Sari la conținut

detinatori de suzuki tl


kar_ile
 Share

Postări Recomandate

Incerc sa ajung in posesia unui suzuki tl, si cred ca sunt foarte aproape.

Din pacate ma cam bag in seama pa la sv-isti ca nu am unde.

A fost un topic cu un tl pe care l-am urmarit, dar s-a terminat:).

Mi-ar placea sa stiu mai multe intamplari cu modelul, sa aud pareri de la detinatori, sa vad cum isi mai aranjeaza cineva t-leul, etc.

Poate ceva chiar acum inainte sa dau banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine alegi SV...TLu nu prea se merita,cu toate ca motorele de pe ele sunt cam la fel.

Sa iti zic si partile negative ale TL-ului:

1.O data ce o cumperi,greu mai scapi de ea

2.Probleme cu ciclistica din cauza suspensiei spate care e compusa din 2 parti.

3.Ambreiajul se duce cam repede,deoarece e subdimensionat.

4.Piese gasesti foarte greu pentru ca sunt rare.

 

Atat mi-am adus aminte acum...

Daca mai ai alte intrebari,te ajut cu placere:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m-am interesat de model. Am aflat ca pentru RO e mai realist si cu mai putine batai de cap sa-ti iei un SV 1000.

Performantele sunt pe acolo, e mai usoara si daca umbli putin la ea cred ca si depaseste TL-ul ca putere.

 

Daca o vrei pentru renumele sau, atunci by all means, ia-ti una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A apucat sa-mi intre la suflet tlr-ul si nu prea am bani de sv.

Km nu fac multi o sa fie moto de duminica max 1500-2000km pe an deci sper sa nu am probleme asa des cu ea.

Motocicleta am gasit-o ma asteapta.

Am deschis topicul si in speranta unui loc in care sa ne racorim cei pasionati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CONSUMA MULT,daca schimbi suspensia spate e alta motocicleta, e foarte puternica pentru incepatori,franale(cu o radiala schimbi frana), roade cauciucurile repede, e un motor care se apropie de 300 cu usurinta(din proprie experienta) dar a fost foarte ingrijit si avea tot ce ii trebuia,reglaje........... in rest tu decizi,si daca nu esti atent cu gazul te da peste cap de nu te vezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este unul in Iasi, din 97, proaspat servisat, cu amortizor central, linie de evacuare refacuta originala (finale TL 1000 R), se da la schimb pe un naked/enduro japonez 600 cc, an fab. si stare tehnica similare (nu mai jos). Se poate oferi diferenta pentru ani de fabricatie mai noi. ITP 2016, asigurare, inmatriculata PF, se ofera fiscal. Mai multe informatii, apelati mailul sau telefonul din semnatura.

post-479-0-69074100-1405452907_thumb.jpg

post-479-0-64388400-1405452914_thumb.jpg

post-479-0-16954300-1405452921_thumb.jpg

post-479-0-91536600-1405452926_thumb.jpg

post-479-0-39288900-1405452932_thumb.jpg

post-479-0-48525000-1405452938_thumb.jpg

post-479-0-22866200-1405452945_thumb.jpg

post-479-0-98195400-1405452952_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CONSUMA MULT,daca schimbi suspensia spate e alta motocicleta, e foarte puternica pentru incepatori,franale(cu o radiala schimbi frana), roade cauciucurile repede, e un motor care se apropie de 300 cu usurinta(din proprie experienta) dar a fost foarte ingrijit si avea tot ce ii trebuia,reglaje........... in rest tu decizi,si daca nu esti atent cu gazul te da peste cap de nu te vezi

Asta si vreau OBruta:)). Nu-mi plac vitezele mari, imi plac in schimb accelerarile bruste.

Am auzit ca tlr e mai domol in turatii joase decat tls si asta nu prea ma incanta, dar, are alte avantaje si imi place mai mult cum arata.

Am probat una si nu m-a speriat, dar nu am avut unde sa trec de 6000 ture, sa o bruschez asa tare.

Sper sa fie asa turbata cum o lauda(critica) lumea, si sa nu fie o problema la cea pe care o cumpar( sa nu traga).

» Post actualizat in 17 Jul 2014 13:23

Prima vanataie de la casca moto abia capatata

» Post actualizat in 17 Jul 2014 13:25

si sunt abia in drum spre Brasov sa cumpar tlr-ul! :)))

» Post actualizat in 17 Jul 2014 13:29

asa arata capul meu dupa prima accidentare "moto" cu tlr-ul

» Post actualizat in 17 Jul 2014 13:41

:)

» Post actualizat in 19 Jul 2014 09:41

cumparat tlr- ul si ajuns acasa calare, dar cu peripetii.

