radiusG Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 salutare ..dupa ce am bagat ceva bani in motor, pregatindu-l de sezon, tocmai am observat o alta mica problema, care probabil ma va mai usura de vreo 200 de lei: vad pe unul din telescoape niste cerculete de ulei..... nu curge mult, nu vad sa se prelinga in jos pe furca, is doar acele cerculete..si i-am servisat furca (ulei plus semeringuri), anul trecut in aprilie, acum vreo 7 mii de km. nu e cam devreme sa-mi piarda din nou ulei, dupa nici un an de zile ? anul trecut a fost mai grav imi curgea foarte mult ulei, si se ducea in jos, pe furca , pana la disc....acum is doar acele cerculete...necesita reparare imediata ? mai pot merge asa vreo 500 - 1000 de km ? anul trecut imi curgea din dreapta, acum din stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Suprafaţa cromată are probleme care ar uza prematur simeringul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 nu are nici un fel de problema , totul e impecabil pe acolo, cel putin dupa spusele mecanicului...nu a fost cazut niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 pot fi mai multe cauze: -ai dat intr-o groapa mare (in mod repetat), desi cam putin probabil ca indoiai si janta -nu a fost montate corect semeringurile -semering de proasta calitate -cum zicea colegul mai sus, suprafata cromata cu probleme -wheelie in mod repetat cu "aterizarea" violenta -semeringurile de praf cu probleme, nu isi fac treaba bine si intra mizerie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 poti sa mai mergi 1000 km dar cu atentie nu cu 200.... dar fale ca e bai da mergi asa cu ele . eu zic ca de la mizerie si plus mai e vorba si de calitate daca e ceva ieftin pus si are deaja 1 an poate 2 e timpul sa fie schimbate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 n-am dat niciodata prin gropi, popate mici denivelari peste care trec foarte incet ...wheelie n-am facut niciodata, poate doar o data din greseala i-am dat mai tare cu a1a si s-a ridicat roata vreun centimetru de era sa ma duc in cap...posibil sa fi fost montate gresit semeringurile...dar anul trecut le-am schimbat doar pe cele de ulei din cate tin eu minte..trebuiau schimbate si cele de praf ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Asta se intampla cand se schimba semeringurile aiurea, doar ca zic baietii de pe forum ca e bine. Fac pariu pe ce vrei tu ca daca nu "servisai" furca anul trecut cu semeringuri noi (facute pe vapor) nu aveai acum problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 ma voi orienta spre niste semeringuri mai de calitate...nu stiu de care mi-a montat mecanicul anul trecut, ca el le-a comandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djraven79 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Calitate proasta:a simeringurilor si a drumurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 vezi cum arata si cele de praf. daca e necesar schimba-le si pe alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 ulei plus simeringuri ulei si praf, plus manopera, probabil ma duc pe la 300 de lei...si eu care credeam ca nu mai am de bagat bani in motor sezonu asta...ce sa fac, trebuie facuta si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Vino la Brno ca ti le schimb eu gratis. Promotie de primavara. Si mergi cu mine sa alegi ce semeringuri vrei la magazin.Sau poate ti le-a montat invers, cum am gasit sa vina baiat de la Bucuresti cu motoreta recent "servisata". p.s. - nu le schimba pe cele de praf, NU E NEVOIE. Cele de calitate sunt cele ORIGINALE cu care vine motoreta, restul sunt panarame. Nu e nevoie sa le schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 o mai scot la o mica iesire weekendu viitor, apoi o duc la service ...chestia e ca eu de-abia aseara am vazut ca scapa ulei..cine stie de cand se intampla asta..eu cam o saptamana dupa ce am servisat furca , tot mai verificam sa vad daca ma scapa..am vazut ca e in regula si de atunci nu m-am mai uitat...poate imi pierde ulei de vreo jumate de an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 B.B. tin sa te contrazic. cand am facut servisarea furcilor la fostul bandit semeringurile de praf erau varza, erau crapate. in timp cauciucul din care sunt facute se intareste si crapa. le-am schimbat si 2 ani nu am avut probleme cu ele. probabil tinea mai mult dar am dat motocicleta si a suferit o transformare masiva iar telescoapele au fost vopsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Nu neg, posibil sa nu fi intalnit eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Serviseaza-le.Mergand cu ele asa risti sa strici garniturile de teflon din interior si dupa o sa coste mai mult...Nu e indicat sa iti ajunga ulei pe discuri ca atunci adio frana plus ca o sa te faci si de niste placute de frana noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) daca doar lacrimeaza e posibil sa fi intrat un graunte de praf/nisip intre garnitura si metal. incearca sa-l cureti cu un ac: bagi acul intre garnitura si metal si faci cateva ture cu el - pe toata suprafata, cum ar veni. si in viitor: obisnuieste-te sa-ti verifici utilajul la fiecare iesire. Editat Martie 17, 2014 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 de obicei ies mai mult in weekend, ca in timpul saptamanii nu prea e timp...si inainte de fiecare iesire, o iau si o frec si o dau cu tot felul de solutii , si tot felul de silicoane, pana ajunge sa straluceasca..ajung si pe la motor, atata cat pot, fara sa dau carenele jos...pur si simplu nu m-am mai gandit sa verific si telescoapele , o data ce au fost servisate cu cateva luni in urma (le sterg de praf cu o carpa umeda, dar pana nu ating cu mana , n-am cum sa-mi dau seama daca au ceva ulei pe ele sau nu)...e primul meu motor si am foarte mare grija de el, am avut norocul sa-l gasesc intr-o stare foarte buna, si cu putini km, cu toate ca e din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Pai poate ai ulei de la ultima servisare ramas pe telescoape si nu curge nimic. Uleiul nu dispare nicaieri - nu se evapora la temperaturi normale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Poti sa incerci metoda asta... n-ai nimic de pierdut, daca e un fir de praf, ceva, intrat in simeringul de ulei, il poti curata asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 dupa ce am sters bine telescopul, m-am lasat cu putere pe ghidoane, si au aparut din nou acele cerculete de ulei:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 O data ce a inceput sa curga,nu vei remedia problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radiusG Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 sunt constient ca trebuie "reparat"....mi-e ciuda ca iar ma confrunt cu problema asta, la scurt timp de la "reparare", nici un an...oricum, acum imi curge cu "picatura", anul; trecut imi curgea cu galeata si nu din acelasi telescop cel din care imi curgea anul trecut, acum e uscat, nu-mi curge deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Ai dat-o pe o roata sau ai mers normal?Cam ciudat ca a inceput iar sa curga dupa 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 (editat) Pune simeringuri originale data viitoare; verifica si jambele sa nu fie zgariate si paharul, la fel, sa nu aibe zgarieturi. Unii scot simeringuri si cu surubelnita: Editat Martie 17, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.