Sari la conținut

Postări Recomandate

e custom (normal), nu e clasic

 

 

dep.. asa mi s-a parut si mie...

 

pacat...

caut o aripa spate de clasic de mi s-au lungit si ochii si urechile...

 

daca stiti ceva domnilor, jump in va rog. nu conteaza culoarea.. s-au inventat atelierele de tinichigerie... ehehheheheheeee

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, sunt nou (si mandru) posesor de DragStar 650 de cateva luni insa am o problema ...La ultima iesire am constatat ca frana spate nu mai e ce era, drept pentru care am dat roata jos cu gandul de a schimba sabotii. La o prima vedere sabotii vechi erau in regula, originali chiar, insa cam plini de ulei. I am degresat cu incredere si i am pus la loc, am dat o tura, primele trei frane de vis insa dupa...pauza. Acum, intrebarea mea este : stie careva daca e posibil ca uleiul din diferential sa ajunga pe la saboti, din cate am vazut exista un simering la diferential care din cate banui ar cam trebui sa impiedice uleiul s o ia la vale si daca simeringul in cauza ar fi buba, unde as putea sa l gasesc? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, sunt nou (si mandru) posesor de DragStar 650 de cateva luni insa am o problema ...La ultima iesire am constatat ca frana spate nu mai e ce era, drept pentru care am dat roata jos cu gandul de a schimba sabotii. La o prima vedere sabotii vechi erau in regula, originali chiar, insa cam plini de ulei. I am degresat cu incredere si i am pus la loc, am dat o tura, primele trei frane de vis insa dupa...pauza. Acum, intrebarea mea este : stie careva daca e posibil ca uleiul din diferential sa ajunga pe la saboti, din cate am vazut exista un simering la diferential care din cate banui ar cam trebui sa impiedice uleiul s o ia la vale si daca simeringul in cauza ar fi buba, unde as putea sa l gasesc? Multumesc anticipat.

 

verifica simeringul. asta inseamna ca tre'sa dai DIN NOU roata jos... totusi mai fa ceva kilometri ca sa aiba timp sa intre din nou ulei daca e sa se intamplke asa. daca tot iti intra ulei acolo, ia codu' simeringului si comanda-l nou.

 

PS: sa stapanesti sanatos mobra si sa ai parte de ZERO incidente!

Editat de elvantin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, o intrebare:

se poate monta asa ceva pe xvs-ul meu din 1999?

http://www.louis.de/_205e910950da4e2c28185149794c055758/index.php?topic=search&searchterm=10034791&cmd.x=0&cmd.y=0

 

(sper ca nu sunt interzise linkurile.. iar daca sunt rog moderatorii sa stearga linku.. ii fac eu un printscreen si pun poza)

multam

 

Multzam fain de urari! Despre roata, banuiam ca tre s-o dau jos, ma intereseaza insa de unde as putea sa comand un simering?

 

la un magazin care se ocupa de rulmenti / bucse, simeringuri./ il iei dupa cod sau dupa masuri.. adica te duci cu el in mana...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multzam fain de urari! Despre roata, banuiam ca tre s-o dau jos, ma intereseaza insa de unde as putea sa comand un simering?

 

mah, la chestii foarte scumpe hai ca mai merita sa cauti pe la astia care se ocupa cu desmembrari si sa gasesti piesa SH, dar piesele ieftine luati-le de la reprezentanta cu incredere (dureaza cam o saptamana maxim doua de cand faci comanda, iar preturile sunt ok).

 

 

Domnilor, o intrebare:

se poate monta asa ceva pe xvs-ul meu din 1999?

http://www.louis.de/_205e910950da4e2c28185149794c055758/index.php?topic=search&searchterm=10034791&cmd.x=0&cmd.y=0

 

(sper ca nu sunt interzise linkurile.. iar daca sunt rog moderatorii sa stearga linku.. ii fac eu un printscreen si pun poza)

multam

 

 

 

la un magazin care se ocupa de rulmenti / bucse, simeringuri./ il iei dupa cod sau dupa masuri.. adica te duci cu el in mana...

 

eu nu pricep boaba nemteste, dar in principiu se poate monta. intrebarea mea e la ce iti foloseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='DStar' timestamp='1311176341'

 

 

eu nu pricep boaba nemteste, dar in principiu se poate monta. intrebarea mea e la ce iti foloseste?

 

Vezi ca ai in dreapta paginii steagul britanic. Da click pe el si iti va acrie in engleza.

Astept dupa aia o parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta am vazut, dar manualul de instalare (pdf) nu are traducere.

 

treaba e ca zice la specificatii (in dreapta) ca "Only suitable for ignitions with a positive input signal (transistor-controlled ignitions / not CDI ignitions)". Asta inseamna ca merge numo pe TCI, nu?

Iar din cate stiu eu, noi, la Iamahele nostre de 1100 din 1999 avem CDI, asa-i?