Acum intrebarile:).

La ce temperatura pornesc ventilatoarele ca la mine a ajuns apa la 95 si nu pornisera.

Care sunt reglajele pt alimentare la modelul asta. Am inteles ca se regleaza niste clapete la aer, si mai e tps-ul ala care nu stiu ce face. Alte reglaje mai sunt?

» Post actualizat in 20 Jul 2014 20:26

Am inceput sa desfac la carene, sa descoper ce bubite mai are, ce mai trebuie facut, si .... sunt cam multe, dar sper sa le rezolv.

» Post actualizat in 20 Jul 2014 20:29

O intrebare mai am, desi vad ca nu prea sunt posesori de tl internauti: Stiti cumva pompa de ambreiaj la tlr are rezervorul direct pe ea sau cu furtunas mai sus? O sa incerc si niste poze.

» Post actualizat in 23 Jul 2014 05:51

Cred ca sunt singurul care mai intra aici, si totusi o sa mai scriu:)

» Post actualizat in 23 Jul 2014 05:56

Povestea incepe asa:

Am cumparat tlr-ul din linkul www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-tl%201000%20r-din-1999-567561.html care necesita mai multe investitii despre care o sa povestesc pe parcurs.

» Post actualizat in 23 Jul 2014 06:03

Acum sunt in Bucuresti pentru o noua eventuala achizitie si anume: www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=570319&selpic=2&zoom=1#foto.

In cazul cumpatarii urmeaza ....; in caz contrar cel mai probabil o sa ajung detinatorul unui naked (oricum imi place mult varianta cheala:) )

» Post actualizat in 24 Jul 2014 10:49

Am acum si t-leul alb care e de apt galben in poze. Ramane sa mai cumpar bujii noi si sa am timp sa ma apuc de ele. Trebuie sa iasa ceva bun din ele...

» Post actualizat in 24 Jul 2014 21:44

Trebuie sa vopsesc carenele in gri, dar asta o sa se intample la anul. Si mai cheltui niste bani sa fac telescoapele fata pt ca una are unul si cealalta celalalt telescoap curs din ce am vazut pana acum.

» Post actualizat in 26 Jul 2014 20:15

Si cum sunt singur aici o sa incetc sa fie un fel de jurnal public.

» Post actualizat in 26 Jul 2014 20:21

Azi am reusit in foarte putinul timp avut la dispozitie sa montez partea fata cu bordul si farul de la cealalta(asta avea farul spart si suportul care tine si bordul rupt.

Acum bordul arata in km nu mai arata in mile, dar in schimb din bordul asta nu iese o mufa cu 2 fire, si habar nu am care e treaba cu alea. Bordul se aprinde, da la automat, scurta si lunga merg. Pe masura ce montez mai verific si restul.

» Post actualizat in 26 Jul 2014 20:34

2 poze pt evolutie asa. O "problema" ar fi ca nu stiu ce model exact de pompe de frana si ambreiaj am montate. Sigla pare sa fie de brembo, daca e asa ce varianta sunt?

Oricum imi plac, inclusiv paharelele(capacele trebuie vopsite). O poza cu pompa de frana(seamana cu cea de ambreiaj momentan demontata pt ca nu am mai putut desface suruburile de la capac).

Ma gandeam la un set de manete, dar de care neamule de care se potrivesc?

» Post actualizat in 27 Jul 2014 10:43

Am gasit un fel.de lista cu piese compatibile suzuki tl si o pun si eu aici poate cineva in afara de mine o sa fie interesat.

Brake lever:

89-04 GS500

92-93 GSXR600

97-00 GSXR600

86-00 GSXR750

89-98 GSXR1100

99-00 GSX1300R

97-03 TL1000S

98-03 TL1000R

99-02 SV650/S

 

Clutch lever:

89-04 GS500

86-00 GSXR750

89-98 GSXR1100

99-00 GSX1300R

97-03 TL1000S

99-02 SV650/S

 

Shift levers

96-98 RF900 shift lever (direct swap)

2000-2003 gsxr-750

 

 

Rear Caliper:

2001-2002 Gsxr1000 No Modification Straight Bolt on

"but... The banjo bolt is a different pitch for the GSXR caliper. Make sure if you get one that it comes with the bolt or if you’re

running an aftermarket line that you’re able to get a new bolt for the caliper. Outside of that it bolts right up with no issues"

-BurnCvycle

 

