NickMihai Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Salutari, Pana acum trag o singura concluzie vis-a-vis de Marauder, e super la handling, poate si pozitie pe sa, dar mici probleme pe la releul de la alternator ... Nu ar fi un capat de tzara. Acum o intrebare de radio erevan : E de stat pe un Marauder (800) si unul ca mine care are vre-o 1.72 inaltzime ? Va intreb ca-s chitit de vre-o 2 ani sa iau masinaria asta si numai asta orice ar fi. Bineinteles ca nu m-am urcat pana acum pe nici una (la marauder ma refer) , de aici si intrebarea de baraj daca sta bine si un smurf de 1.72 ? In rest de abia astept sa revin cu poze pe topicul asta. Doamne ajuta ! In rest, sarbatori fericite si sa fim sanatosi, voiosi si la punga grosi in noul an ! Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jerycho Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Daca ai 1.72 si 50 de kg cu siguranta nu ai sta bine pe ea dar daca ai 1.72 si esti bine inchegat pe la 70 - 80 de kg nu ai nici o problema . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NickMihai Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Se pare ca am luat-o pe cai gresite, am o burta de gravida, na, stiti cum e zicala : Barbatul fara burta e ca Mertzanul fara stea ? O fi, n-o fi ? Cert e ca ma apropii vertiginos de 80 kile, asa ca sa nu mai ia vantul de pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Eu am 1,91 si 95 KG. Si ma simt forte bine pe ea. Tu o sa te simti si mai bine. Gaseste una in Bucuresti si urca-te pe ea. Sau vii pana la mine si te las urci pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Buna , A montat cineva un cric central pe un Marauder de 800 ? Eu am una din '99 si nu are cric central .Mi-ar placea sa montez unul . Recomandari ? Editat Ianuarie 8, 2011 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 11, 2011 Share Postat Ianuarie 11, 2011 Sincer si eu ma gandeam la chestia asta dar nu am vazut la nimeni. Am vazut ca sub baia de ulei sunt doua "urechi" sudate de cadru. Poate acolo se prinde.... Am cautat pe forum asta http://forums.delphiforums.com/n/main.asp?...Fmig%2Fstart%2F dar nu prea adanc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 21, 2011 Share Postat Ianuarie 21, 2011 Dar Intruderul are cric central ? Poate putem sa adaptam unul ... pe Marauder . Ce zici ? Mesaj completat Caut sa cumpar coburi frumoase , din piele , pentru Marauder . Oferte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Nici Intruderul nu are cric central. Coburi frumosi gasesti, dar sunt destul de scumpi. Eu vreu sa-mi fac cutii din aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 se vinde una bucata Suzuki Marauder VZ800 din 2001 trec pe V-strom... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R0Sh Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Nu am Marauder VZ800 ci un Desperado de 400cmc dar in afara de motor e identic... Am incercat azi sa-mi pornesc motorul la 0 grade afara si cu toate ca am incarcat ieri bateria complet si schimbasem acum 2 luni bujiile cu NGK Iridium DPR8EIX-9 si mergea brici atunci, azi nu mai vrea. Benzina e destula, sock-ul l-am tras la maxim si tot nu merge. Ma poate sfatui cineva ce sa fac? Sau oricum n-am nici o sansa sa porneasca la temperaturi atat de joase? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Care sunt simptomele? Invarte viguros? Sau mai anemic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R0Sh Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Care sunt simptomele? Invarte viguros? Sau mai anemic? de invartit invarte electromotorul... dar apar cele 2 becuri rosii aprinse cand am cheia in pozitia de pornire care se sting cand incerc sa-l pornesc. dar totusi nu tin minte sa se fii aprins inainte, vara. nu am presiune la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 (editat) Alea doua becuri rosii sunt: temperatura apei si presiunea uleiului. Este normal sa se stinga cand incerci sa pornesti motorul. Vara nu le vezi din cauza luminii. Si a mea porneste destul de greu la rece si dupa ce a fost nepornita de mult timp. Ai golit carburatoarele acum 2 luni? Daca nu incearca sa le golesti acum. Poate s-a decantat