adovis77 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Salut! Am un rothevald cu turatia maxima de 110Nm. Am desfacut niturile de la cilindrii, repezit fiind, cu ea. Recunosc ca am cam tras. Intainte sa o folosesc am dat-o pe 0 si nu se auzea clickul respectiv. Am folosit cheia pentru ca era singura pe care o aveam cu bratul de parghie asa de mare. Credeti ca s-a fvtvt? Editat Mai 8, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djraven79 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Ai masina?incearca sa pui o tubulara pe dinamometrica si regleaz-o la 60 Nm...si incearca sa strangi un prezon de la roata...eu zic ca nu s-a fvtat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgm Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut!! Am si eu un yamaha majesty 250 din 1996. Primava asta i-am facut schimbul de ulei la motor, ii pun ulei de motor de mobil 1 special pt motociclete 10w-40 semi sintetic, de ceva timp dupa 15 minute de mers cu el imi aprinde martorul din bord de la ulei, imi clipeste in bord si nu stiu ce sa fac, a-ti patit vreun dintre voi asa ceva? Un prieten mi-a spus sa apas butonul de langa martor si cica se opreste pentru ca el se reseteaza dar tot asa face! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Turatia in sistemul international este data in Nm? Salut! Am un rothevald cu turatia maxima de 110Nm. Am desfacut niturile de la cilindrii, repezit fiind, cu ea. Recunosc ca am cam tras. Intainte sa o folosesc am dat-o pe 0 si nu se auzea clickul respectiv. Am folosit cheia pentru ca era singura pe care o aveam cu bratul de parghie asa de mare. Credeti ca s-a fvtvt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Salut! Am un rothevald cu turatia maxima de 110Nm. Am desfacut niturile de la cilindrii, repezit fiind, cu ea. Recunosc ca am cam tras. Intainte sa o folosesc am dat-o pe 0 si nu se auzea clickul respectiv. Am folosit cheia pentru ca era singura pe care o aveam cu bratul de parghie asa de mare. Credeti ca s-a fvtvt? Din pacate chiar daca este o scula buna trebuie sa stii sa o folosesti,daca nu stici,, Din fericire din cat am inteles doar ai slabit piulitele,,daca ai si strans in tot asa... mai mult ca sigur daca ai depasit cuplu acel filet este compromis,daca nu acum, dar la o alta strangere sigur ramai cu el in mana. Daca ai fi stiut sa o folosesti, ai fi cunoscut faptul ca daca este setata la 0, nu are cum sa faca nici un zgomot...pentru ca nu este armat arcul interior. Editat Mai 8, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut! Am un rothevald cu turatia maxima de 110Nm. Am desfacut niturile de la cilindrii, repezit fiind, cu ea. Recunosc ca am cam tras. Intainte sa o folosesc am dat-o pe 0 si nu se auzea clickul respectiv. Am folosit cheia pentru ca era singura pe care o aveam cu bratul de parghie asa de mare. Credeti ca s-a fvtvt? Am si eu una identica, tot de la Louis. Daca sa stricat, e cam greu de spus de la distanta... Daca se aude clichetul respectiv, la strangere, nu ar fi trebuit sa se strice, pt ca e facuta si pt destrangere ... Cel mai sigur ar fi sa incerci sa o calibrezi, doar sa gasesti unde .... Eu am calibrat-o pe a mea si stiu ce eroare are !! Inca un lucru, cheia dinamometrica o tin tot timpul la 0, adica netensionata, altfel se poate decalibra, in timp ... stiu de la alti prieteni care au patit-o ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 pe unele scrie mare sa se vada ca nu trebuie folosita la desfacut, doar la strans. chiar, unde se calibreaza astfel de chei in bucuresti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Salut!! Am si eu un yamaha majesty 250 din 1996. Primava asta i-am facut schimbul de ulei la motor, ii pun ulei de motor de mobil 1 special pt motociclete 10w-40 semi sintetic, de ceva timp dupa 15 minute de mers cu el imi aprinde martorul din bord de la ulei, imi clipeste in bord si nu stiu ce sa fac, a-ti