(poate "trece" pe-aci cineva care stie nemteste si ne desluseste imediat enigma..)

 

Domnilor, am o mare rugaminte pentru cine are xvs1100 si parbriz sa imi deie si mie parbrizul cu imprumut sa vaz si eu cum e, daca se merita sau nu sa imi cumpar.

 

Ma astept acum sa incepeti toti sa radeti :D hahaha.gif

 

Inca o chestie: cu mult timp in urma, pe cand aveam Virago 750, am vazut pe net ceva smecherie cum ca niste baieti au adaugat viteza a 6-a pe un Dragstar. nu mai stiu ce capacitate avea si de asemenea nu mai stiu daca venea cu tot cu schita n' shit. Stiti ceva despre lucrul asta? Permite cutia de dstar asa ceva? DAca da, impartasiti pe-aci niste opinii.

 

Cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ice-ule, da ce faci, vinzi URS-ul? Dupa ce ai investit atata in el, acuma l-am vazut pe bikeshop...

Am gasit o Yamaha Dragstar 1100cc CLASSIC si asta-i vis-ul meu sa am un CLASSIC :D ! Deci puteti sta linistiti ca nu schimb categoria si producatorul ;) , dar nu prea cred ca o sa-l vand prea repede!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, ma bate gandul sa bag ceva cauciuc mai lat pe spate; are careva idee care-i dimensiunea maxima care merge?

 

cat ai pe talon? baga mana intre cauciuc si bascula, si vezi cati cm sunt de fiecare parte... fa-ti un calcul si... ala e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muaaah!!! Arata intr-un mare fel insa nu vreau sa ma gandesc ce-a presupus toata distractia cu modificarea. Imi pare insa o idee destul de buna pentru zilele friguroase de iarna. Sunt curios totusi, cum se misca si mai ales cum trage jucaria?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

uite aici un cauciuc mai lat pe spate :)

La o astfel de lucrare numai bascula spate cu guma cu tot bate la 1000 euro (modificare cardan, janta, aripa, bascula....etc) Oricum BRAVO omului care le-a facut!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul ala rigid o sa-ti faca numai bube in Bucuresti. Oricum, arata f bine.

 

Ca un minus, daca pot spune asa, felul in care se vede crucea cardanica.

Ba mie chiar imi place...! Nu uita ca la majoritatea chopperelor,se vede transmisia primara....La asta,e finala...:bigstar: .Si eu is curios cum trage acuma,cu rotoiul ala...Ca de aspect,e exceptionala,din punctul meu de vedere. :crack: la ITP,cred ca se duce cu alta,stock,cu seriile asteia

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadrul ala rigid o sa-ti faca numai bube in Bucuresti. Oricum, arata f bine. Ca un minus, daca pot spune asa, felul in care se vede crucea cardanica.

am mers cu el prin Bucuresti si intradevar se simte "bine" la gropi si hopuri... in 30 de minute m-am obisnuit si pot sa spun ca e o adevarata placere.

 

Ba mie chiar imi place...! Nu uita ca la majoritatea chopperelor,se vede transmisia primara....La asta,e finala...:bigstar: .Si eu is curios cum trage acuma,cu rotoiul ala...Ca de aspect,e exceptionala,din punctul meu de vedere. :crack: la ITP,cred ca se duce cu alta,stock,cu seriile asteia

nu ma pricep foarte bine dar nu am simtit vreo diferenta acum fata de varianta standard. Ca si viteza maxima, fara sa fortez, a fost 110 kmh.

se conduce ceva mai greu dar te obisnuiesti destul de repede si devine o adevarata placere. Cu cel de 1100 am facut si aproape 1000 de km intr-o zi fara sa ma simt obosit dar cu asta nu m-as incumenta la drumuri asa lungi :).

...este deja omologata cu tot ce exista pe ea.

bafta!

poze noi:)

post-33596-0-36377200-1311709808_thumb.jpgpost-33596-0-37613500-1311709845_thumb.jpgpost-33596-0-56597200-1311709877_thumb.jpg

Editat de Boriss_s
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar trebui sa trimiti astora de la Yamaha niste poze cu motorul. Cred ca merita sa apara in orice calendar/revista din lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am mai bagat ceva km cu portocala mea, am ajuns la concluzia ca trebuie neaparat sa fac ceva sa imi scot picioarele de sub fund si sa ii pun comenzi avansate. Toate bune si frumoase, apoi ma uit in portofel...situatia devine cel putin trista, dar nu dramatica. Incep sa caut pe bikeshop, pe aici pe forum...nimic. Caut pe goagal comenzi avansate pt yamaha dragstar...imi arata numa motorete de vanzare ce au comenzi avansate...dezamagitor. Ma apuc sa caut prin strainezia, si cand dau de ele imi pica fata...cum adica 300 de euro cele mai ieftine!? Sunt niste nenorocite de fiare cromate...nu poleite cu aur!!! Acum situatia e intradevar dramatica. Mai caut eu cate ceva, mai rascolesc ebayul si gasesc si pe la 170 de euro, da tot mult tare mi se pare. Acu intrebarea, stiti pe cineva care face asa ceva, la pret cat mai mic, sau ceva SH? Nu ma intereseaza mai deloc aspectul, ci la inaltmea mea e o necesitate. Oricum peste vreo 1-2 ani o sa vreau sa o schimb pe un 1100 sau chiar ceva si mai mare, si nu vreau sa investesc prea multi banutzi in accesorii pt asta.