apa in paharele de nivel. La carburatorul din spate, din burta are un stut micut cu un surubel deasupra. Desfaci surubelul, pui o carpa sub sa absoarba benzina sau infigi un furtunel in el si lasi paharul sa se goleasca. La carburatorul din fata, trebuie sa desfaci cutia aia care sta pe cilindrii din partea dreapta sa ajungi la stut si surubel. Faci aceeasi treaba si il golesti. Fa rost de o baterie de masina si conecteaz-o la bornele motoretei. Pui contactul si astepti 10 secunde sa se umple carburatoarele cu benzina proaspata. Nu ar strica sa-i faci plinul. Apesi butonul si trebuie sa porneasca. Astepti primavara si te dai cu ghenunchiul jos. Editat Martie 4, 2011 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R0Sh Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Alea doua becuri rosii sunt: temperatura apei si presiunea uleiului. Este normal sa se stinga cand incerci sa pornesti motorul.Vara nu le vezi din cauza luminii. Si a mea porneste destul de greu la rece si dupa ce a fost nepornita de mult timp. Ai golit carburatoarele acum 2 luni? Daca nu incearca sa le golesti acum. Poate s-a decantat apa in paharele de nivel. La carburatorul din spate, din burta are un stut micut cu un surubel deasupra. Desfaci surubelul, pui o carpa sub sa absoarba benzina sau infigi un furtunel in el si lasi paharul sa se goleasca. La carburatorul din fata, trebuie sa desfaci cutia aia care sta pe cilindrii din partea dreapta sa ajungi la stut si surubel. Faci aceeasi treaba si il golesti. Fa rost de o baterie de masina si conecteaz-o la bornele motoretei. Pui contactul si astepti 10 secunde sa se umple carburatoarele cu benzina proaspata. Nu ar strica sa-i faci plinul. Apesi butonul si trebuie sa porneasca. Astepti primavara si te dai cu ghenunchiul jos. Mersi mult pentru informatie... s-a rezolvat pana la urma. a trebuit doar sa insist mai mult si sa nu scot socul de tot ca se ineca motorul. Oricum ca sa ajung la carburatorul din fata ar fi trebuit sa dau jos rezervorul din nou si chiar n-avea chef de asta. o sa salvez sfatul tau pentru alta data cand chiar va fi cazul sa golesc carburatoarele. sau ar fi bine sa fac macar o data pe an golirea lor? Cand sa fac si eu o tura azi cu motorul mi-am dat seama ca mi-a expirat asigurarea si ca trebuie sa si platesc impozitul Astept pana aprilie ca sa fie valabila macar pana la sf. lui septembrie. Tu cand iti faci asigurarea de obicei in aprilie sau mai? Abia astept putina caldura si strazi reparate ca acum e jale! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 In principiu, inainte sa o bagi la iernat, faci plinul, pornesti motorul si inchizi benzina.Cand incepe sa balbaie opresti motorul si carburatoarele sunt goale.Cred ca si pompa de benzina. Nu trebuie sa dai rezervorul jos sa ajung la carburatorul din fata si sa-l golesti! Trebuie doar toolboxul de pe partea dreapta. Asigurare imi fac de 1 Mai. Sa ma duc in Vama Veche. Prin Bulgaria. Hi, hi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 am si eu o rugaminte de incepator,am un buson acolo si nu am nici o idee ce este cu el,am atasat o poza,am ceva probleme cu motorul la netral,parca sare de el,din a-1a sare in a 2-a si invers,pina nimeresc netralul ma apuca nervii,a incercat si unul experimentat si tot asa face,in rest vitezele merg usor si bine mai putin bagatu asta la neutral,aveti vreo idee ce poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 Busonul ala este posibil sa fie fereastra de vizitare prin care se vad semnele stantate pe alternator pentru aliniere atunci cand faci jocul la supape. Daca gasesti neutralul greu incearca sa reglezi cablul de ambreiaj. Poate are cursa libera prea mare si nu debraiaza complet. Mai slabeste surubul de reglaj de la maneta 1/2 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_depeche Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 (editat) Busonul ala este posibil sa fie fereastra de vizitare prin care se vad semnele stantate pe alternator pentru aliniere atunci cand faci jocul la supape. Daca gasesti neutralul greu incearca sa reglezi cablul de ambreiaj. Poate are cursa libera prea mare si nu debraiaza complet. Mai slabeste