rekaller Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Salutare tuturor motociclistilor! Am o nelamurire in legatura cu o problema la motorul meu. Detin un Cbr 600 f4i, l-am luat intr-o stare foarte buna, fara probleme, dar de ceva timp, in momentul in care sunt sub 4000 - 5000 de turatii dar cateodata si peste 5000, se aude un zgomot sub motor, un fel de harait, ca si cum ar atinge ceva acolo, prima mea parere ar fi ca este vorba de lant, acum daca problema escaleaza, am sa merg intr-un service deoarece nu am o experienta fantastica in mentenanta moto. Dar totusi cer o prima parere aici:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Poti sa verifici pentru inceput cat de intins e.In principiu trebuie sa oscileze sus/jos cam 2-2,5 cm.Daca e prea slabit,atinge de patina(de protectie) din pastic.Zgomotul se aude doar atunci cand decelerezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 Se aude cu precadere cand accelerez dar si cand decelerez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 un surub slabit de la carena ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Adevarul e ca am un surub in fata desprins, langa radiator, oare chiar asta sa fie problema? detaliaza te rog daca ai mai multe informatii Editat Mai 18, 2014 de rekaller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei111 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie... De ce te urzici asa? Omul a pus o intrebare. Daca poti, il ajuti, daca nu, stai in banca ta...Ce oameni,frate! Numai mecanicosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 (editat) Ce sa spui si tu acum, tu te-ai nascut invatat cu surubelnita in mana? sau poate ai fonduri nelimitate sa bagi in service moto.. Asta e si scopul forumului, sa poti comunica, daca nu ai nimic de zis constructiv, esti liber prietene consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie... Editat Mai 18, 2014 de rekaller Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Ce sa spui si tu acum, tu te-ai nascut invatat cu surubelnita in mana? sau poate ai fonduri nelimitate sa bagi in service moto.. Asta e si scopul forumului, sa poti comunica, daca nu ai nimic de zis constructiv, esti liber prietene tocmai ti-am spus ceva constructiv...intreband in stanga in dreapta pentru orice tampenie defapt refuzi sa gandesti singur...e mai comod sa gandeasca altii pentru tine,nu?Forumuri de soicializare mai sunt...asta e pentru SERVICE... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 tocmai ti-am spus ceva constructiv...intreband in stanga in dreapta pentru orice tampenie defapt refuzi sa gandesti singur...e mai comod sa gandeasca altii pentru tine,nu?Forumuri de soicializare mai sunt...asta e pentru SERVICE... Nu am sa stau sa intru in polemici cu tine ca nu are rost eu zic sa iti vezi tu de treaba ta, mi se rupe mie de ce ai tu de zis, e irelevant, in concluzie parerea ta NU CONTEAZA deci du-te si bate pe la alte usi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 (editat) De asemenea, ia in considerare si posibilitatea sa fie de la distributie. Exact problema asta o aveam si eu.De cand mi-am inlocuit-o complet, e ca o pisicuta.. Editat Mai 18, 2014 de Kinkey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 consulta un oracol...poate iti spune el...v-as sterge topicurile astea si v-as da ban pentru astfel de futilitati....cu intrebarile astea tampite...din comoditate nu aveti nici macar habar sa folositi o surulbenita..sau sa cautati intai problema...veniti repede aici si faceti topic pentru orice tampenie... Degeaba te iei de bica ca are dreptate. Multi se plimba cu mobrele si habar nu au idee cu ce se mananca, se suie, porneste, ii da jar, nu porneste se uita, intreaba pe forum si dupa o duce la mecanic, dar nu inainte sa mai strice ceva pe acolo (nu e cazul aici), insa e de bun simt (nu ma refer fata de noi, ci