robbflynn Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) Salut! Am o problema cu motorul si as fi interesat daca cineva s-a mai lovit de asa ceva - o parere mi-ar prinde bine. Pe scurt, o mostra audio: Detalii: - motorul e un Kawasakin VN800 din 96, ulei schimbat in primavara - initial credeam ca sunetul vine din zona filmata, insa la un moment dat fiind calare, am putut auzi "stereo" si sa realizez ca de fapt sunetul vine din stanga, de la transmisia primara(ma rog, zona aia) - in general, sunetul se face auzit mai ales daca e rece motorul(pornire dimineata la 11, dupa o noapte racoroasa dar mi s-a intamplat si sa parchez, sa stau vreo ora in temperatura de 15-20 grade si sa faca la fel) - durata scartaitului variaza de la cateva milisecunde la 3-4 secunde si e sporadic(poate aparea la pornire sau deloc, dar apoi in primii 100m, sa dispara vreo 500 si apoi iar sa mai bage o repriza scurta) - de regula, sunetul disparea dupa ce mergeam 500-1000m, dar mi s-a intamplat sa apara si dupa o distanta mai mare - e posibil ca in distanta respectiva sa nu fi apucat sa se incalzeasca suficient - tragerea ambreiajului in timpul sunetului nu ajuta(sunetul a aparut si cat eram de ex cu maneta trasa, asteptand sa plec de la stop) - tragerea acceleratiei, pe motor rece, parea ca "ajuta" la generarea sunetului, acesta fiind mai pregnant parca(desi n-as putea baga mana-n foc) - in mers fiind, in timpul manifestarii sunetului, nu am remarcat vreo problema de tractiune(daca trageam acceleratia, motorul raspundea corespunzator) Momentan, motorul se afla la mecanic si urmeaza sa fie investigat pe saptamana viitoare. Idei, sugestii? Nu cunosc suficienta mecanica sa-mi dau seama ce ar putea fi. Ar putea fi oare uleiul, care ajunge sa-si modifice vascozitatea si nu mai unge vreun mecanisc intern? Am auzit de "metabond", un ulei ce ar asigura o lubricatie superioada - merita sa incerc asa ceva? Multumesc anticipat. Editat Octombrie 10, 2014 de robbflynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Din ce vad eu acolo tare as avea impresia ca e rulmentul "de presiune" E pozitionat in imagine in zona scrisului thrust Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Metabondul sigur NU rezolva problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salut! Am o problema cu motorul si as fi interesat daca cineva s-a mai lovit de asa ceva - o parere mi-ar prinde bine. Pe scurt, o mostra audio: Detalii: - motorul e un Kawasakin VN800 din 96, ulei schimbat in primavara - initial credeam ca sunetul vine din zona filmata, insa la un moment dat fiind calare, am putut auzi "stereo" si sa realizez ca de fapt sunetul vine din stanga, de la transmisia primara(ma rog, zona aia) - in general, sunetul se face auzit mai ales daca e rece motorul(pornire dimineata la 11, dupa o noapte racoroasa dar mi s-a intamplat si sa parchez, sa stau vreo ora in temperatura de 15-20 grade si sa faca la fel) - durata scartaitului variaza de la cateva milisecunde la 3-4 secunde si e sporadic(poate aparea la pornire sau deloc, dar apoi in primii 100m, sa dispara vreo 500 si apoi iar sa mai bage o repriza scurta) - de regula, sunetul disparea dupa ce mergeam 500-1000m, dar mi s-a intamplat sa apara si dupa o distanta mai mare - e posibil ca in distanta respectiva sa nu fi apucat sa se incalzeasca suficient - tragerea ambreiajului in timpul sunetului nu ajuta(sunetul a aparut si cat eram de ex cu maneta trasa, asteptand sa plec de la stop) - tragerea acceleratiei, pe motor rece, parea ca "ajuta" la generarea sunetului, acesta fiind mai pregnant parca(desi n-as putea baga mana-n foc) - in mers fiind, in timpul manifestarii sunetului, nu am remarcat vreo problema de tractiune(daca trageam acceleratia, motorul raspundea corespunzator) Momentan, motorul se afla la mecanic si urmeaza sa fie investigat pe saptamana viitoare. Idei, sugestii? Nu cunosc suficienta mecanica sa-mi dau seama ce ar putea fi. Ar putea fi oare uleiul, care ajunge sa-si modifice vascozitatea si nu mai unge vreun mecanisc intern? Am auzit de "metabond", un ulei ce ar asigura o lubricatie superioada - merita sa incerc asa ceva? Multumesc anticipat. metabondul e pentru tampiti. face parte din aceeasi categorie cu dura-lube si alte mizerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Daca este motorul la mecanic,ar fi corect sa-l lasi pe el sa evalueze si sa iti dea un raspuns. Noi ori cat de mult am vrea sa ajutam doar facem presupuneri,el vede,simte aude. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Io as pune banii pe cuplajul elastic al arborelui contrabalansor. Am mai intalnit probleme la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 aici puteti observa clar diferenta dinte un mecanic: Daca este motorul la mecanic,ar fi corect sa-l lasi pe el sa evalueze si sa iti dea un raspuns.Noi ori cat de mult am vrea sa ajutam doar facem presupuneri,el vede,simte aude. si un vai de mama lui, un diletant in cel mai bun caz: Io as pune banii pe cuplajul elastic al arborelui contrabalansor. Am mai intalnit probleme la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 oricum, omul NU a intrebat care sunt meseriasii de pe acilea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 oricum, omul NU a intrebat care sunt meseriasii de pe acilea... A intrat sa afle un diagnostic dupa 4 secunde de zgomot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 E simpatic, sunetul asta. Nu as repara nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 A intrat sa afle un diagnostic dupa 4 secunde de zgomot? probabil cu "replay" obtii un mers continuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robbflynn Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 A intrat sa afle un diagnostic dupa 4 secunde de zgomot? Am fost doar curios daca cineva s-a mai intalnit cu asa ceva, fiind curios ce ar putea determina un asemenea zgomot(in contextul in care eu nu am poate nici 10% din experienta voastra in ale mecanicii). Multumesc tuturor pt pareri/idei @TNG: ai dreptate, mecanicul e intotdeauna cel mai in masura sa puna un diagnostic. Se pare ca e vorba de un rulment+ax ruginit la pompa de apa(sper ca am retinut bine), zgomotul fiind generat de frecarea celor 2. Voi vedea probabil maine mai exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 19, 2014 Share Postat Octombrie 19, 2014 @TNG: ai dreptate, mecanicul e intotdeauna cel mai in masura sa puna un diagnostic. Se pare ca e vorba de un rulment+ax ruginit la pompa de apa(sper ca am retinut bine), zgomotul fiind generat de frecarea celor 2. Voi vedea probabil maine mai exact. Pare corect ce a spus mecanicul,exista acesta posibilitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.