patit vreun dintre voi asa ceva? Un prieten mi-a spus sa apas butonul de langa martor si cica se opreste pentru ca el se reseteaza dar tot asa face! nu as folosi mobil 1 la moto... as merge pe motul sau motorex... si... nu stiu care este legatura cu cheia dinamometrica a omului... verifica daca este suficient ulei. pe joja sau pe gemuletul de vizitare. yamaha este destul de "sensibila" la cantitatea de ulei. adica se va aprinde becul chiar si cand scade nivelul extrem de putin. on: cat despre chei dinamometrice... am desfacut si eu cu o cheie deasta ... nu am stricat-o... tot pe principiul ca era cam cea mai mare parghie pe care o aveam la indemana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 8, 2014 Autor Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Am si eu una identica, tot de la Louis. Daca sa stricat, e cam greu de spus de la distanta... Daca se aude clichetul respectiv, la strangere, nu ar fi trebuit sa se strice, pt ca e facuta si pt destrangere ... Cel mai sigur ar fi sa incerci sa o calibrezi, doar sa gasesti unde .... Eu am calibrat-o pe a mea si stiu ce eroare are !! Inca un lucru, cheia dinamometrica o tin tot timpul la 0, adica netensionata, altfel se poate decalibra, in timp ... stiu de la alti prieteni care au patit-o ! Si eu o tin tot la 0 , sper sa nu fi fost degeaba cu greseala pe care am facut-o. Asa ca senzatie la forta, cand am desfacut niturile nu am tras mai tare de ea decat atunci cand am montat surubul de la volanta care trebe tras cu 80Nm. + motorul era pe o masa acum la faza cu niturile si fiind mic de statura ar trebui sa mi se para oricum mai greu de tras de suruburi la inaltime. Editat Mai 8, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Cheia dinamometrica se foloseste numai la strangere, niciodata la desfacere iar cand nu este utilizata se aduce intodeauna la 0. In situatia ta as cauta un binevoitor cu o cheie calibrata si compara rezultatele celor doua chei, o recalibrare profesionista costa mai mult decat pretul dat pe cheia asta ieftina. Alfet, pentru desfacere iti trebuie asa ceva: Editat Mai 8, 2014 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Mai 8, 2014 Autor Share Postat Mai 8, 2014 Cheia dinamometrica se foloseste numai la strangere, niciodata la desfacere iar cand nu este utilizata se aduce intodeauna la 0. In situatia ta as cauta un binevoitor cu o cheie calibrata si compara rezultatele celor doua chei, o recalibrare profesionista costa mai mult decat pretul dat pe cheia asta ieftina. Alfet, pentru desfacere iti trebuie asa ceva: Cat trebuie sa coste o dinamometrica pentru ca sa iasa din categoria AMATORI? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgm Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 nu as folosi mobil 1 la moto... as merge pe motul sau motorex... si... nu stiu care este legatura cu cheia dinamometrica a omului... verifica daca este suficient ulei. pe joja sau pe gemuletul de vizitare. yamaha este destul de "sensibila" la cantitatea de ulei. adica se va aprinde becul chiar si cand scade nivelul extrem de putin. on: cat despre chei dinamometrice... am desfacut si eu cu o cheie deasta ... nu am stricat-o... tot pe principiul ca era cam cea mai mare parghie pe care o aveam la indemana... i-am pus unul de la mobil 1 15-40 ulei de motor mineral si tot asa face iar despre nivel il am tot timpul corect este posibil sa fie de la vreun fir electric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Cat trebuie sa coste o dinamometrica pentru ca sa iasa din categoria AMATORI? sincer?una digitala de la vreo 1000 de ron in sus....aia are o precizie de poti strange si implanturi dentare... ;)eu am luat una cu 10 lei din targ ,profesionala...de la un nene care credea ca e stricata....cheia e profesionala...dar omul nu stia ca are blocator,....muahahahahhaha... Editat Mai 14, 2014 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.