Psycho87 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salutari. Stiu ca se spune ca Hondele sunt cela mai fiabile motociclete, dar uite ca viespea mea vrea sa demonstreze contrariul. Sa incep prin a spune ca am Hornet-ul de putin peste 3 luni, a fost adusa din Italia si inmatriculata de mine in tara. Trec aceste detalii pentru a se intelege ca nu ii cunosc istoricul de inainte de a o achizitiona. A fost achizitionata in prezenta unui mecanic care mi-a recomandat schimbarea bujiilor ca si prima investitie. Mai mentionez ca este prima mea motocicleta de oras, inainte am avut un cross care il foloseam doar in weekend si doar offroad. De cand am cumparat motocicleta pornea destul de greu fara a trage socul si dupa discutii cu alti hornet-isti care mi-au spus ca acet lucru este normal am decis sa folosesc socul la fiecare pornire. In primele 2 luni de utilizare aceasta practica a functionat fara exceptii, daca nu pornea la prima apsare pe starter la a 2-a cu siguranta o lua din loc. In aceste 2 luni am facut aproximativ 3000 de km atat in regim de oras (mers la serviciu zilnic) cat si distante mai lungi. Dupa cum se stie Hornet nu are indicator de benzina asa ca mi s-a inamplat de cateva ori sa raman fara benzina dar fara nici o problema treceam pe rezerva si totul functiona normal.. Problema a aparut undeva la inceptul lunii iulie mai mult sau mai putin din senin. Fiind in intoarcerea de la o tura pe langa Cluj, am ramas fara benzina, am trecut pe rezerva si am mers spre casa, dar nu am alimentat decat in ziua urmatoare. Pana in acel moment atat la masina cat si la moto foloseam benizna de la Lokoil si nu am avut probleme. Am mers sa alimentez ca de obicei si am facut plinul. Fiind in benzinarie am trecut de pe rezerva pe normal si am incercat sa pornesc. Surpriza...nu porneste. Am incercat de mai multe ori dar degeaba. Am incercat sa o pornesc prin impingere si cu ajutorul unui angajat Lukoil am reusit. Am ajuns acasa am oprit motorul si l-am pornit din nou de cateva ori si parea sa mearga normal asa ca am ignorat incidentul. A doua zi cand sa plec la munca viespea nu porneste si gata. Am dat la automat pana cand aproape am epuizat bateria dar degeaba. Acum sa specfic ce am schimbat/inlocuit la motocicleta de cand am achizitionat-o si dupa acest incident. - La cateva zile inainte de a face 'probleme' am schimbat uleiul 10w40 (Eneos City-Max) si filtrul de ulei (recomandat pt hornet pc34). - Mi-am amintit de recomandarea mecanicului la achizitie si am schimbat bujiile cu unele noi recomandate pentru Hornet - NGK CR9EH-9 - schimbat si un furtun cu alimentare benzina...era crapat si uneori mirosea destul de tare chiar is in mers - Bateria a fost incarcata corespunzator si verificata - totul e ok - Bujiile vechi inca mai aveau viata dar mecanicul mi-a spus ca erau ude - posibil de la incercarile in mod repetat de a porni motorul Dupa aceasta 'operatie' viespea a mers ok cateva zile pana cand am observat ca daca motorul se incalzesete peste temperatura de functionare si cupleaza ventilatorul relanti-ul scade treptat sub turatia normala de 1300-1400 rpm pana cand motorul moare daca nu accelerez. Am luat in considerare si posibilitatae ca sa nu ii placa benizna de Lukoil si am alimentat de la OMV cu benizina de cifra octanica 99 dar fara nici vreo diferenta. Odata cu manifestarea defectul descris mai sus a inceput sa faca si probleme la pornire. Fie ca e socul tras sau nu, afara fiind cald, uneori nu vrea sa porneasca. Procedra de pornire - sa fiu corectat daca nu e OK: - cuplez contactul (butonul rosu e totdeauna pe ON) - trag socul cat mai aproape de 100% dar nu pana la capat - apas butonul de porire si accelerez putin, urca pana prin 3000 rpm pt cateva secunde - de cele mai multe ori merge la prima incercare - las motorul sa se incalzeasca dar nu mai mult de 2-3 minute In mers, indiferent de treapta in care sunt sau de viteza cu care ma deplasez parca se simte ca nu trage cu aceeasi putere ca pana acum. Motorul nu moare daca este turat fie ca acelerez cand sunt in deplasare, sau sunt in neutru la stop si tin acelerat peste 1000 rpm. Discutii cu mecanici si persoane avizate m-au facut sa iau in considerare 2 posibilitati 1. Problema cu carburatoarele - posibil sa fie nevoie de o eventuala sincronizare 2. Problema cu una sau amebel bobine de inductie. M-ar ajuta foarte mult o parere si eventual o recomandare la ce as mai putea verifica. Am planificat un trip pe Transalpina si Transfagarasan incapand cu data de 9 august si as vrea sa pun la punct viespea pana atunci. Ca sa imi cer scuze ca ma scris prea mult pun si 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Eu primul lucru pe care l-as face ar fi o curatare de carburatoare urmata de sincronizare. E posibil sa fi avut mizerii pe fundul rezervorului care ti-au intrat in carburatoare atunci cand ai mers mai mult ca de obicei pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda60 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Am avut si eu cam aceleasi probleme dar , la doua sezoane de la achizitie si dupa o " carburatie " cu sincronizare. Am folosit un aditiv pt. benzina fara pb. care se pare ca dizolva suspensiile gumate din rezervor si acum totul e ok. Verifica inainte totusi claritatea benzinei din rezervor ( scoate cu un furtun din zona rezervei ) , eu aveam multe "scame " in suspensie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 30, 2014 Autor Share