frigider Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 toata vina aruncati-o pe motorist... altul pe care-l calcam pe cap. parca si vad... tiristul nea dorel cum rade si pleaca linistit gandind "ce ma bucur cand crapa unu dasta" ce plm mergea dorel si brusc sta? tiruri, camioane prin orase... eu unu as interzice total pateurilor mai mari de 3.5 t accesul in orase. merg in spatele unei rabe... nu vad nimic... blocheaza traficul, ii doare-n cot de orice ca-s mari, fac drumurile zob... etc praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 din cauza atitudinii voastre urmatorul mwist cu pateu care-mi greseste il opresc si-l calc pe cap. primu' care-mi taie calea, care intra in giratoriu peste mine, primu care iese din curba in seprentia la 8.30 seara fara lumini (duminica cand ma intorceam de la smaeb), prima toanta care iese din benzinarie fara sa se uite.... etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 din cauza atitudinii voastre urmatorul mwist cu pateu care-mi greseste il opresc si-l calc pe cap. primu' care-mi taie calea, care intra in giratoriu peste mine, primu care iese din curba in seprentia la 8.30 seara fara lumini (duminica cand ma intorceam de la smaeb), prima toanta care iese din benzinarie fara sa se uite.... etc. BRAVO NE MANDRIM CU TINE!!!! esti pe lista la EUROPARLAMENTARE ... sa te votam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 BRAVO NE MANDRIM CU TINE!!!! esti pe lista la EUROPARLAMENTARE ... sa te votam nu candidez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 In zona respectiva nu avea cum sa-si duca la sfarsit manevra de depasire . Probabil ca a realizat prea tarziu ca manevra nu se poate incheia bine , legal si a incercat sa dreaga busuiocul in ultimul moment . Un pasager care nu are experienta pe motocicleta , poate crea probleme la franare . Sunt sigur ca au tras singuri concluziile finale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 In zona respectiva nu avea cum sa-si duca la sfarsit manevra de depasire . Probabil ca a realizat prea tarziu ca manevra nu se poate incheia bine , legal si a incercat sa dreaga busuiocul in ultimul moment Accident.JPG . Un pasager care nu are experienta pe motocicleta , poate crea probleme la franare . Sunt sigur ca au tras singuri concluziile finale . e cam greu sa stii ce CONCLUZII/CONTUZII au tras insa e bine de PRICEPUT ....CE AU GRESIT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistercomy Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 A blocat fata, ghidonul i-a fugit fin mana, instinctul este sa pui piciorul jos. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 e cam greu sa stii ce CONCLUZII/CONTUZII au tras insa e bine de PRICEPUT ....CE AU GRESIT mi-ai luat gandurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 mi-ai luat gandurile.. pass moncher' le am pe ale MELE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Plăcintele erau la brutărie, acum se găsesc și-n trafic? Și mai spuneți că noua legislație nu a adus îmbunătățiri! Probabil "începătoru" nostru era pe pielea lui până a cunoscut gravitația, mi-aș fi dorit să fi fost pe moto cu instructorul care la făcut motociclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Asta e un basinos cu figuri de reiser, pun pariu ca a franar doar cu fata. Probabil a fost invatat de vreun reiser ca se pleaca de pe loc cu picioarele pe jos, ca nu se franeaza decat cu fata si ca nu trebuie sa legi casca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) PLM, eu ma intreb de ce mai are aia casca pe cap! Putea sa puna un fes de frig... Editat Aprilie 8, 2014 de Lucian M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Cat-a-mai bulanuuuuu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Cu ocazia asta tin sa le reamintesc baietilor ce comentau pe un anumit topic (nu mai retin exact care ) in legatura cu siguranta incredibila pe care o are frana fata si ca vai, nu se blocheaza. Din moment ce tu, ca motociclist relativ experimentat, dai sfaturi pe forum cum ca ar trebui folosita de cele mai multe ori frana fata, risti sa te creada cei care citesc (fiind incepatori ) si cand fac ei pe reisarii si treb sa franeze urgent, isi amintesc de ala PRO care a scris pe forum ca fata e baza si trag de maneta cu toata puterea. Intrebare : Daca bloca spatele, mai pica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 mergea bine pe dracu din unghiul lui trebuia imediat dupa ce a depasit masina care filma sa intre in spatele camionului ......PENTRU CA TREBUIA SA VADA TRECEREA DE PIETONI ASA CUM MERGEA PANA SA CADA AJUNGEA PARALEL CU CAPUL TRACTOR IN DREPTUL TRECERII DE PIETONI SI AVEA VIZIBILITATE ..PUALA" se infigea in pietoni ...DIRECT!!!!!! raman la parerea mea. nici a ta nu este gresita insa tine de perspectiva. prespun ca nu faci misto si nici nu explici cum e cu mersul.."legal" in cazul asta. ma reefr la cazan , viteza, alea alea rezumatul situatiei, pentru mine este cel pe care l-am vazut. tinand cont de faptul ca avem moduri diferite de a vedea lucrurile eu il prefer pe acest accidentat in detrimentul altora, daca pot sa spuin asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Daca bloca spatele cred ca era ori in masina de pe contrasens ori