de propria persoana) sa stii cate ceva vis-a-vis de propria mobra, mai ales daca e un model SH (ca multi dintre noi nu ni le permitem noi) pt. ca aici e vorba de pielea ta, iar o problema tehnica chiar si minora te poate pune in dificultate. Asta e motivul pt. care prefer (cand pot si am chef) sa imi verific si repar/intretin singur mobra, Cand nu am chef si o las pe mana altilor, macar sa verific iun urma lor ce au facut. Lasa motorul pe liber, vezi daca face pe loc. Dupa cu el pe cricul central/stander si vezi la fel, dupa pe drum. E relativ usor de depistat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 De ce te urzici asa? Omul a pus o intrebare. Daca poti, il ajuti, daca nu, stai in banca ta...Ce oameni,frate! Numai mecanicosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Adevarul e ca nu toti 'e' mecanici,defapt poti sa te gandesti altfel,de ex poate e o problema comuna la acel model de moto si DESEORI mecanicii nu ii dau de cap.Ideea e sa nu intrebi chia orice magarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Din ce spui pare zgomot de lant de distributie. Daca ai cric central(parca f4i nu mai are) verifica daca nu atinge de el lantul de transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Adevarul e ca nu toti 'e' mecanici,defapt poti sa te gandesti altfel,de ex poate e o problema comuna la acel model de moto si DESEORI mecanicii nu ii dau de cap.Ideea e sa nu intrebi chia orice magarie... ASTA E O INTREBARE MAGAREASCA!I s-a spus ca poate e un surub destrans...si el..ignorantul mai are nesimtirea sa intrebe..oare ala sa fie??nu se duce sa il stranga/inlocuiasca repare...ci intreaba cu nonsalanta tampa.."oare ala sa fie...astept informatii...etc" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Mai il am pe unu care "dupe" ce a schimbat bucsaraiele si-a dat seama ca nu avea roata stransa... (la machina". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Da,ai dreptate,numai ca nu is genu sa ii spun chiar asa direct ,ii dau de inteles ca intrebarea nu e tocmai ok....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Da,ai dreptate,numai ca nu is genu sa ii spun chiar asa direct ,ii dau de inteles ca intrebarea nu e tocmai ok....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi da..si se scriu 3 pagini pe topic...toti sar sa-l ajute pe gushter...ca dupaia sa vina cu"gata!am rezolvat baieti..era o clema la bord si vibra bordul si aia defapt suna..acuma merge perfect..ms pt raspunsuri..". ....faza cu ''astept informati'' e dementiala,poate merge careva de pe forum sa verifice surubul respectiv....hihihi pai du-te!ca de la tine asteapta informatii "colegul"...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 nu am discutat cu el in PM ca sa astepte de la mine. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rekaller Postat Mai 18, 2014 Autor Share Postat Mai 18, 2014 Multumesc man, asta e si ideea, nu m-am nascut mecanic , ci doar caut sa aflu detalii care ma pot ajuta in depistarea problemei. Degeaba te iei de bica ca are dreptate. Multi se plimba cu mobrele si habar nu au idee cu ce se mananca, se suie, porneste, ii da jar, nu porneste se uita, intreaba pe forum si dupa o duce la mecanic, dar nu inainte sa mai strice ceva pe acolo (nu e cazul aici), insa e de bun simt (nu ma refer fata de noi, ci de propria persoana) sa stii cate ceva vis-a-vis de propria mobra, mai ales daca e un model SH (ca multi dintre noi nu ni le permitem noi) pt. ca aici e vorba de pielea ta, iar o problema tehnica chiar si minora te poate pune in dificultate. Asta e motivul pt. care prefer (cand pot si am chef) sa imi verific si repar/intretin singur mobra, Cand nu am chef si o las pe mana altilor, macar sa verific iun urma lor ce au facut. Lasa motorul pe liber, vezi daca face pe loc. Dupa cu el pe cricul central/stander si vezi la fel, dupa pe drum. E