surubul de reglaj de la maneta 1/2 ture. Multumesc pt raspuns,m-am lamurit cu busonul acum,cite despre neutral,cablul e intins bine,nu e larg nici foarte strins,l-a reglat un prieten motociclist mai vechi si acum merge ceva mai bine,daca umblu usor cu pedala intra ...o fii ceva uzat dar merg cu ea asa deocamdata . Editat Martie 29, 2011 de andrei_depeche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wotan Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Oameni buni, ma gandeam sa achizitionez un Marauder de 800, dar sicner, live, n-am vazut niciunul ( doar poze) E cineva din Bucuresti destul de amabil sa ma lase sa il vad, sa ma urc pe el ( fara sa il pornesc, deci nu e cazuls a dau cu el de pamant ) ca sa il simt si eu si sa vad daca e de mine sau nu? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Oameni buni, ma gandeam sa achizitionez un Marauder de 800, dar sicner, live, n-am vazut niciunul ( doar poze) E cineva din Bucuresti destul de amabil sa ma lase sa il vad, sa ma urc pe el ( fara sa il pornesc, deci nu e cazuls a dau cu el de pamant ) ca sa il simt si eu si sa vad daca e de mine sau nu? Multumesc anticipat am citit topicul cu marauder vs intruder si m-am enervat, poate imi trece daca raspund... singurul dezavantaj pe care il are marauder-ul in afara de lanz...este greutatea. adica e mult mai usor decat un VN. la demaraj putrernic iti fuge coada si la franare puternica...la fel. e adevarat ca greutatea mica poate sa fie si un avantaj pt cineva mai firav... faptul ca are doua amortizoare io zic ca e un avantaj...am avut VN de 400 si amortizorul a fost praf dintotdeauna...si ca sa ajungi la el e un chin alt avantaj e roata groasa pe fatza...la VN800A...daca ai intrat pe linia de tramvai...trebuie sa rupi bilete la calatori... in ce priveste designul...nu comentez. numai bine si daca vrei sa te sui pe marauder...te invit cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Mai 25, 2011 Share Postat Mai 25, 2011 oricand...poti sa imi dai un PM numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Mai 26, 2011 Share Postat Mai 26, 2011 (editat) intrebare technica: (VZ800 din 2001, 33k km) mergeam normal pe drum, totul ok, la un moment dat incepe sa bata tare (cloncane) ceva in partea stanga (se aude mai tare acolo) sub cilindri, schimb greu vitezele, si nu am putere la motor... de atunci nu am mai umblat cu ea, abia am ajuns acasa (mai aveam vreo 10 km)... unii zic ca ar fi ambreiajul... mi-e cam frica sa ma bag in el... a mai patit cineva ceva asemanator? cel mai apropiat service ar fi la 120 km... Editat Mai 26, 2011 de pHa_King Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bacosmin Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Caut crash-bar pentru Marauder 1999 de 800cm3 Daca are careva de vanzare sau confectioneaza sa lase un PM. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Caut crash-bar pentru Marauder 1999 de 800cm3 Daca are careva de vanzare sau confectioneaza sa lase un PM. Multumesc. confectionare crash-bar: Rados din Bucuresti Adi Cretu din Bucuresti restu pe ebay.com..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) intrebare technica: (VZ800 din 2001, 33k km) mergeam normal pe drum, totul ok, la un moment dat incepe sa bata tare (cloncane) ceva in partea stanga (se aude mai tare acolo) sub cilindri, schimb greu vitezele, si nu am putere la motor... de atunci nu am mai umblat cu ea, abia am ajuns acasa (mai aveam vreo 10 km)... unii zic ca ar fi ambreiajul... mi-e cam frica sa ma bag in el... a mai patit cineva ceva asemanator? cel mai apropiat service ar fi la 120 km... Uneori bate pentru ca ai uleiul sub nivel (constatat pe pielea mea). In cazul asta se aude lantul de distributie care este in stanga. Lipsa de putere de la motor se poate datora apei din benzina (constatat tot pe pielea mea, rezervorul nu se goleste niciodata, trebuie sa-l dai jos si cu chin si zgaltaiala sa-l golesti la uscat. La ambreiaj, la 33000 km, care este pe dreapta daca nu ma insel, nu stiu ce ar putea bate. Oala? Inainte sa-l desfaci trebuie sa-ti cumperi o garnitura noua. Editat Iunie 7, 2011 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.