Dan Nastase Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) ATENTIE RETROMOBIL CLUB ROMANIA: Afisul Memorial al Raliului Bucuresti-Giurgiu nu contine nici un element reprezentativ care musai trebuie sa reprezinte acest eveniment! Cunoscatorii vad doar o poza de la si nu apropo de asa cum este de asteptat din partea unor iubitori ai genului. Mai mult, "reprezentativ" pentru cum se "scrie" azi Istoria Romaniei: NIMIC despre motociclisti si motociclete in acest raliu de elita. Este de-a dreptul inadmisibil! Editat Septembrie 26, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 "Afisul a fost realizat de cei de la mall pentru promovarea in locatia de start" http://www.pro-bike.ro/forums/topic/78767-romania-motociclistica-in-imagini-si-povestiri-din-secolul-20/page-96?do=findComment&comment=538793 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Cu tristete trebuie sa-i dau dreptate lui Dan Nastaze.Ba mai mult,in informarea pe care o da Bogdan Coconoiu,aka automobilia,pe Pro Bike,se strecoara o eroare semnificativa.Bogdan afirma ca desi au fost chemati posesori de moto-clasice sa participe la susnumitul raliu,nu a venit nimeni dintre motociclisti,pentru a participa.Greseala mare.Cu tot respectul ,doresc sa-i amintesc lui Bogdan ca acum doi ani m-am prezentat cu DKW-ul din dotare,la linia de start,evident ca sa particip la raliu.Nu m-a bagat nimeni in seama.Dupa ce a plecat toata lumea pe traseu ,a venit la mine Bogdan si,foarte mirat m-a intrebat:voiai cumva sa participi?Am plecat pana la Giurgiu,de unu singur sau mai binezeis impreuna cu credincioasa mea motocicleta.Am parcurs traseul,mai putin Comana si am venit acasa cu satisfactia unei mici realizari dar si cu gustul amar al indiferentei manifeste a retromobilului fata de marea noastra dragoste pe care o trateaza ca pe "ruda cea saraca".Acesta este motivul pentru care nu m-a mai interesat aceasta manifestare.Sper ca cineva va citi si va intelege ca ceva trebuie schimbat in stilul de gandire si de comportament al celor de la retromobil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 26, 2014 Autor Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) sambata-raliul-memorial-giurgiu-18493878.jpg ATENTIE RETROMOBIL CLUB ROMANIA: Afisul Memorial al Raliului Bucuresti-Giurgiu nu contine elemente reprezentative care obligatoriu trebuie sa reprezinte acest eveniment! Cunoscatorii vad doar o poza de la "concursul de eleganta retro 2014" si nimic despre istoria raliului Bucuresti-Giurgiu. Istorie despre ar dori sa stie fiecare pasionat ai genului, idiferent ca sunt iubitori de automobile sau motociclete! Mai mult, "reprezentativ" pentru cum se "scrie" azi Istoria Romaniei: NIMENI DIN CLUBUL RETROMOBIL nu s-a simtit dator sa ne fi povestit vreodata despre raliul Bucuresti-Giurgiu care implineste maine 210 ani... Facem la repezeala un afis si organizam "o actiune tematica"... si gata istoria!!! Este de-a dreptul inadmisibil! Editat Septembrie 26, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Am plecat pana la Giurgiu,de unu singur sau mai binezeis impreuna cu credincioasa mea motocicleta.Am parcurs traseul,mai putin Comana si am venit acasa cu satisfactia unei mici realizari Felicitari! si Respect! Ar fi frumos sa vedem si moto incepand cu editia viitoare a Raliului Memorial Guirgiu 1904. Editat Septembrie 26, 2014 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Draga Aran,am expus mai sus motivele pentru care nu m-am mai bagat la aceasta manifestare.Nu m-am simtit bine acu doi ani,nu m-am mai dus.Prefer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Salut, nu ca vreau sa ii sar in aparare dar, probabil omul chiar nu a inteles ca vrei sa participi, ci ai venit doar sa te uiti la masini. Trebuie sa ne gandim si la feptul ca la