Sari la conținut

Marauder VZ250-800


sorinavram
 Share

Postări Recomandate

Salutari,

 

Pana acum trag o singura concluzie vis-a-vis de Marauder, e super la handling, poate si pozitie pe sa, dar mici probleme pe la releul de la alternator ...

 

Nu ar fi un capat de tzara.

 

Acum o intrebare de radio erevan : E de stat pe un Marauder (800) si unul ca mine care are vre-o 1.72 inaltzime ?

 

Va intreb ca-s chitit de vre-o 2 ani sa iau masinaria asta si numai asta orice ar fi.

 

Bineinteles ca nu m-am urcat pana acum pe nici una (la marauder ma refer) , de aici si intrebarea de baraj daca sta bine si un smurf de 1.72 ?

 

In rest de abia astept sa revin cu poze pe topicul asta.

 

Doamne ajuta !

 

In rest, sarbatori fericite si sa fim sanatosi, voiosi si la punga grosi in noul an !

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 499
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Sincer si eu ma gandeam la chestia asta dar nu am vazut la nimeni.

 

Am vazut ca sub baia de ulei sunt doua "urechi" sudate de cadru. Poate acolo se prinde....

 

Am cautat pe forum asta http://forums.delphiforums.com/n/main.asp?...Fmig%2Fstart%2F dar nu prea adanc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nu am Marauder VZ800 ci un Desperado de 400cmc dar in afara de motor e identic...

Am incercat azi sa-mi pornesc motorul la 0 grade afara si cu toate ca am incarcat ieri bateria complet si schimbasem acum 2 luni bujiile cu NGK Iridium DPR8EIX-9 si mergea brici atunci, azi nu mai vrea. Benzina e destula, sock-ul l-am tras la maxim si tot nu merge. Ma poate sfatui cineva ce sa fac? Sau oricum n-am nici o sansa sa porneasca la temperaturi atat de joase?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt simptomele?

Invarte viguros? Sau mai anemic?

de invartit invarte electromotorul... dar apar cele 2 becuri rosii aprinse cand am cheia in pozitia de pornire care se sting cand incerc sa-l pornesc. dar totusi nu tin minte sa se fii aprins inainte, vara. nu am presiune la ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea doua becuri rosii sunt: temperatura apei si presiunea uleiului. Este normal sa se stinga cand incerci sa pornesti motorul.

Vara nu le vezi din cauza luminii.

 

Si a mea porneste destul de greu la rece si dupa ce a fost nepornita de mult timp.

 

Ai golit carburatoarele acum 2 luni? Daca nu incearca sa le golesti acum. Poate s-a decantat apa in paharele de nivel.

 

La carburatorul din spate, din burta are un stut micut cu un surubel deasupra. Desfaci surubelul, pui o carpa sub sa absoarba benzina sau infigi un furtunel in el si lasi paharul sa se goleasca.

 

La carburatorul din fata, trebuie sa desfaci cutia aia care sta pe cilindrii din partea dreapta sa ajungi la stut si surubel. Faci aceeasi treaba si il golesti.

 

Fa rost de o baterie de masina si conecteaz-o la bornele motoretei.

 

Pui contactul si astepti 10 secunde sa se umple carburatoarele cu benzina proaspata. Nu ar strica sa-i faci plinul.

 

Apesi butonul si trebuie sa porneasca.

 

Astepti primavara si te dai cu ghenunchiul jos. :blink:

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alea doua becuri rosii sunt: temperatura apei si presiunea uleiului. Este normal sa se stinga cand incerci sa pornesti motorul.

Vara nu le vezi din cauza luminii.

 

Si a mea porneste destul de greu la rece si dupa ce a fost nepornita de mult timp.

 

Ai golit carburatoarele acum 2 luni? Daca nu incearca sa le golesti acum. Poate s-a decantat apa in paharele de nivel.

 

La carburatorul din spate, din burta are un stut micut cu un surubel deasupra. Desfaci surubelul, pui o carpa sub sa absoarba benzina sau infigi un furtunel in el si lasi paharul sa se goleasca.

 

La carburatorul din fata, trebuie sa desfaci cutia aia care sta pe cilindrii din partea dreapta sa ajungi la stut si surubel. Faci aceeasi treaba si il golesti.

 

Fa rost de o baterie de masina si conecteaz-o la bornele motoretei.

 

Pui contactul si astepti 10 secunde sa se umple carburatoarele cu benzina proaspata. Nu ar strica sa-i faci plinul.

 

Apesi butonul si trebuie sa porneasca.

 

Astepti primavara si te dai cu ghenunchiul jos. :blink:

 

Mersi mult pentru informatie... s-a rezolvat pana la urma. a trebuit doar sa insist mai mult si sa nu scot socul de tot ca se ineca motorul. Oricum ca sa ajung la carburatorul din fata ar fi trebuit sa dau jos rezervorul din nou si chiar n-avea chef de asta. o sa salvez sfatul tau pentru alta data cand chiar va fi cazul sa golesc carburatoarele. sau ar fi bine sa fac macar o data pe an golirea lor?

Cand sa fac si eu o tura azi cu motorul mi-am dat seama ca mi-a expirat asigurarea si ca trebuie sa si platesc impozitul ;) Astept pana aprilie ca sa fie valabila macar pana la sf. lui septembrie. Tu cand iti faci asigurarea de obicei in aprilie sau mai?

Abia astept putina caldura si strazi reparate ca acum e jale! :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, inainte sa o bagi la iernat, faci plinul, pornesti motorul si inchizi benzina.Cand incepe sa balbaie opresti motorul si carburatoarele sunt goale.Cred ca si pompa de benzina.