relativ usor de depistat problema. Patetic esti tu cu tot neamul tau de cacao me meltene, ca m-ai scos din sarite, din cauza scursurilor ca tine care se baga in seama aiurea dar nu au o rezolvare concreta merge tara asa, v-as linsa pe astia ca tine, bagatorii astia in seama ieftini si fara substrat, du-te si miroase-ti besinile singur si nu mai imputi forumuri cu parerile tale fara nici o logica, hai sictir! Il ajut sa-si dea seama cat de patetic e....cine ii da sfaturi aici ii face un mare rau defapt...il incurajeaza ca pentru orice mizilic sa intre aici si sa intrebe..Domne feri sa se uite el umpic la motocicleta...nuuu...trage o beshina repede pe forum.."ce poa sa aiba"???se opreste cand bag in viteza..ce poa sa aiba?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Multumesc man, asta e si ideea, nu m-am nascut mecanic , ci doar caut sa aflu detalii care ma pot ajuta in depistarea problemei. Patetic esti tu cu tot neamul tau de cacao me meltene, ca m-ai scos din sarite, din cauza scursurilor ca tine care se baga in seama aiurea dar nu au o rezolvare concreta merge tara asa, v-as linsa pe astia ca tine, bagatorii astia in seama ieftini si fara substrat, du-te si miroase-ti besinile singur si nu mai imputi forumuri cu parerile tale fara nici o logica, hai sictir! du-te culca-te maneloboy... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexdx09 Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Bica puteai sa pui problema mai delicat....cand intrebi ceva pe forum speri ca cineva sa fii avut/rezolvat o problema asemanatoare. On topic pune.o pe stander ,baga.o in viteza ,du.o la turantia la care se aude zgomotul si apasa pe carene poate vibreaza vreuna daca se aude de la lant la mecanic cu ea. AI GRIJA SA NU BAGI MAINILE/PICOARELE IN LANT ca ti le scurteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Forumul nu este pentru numai pentru "doctori". E firesc ca nivelele de cunostinte mecanice sa fie foarte variate. De la "profesori" la incepatori. Fiecare are dreptul sa intrebe aici orice. Verifica in primul rand starea de intindere a lantului si regleaza-l la jocul prescris de producator. Apoi greseaza-l ca lumea si vezi daca mai haraie. Starea de uzura a lantului se apreciaza dupa spatiul de intindere de care mai dispui pe furca raportat la spatiul total initial. Multe motoare au gradatii in acest sens, inclusiv una pe care scrie "remove". Un lant "terminat" dereglat sau grav neuns poate sa sune urat si in tractiune, nu numai in frana de motor.Necesitatea de a schimba kit-ul e clara daca tragand radial de zalele lantului angrenate pe pinionul mare, acestea se detaseaza vizibil de pinion. Editat Mai 19, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BodySoft Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Rekaller, nu mai baga in seama toti gogosarii. Se dau rotunzi in fata tastaturii ca au desfacut doua suruburi si sunt mari mecanici. Daca erau asa buni incercau sa te ajute, dar sunt limitati. Denumirea acestor paraziti de forum este ,,MOFI''. V Sa spunem nu MOFILOR! MOF - MOTORIST OFTICAT PE FORUM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 ... mergi la un mecanic. fa o constatare. daca poti sa-ti faci treaba singur... e perfect. dar sa intrebi asa pe forum slabe sanse sa fie careva atat de inspirat incat sa detecteze buba. la intruderu' pe care l-am avut inainte se auzea un zgomot metalic cand il turam mai tare de ziceai ca e spart motorul... era un surub la un capac ornamental slabit si vibra ala de numa... mi-a luat cateva zile sa-mi dau seama... nah... poate fi ceva minor. sau poate nu. tocmai pentru acel poate nu ar fi bine ca cineva calificat sa se uite sa vada ce o fi acolo ca buba sa nu se agraveze sau sa se mai intample si altceva. e mai ieftin sa intretii si sa previi decat sa repari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.