superbec Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 » Post actualizat in 11 Oct 2014 21:05 Nici nu cred ca incap pe el, nici nu ma intereseaza si nici nu este relevant in discutia asta. Am pus doar sub semnul intrebarii niste afirmatii, care nu se pupa cu realitatea din unele competitii. Nu contest cat este de revolutionara. da-ti 2 palme si trezeste-te, topicul este despre s1000rr... cum sa fie irelevant daca ai mers sau nu cu unul? suntem pe forum de surprize turbo? ne intrebam care vedeta porno e mai stramta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 da-ti 2 palme si trezeste-te, topicul este despre s1000rr... cum sa fie irelevant daca ai mers sau nu cu unul? suntem pe forum de surprize turbo? ne intrebam care vedeta porno e mai stramta? S-a discutat pe topicul asta despre aspecte tehnice legate de comportamentul lui S1000RR si m-am bagat in discutie??? Sau despre chestiuni de set up, care presupun sa fi mers pe motoreta asta, ca sa pot vorbi in cunostiinta de cauza? NU! Si atunci de ce bati campii???? Nu ai inteles nimic din ceea ce am scris, dar te trezesti vorbind. Singurul care a inteles ce vreau sa spun si a venit cu contraargumente de bun simt, a fost @Jorge Lorenzo. Eu am spus ce aveam de spus, daca ai suficient IQ sa intelegi, e bine, daca nu, asta este.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Treziti-va odata, exemplele care le dati sint doar la TV, nu o sa ajungeti in vecii vecilor ca macar sa le atingeti, nicidecum sa le pilotati macar in parcare. ete ca eu am avut ocazia cu Desmosedici. de atins nu s-a pus problema. de analizat, la fel. de mers inca n-am reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 ai idee cam cat de mult trebuie sa tragi de motocicleta aia ca sa intre electronica ? Dar tu ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Dar tu ai idee? nu, eu doar am citit pe o guma turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Eu am mers si cu S1000RR si cu S1000R si la amandoua a intrat anti-wheelie-ul, n-am reusit sa franez destul de tare cat sa intre ABS-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) nu, eu doar am citit pe o guma turbo Vorbesti cu atata superioritate, incat aproape ca te cred Dar ca sa nu ducem discutia asta in zona, eu o am mai mare, explica si de ce. » Post actualizat in 12 Oct 2014 07:27 Eu am mers si cu S1000RR si cu S1000R si la amandoua a intrat anti-wheelie-ul, n-am reusit sa franez destul de tare cat sa intre ABS-ul. Uite un raspuns plauzibil. Editat Octombrie 12, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Vorbesti cu atata superioritate, incat aproape ca te cred Dar ca sa nu ducem discutia asta in zona, eu o am mai mare, explica si de ce. » Post actualizat in 12 Oct 2014 07:27 Uite un raspuns plauzibil. sa inteleg ca-i apreciezi pe aia care-si dau cu parerea din ce au vazut la TV? eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri m-am dus la test hotarat sa cumpar s1000r si daca tot eram acolo am incercat si RR-ul poate cateodata mananc rahat dar incerc sa nu-mi fac o obisnuinta din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) Nu prea am tangente cu TV-ul dar de ceva timp m-a prins febra curselor, am mers din ce in ce mai des pe la circuite, am mai stat de vorba cu oameni avizati si mi-am format o parere despre cum stau unele chestii. Cand te-ai referit la tras de moto, banuiesc ca faceai referire la TC, ca ala e mai greu sa-l faci sa intre. Si nici ala, ca depinde cum e setat. Pe strada nu e o idee buna sa-l testezi iar circuitele la noi abia apar. Editat Octombrie 12, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri Mie afirmatia asta mi se pare contrara legilor fizicii si ma face sa cred ca tu vorbesti din gume turbo. Cu BMW S 1000 RR nu m-am dat, dar fizica am invatat la scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Dar explica si cu ce a gresit, in opinia ta, ca sa nu lungim topicul inutil. Daca tot discutam, hai sa o facem constructiv si sa invatam ceva din asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Nu prea am tangente cu TV-ul dar de ceva timp m-a prins febra curselor, am mers din ce in ce mai des pe la circuite, am mai stat de vorba cu oameni avizati si mi-am format o parere despre cum stau unele chestii. Cand te-ai referit la tras de moto, banuiesc ca faceai referire la TC, ca ala e mai greu sa-l faci sa intre. Si nici ala, ca depinde cum e setat. Pe strada nu e o idee buna sa-l testezi iar circuitele la noi abia apar. ma refeream la toate sistemele ajutatoare, TC nu mi-a intrat, cred ca trebuie sa faci greseli grave de pilotaj sau viteze porno ca sa-ti intre oricum eu as prefera sa am toate sistemele astea ajutatoare, pentru momentele de prostie sau neprevazut RR-ul nu-i pentru mine dar ma deranjeaza cand vad blocktext scris de unul care nici macar nu l-a incercat , vehement impotriva unor lucruri total necunoscute pentru el. Mie afirmatia asta mi se pare contrara legilor fizicii si ma face sa cred ca tu vorbesti din gume turbo. Cu BMW S 1000 RR nu m-am dat, dar fizica am invatat la scoala. suna-l repede pe ponta sa te bage pe lista de nominalizari la oscar... a, sau nobel...sau darwin??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Pai logica ar spune ca ar aluneca mult mai repede (bloca) o guma cu DOT vechi, plastificata, decat una supermoale lipicioasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) Dar explica si cu ce a gresit, in opinia ta, ca sa nu lungim topicul inutil. Daca tot discutam, hai sa o facem constructiv si sa invatam ceva din asta. Pai e vorba de forte de frecare. - frecare intre placutele de frana si discuri - frecare intre cauciuc si asfalt Prima forta tinde sa blocheze roata, a doua sa o invarta. ABSul intra cand roata se bloceaza, nu? Ca doar de aia ii zice Anti Blocking System. Cea mai mare sansa sa intre in functiune ABSul ar fi sa ai cauciucuri pingea si asfalt ud. Din contra, cand ai cauciucuri sport sansa sa intre ABSul e foarte mica. De unde rezulta ca musiu se uita la ce spun altii si pluseaza si el ca sa para mai destept. Daca Niko ar fi zis ca a mers cu BMWul cu 340km./h probabil superbecul ar fi spus ca a mers cu 360km/h. Chestia e ca Niko e credibil. Nu l-am vazut niciodata facand afirmatii hazardate. superbec tocmai a calcat pe bec Editat Octombrie 12, 2014 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Pai e vorba de forte de frecare. - frecare intre placutele de frana si discuri - frecare intre cauciuc si asfalt Prima forta tinde sa blocheze roata, a doua sa o invarta. ABSul intra cand roata se bloceaza, nu? Ca doar de aia ii zice Anti Blocking System. Cea mai mare sansa sa intre in functiune ABSul ar fi sa ai cauciucuri pingea si asfalt ud. Din contra, cand ai cauciucuri sport sansa sa intre ABSul e foarte mica. De unde rezulta ca musiu se uita la ce spun altii si pluseaza si el ca sa para mai destept. Daca Niko ar fi zis ca a mers cu BMWul cu 340km./h probabil superbecul ar fi spus ca a mers cu 360km/h. Chestia e ca Niko e credibil. Nu l-am vazut niciodata facand afirmatii hazardate. superbec tocmai a calcat pe bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 oricum eu as prefera sa am toate sistemele astea ajutatoare, pentru momentele de prostie sau neprevazut RR-ul nu-i pentru mine dar ma deranjeaza cand vad blocktext scris de unul care nici macar nu l-a incercat , vehement impotriva unor lucruri total necunoscute pentru el. Iar tu esti un mare expert, de vreme ce ai nevoie de toate sistemele alea electronice. Si esti tare in masura sa analizezi performantele unei motociclete.. Iar faza cu intrarea ABS-ului pe ultimul metru, cu gume sport, aderente, m-a cam convins cu cine stau de vorba. Bafta la track day Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Adica sustii ca daca ai gume sport nu intra ABS sau ca nu ar trebui sa intre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Iar tu esti un mare expert, de vreme ce ai nevoie de toate sistemele alea electronice. Si esti tare in masura sa analizezi performantele unei motociclete.. Iar faza cu intrarea ABS-ului pe ultimul metru, cu gume sport, aderente, m-a cam convins cu cine stau de vorba. Bafta la track day gata sunt sigur ca am intrat pe forumul bucatarese.