Magnetu Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 exact ce nu e cu rosu imi trebuie mie... am si eu exact ce i tu..adica finalele originale nemodificate daca te intereseaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Prieteni, ati vazut pe undeva maneta cromata de ambreiaj pt. Star-urile noastre? Thanx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Da am eu luata de la louis, le-am comandat pe amandoua si mi-au adus doar una. Cand am vrut si pe cealalta nu mai aveau modelul ala sau firma aia si de atunci o tin in garaj. Ma uit diseara si te anunt. Mesaj completat exact ce nu e cu rosu imi trebuie mie... am si eu exact ce i tu..adica finalele originale nemodificate daca te intereseaza... Pai eu nu am renuntat la cele originale nemodificate, le am in garaj pentru orice eventualitate de rar Mesaj completat Sorry Bogdan, este maneta de frana nichelata. Maine pun poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Johny, nu te-am mai prins ieri la garaj, cand m-am intors. Am plecat de acolo in zig-zag....ciudata senzatie cand pui gume noi-noute dupa unele mucificate serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merlyoz Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 (editat) un disc de frana fata ptr un dragstar xvs 650 are careva de vanzare,sau stiti de unde as putea gasi ceva asemanator ,sa se potriveasca?...multumesc Editat August 19, 2010 de merlyoz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Daca ai rabdare 2 sapt. ,cat dureaza transp.,poti sa cumperi de pe ebay.de. Nou-noutz sau s/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roscatica Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 un disc de frana fata ptr un dragstar xvs 650 are careva de vanzare,sau stiti de unde as putea gasi ceva asemanator ,sa se potriveasca?...multumesc Buna Oz. Ti-am dat link-ul de la romimoto pe chopperacademy.ro, dar ti-l dau si aici: http://www.romimoto-piese.ro/category/1070...0/vehicle/32181 livreaza cam in 2 zile prin curier sau posta cu plata ramburs. eu imi luam piese de kawa de la ei, n-am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
merlyoz Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 mersi mult... Darian, am gasit ceva pe ebay....dar nu ma descurc cu comanda,nu am mai comandat pana acum...si nu stiu cat m-ar costa un pret final cu transport,ca de asteptat nu-i bai. ma poti ajuta? http://cgi.ebay.de/Yamaha-XVS650-XVS1100-D...506148159666676 Mesaj completat mersi roscatica, dar sper sa gasesc totusi ceva mai ieftin decat ce au ei acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
star girl Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Sfatul meu este sa cauti pe ebay cateva zile la rand...pana gasesti unul mai ieftin...de regula cele noi sunt fff scumpe...eu mi-am luat acum cateva luni un disc..pentru ca cel de pe motoreta era ovalizat...cu 30 dolari...iar transportul nu mai stiu cat a fost...nu f mult oricum....discul era la mana a doua dar a fost fff bun...vorbeste cu darian si iti gaseste el..... cheers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Buna ....sunt si eu posesor de DRAGSTAR 650 CUSTOM de vreo cateva luni. As vrea sa-i ridic ghidonul si sa-l aduc spre mine un pic ca ma cam doare spatele dupa vreo 150 de km. Ma puteti sfatui de unde sa gasesc niste risere compatibile cu motorul fara sa fiu nevoit sa umblu la cabluri....si eventual la un pret acceptabil? De asemenea as vrea sa-mi mut comenzile un pic mai in fata ca akm picioarele cam lungi..le-as pastra pe alea originale ca n-am 300 de euro sa dau pe nu stiu ce kit. Multumesc anticipat pt. un eventual raspuns PS: Sa ma prezint. Eu sunt Alex din Husi si uite ca si eu am ajuns in comunitatea posesorilor de a "Staruri" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 Hai nene...nica nica???? Hai oameni buni...FAC REDUCERI.... De vanzare...pentru XVS 1100 1. Rezervor original- 100 euro 2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro 3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro 4. Comenzile originale complete-60 euro 5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro 6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro Pentru Dragstar 650 1. Tobe usor zgariate.... eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii.... Pt foto aici... /index.php?...t&p=2195698 Mesaj completat Salutare....mai vine cineva astazi la academie????... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 S-o gasi pe undeva bugspoiler pt. Dragstar Classic de 650???