96-99 GSXR750

97-00 GSXR600's

2003-2004 Busa

ZX9R (newer models)

ZX12 (newer models)

 

head light and kill switch and throttle tubes

2000-2003 gsxr-750

 

 

Front fenders:

 

TLS = TLR

96-99 SRAD Gixxer

 

 

Front calipers all direct bolt-ons:

 

6 piston

96-99 GSXR750

98-03 TL1000R

99-04 Hayabusa

 

4 piston

97-00 GSXR600

TL1000S

 

Mirrors:

ZX9R

96-99 GSXR750

98-03 TL1000R

99-04 Hayabusa

97-00 GSXR600

TL1000S

96-98 RF900 mirrors. Direct swap. RF900 stem is 2 inches longer

 

 

Wheels

 

fronts

96-99 GSXR750

98-03 TL1000R

99-04 Hayabusa

97-00 GSXR600

TL1000S

 

6.0" rears

96-99 GSXR750

98-03 TL1000R

99-04 Hayabusa

TL1000S

 

5.5" rears with all spacers

97-00 GSXR600

 

 

Rear sets (rider pegs) swap for all TLS/TLR

Foot pegs

96-99 GSXR750

98-03 TL1000R

99-04 Hayabusa

97-00 GSXR600

TL1000S

__________________

 

Si mai erau cateva pe acolo. O sa le caut sa le.trec si pe alea aici.

» Post actualizat in 27 Jul 2014 10:47

head light and kill switch and throttle tubes

2000-2003 gsxr-750

shift levers

2000-2003 gsxr-750

» Post actualizat in 27 Jul 2014 10:57

Radial Brake Master Cylinders :

 

04+ GSXR 600/750's

05+ GSXR 1000's

» Post actualizat in 27 Jul 2014 11:00

Parts that fit tl1000s

Rear rotor

Gsxr 600 1997-2005

Gsxr750 1996-2005

Gsxr1000 2000-2005

Sv1000-2003

Gsxr1100 86-88

 

Front rotors

Gsxr600 1997-2003

Gsxr 750 1996-2003

Gsxr1000 2001 2002

Hayabusa 1999-2006

Tl1000r 1998-2004

Rear sprockets 1996-1997 gsxr750

Hayabusa

Kawasaki en500 vulcan 500 1996-2002 ltd

 

Front sprockets

gsxr 2000-2003

86-88 1100

Yzf600 94-02

98-04 750

sv650 1999-2004

zx7r 1996-2002

zx9r 1994-2001

» Post actualizat in 27 Jul 2014 11:04

Power Commander II

GSXR750WW-WX (98-99)

Cagiva Raptor

 

Retifier

I have been using a Cbr XX 1100 retifier for a year

» Post actualizat in 27 Jul 2014 11:58

96-98 RF900 mirrors. Direct swap. RF900 stem is 2 inches longer

96-98 RF900 shift lever (direct swap)

96-98 RF900 Starter relay

96-98 RF900 Clutch slave cylinder

» Post actualizat in 27 Jul 2014 12:05

SUZUKI brake disk

 

GSX R 600 97 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 98 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 99 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 00 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 600 03 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 96 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 97 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 98 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 99 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 00 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 750 03 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 1000 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R 1000 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 98 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 99 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 00 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL R 1000 03 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL S 1000 97 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL S 1000 98 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL S 1000 99 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL S 1000 00 ANT - SX / DX Dimensione originale

TL S 1000 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 99 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 00 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 01 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 03 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 04 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 05 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 06 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX R HAYABUSA 1300 07 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 02 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 03 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 04 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 05 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 06 ANT - SX / DX Dimensione originale

GSX 1400 07 ANT - SX / DX Dimensione originale

» Post actualizat in 08 Aug 2014 19:31

Demontat radiatoare si ventilatoare de pe amandoua si facut unele mai bune, montata combinatia pe motor. Binenteles ca a fost nevoie sa dau si air boxul jos pt a ajunge la mufele de ta ventilatoare. Dupa ce am terminat de montat am incercat sa montez si pompa de ambreiaj care fusese data jos inainte, pt ca nu puteam desface capacul rezervorului si nu mai era lichid, si o alta surpriza cablul de soc era prea strans si socul rananea tras in permanenta intr-o masura.

Acum pt a ajunge la cablul de soc si nu ma refer la capatul de la ghidon trebuie sa dau iarasi jos airboxul.