Cauta un strungar si cred-ca poti rezolva mult mai ieftin ;) , sau cineva care lucreaza cu inox dar si ala e destul de scump. Oricum daca te limitezi la ceva din duraluminiu poate poate iesi mai ieftin!

Bafta!

 

ar trebui sa trimiti astora de la Yamaha niste poze cu motorul. Cred ca merita sa apara in orice calendar/revista din lume.

E cu adevarat frumoasa, merita a fii macar intr-o revista intr-un articol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

uite aici un cauciuc mai lat pe spate :)

post-33596-0-01579500-1311621154_thumb.jpgpost-33596-0-78594500-1311621172_thumb.jpgpost-33596-0-34357200-1311621197_thumb.jpgpost-33596-0-97097100-1311621239_thumb.jpg

 

 

In sfarsit vad si eu niste poze cu motocicleta terminata(cea cu nr de Alba) despre care mi s-a povestit de multe ori; arata super, singura problema dupa parerea mea si a celui care a lucrat-o, probabil, este ca nu este harley ! cat priveste, clasica din foto, imi place sa-mi revad, cu sensibilele modificari facute, fosta mea partenera de drumetie ! super... sa le stapaniti sanatosi, si sa va vad lucrand la noul proiect, cat mai repede cu putinta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JustMe, mai actualizeaza si tu cliseele astea despre Harley. Daca vorbim de traditie, de istorie, de nenumarati artisti care au contruit customuri plecand de la un Harley, atunci e adevarat. Dar intre timp s-au mai schimbat lucrurile. Yamaha s-a apucat sa faca cruisere for real. Dragstar si Royalstar au fost primele 2 modele care au cucerit inimile americanilor. Le merg asa de bine vanzarile in US incat si-au facut firma separata.

Daca te uiti si compari ce modele ofera astazi Star Motorcycle si ce ofera Harley Davidson o sa vezi ca Star sta mai bine.

Poate nu sunt la fiecare colt de strada firme care ofera custom parts si accesories pentru Star, dar in momentul de fata gasesti pe piata tot ce iti trece prin cap, semn ca sunt foarte multi oameni care cer asa ceva.

Sunt foarte multi constructori cunoscuti de customuri, atat in Europa cat si in US, care fac motociclete plecand de la un Star. Daca lor li se pare ca e ok, de ce ti s-ar parea tie ca nu? Daca stam sa ne gandim , e mult mai logic sa folosesti un Star ca baza de plecare pentru un custom. De ce? Pentru ca motoarele facute de Yamaha sunt mult mai performante si mai fiabile si arata foarte bine din punct de vedere estetic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni nu are rost sa ne contrazicem, fiecare "jucarie" are farmecul ei si fiecare dintre noi vedem un anume motor mai altfel decat il vede altul! Mie personal imi place si Indian si HD si Yamaha, Honda, Suzi, Kawa chiar si Ural chiar la intalnirea moto de la Gheorgheni am vazut 4 jucarii care mi-au starnit un pic de nostalgie... uita-ti poze:

1.post-25613-0-70527700-1311715449_thumb.jpg

2.post-25613-0-14542600-1311715482_thumb.jpg

Deci nu are rost sa aruncam cu mizerie in stanga si in dreapta fiecare dintre ele au un farmec anume!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iceule, nu e vorba de contrazicere aici

 

Demult nu ii mai bag in seama pe cei care invart cliseele "harley e harley" sau "honda e honda". De aia nu mai pot eu. Zic si eu ca "yamaha e yamaha" si am terminat. Cand am luat-o pe yamee aveam destui bani sa imi cumpar si harley si honda. Eu am vrut yamee. De yamaha am auzit de cand aveam vre-o 3 ani. Multi din artistii mei preferati canta pe instrumente yamaha. Cand am vazut ca stiu sa faca si motociclete (si ce motociclete!) am stiut clar ce vreau sa iau.

 

Pe mine m-a deranjat altceva. Cam cate motociclete custom ati vazut voi prin Romania? Eu nu am vazut prea multe. Cred ca imi ajung degetele de la o singura mana sa numar motoarele bine lucrate. Si acum, ca ne-a prezentat boriss o motocicleta foarte frumoasa, ce sa facem? Hai sa ii gasim nod in papura si sa ne rupem in basini... ca nu e harley. Zau ca nu ma asteptam la asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...