evenimente din astea trebuie sa te inscrii, cu cel putin cateva zile inainte, pentru a putea sa fii trecut pe liste, sa te astepte lumea pe la check point-uri, hotel, restaurant, sa iti faca talonul de participare, etc... probabil ai uitat sa te inscrii. Desi evenimentele sunt dedicate membrilor (care primesc o gramada de informari si invitatii si pe email si telefonice) sunt primiti in general si simpatizantii. De obicei Bogdan arata destul de mult interes pentru toti participanii, dar daca il prinzi ca organizator la un eveniment, ai sa vezi ca alearga de colo colo cu liste si hartii in mana tot timpul, si... pare destul de ocupat Acum legat de evenimentul din acest an, tot ce pot sa spun este distractie placuta participantilor! Am mai vorbit cu cativa membrii posesori de moto, si nici unul nu s-a aratat interesat de o plimbare pe vremea asta. Eu care sunt si un pic racit chiar nu am tragere sa merg pana la Giurgiu cu fantastica viteza de 40km/h pe ploaie. Probabil am devenit prea comod ... Editat Septembrie 26, 2014 de TudorG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Nu vreau sa intru in polemici.Daca voiam sa casc gura veneam cu Paneuropeanul si nu stateam chiar la linia de start.in fine sunt lucruri trecute.Important este ca cei de la Retromobil sa traga niste invataminte din discutia noastra si sa ia niste masuri pentru atragerea motociclistilor la acest raliu.Bineinteles conditia este ca Retromobilul sa-i doresca pe motociclisti la acest raliu.Sunt sigur ca un numar de 20 motociclete de epoca sau clasice,ar colora foarte mult manifestarea. In primul rand ar trebui facuta o invitatie prin deschiderea unui topic nou aici la Colectionari.Aceasta invitatie ar trebui sa cuprinda toate amanuntele participarii la acest raliu. Trebuie publicata modalitatea de contact,persoana de contact,conditiile financiare (aici cred ca se vor pierde multi amatori) ,tot ce trebuie ca amatorii sa nu pateasca ,ca mine. In alta ordine de idei,Tudor,ca unul care ai un superb motor functional si inscris in circulatie,ca unu care esti tanar si energic (exceptie momentele de gripa),ia initiativa si la anu organizeaza un raliu de moto-clasice.Iti garantez ca vei avea un mare succes de participare.Cu partea de formalitati te pot ajuta eu.Si-l punem si pe Nastase sa faca un afis asa cum crede el ca-i mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 FACEM! Oricum anul viitor o sa ne ocupam de evenimente putin mai active (nu doar o amplasare in parc), si sunt convins ca o sa fie primite ok. Anul asta desi am primis toti multe, nu prea am gasit timp sa ne ocupam Si apropo de timp, din vara zic sa dau de dvs cand mai scoateti Zundapp-ul ala de 350 din garaj, sa ii fac cunostinta cu verisorul de 500. Am vb cu si FlorinVlad sa vina cu al lui de 600, care zicea ca are si nr dvs de telefon, dar ... nimic ) Poate reusim ceva inainte sa dea zapada! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 27, 2014 Autor Share Postat Septembrie 27, 2014 (editat) In acest topic eu ma refer CONSTRUCTIV strict la ILUSTRAREA inexpresiva a Memorialului raliului Bucuresti-Giurgiu moment de referinta in ISTORIA motorsportului romanesc! Si mai fac referire la participarea motociclistilor la acest raliu de-a lungul vremii si in prezent. Raliu realizat cu PASIUNE venita cu generozitate si din partea organizatorilor, si din partea motociclistilor din Romania! Un "mic" exemplu: In anii '70 Clubul Sportiv Municipal Bucuresti organiza in fiecare an cu succes Raliul Bucuresti-Giurgiu cu numerosi participanti mototociclisti CU TOATE CA acest raliu se tinea des sub auspiciile CUPEI 16 Februarie... Este de prisos sa spunem ce inseamna sa concurezi cu motocicletele in luna februarie! Eu am deschis aici acest topic despre raliu, nu doar despre