau sa am grija de motor, si pt asta o sa ii schimb uleiul si filtrele, desi are 0 km si nu a fost pornita niciodata. Nu stiu daca sa ii fac si o verificare de valve acum, sau mai bine la 1000 km cand voi schimba iar uleiul... Am cumparat deja filtrul de ulei K&N. Filtrul are de aer nu stiu daca e necesar, dar o sa iau un K&N in curand. Ce ulei recomandati? Cartea spune Agip 10W60 dar am auzit ca e prost. O sa iau Motul 10W60. Aveti alte preferinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.