unnamed Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Salut! Am remarca ca in ultima vreme (cateva luni sa zic), motorul pleaca de pe loc (de la semafor, etc.) parca mai scuturat ca inainte. Si mai ales (parca) atunci cand este deja incalzit. Sa fie oare de la ambreiaj? Sa fie asta un semn ca trebuie schimbate discurile? Si ca sa nu mai deschid un topic, poate gasesc un raspuns si la urmatoarea problema: beculetul de neutral face figuri. Nu mai sta aprins atunci cand motorul este in neutral (doar uneori, cand are chef). Uneori sta aprins dar palpaie o data cu turatia motorului, uneori sta aprins fara probleme, uneori nu sta pur si simplu! (si de aici problemele aferente - nu pot sa o las pe cric pentru ca ea crede ca nu e scoasa din viteza). A mai facut asa intr-o perioada dar cei de la service i-au facut ceva (nu stiu ce, oricum, senzorul de neutral nu l-au schimbat) si nu a mai avut problema asta vreo 2 ani. Ce sa fie? Pot sa-i fac eu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Si eu care am crezut ca ai probleme cu prostata.. Tine si tu mana pe frana ca la scooter ca doar nu stai decat cand e rosu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Verifica lantul poate e slab si deaia iti pleaca asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Verifica lantul poate e slab si deaia iti pleaca asa clar n-are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 1. curata - unge - regleaza sau schimba cablul de ambreiaj si nu o sa mai faca 2. desfa senzorul de neutral . vezi ca are o saiba de cupru . o iai la slefuit pana o subtiezi mai mult si o sa mai mearga o perioada . recomand sa-ti comanzi un senzor nou sau sh in stare buna . in principiu unul nou e 90 lei pe autonet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruffrider Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 cu neutralul am avut aceiasi problema ,am schimbat senzorul si s a rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 clar n-are. Sa ne prefacem ca nu am scris asta:D. Nu am fost atent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Uleiul din motor e veche? Sau recent schimbat si de atunci face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 Si eu care am crezut ca ai probleme cu prostata.. Tine si tu mana pe frana ca la scooter ca doar nu stai decat cand e rosu. Verifica lantul poate e slab si deaia iti pleaca asa clar n-are. Sa ne prefacem ca nu am scris asta:D. Nu am fost atent... corect, transmisie cardanica 4 life! 1. curata - unge - regleaza sau schimba cablul de ambreiaj si nu o sa mai faca 2. desfa senzorul de neutral . vezi ca are o saiba de cupru . o iai la slefuit pana o subtiezi mai mult si o sa mai mearga o perioada . recomand sa-ti comanzi un senzor nou sau sh in stare buna . in principiu unul nou e 90 lei pe autonet cu neutralul am avut aceiasi problema ,am schimbat senzorul si s a rezolvat problema adevarul e ca nu am mai uns cablul de ambreiaj de ceva vreme ma gandesc si la un senzor nou Uleiul din motor e veche? Sau recent schimbat si de atunci face? nu a fost schimbat recent. ca si timp il am de vreo 8 luni, iar ca si km aproape 8 mii (tot timpul l-am schimbat la 12 mii, cum scrie in carte). iar eu am remarcat faza prin toamna anului trecut, cand aveam deja peste 4-5 mii cu uleiul respectiv. asta e senzorul de neutral? http://www.wemoto.com/bikes/honda/ntv_650_m_revere/91-93/picture/neutral_switch_on_engine/ el e numit neutral switch on engine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 La a mea 'agata' un pic ambreiajul cand am ulei spre uzat in motorul, mai ales daca plec turat si las ambreiaj sa aluneca. De obicei incepe se face asa la 4 - 5mii de km dupa schimbul de ulei. Nu stiu cum sa ma exprim mai clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 inteleg ce spui. in cazul meu, daca plec de pe loc ceva mai turat, nu mai scutura (bine, si scuturatul asta nu va imaginati ca e foarte puternic, dar eu il simt). insa daca plecam acum un an cum plec acum, nu scutura, acum da. inca ceva: am primit o sugestie cum ca poate ar fi uzate arcurile de la ambreiaj. poate fi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 E uzat ambreiajul cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 am primit o sugestie cum ca poate ar fi uzate arcurile de la ambreiaj. poate fi asa ceva? Da, insa nu e vorba despre arcurile placii de presiune ci despre cele ale oalei ambreajului, ce au rol de tampon (atenuator de socuri). Uneori este vorba si despre o combinatie cu uzura locasurilor acestor arcuri sau chiar fisuri. O alta posibila cauza este degradarea sau descentrarea discurilor metalice. Ar mai putea fi placa de presiune, daca cumva a fost montata gresit, fara sa fie aliniata pe semnul de pe oala si, nu in ultimul rand, ulei cu vascozitate necorespunzatoare. Despre cablu nu mai amintesc. In general cuplarea in socuri este rezultatul a unei combinatii de cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Uite cum facem: Tu imi dai gratarul, si eu iti fac\repar neutralul. Tu imi dai bere si te pun pe tine sa desfaci cablu de ambreaj si sa-l speli \ungi. Eeeee ce zici facem treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unnamed Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 Da, insa nu e vorba despre arcurile placii de presiune ci despre cele ale oalei ambreajului, ce au rol de tampon (atenuator de socuri). Uneori este vorba si despre o combinatie cu uzura locasurilor acestor arcuri sau chiar fisuri. O alta posibila cauza este degradarea sau descentrarea discurilor metalice. Ar mai putea fi placa de presiune, daca cumva a fost montata gresit, fara sa fie aliniata pe semnul de pe oala si, nu in ultimul rand, ulei cu vascozitate necorespunzatoare. Despre cablu nu mai amintesc. In general cuplarea in socuri este rezultatul a unei combinatii de cauze. voi incepe cu cablul maine-poimaine si vad cum merge apoi, sper sa se rezolve doar cu atat, daca nu, cred ca in final va trebui desfacuta inainte sa dau comanda de discuri, arcuri sau stiu eu ce, ca sa-si dea seama cineva Uite cum facem: Tu imi dai gratarul, si eu iti fac\repar neutralul. Tu imi dai bere si te pun pe tine sa desfaci cablu de ambreaj si sa-l speli \ungi. Eeeee ce zici facem treaba? iau in considerarea propunerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.