 

Nu trebuie sa dai rezervorul jos sa ajung la carburatorul din fata si sa-l golesti! Trebuie doar toolboxul de pe partea dreapta.

 

Asigurare imi fac de 1 Mai. Sa ma duc in Vama Veche. Prin Bulgaria. Hi, hi... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

am si eu o rugaminte de incepator,am un buson acolo si nu am nici o idee ce este cu el,am atasat o poza,am ceva probleme cu motorul la netral,parca sare de el,din a-1a sare in a 2-a si invers,pina nimeresc netralul ma apuca nervii,a incercat si unul experimentat si tot asa face,in rest vitezele merg usor si bine mai putin bagatu asta la neutral,aveti vreo idee ce poate sa fie?

mg2381.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul ala este posibil sa fie fereastra de vizitare prin care se vad semnele stantate pe alternator pentru aliniere atunci cand faci jocul la supape.

 

Daca gasesti neutralul greu incearca sa reglezi cablul de ambreiaj. Poate are cursa libera prea mare si nu debraiaza complet. Mai slabeste surubul de reglaj de la maneta 1/2 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busonul ala este posibil sa fie fereastra de vizitare prin care se vad semnele stantate pe alternator pentru aliniere atunci cand faci jocul la supape.

 

Daca gasesti neutralul greu incearca sa reglezi cablul de ambreiaj. Poate are cursa libera prea mare si nu debraiaza complet. Mai slabeste surubul de reglaj de la maneta 1/2 ture.

 

 

Multumesc pt raspuns,m-am lamurit cu busonul acum,cite despre neutral,cablul e intins bine,nu e larg nici foarte strins,l-a reglat un prieten motociclist mai vechi si acum merge ceva mai bine,daca umblu usor cu pedala intra ...o fii ceva uzat dar merg cu ea asa deocamdata .

Editat de andrei_depeche
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Oameni buni, ma gandeam sa achizitionez un Marauder de 800, dar sicner, live, n-am vazut niciunul ( doar poze) E cineva din Bucuresti destul de amabil sa ma lase sa il vad, sa ma urc pe el ( fara sa il pornesc, deci nu e cazuls a dau cu el de pamant :wacko: ) ca sa il simt si eu si sa vad daca e de mine sau nu?

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Oameni buni, ma gandeam sa achizitionez un Marauder de 800, dar sicner, live, n-am vazut niciunul ( doar poze) E cineva din Bucuresti destul de amabil sa ma lase sa il vad, sa ma urc pe el ( fara sa il pornesc, deci nu e cazuls a dau cu el de pamant :wacko: ) ca sa il simt si eu si sa vad daca e de mine sau nu?

 

Multumesc anticipat

 

 

am citit topicul cu marauder vs intruder si m-am enervat, poate imi trece daca raspund... :D

singurul dezavantaj pe care il are marauder-ul in afara de lanz...este greutatea. adica e mult mai usor decat un VN. la demaraj putrernic iti fuge coada si la franare puternica...la fel. e adevarat ca greutatea mica poate sa fie si un avantaj pt cineva mai firav...

faptul ca are doua amortizoare io zic ca e un avantaj...am avut VN de 400 si amortizorul a fost praf dintotdeauna...si ca sa ajungi la el e un chin

alt avantaj e roata groasa pe fatza...la VN800A...daca ai intrat pe linia de tramvai...trebuie sa rupi bilete la calatori...

in ce priveste designul...nu comentez.

 

numai bine

si daca vrei sa te sui pe marauder...te invit cu placere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare technica: (VZ800 din 2001, 33k km) mergeam normal pe drum, totul ok, la un moment dat incepe sa bata tare (cloncane) ceva in partea stanga (se aude mai tare acolo) sub cilindri, schimb greu vitezele, si nu am putere la motor... de atunci nu am mai umblat cu ea, abia am ajuns acasa (mai aveam vreo 10 km)... unii zic ca ar fi ambreiajul... mi-e cam frica sa ma bag in el...

 

a mai patit cineva ceva asemanator? cel mai apropiat service ar fi la 120 km...

Editat de pHa_King
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Caut crash-bar pentru Marauder 1999 de 800cm3

Daca are careva de vanzare sau confectioneaza sa lase un PM.

 

Multumesc.

 

 

confectionare crash-bar:

 

Rados din Bucuresti

Adi Cretu din Bucuresti

 

restu pe ebay.com.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare technica: (VZ800 din 2001, 33k km) mergeam normal pe drum, totul ok, la un moment dat incepe sa bata tare (cloncane) ceva in partea stanga (se aude mai tare acolo) sub cilindri, schimb greu vitezele, si nu am putere la motor... de atunci nu am mai umblat cu ea, abia am ajuns acasa (mai aveam vreo 10 km)... unii zic ca ar fi ambreiajul... mi-e cam frica sa ma bag in el...

 

a mai patit cineva ceva asemanator? cel mai apropiat service ar fi la 120 km...

 

Uneori bate pentru ca ai uleiul sub nivel (constatat pe pielea mea). In cazul asta se aude lantul de distributie care este in stanga. Lipsa de putere de la motor se poate datora apei din benzina (constatat tot pe pielea mea, rezervorul nu se goleste niciodata, trebuie sa-l dai jos si cu chin si zgaltaiala sa-l golesti la uscat.

 

La ambreiaj, la 33000 km, care este pe dreapta daca nu ma insel, nu stiu ce ar putea bate. Oala? Inainte sa-l desfaci trebuie sa-ti cumperi o garnitura noua.

Editat de choppermaniac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...