motocicletele vintage... Sau situatia dezastruoasa de acum... Raliul Bucuresti-Giurgiu face parte din ISTORIA OAMENILOR si Motoarele lor minunate din ROMANIA. Este cazul sa-i cinstim cum se cuvine! "Ilustratorii" ar trebui sa faca ceva constructiv in privinta asta... ...La fel si organizatorii de raliuri! Fotografii din arhiva personala. » Post actualizat in 28 Sep 2014 10:28 Felicitari! si Respect! Ar fi frumos sa vedem si moto incepand cu editia viitoare a Raliului Memorial Guirgiu 1904. Prin anii '70 in Raliul Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti, au fost cateva editii moto desfasurate in februarie cu zapada, noroaie si tot "tacamul"... Un adavarat razboi dus de motociclisti impotriva "generalului" Iarna... In '74 sau '75, nu mai retin, (martorii pot sa confirme exact) am adus si eu acasa "la cravata" (un cablu si doua curele inseriate)... un coleg al carui motor "tacuse" pe la Calugareni. Ce imi aduc bine aminte este ca intr-o editie a raliului Bucuresti-Giurgiu... mie imi crapase parbrizul castii de ger... si din 60 de motociclisti au trecut linia de sosire doar patru! Atunci, "camionul de asistenta"... chaiar a avut "o zi plina"... In acea seara, impreuna cu 2-3 amici "supravietuitori"... am "imbolnavit" toata "asistenta" de la Cofetaria Tosca (vizavi de Opera) cu aparitia noastra sub forma de "extraterestri" plini de noroi din care se vedeau doar ochii stralucitori si dintii zambitori... Atunci, stiu bine, am disperat-o pe maica-mea cand am intrat cu tot cu casca si costum de piele in cada... si am facut cel mai pe cinste dus din viata mea de motociclist! Octav, Sorin, Dan Nastase si Gica-Frana... Azi muschetari romani cu mustatile carunte... Editat Septembrie 28, 2014 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Frumos vorbesti.As sta ore intregi sa te ascult.Asa-i cum zici.Subscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 28, 2014 Share Postat Septembrie 28, 2014 Dane..te as asculta la gura sobei...ca bine le graiesti..Bunule..o sa trec cu noua mea iubita Harly, sa ma boscorodesti..) Toate cele bune de la Jean! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 29, 2014 Autor Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) Stimati prieteni, Si voi ganditi si vorbiti frumos despre mine si va multumesc sincer! Acum este o moda ca pasiunile sa fie doar persiflate... si sa se ridice bariere ridicole intre auto si moto... Din pacate, acum, in majoritatea cazurilor "quatromobilia" este o limba diferita de cea simtita si exprimata pe acest forum de "homo motociclisticus"... Sper ca totusi, pana la urma vom gasi un "esperanto" comun... Pentru ca... asa cum bine se exprima romanul... "speranta moare ultima". Cum este si normal, eu nu ma refer aici numai la raliul Bucuresti-Giurgiu... ci vorbesc si sustin istoria traita a motorsportului romanesc, amator sau de performanta. In anii interbelici, si cu predilectie in anii '50 -'70 Federatia Romana de Motociclism organiza atunci cele mai dure si lungi raiduri moto din Romania, competitii cunoscute sub titulatura de "Raliuri de regularitate si rezistenta". Ma simt onorat sa prezint aici... "dupa 40 de ani"... o astfel de diploma de campion din anul 1974 , o modesta incununare a pasiunii mele pentru motociclism. Sanatate, succes si toate cele bune dorite! Editat Septembrie 29, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Dl. Nastase, dialogul se poarta pe pro-bike. Prin extragerea unor pasaje se inflameaza in mod involuntar participantii la discutie. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 30, 2014 Autor Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) Si eu multumesc, stimate domn! ...In Romania discutiile "e" la liber... Cu realizarile stam mai prost. Editat Septembrie 30, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Pe forumul pro-bike v-am invitat la schitarea unui desfasurator al raliului. V-ati eschivat frumos . Realizarile notabile rar sunt obtinute prin performante solitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinvlad Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 1967 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 1, 2014 Autor Share Postat Octombrie 1, 2014 Realizarile notabile rar sunt obtinute prin performante solitare. Da, la "handbal in 7" si "motociclete cu atas"... » Post actualizat in 01 Oct 2014 11:27 » Post actualizat in 01 Oct 2014 11:38 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AUTOMOBILIA Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 (editat) Am explicat si pe celalalt forum, acest raliu aniverseaza prima cursa auto din Romania, cursa din 1904, nicio legatura cu cursele moto la care dl Nastase a participat cu mult succes si pentru care are tot respectul nostru (curse de care am aflat fix dupa prima sa postare) . Ii inteleg supararea dar discutam de doua lucruri complet diferite, sper ca a inteles. Se poate face in paralel si o cursa moto la Giurgiu fara probleme , cu alti timpi, doar sa avem amatori CU MOTOCICLETE ATESTATE. In masura in care exista interes faceam un raliu moto de f multa vreme, dar e nevoie de un numar decent de potentiali competitori, sa spunem 10, ca sa fim siguri ca vin macar 5 la start , altfel e pierdere de timp si mai ales de bani. Dle HondaSan imi amintesc perfect discutia, stateati oarecum periferic cu zona in care eram noi, nu v-ati anuntat participarea si v-am vazut numai dupa ce plecasera toate masinile. Se tiparesc un numar finit de numere si roadbookuri si oricum nu e stilul nostu sa facem inscrieri la fata locului, era nevoie de inscriere, sa fi consultat regulamentul si, fff important, repet, sa aveti motocicleta atestata, discutam de un eveniment F.I.V.A. De fiecare data cand ati venit la expozitii ati fost primit cu toata amicitia si va asteptam si in viitor. Sper sa nu fiti insa din tabara celor care le place sa fie rugati pentru ca sincer nu avem timp de astfel de operatiuni. Repet, daca doriti sa participati la evenimente cu caracter sportiv, dvs sau restul colegilor forumisti, primul pas e sa va atestati motocicleta(ele) . E gratuit si atentie, nu e o formalitate, ne scuteste de dicutii ulterioare. Ce fel de discutii ? Ganditi-va ca pe primul loc se claseaza o motocicleta neatestata, iar pe 2 si 3 motociclete atestate. Contestatia mi se pare iminenta si de aici discutii fara sfarsit, dl Nastate poate povesti mai multe despre capitolul asta ca banuiesc ca erau si la moto ca si la auto fff numeroase, cu plata unei cautiuni, desfacutul motorului celui acuzat de trisarea clasei/specificatiilor si tot tacamul. In concluzie domnilor invitatia e (re)facuta , calendarul 2015 e in constructie, veniti cu idei si propuneri. Editat Octombrie 7, 2014 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Deja suntem 2 cu japoneze atestate (cel putin), care participam la evenimente; eu mai am in lucru inca 2 mz-uri pe care as vrea sa le atestez in primavara, si nu am de gand sa lipsesc de la prea multe evenimente Deci clar, cine vrea, poate. Ar mai fi importanta si inscrierea in club (nu e acelasi lucru cu atestarea unui vehicul), astfel se primesc mailurile cu evenimentele organizate si se pot face inscrierile din timp si se pot face inscrierile. Taxa nu e mare, merita. Eu am primit mailul si cred ca puteam sa ma inscriu si sa particip fara probleme daca eram in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) 1. Am explicat si pe celalalt forum, acest raliu aniverseaza prima cursa auto din Romania, cursa din 1904, nicio legatura cu cursele moto la care dl Nastase a participat cu mult succes si pentru care are tot respectul nostru. Ii inteleg supararea dar discutam de doua lucruri complet diferite, sper ca a inteles. 