Sari la conținut

La Vara Vreau Sa Imi Iau Motor!


CobraArt
 Share

Postări Recomandate

Am mers cu Fireblade model 2005 si este intr-adevar foarte tare, dar trebuie sa ai mare grija, mai ales daca nu esti obisnuit cu asemenea putere. Nu e pentru oras. Nu se sta rau pe ea deloc (am 1.85 si stateam OK - pentru un supesport)

CBR 600 model 2007 nu il stiu, am mers cu varianta 2005-2006 si mi s-a parut super. Rapida cand vrei, linistita daca nu tragi de ea. Stateam OK pe ea (cam la fel ca pe Fireblade). Foarte "user-friendly", mi-a placut maxim. Eu pe asta mi-as lua-o.

Despre Gixxer nu stiu ce sa-ti zic, nu am mers, dar s-ar putea sa fie compromisul ideal intre hondele de 600 si 1000.

Vezi ca sunt reduceri mari la Fireblade si la CBR 600 RR (modelele "vechi") la dealerul Honda de pe dorobanti.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Destul de bine :wave: De ce iti cer un extra de 500euro pentru versiunea de negru plus negru mat? :peace: este cam aberant pt. un pic din codita si din carenele laterale sa ceara 500 euro pt. negru ala mat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altii au platit cam 2000 euro doar pt ca e vopsita Repsol....asa ca stai linistit :wave:

 

Mai, hai sa nu ne pacalim singuri, daca alegi gixer-ul nu inseamna ca esti mai cuminte, are si ala vreo 150 de cai, deci dupa capul meu daca iti place tie mai mult 1000RR nu inclina balanta catre gixer doar ca are cu 20 de cai in minus, e irelevant!

Subscriu si eu. :peace: .Are perfecta dreptate Niko

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de bine :wave: De ce iti cer un extra de 500euro pentru versiunea de negru plus negru mat? :peace: este cam aberant pt. un pic din codita si din carenele laterale sa ceara 500 euro pt. negru ala mat

 

Din acelasi motiv pentru care unii vand jeansi noi da' rupti cu 5 milioane perechea: e la moda, si se cumpara!

Putini stiu insa ca o vopsea mata, cu atat mai mult negru mat e un adevarat calvar pentru intretinere si curatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din acelasi motiv pentru care unii vand jeansi noi da' rupti cu 5 milioane perechea: e la moda, si se cumpara!

Putini stiu insa ca o vopsea mata, cu atat mai mult negru mat e un adevarat calvar pentru intretinere si curatare.

Ai perfect dreptate in legatura cu intretinerea si curatarea negrului mat :ok: Am si eu o chestie neagra mat pe motorul meu actual,si arata cam naspa :D Acum a mai ramas negru+rosu :peace: , negru+plus gablen :P, albastru cu alb :wave: prea comun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca dau o viteza de 280-285 REAL ....deci pe bord o sa-ti arate si 299 ,cu eroarea de rigoare :bow:

 

Oare ce importanta are viteza asta finala REALA de 280 - 285?

De cate ori si pentru cat timp ajungeti sa rulati cu ea?

Sorry de off-topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare ce importanta are viteza asta finala REALA de 280 - 285?

De cate ori si pentru cat timp ajungeti sa rulati cu ea?

Sorry de off-topic.

Omul doar intrebase.Ramane la aprecierea lui cat la suta din topspeed o sa foloseasca.Poate e un Ghost-rider autohton si nu o sa-i ajunga nici acei 280. Plus de asta tendinta omului e spre EVOLUTIE ,nu cred ca ar fi meritoriu sa dea inapoi si sa scoata de la an la an motociclete mai slabe...e logic totul :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul doar intrebase.Ramane la aprecierea lui cat la suta din topspeed o sa foloseasca.Poate e un Ghost-rider autohton si nu o sa-i ajunga nici acei 280. Plus de asta tendinta omului e spre EVOLUTIE ,nu cred ca ar fi meritoriu sa dea inapoi si sa scoata de la an la an motociclete mai slabe...e logic totul :bow:

 

Omul doar intrebase, eu mi-am spus parerea.