Cine face si desface tot timpul are ce face. :)

» Post actualizat in 08 Aug 2014 19:34

An reusit sa rezolv si cu rezervorul de la tlr-ul alb la care nu aveam cheie si nu-l puteam folosi. Am gasit pe cineva cu atelier mobil care a deschis busonul si a facut cheie pt 50 ron

» Post actualizat in 08 Aug 2014 19:37

Am cumparat si primul meu cauciuc moto nou .Dar nu a ajuns inca pe motor.

» Post actualizat in 08 Aug 2014 20:08

2 poze:)

» Post actualizat in 12 Aug 2014 08:32

Am schimbat roata cu totul dupa ce am verificat oarecum rulmentii, am curatat si vaselinit fiecare piesa. Qsta pt ca roata ei avea joc in rulmenti si m-am gandit ca deaia scartaia cam tare.

Numai ca dupa schimb tot mai scartaie, dar nu asa tare si cred eu ca e telescopul ala rotativ.

» Post actualizat in 12 Aug 2014 08:40

Intamplarea cea mai haioasa este ca am reusit sa pun cca 250ml tuica in rdiator in loc de apa!?. Am incurcat sticlele .

Am folosit si un radiator flush. Cam enervant- pune-l incalzeste motorul, lasa-l sa mearga 10 min; lasa motorul sa se raceasca; goleste-l ; pune apa si lasa mororul sa mearga 10 min; lasa-l sa se raceasca si goleste-l; pune lichidul de racire. Si asa se face juma de zi fara sa vad mizerie cursa.

post-40134-0-10844500-1406406391_thumb.jpg

post-40134-0-82257000-1406406419_thumb.jpg

post-40134-0-59524200-1406406774_thumb.jpg

post-40134-0-22344200-1407526928_thumb.jpg

post-40134-0-94877600-1407528404_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

A fost si o plimbare cu t-leul. Provizoriu montate o parte din carene. Porneste greu la rece, dar dupa e o placere(pe drumurile cu asfalt bun).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

de apreciat pasiunea ta si dorinta de surubarit :) Deci pana la urma ai cumparat doua tlr-uri? Cel "multicolor" a fost in Bucuresti acum multa vreme, il stiu de cand era pus la vanzare, avea o culoare deosebita. Vezi ca pe el ai pompe de frana si ambreiaj Brembo, de Ducati- sau cel putin asa se vede in pozele puse de tine- deci manetele compatibile nu mai sunt compatibile :)

M-am dat si eu acum multi ani cu TLR, unul galben cu o dunga neagra pe el, ca si cel din avatarul tau. Mai tin minte doar ca nu-mi placeau franele si faptul ca era cam greu asa ca atunci cand a trebuit sa aleg intre el si R1 am ales Yamaha. Bafta cu motoreta si mai pune poze sa vedem evolutia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de apreciere. Or sa vina si niste poze. Stiam ca a fost in bucuresti si ca pompele sunt radiale, dar nu stiu de la ce provin si ce manete ar merge. Morociclete inca are nr de bucuresti.

» Post actualizat in 02 Nov 2014 17:51

Deocamdata astept setul de semeringuri(all balls inclusiv cele de praf) pt telescoape. Azi am dus-o la doctor pt verificari amanuntite si rezolvatul pornirii grele la rece.

Nu ma hotarasc daca sa.pastrez culoarea alba sau sa incerc altceva intrucat oricum o vopsesc si diferenta la rar e de cateva zeci de lei. Daca ramane alba nu mai trebuie sa vopsesc si rotile care trebuiesc pregatite de mine si e cam dureros :)

» Post actualizat in 02 Nov 2014 18:02

E cam greu si nu e parca nici asa de speriat de brutal cum as fi crezut, dar imi place foarte mult cu toate avantajele si dezavantajele ei. Imi place cum arata, imi place sa o calaresc si imi place cum se aude; restul e can can. Nu sunt impotriva altor modele, sau sa consider alegerile altora bune sau rele. Imi place si r1, sper sa te bucuri de ea si sa ne vedem la anul la vreo intrunire :)

» Post actualizat in 10 Nov 2014 08:11

Usor, usor ca mai e pana la vara. Si totusi..

post-40134-0-29925100-1415607101_thumb.jpg

Editat de kar_ile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

:))

Intre timp a plecat R1 ala, au venit si plecat alte motorete dar acum tot cu R1 ma dau, un 2008 care ma unge la inima dar pe care s-ar putea sa-l schimb :))

Uite aici niste poze, poate te ajuta la identificarea pompelor de pe TL, vezi care seamana mai mult cu ale tale.