2. Se poate face in paralel si o cursa moto la Giurgiu fara probleme , cu alti timpi, doar sa avem amatori CU MOTOCICLETE ATESTATE. In masura in care exista interes faceam un raliu moto de f multa vreme, dar e nevoie de un numar decent de potentiali competitori, sa spunem 10, ca sa fim siguri ca vin macar 5 la start , altfel e pierdere de timp si mai ales de bani. 1. Cursa auto care a debutat in 1904 se va consacra in istoria Romaniei sub titulatura "Raliul Bucuresti-Giurgiu" la care vor participa de-a lungul timpului atat autoturisme cat si motociclete. 2. Eu istorisesc aici despre competitiile moto de acest gen traite de mine si organizate sub patronajul Fderatiei Romane de Motociclism", printre care si "raliurile de regularitate si rezistenta" mult mai lungi si mult mai dure, deschise tuturor posesorilor de permis, legitimati sau nu FRM posesori de motociclete inscrise in circulatie. Raliuri care, sunt sigur, ar avea si acum un mare succes de public. Deci, eu ma refer la o competitie generala deschisa motociclistilor, dumneata discuti pro domo despre un lucru complet diferit, respectiv despre oraganizarea unor manifestari in cadrul calendarului "retromobil" cu participarea unor "cenusarese atestate" care sa fie, in sfarsit, tolerate printre "mandra elita" a automobilelor de epoca... Editat Octombrie 7, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Pro domo au ba, noi incercam sa facem ce putem, cum putem. Insa nu pricep de ce la manifestari nu ne explicati chestiile astea, va rezumati doar la felicitari. Acceptam opiniile diferite si la intalniri, nu numai in spatiul virtual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 (editat) ...Felicitari, da, cand e vorba de expozitii... statice! La rubrica evenimente moto... si eu si baietii de pe forum criticam sincer faptul ca in clubul dvs. dupa atatia ani... automoblul e in pole position si motocicletele fac figuratie in rol de "cenusarese"... Taica... Dupa 46 de ani "de joc"... cred ca mi-am, castigat si eu dreptul sa arbitrez sincer... Ca "echipament" ... acum ma multumesc doar sa am in garaj un autoturism Coupe cu 6 cilindri...si o motocicleta... "Fiare neatestate"... Editat Octombrie 7, 2014 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Stiti cate motociclete erau in club pana acum 4-5 ani? Daca ati ridicat degetele la Revolutie, aveti raspunsul. Acum ne-am mai inmultit, dar inca suntem putini. Intre sute (mii de masini mai bine zis) care participa la evenimente, cu 20 de motociclete nu facem primavara. Iar despre un raliu cu motociclete de epoca, eu sunt sceptic. Daca e fain sambata si nu-s plecat prin alte zari, va convoc la un pahar de must la Retroparada. Puteti sa veniti cu fiara. Aia neatestata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 7, 2014 Autor Share Postat Octombrie 7, 2014 Boierule, Da, la Revolutie, printre alte prostioare... am ridicat doua de'ste... in semn de Victorie chiar la geamurile laterale al unui autobuz plin de "petlite albastre"... Da' de atunci au trecut mai bine de doua'j de ani... Nu-i ca-n carte... da' nici eu nu am invatat sa-mi trag partid sau sa pup maini si dosuri... D'alu' Gavroche, de! Multumesc pentru invitatie, dar nu! Cand oi avea o fiara cu peste 30 de ani de la iesirea din fabricatie, poate! Pentru amabilitate, oricand o consiliere moto de la batranu'... Pana atunci, ca idei constructive: 1. Orice afis despre orice competitie (raliu) trebuie sa fie in primul rand dinamic... 2. Ia legutura la nivel de club atestat... cu FRM si pune-o de un raliu moto cu participare exclusiv "motociclism.ro" Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.