Sari la conținut

Bucuresti - Brancoveanu Accident


Manis
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am trecut pe acolo la scurt timp dupa producerea accidentului. Femeia (in varsta, cu parul complet alb) fusese accidentata pe trecere. Nu se vedea sa mai respire iar pe asfalt era o balta de sange care pornea de la cap. Riderul nu parea sa fi suferit leziuni grave.

Din pacate, adevarul este scurt si trist. Oricat am fi de partinitori prin natura pasiunii noastre pentru motoare, trebuie sa recunoastem vinovatul. Nu exista scuza pentru uciderea unui om care traversa regulamentar. Colegul nostru a luat viata unui om. Restul e tacere.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor riderilor.

Va scriu in numele celui care a facut accidentul de pe Brancoveanu acum aproximativ o luna.

Se deplasa dinspre Orasel spre Budimex pe banda 1. Vizibilitatea (inspre trotuaru din partea dreapta) era redusa din cauza masinilor parcate pe marginea drumului.

La un momentdat s-au angajat in traversare 2 batrani (femeie si barbat), colegu' i-a vazut destul de tarziu, nu pentru ca au tasnit pe trecere ci pentru simplu fapt ca trecerea avea unghi inchis. In momentul ala a franatat pe ambele roti dar carosabilul fiind umed s-a dus in derapaj inspre trecere. Batranul a avut inspiratia cand a pus picioru pe trecere sa se uite daca vine ceva din stanga, si ;l-a vazut ca vine taras, deci s-a oprit! Batrana nu s-a uitat nici in stanga nici in dreapta ci a mai continuat sa faca 2-3 pasi spre axul drumului. Colegu' a inclinat motocicleta pe partea stanga incercand sa evite impactul, si astfel in derapaj a ajuns de pe banda 1 pe banda 2, aproape de axul drumulu. Ghinionul a facut ca pana cand motocicleta a ajuns pe trecere pe banda 2 in punctul 0, si batrana sa ajunga in acelasi loc si astfel a acrosato cu partea dreapta a ghidonului daramand-o, iar riderul a cazut pe partea stanga. Riderul avea 0% alcool in sange si in aer iar viteza de deplasare era de aproximativ 50 kmh

 

Va ofer si cateva informatii tehnice si va voi lasa pe voi sa trageti concluziile:

1) Colegu' era in jeansi, tenesi si tricou, avand doar casca. Nu avea nici manusi, nici genuchere nici cotiere nici unfel de protectie. Totusi, nu a patit nimic decat cateva zgarieturi la degetele de la mana stanga (Daca avea viteza mare si impactu ar fi fost puternic, cum ar fi scapat doar asa usor ?)

2) Motocicleta nu a patit nimic, decat oglinzile sparte. A doua zi a fost ridicata de la politie dupa ce s-a constatat ca este intreaga, functionala si ca nu are alte probleme. (Aceiasi intrebare , daca ar fi avut viteza motoru nu ar fi suferit mai multe daune ?)

3) Doamna cazuta pe sosea nu a fost nici proiectata, nici aruncata ci pur si simplu a cazut si avut nesansa sa vina fix cu capul de beton, cauzandu-i o hemoragie puternica care probabil a fost si cauza decesului.

4)Motocicleta este un XT 125 la vre-o 45.000 de km, destul de forjat. Nu stiu cati dintre voi ati mers cu un astfel de model, dar tras de el la maxim nu stiu daca are demaraj mai puternc ca un Logan

5)Riderul are permis din 2006, fara accidente si fara nici o amenda din care sa reiasa ca a incalcat vre-o regula de circulatie.

 

Poate sunt subiectiv, dar parerea mea e ca la orice trecere de pietoni te uiti mai intai, si abia apoi daca constati ca masina care vine te-a vazut si are timp sa opreasca, te angajezi in traversare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

 

Binevenite precizari, din pacate fondul problemei este ca batrana aceea a fost omorata pe trecere de pietoni!

Nu mai conteaza ca avea/nu avea viteza, avea/nu avea amenzi, etc..

Din pacate!

Omul a avut ghinion, s-a aflat la momentul acela intr-o conjunctura in care ne putem afla fiecare dintre noi in fiecare moment in care iesim pe sosele, clipa aceea nenorocita in care neatentia costa si pentru care ai da dupa aia orice sa nu se fi intamplat..asta este tot!

 

Dumnezeu s-o ierte pe batranica iar baiatului ii doresc sa scape cit mai repede de povara noptilor nedormite din cauza constiintei ca a omorat un om, restul legat de pedeapsa/permis, etc sunt irelevante!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

De bun simt comentariul! Cu ce ramanem de aici?

Indiferent cat este de frustrant, avem de-a face in trafic inclusiv cu o categorie de pietoni care traverseaza "pe foc automat" si nu sunt doar batrani in categoria asta. Cei mai periculosi sunt de fapt tinerii care o comit inclusiv cu elan (ignora cu desavarsire faptul ca nu sunt totusi pe trotuar). Concluzia este evidenta, suntem datori sa incetinim la intersectii si treceri de pietoni pana la evitarea in limite rezonabile a "oricarui pericol" si sa oprim intotdeuna la limita trecerii si nu dupa. Chiar si atunci unii dintre pietoni deviati de pe "zebra" vor avea tendinta de a se impiedeca de roata fata sau de-a dreptul de a intra in coliziune cu noi.

 

Orice alta atitudine e risc asumat si poate duce la regrete amarnice, tardive din pacate. In viata reala, "post factum" nu avem dreptul la reluari.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...