Evolutie, evolutie, dar de cativa ani vitezele finale se invart in jurul acelorasi parametri.

Parerea mea!

 

Survolaj are dreptate. Ia-ti ce te unge pe suflet mai mult. Parerea altora nu conteaza.

Editat de boco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de ales intre:

1. Honda CBR 600RR mod. 2007

2. Suzuki GSX-R 750 mod. 2006-2007

3. Honda 1000RR FireBlade Respsol, model 2005 (oare o sa mai gasesc la anul model 2005 nou?

post-5265-1165244868_thumb.jpg post-5265-1165244549_thumb.jpg post-5265-1165244603_thumb.jpg

M-am gandit sa trec la ceva mai mare si nu stiu la ce! Toate din aceste 3 modele imi plac cu toata ca sunt un pic speriat de 1000RR ca este cam puternica,nici gixerul nu este pe departe.Altceva NU vrau sa imi iau...daca se poate sa ma ajute cineva in privinta acestor 3 modele,nu sa vina sa imi zica "R.I.P", "Cumpara-ti un GS",etc,etc. Cel mai mult m-ar incanta gixy de 750 ca este o combinatie intre 600 si 1000...

Multumesc si astept pareri si sfaruri in leg. cu modele astea :bow:

 

Am pus topicul in sectiune gresita,rog un moderator sa-l mute.Multam

Daca tot iti iei scula ia-ti Honda,macar stii o treaba 'parerea mea e ca este si cu cel mai reusit design.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am mai si spus in posturile mele: 600 prea mic,1000 prea mare din toate punctele de vedere, si mai ramane clasa dintre ele 2 adica 750-ele care este ideala pt mine. Daca avea Honda o motocicleta super sport de 750 aia era "alesa" mea,dar din pacate nu au.Niciodata nu am zis faptul ca 600RR nu imi place,dar eu sunt destul de inalt,motocicleta nu prea mare (fata de altele),vreau ceva mai puternic de 120 de cai,sara pragul de 160 de cai (sunt totusi incepator),ceva sa nu consume prea mult,practic in oras si in afara,etc...

Sper sa nu imi placa mai mult designul de la noul RR decat al Suzei :bow: Decizia este grea,timp mai este pana la vara sa mai ma gandesc, u never know care o sa fie a2-a iubire a mea...

Bafta

 

Cobra, dc nu iti iei ce iti place, avand in vedere ca ai experienta pe 2 roti, eu nu inteleg de ce mai stai pe ganduri si intrebi acilea. I-ati ce-ti doreste inima.

Survolaj,este mai greu cand iti plac toate 3 :bow: Mai probam urmatorul sezon,test drive,alea-alea si vedem ce o sa fie :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai,la anul fac 18 ani,am A1 de la 16,am in posesie am un CBR 125R cu care am facu 36 de mii de km, o sa fie primul motor mare,cam atat :bow:

18 ani si ai de ales intre repsolu nou gixeru de 750 si rr de 600 ! muncesti nu gluma !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator TazzY

Ia-le pe toATE 3.

 

Scoti din tine numai topicuri si posturi DE C@C@T !!! Chiar nu te poti abtine ? Doh.. :bow:

Editat de TazzY
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate ai mers 2 ani cu 14 cai cat are ceberica ta si acu zici ca te plict de 600? pai eu zic ca o sa tii se para avion. kilu meu acu daca poti sa iei cu banii dupa un 600 2007 un cbr de 1000....noormal ca iei de 1000 adica eu asa as face, si mi se pare si logic.

la design cel mai mult imi place gsx-r de 600 si 750 ( mi se pare ca au super forma) , si honda aceea desenata albastra cu moovistar. honda zice ca is foarte fiabile.

 

daca iei de acu 1000 pe urma nu prea mai ai la ce sa treci peste, da ti0am zis depinde si de bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...