sub basculanta Din scurta experienta pe care o am pe motoreta am observat ca spatele e mai iertator decat fata. Asta e o parere personala, nu o afirmatie generala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Cu ocazia asta tin sa le reamintesc baietilor ce comentau pe un anumit topic (nu mai retin exact care ) in legatura cu siguranta incredibila pe care o are frana fata si ca vai, nu se blocheaza. Din moment ce tu, ca motociclist relativ experimentat, dai sfaturi pe forum cum ca ar trebui folosita de cele mai multe ori frana fata, risti sa te creada cei care citesc (fiind incepatori ) si cand fac ei pe reisarii si treb sa franeze urgent, isi amintesc de ala PRO care a scris pe forum ca fata e baza si trag de maneta cu toata puterea. Intrebare : Daca bloca spatele, mai pica ? fata/spate nu e o alegere de fitze (e mai sigur cu spatele, deci o folosim p-aia) e vorba de eficienta la majoritatea motocicletelor de strada fata iti franeaza peste 80% bolovanul din film a blocat roata pentru ca s-a speriat. in realitate n-ai voie sa conduci ca si cum strada ar fi avut sens unic daca frana spatele si nu rupea aderenta n-avea eficienta, daca patina... ti-a raspuns starcream putea frana usor cu fata si mers langa rota camionului, dar berbecul s-a speriat si a crezut ca e in masina, se urca pe frana si vireaza in spatele camionului. amandoi au avut noroc cu carul. remorca putea trece peste capetele lor fara ezitare. vo 2m mai lipseau eu acum nu mai franez cu levierul de picior deloc, iar cand am avut-o p-aia mica de 600, frana de spate, foarte foarte rar o foloseam. efecitv spatele nu are eficienta, iar urgente sa solicite si aportul franei spate nu-mi aduc aminte mai mult de 3-4 evenimente in 5 ani. aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta? te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) din cauza atitudinii voastre urmatorul ... Nu te mai enerva. Mergi la un control, urmeaza intructiunile si fi mai tolerant. Chiar si tu te poti pupa cu un tir. Mie mi-a facut impresia ca a franat cu fata cu ghidon tras si s-a dezechilibrat din cauza pasagerului, de aia a pus piciorul, involuntar. Editat Aprilie 8, 2014 de Proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 fata/spate nu e o alegere de fitze (e mai sigur cu spatele, deci o folosim p-aia) e vorba de eficienta la majoritatea motocicletelor de strada fata iti franeaza peste 80% bolovanul din film a blocat roata pentru ca s-a speriat. in realitate n-ai voie sa conduci ca si cum strada ar fi avut sens unic daca frana spatele si nu rupea aderenta n-avea eficienta, daca patina... ti-a raspuns starcream putea frana usor cu fata si mers langa rota camionului, dar berbecul s-a speriat si a crezut ca e in masina, se urca pe frana si vireaza in spatele camionului. amandoi au avut noroc cu carul. remorca putea trece peste capetele lor fara ezitare. vo 2m mai lipseau eu acum nu mai franez cu levierul de picior deloc, iar cand am avut-o p-aia mica de 600, frana de spate, foarte foarte rar o foloseam. efecitv spatele nu are eficienta, iar urgente sa solicite si aportul franei spate nu-mi aduc aminte mai mult de 3-4 evenimente in 5 ani. aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta? te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft stiu ca incept sa ma bag aiurea, dar ..mare atentie..tsu, ce spui tu nu se aplica la toate jucarearele. nu mai exista mod universat de franare ..pe cazanul ala e cum spui tu, pe varadero la mine cu cbs + abs..nu prea , mentionez asta ca sa nu se inteleaga ca exista un mod universal valabil de franare optim pe ORICE atelaj. gata, foxu out. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 foxu foxu NU UITA noua ne place de FRANA ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Tot ce am vrut sa spun prin postul meu e ca, de cele mai multe ori, incepatorii sunt sfatuiti sa foloseasca fata mai des. Problema e ca se impacienteaza ca cel din clip si ii pune in cap. Eu, cel putin in primul sezon, mergeam foarte docil si foloseam mai ales spatele pentru ca am patit-o si eu sa blochez roata fata de la o sperietura. Se intampla la inceput, cum probabil stiti si voi. Editat Aprilie 8, 2014 de Grig.7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Pe mine m-a amuzat reactia fetei, imediat dupa ce s-a ridicat, s-a apucat sa-si refaca coafura. Nu si-a legat casca ca a considerat ca ei nu i se poate intimpla ceva nasol.Tocmai ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 stiu ca incept sa ma bag aiurea, dar ..mare atentie..tsu, ce spui tu nu se aplica la toate jucarearele. nu mai exista mod universat de franare .. corect, in toate cazurile luati-va ligheanele si exersati in poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta? te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft Se franeaza cu ambele deodata, si nu toate mobrele au 2 discuri pe fata si etriere cu 4 pistoane, mai ales cea a idiotului din film. Idiotul asta avea si pasager ceea ce ii crestea aderenta pe spate. Daca frana si cu spatele se oprea la timp si nici nu mai cadea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 foxu foxu NU UITA noua ne place de FRANA ta bulangiu in kilt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.