Postat Iulie 30, 2014 Eu primul lucru pe care l-as face ar fi o curatare de carburatoare urmata de sincronizare. E posibil sa fi avut mizerii pe fundul rezervorului care ti-au intrat in carburatoare atunci cand ai mers mai mult ca de obicei pe rezerva. Maine aflu si parerea finala a mecanicului la care am lasat viespea. Ar fi perfect sa se rezolve prin curatare si sincronizare carburatoare. Apropo de mizerie am observat ca s-a decojit vopseaua de sub capacul de la rezervor...posibil sa nu fi fost atent cand am alimentant, a picurat ceva benzina pe ramea aceea si nu am curatat-o la timp. Sa fi aparut de aici acele mizerii? » Post actualizat in 30 Jul 2014 16:52 Am avut si eu cam aceleasi probleme dar , la doua sezoane de la achizitie si dupa o " carburatie " cu sincronizare. Am folosit un aditiv pt. benzina fara pb. care se pare ca dizolva suspensiile gumate din rezervor si acum totul e ok. Verifica inainte totusi claritatea benzinei din rezervor ( scoate cu un furtun din zona rezervei ) , eu aveam multe "scame " in suspensie ! M-am gandit si eu la adititv...Mai tii minte cum se chema ce ai folosit si de unde ai cumparat? Ce e ciudat ca problema se manifesta si cand e motorul cald...de fapt atunci e mai deranjanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotsloth Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 salut, schimbat si un furtun cu alimentare benzina...era crapat si uneori mirosea destul de tare chiar is in mers Exact la fel imi facea si mie dupa ce am schimbat furtunul. Era prea lung si facea o mica bucla. Pornea foarte greu si nu tragea. Am scurtat furtunul (destul de greu, ca nu prea ai spatiu de lucru acolo) si acuma e alt motor Vezi si filtru de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 La mine cu șocul tras direct nu pornește...mai întâi îi dau să o ia, pe urmă trag șocul...la relanti la câte ture stă?...trebuie să fie undeva la 1300-1400 +-...vezi cum spuneau și băieții de un curățat și sincronizat de carburatoare și posibil să se înzdrăvenească...să mai verifice mecanicul și cuiul pontou să vadă dacă funcționează corespunzător... să ne anunți ce ai rezolvat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 eu am o experienta neplacuta cu Lukoil, dupa ce prietenul cu care plecam in concediu prin Romania anul trecut a alimentat acolo. Am scos in TgSecuiesc (imi pare rau ca nu mai gasesc poze, dar sap ...) o licoare de culoarea borsului de tarate, care lasa/decanta pe fundul recipientului 1/4 de "cafea". Nu mai alimentez in pururi de la Lukoil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 30, 2014 Autor Share Postat Iulie 30, 2014 salut, Exact la fel imi facea si mie dupa ce am schimbat furtunul. Era prea lung si facea o mica bucla. Pornea foarte greu si nu tragea. Am scurtat furtunul (destul de greu, ca nu prea ai spatiu de lucru acolo) si acuma e alt motor Vezi si filtru de aer! Voi verifica si acel furtun inlocuit sa nu fie prea lung sau sa faca o bucla si sa blocheze flow-ul de benzina. De ce spui ca a fost greu sa scurtezi furtunul...ai lucrat fara a da jos rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 lukoil este benzinarie de camionagii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Verifica,curata,regleaza carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 30, 2014 Autor Share Postat Iulie 30, 2014 Problema descrisa mai sus nu poate sa apara si din cauza ca se incalzeste prea tare motorul? Nu cred ca pe acest hornet a fost schimbat lichidul de racire in ultimiii ani. Acul indicatorului de temperatura trece uneori mai sus de jumatate, dar porneste imediat ventilatorul. Am observat ca pe protectia de plastic de pe radiator o parte s-a deformat ca si cum s-ar fi topit...sigur nu era asa cand am cumparat Hornet-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotsloth Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) Voi verifica si acel furtun inlocuit sa nu fie prea lung sau sa faca o bucla si sa blocheze flow-ul de benzina. De ce spui ca a fost greu sa scurtezi furtunul...ai lucrat fara a da jos rezervorul? nu am dat jos rezervorul. am scos furtunul din partea cealalta - unde ii racordu ala ce il "imparte" in doua, si de acolo l-am scurtat. Am incercat mai demult si cu rezervorul ridicat si-am observat ca daca las furtunul cat mai scurt, dar totusi sa imi permita sa pot ridica rezervorul cu el legat, face bucla - deci prea lung. LE: poti verifica usor daca e de la furtun sau nu. Cand vezi ca porneste greu (dar inainte sa-l ineci ) tine cu mana furtunul astfel incat sa fie cat mai direct traseul. Eu asa mi-am dat seama ca de la el e problema Editat Iulie 30, 2014 de rotsloth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 31, 2014 Autor Share Postat Iulie 31, 2014 Problema rezolvata. Curatat si resincronizat carburatoare... Am facut azi 50 km de proba si motorul nu s-a mai oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Tu judeci honda la propriu sau la figurat ?! Lukoil este o ''benzinarie'' de RAHAT si punct! Nu ti bate joc de mobra , ti au spus baietii pasii care sa i urmezi si uita de benzina de doi bani de la lukoil. Iar faza cu fiabilitatea hondei din partea ta...adica titlutl, lasa de dorit. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Nu mai fiți asa defensivi ca nu aveți acțiuni la Honda. Iar în ceea ce privește Lukoil, ai dreptate, sunt pățit și eu cu ei, și mulți alții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.