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 (editat) @adidas, probabilitatea ca sa intre ABS-ul in conditii de pista normala si cu cauciucuri superaderente este foarte mica. Ar trebui ca franarea sa fie foarte violenta si nu stiu de ce, dar tipul asta nu imi face impresia ca ar fi in stare de asemenea franari. Editat Octombrie 12, 2014 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Adica sustii ca daca ai gume sport nu intra ABS sau ca nu ar trebui sa intre? Ah, nu. Mai tine si de cine piloteaza motocicleta. Daca te panichezi si strangi levierul de frana ca disperatul... Nu stiu daca tu ai ABS sau nu pe motor, dar sunt sigur ca ai suficienta experienta incat sa controlezi cum trebuie frana. Dar hai sa fim seriosi, nu era vorba de niciun ABS the mentalist - Eu am mers si cu S1000RR si cu S1000R si la amandoua a intrat anti-wheelie-ul, n-am reusit sa franez destul de tare cat sa intre ABS-ul. superbec - eu am reusit sa fac sa intre ABS-ul pe s1000rr , in ultimul metru de franare dar avea gume sport, nu DOT-uri Adica nah, eu (adica superbec) sunt mai tare ca toti ca eu am reusit sa activez si ABSul.. Pe urma probabil ca i s-a parut prea gogonat si a incercat sa o indulceasca - adica deh, am avut cauciucuri sport nene ca altfel nu reuseam nici eu. Nasol cu bacul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Nasol cu bacul asta. naspar rau, mai ales cand invarti la cratita si crezi ca-i ghidon. ca sa vezi am facut imposibilul, am testat abs-ul pe o motocicleta, o sa-mi fac o cupa mica de aur, argintu e pentru aia care blocheaza spatele si bronzul pentru aplaudacii motoGP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Mai bine da-ti singur ocazia sa iesi din situatia penibila in care te-ai bagat singur. Nu mai arunca cu rahat in ventilator sau macar da-te din fata lui. Tu vrei sa zici ca te-ai dus la reprezentanta BMW hotarat sa cumperi un S 1000 R, dar daca tot erai acolo ai testat si RRul Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada. Ce isi pune fiecare dupa aia si cum utilizeaza motocicleta nu mai e treaba dealerului Ah, probabil ca n-ai mai cumparat nici BMW S 1000 R ca nu ti-a placut culoarea, nu? Pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Mai bine da-ti singur ocazia sa iesi din situatia penibila in care te-ai bagat singur. Nu mai arunca cu rahat in ventilator sau macar da-te din fata lui. Tu vrei sa zici ca te-ai dus la reprezentanta BMW hotarat sa cumperi un S 1000 R, dar daca tot erai acolo ai testat si RRul Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. muhahahhahahah...Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada. Ce isi pune fiecare dupa aia si cum utilizeaza motocicleta nu mai e treaba dealerului Ah, probabil ca n-ai mai cumparat nici BMW S 1000 R ca nu ti-a placut culoarea, nu? Pfff esti penibil , ce ti se pare asa deplasat? cauciucurile sport sunt cauciucuri de strada, "DOT" sunt cauciucuri de track-days/ competitii de amatori omologate pt strada, habarnistule toate reprezentantele bmw din lumea asta organizeaza ride days unde poti testa orice model doresti, la capitolul asta bat orice alta firma, in plus de asta ofera preturi foarte bune la buy-back si formalitatile de leasing-rate sunt foarte simple si permisive, practic oricine poate sa-si ia o motocicleta de la ei. am scris pe o pagina anterioara dece nu mi-am luat s1000r dar e irelevant la fel ca toate aberatiile pe care le scoti din tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Eu n-am vazut niciodata la nicio reprezentanta motociclete incaltate cu gume sport. Cand le vand le vand cu cauciucuri de strada. gresesti enorm cu afirmatia asta. spre ex cei de la Ducati le echipeaza cu Pirelli Diablo Supercorsa. tin minte ca am fost sa vad de un 848 si cu asta eta venea echipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.