Spor la treaba!

https://www.google.ro/search?q=ducati+749+brake+pump&biw=1435&bih=811&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hr9lVJvXKoqxygPAkoLwDg&ved=0CAYQ_AUoAQ

https://www.google.ro/search?q=ducati+749+brake+pump&biw=1435&bih=811&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hr9lVJvXKoqxygPAkoLwDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=ducati+999+brake+pump

Editat de piticot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Merci @piticot. Cred ca de ducati sunt ale mele. Seamana foarte mult cu alea triunghiulare. Treaba e, ducati sa gasesc un ducati modelul ala si sa vad daca s-ar potrivi manetele. Daca nu probabil o sa incerc originalele pt ca le am si gasesc manetele :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati 749 cred ca sunt. Merci.

Apropo imi plac R1-super motoare, doar ca am eu o dambla cu v2. Vrei sa o schimbi? La ce te gandesti?

» Post actualizat in 17 Dec 2014 15:05

In primavara primeste:

» Post actualizat in 17 Dec 2014 15:06

Acum ramane sa risc si sa comand manetele de 749.

» Post actualizat in 01 Jan 2015 12:45

La Multi Ani tuturor MOTOCICLISTILOR

post-40134-0-08494400-1418828701_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Daca are cineva nevoie de carene, codita, bloc comenzi, electromotor, claxon, aripa spate si amortizor voblaj, am eu disponibile de la un Suzuki TL1000S.

 

0721.340.445 0740.899.579 doua.roti90@yahoo.com sau PM.


» Post actualizat in 10 Jan 2015 17:06

post-73036-0-49490700-1420909587_thumb.jpgpost-73036-0-26212100-1420909597_thumb.jpgpost-73036-0-27440300-1420909605_thumb.jpg


» Post actualizat in 10 Jan 2015 17:07

post-73036-0-01972500-1420909646_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cat e electromotorul?

» Post actualizat in 17 Jan 2015 22:59

....

» Post actualizat in 17 Jan 2015 23:00

De azi avem si baterie nouaaa. Maine schimbam probabil si releul de pornire si probam moto(sper la o tura scurta prin oras)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat e electromotorul?

» Post actualizat in 17 Jan 2015 22:59

....

» Post actualizat in 17 Jan 2015 23:00

De azi avem si baterie nouaaa. Maine schimbam probabil si releul de pornire si probam moto(sper la o tura scurta prin oras)!

Salut,

 

Toate carenele de mai sus - 400 lei

Toate piesele din poze - 300 lei

Am si CDI pt Suzuki TL1000S - 100 lei

 

Electromotorul separat il dau cu 100 lei.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa ma interesez daca e compatibil pt tl1000r.

» Post actualizat in 20 Jan 2015 22:22

E compatibil, deci cum facem cu pretul final cu transport pana in Craiova?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Daca are cineva nevoie de carene, codita, bloc comenzi, electromotor, claxon, aripa spate si amortizor voblaj, am eu disponibile de la un Suzuki TL1000S.

 

0721.340.445 0740.899.579 doua.roti90@yahoo.com sau PM.

» Post actualizat in 10 Jan 2015 17:06

attachicon.gifDSCN1313.JPGattachicon.gifDSCN1323.JPGattachicon.gifDSCN1324.JPG

» Post actualizat in 10 Jan 2015 17:07

attachicon.gifDSCN1335.JPG

 

Se adauga CDI post-73036-0-00668400-1421941079_thumb.jpg

 

Electromotor vandut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am eu unul de rezerva, dar merge de gsxr. Din curiozitate intreb, de ce vrei neaparat de tlr?

» Post actualizat in 08 Mar 2015 14:07

Cateva bunatati ajunse pt tlr-ul meu

» Post actualizat in 08 Mar 2015 14:12

:-)

post-40134-0-75191400-1425823787_thumb.jpg

post-40134-0-30904600-1425823908_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare! Totusi.... Mai sunt ceva posesori de TLS/TLR? :wacko:

Asa arata bestiuta mea cand am luat-o....in lucru...si final...!


» Post actualizat in 20 Oct 2016 17:50

Si inca o poza.....!

post-14206-0-33815000-1476985115_thumb.jpg

post-14206-0-77187100-1476985208_thumb.jpg

post-14206-0-71130100-1476985232_thumb.jpg

post-14206-0-01990400-1476985338_thumb.jpg

post-14206-0-20616000-1476985809_thumb.jpg

Editat de pedrony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

De cateva zile mi-a sarit in ochi ceva care m-a pus pe ganduri!!!

Dupa cum spune si titlul este vb de un TL1000r

Nu am mai mers niciodata pe un V...si nici nu stiu prea multe despre el!!!

Cateva pareri ar fi binevenite!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...