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 S-o gasi pe undeva bugspoiler pt. Dragstar Classic de 650???? http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-Dragstar-XVS6...r-/220667767844 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Nu este pentru Dragstar classic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Da, il gasisem si eu, dar nu corespunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 FELICITARI! O sa o iubesti. Consum (cel putin la mine) 4 - 4,5 l la suta. Este destul de grea pana te obisnuiesti cu ea. Are o tinuta de exceptie, saua mai mult decat confortabila (eu unul n-am ce reprosa), viteza maxima 150 (la mine a mers mai mult doar cand era noua). Duce la drumuri si mai proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 (editat) Raman 2 suruburi si 2 gaurele care pot fi acoperite estetic cu suruburi cu cap rotund. Sorry, dar nu stiu denumirea tehnica. Pt. fani... http://www.youtube.com/watch?v=ibNMUSCHzis...feature=related http://blogs.yahoo.co.jp/meriken4gou/16618551.html Editat Septembrie 20, 2010 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ococea Postat Septembrie 22, 2010 Share Postat Septembrie 22, 2010 Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si nu in ultimul rand "Asfalt Uscat " !!! Mesaj completat Aaaa era sa uit m-am plimbat duminica dupa amiaza prin Bucuresti ca de, tot era ziua lui , si am avut onoarea de a ma alatura unui grup de vre-o 6 chopper-isti, printre care si 2 cu Dragstar de 1100 care aveau interiorul tobelor la capat decupat sau mai de graba smuls (nu stiu daca ati inteles ceva ). Ideea este ca .... VREAU SI EU !!!!. Le-am gaurit pe ale mele de nu mai am pe unde sa bag burghiul si tot degeaba nu imi place cum se aude. Cand vin in Bucuresti imi dau un final de toba jos, nu de alata dar sa fiu observat de catre conducatorii de conserve , si creteti-ma ca expresia Loud Pipes Save Lives este cat se poate de adevarata. In concluzie daca aveti idee cum as putea smulge si eu capatul tobelor v-as ramane recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Adica asa cumva??? Eu le-am taiat cu sudura electrica. Au iesit ca dreacu dar din avion nu se vede. Editat Septembrie 24, 2010 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) Sa o stapanesti sanatos, fara incidente si nu in ultimul rand "Asfalt Uscat " !!!Mesaj completat Aaaa era sa uit m-am plimbat duminica dupa amiaza prin Bucuresti ca de, tot era ziua lui , si am avut onoarea de a ma alatura unui grup de vre-o 6 chopper-isti, printre care si 2 cu Dragstar de 1100 care aveau interiorul tobelor la capat decupat sau mai de graba smuls (nu stiu daca ati inteles ceva ). Ideea este ca .... VREAU SI EU !!!!. Le-am gaurit pe ale mele de nu mai am pe unde sa bag burghiul si tot degeaba nu imi place cum se aude. Cand vin in Bucuresti imi dau un final de toba jos, nu de alata dar sa fiu observat de catre conducatorii de conserve , si creteti-ma ca expresia Loud Pipes Save Lives este cat se poate de adevarata. In concluzie daca aveti idee cum as putea smulge si eu capatul tobelor v-as ramane recunoscator Recomandare: http://www.vanceandhines.com/products/yama...uz/cruzers.html http://webshop.highwayhawk.com/websolution...chstringempty=1 Bafta! Editat Septembrie 24, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ococea Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Da "johnyebravo" exact asa vreau dar inca nu am gasit service-ul si nici unealta care sa ma ajute sa "smulg" interiorul . Intr-adevar Vance and Hines si Highway Hawk au un renume in asa ceva dar daca imi permiteam probabil ca aceste randuri pe care le scriu erau inutile . In fine daca mai are cineva vre-o idee sunt dispus sa o pun in practica. Inca ceva : FRATILOR DAR CHIAR ASA NU MAI ARE NIMENI TIMP DE O INTALNIRE ?????? PE BUNE TRECE ANUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 E cam greu de smuls capacele alea pentru ca sunt cumva sudate sau presate sub partea din nichel deci nu ai nici o sansa. Asa m-am chinuit si eu o ora fara sa fac mare lucru apoi mi-a venit ideea cu sudura. Si a mers in 10 minute ambele tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raull Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 salut,cauta pe www.manualedereparatie.info sau da-mi o adresa de mail si ti-l trimit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Ince ceva: suspensia spate se poate regla in vreun fel, ca mi se pare cam rigida, sau nu se poate?multumesc! Desfaci seile si sub cea din fata gasesti amortizorul care se poate regla. Are 7 pozitii la pozitia 3 este pentru 90 kg, vrei mai moale dai la 2 vrei mai rigid dai la 4, cheia de reglaj ar trebui sa o gasesti in trusa de scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ococea Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 E cam greu de smuls capacele alea pentru ca sunt cumva sudate sau presate sub partea din nichel deci nu ai nici o sansa. Asa m-am chinuit si eu o ora fara sa fac mare lucru apoi mi-a venit ideea cu sudura. Si a mers in 10 minute ambele tobe. Ai sudat in ideea de a topi materialul nu ? As incerca si eu traba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.