Sari la conținut

O idee mai clara asupra segmentului


Postări Recomandate

in diagrama aia vad motoare care se mai vand de noi... xc-ul nu e ca nu se mai vinde nicaieri ca nu mai e in productie de ceva ani buni. din ce-mi aduc aminte, rxv-ul e cu regim cam ca exc-urile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in diagrama aia vad motoare care se mai vand de noi... xc-ul nu e ca nu se mai vinde nicaieri ca nu mai e in productie de ceva ani buni. din ce-mi aduc aminte, rxv-ul e cu regim cam ca exc-urile ...

De acord, insa la noi merge mai bine piata sh. :), eu unul le-am luat in calcul.

» Post actualizat in 27 Oct 2014 17:57

Cam puţine mobre acolo.

Nu sunt foarte convins ca sunt muuult mai multe, probabil mai lipsesc din cele iesite din fabricatie.

Sunt chiar 2 modele neanuntate inca.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E destul de vechi graficul ala. Sunt multe mobre care nu sunt trecute prin tabelul ala insa in partea de jos [e.g. seria WRF de la Yama].

Noua AT e un mit reesapat in fiecare an. Iar ce zic ei acolo cu asteptarile legate de greutate si cai/cilindree sunt de fapt niste asteptari ale unora de la Asphalt&rubber parca.

Cealalta Honda e un mister cel putin pt mine. Nu am auzit nimic de ea.

 

Din graficul astora reiese ca la clasa 1200 Ducati Multistrada e mai "dirt worty" decat Honda Crossdresser. :crack:

 

Cred ca daca facaem eu graficul ala ar fi lipsit cel putin cate o mobra incepand de la clasa 300-500 pana la 1100-1300. Ba chiar la clasa mare eliminam cel putin primele 3 pozitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Graficul este actual - septembrie 2014....

La cat de multe mobre sunt in clasa mare e greu sa faci o diferentiere si probabil inutil. Trebuie sa fii prea bun ca sa faci o diferenta clara in offroad, deci decizia alegerii este pentru cum e pe asfalt.

» Post actualizat in 27 Oct 2014 19:19

Sunt multe mobre care nu sunt trecute prin tabelul ala insa in partea de jos [e.g. seria WRF de la Yama].

Seria wrf are intervalele de service la putini km, probabil motivul pentru care nu apare nici rxv-ul, asa cum zicea b374. De altfel corect avand in vedere pretentiile de adv/touring.

» Post actualizat in 27 Oct 2014 19:20

Si probabil celelalte la care te gandesti tu sunt in zona cross/enduro

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Graficul este actual - septembrie 2014....

La cat de multe mobre sunt in clasa mare e greu sa faci o diferentiere si probabil inutil. Trebuie sa fii prea bun ca sa faci o diferenta clara in offroad, deci decizia alegerii este pentru cum e pe asfalt.

 

 

Cam ai dreptate insa ..........................1190 R.

» Post actualizat in 27 Oct 2014 19:50

 

 

Seria wrf are intervalele de service la putini km, probabil motivul pentru care nu apare nici rxv-ul, asa cum zicea b374. De altfel corect avand in vedere pretentiile de adv/touring.

» Post actualizat in 27 Oct 2014 19:20

Si probabil celelalte la care te gandesti tu sunt in zona cross/enduro

 

 

Mda si aici ai parea ca ai dreptate, dar atunci, de ce au pus cele 2 EXC-uri.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seria wrf are intervalele de service la putini km, probabil motivul pentru care nu apare nici rxv-ul, asa cum zicea b374. De altfel corect avand in vedere pretentiile de adv/touring.

 

wrf e raison cat de cat. ma tot gandesc de ce am luat eu wrr ca la un wrf faceam un extra revizion anu' asta si depaseam si q7-le ala care m-a ofticat la un moment dat :P

» Post actualizat in 27 Oct 2014 20:18

Mda si aici ai parea ca ai dreptate, dar atunci, de ce au pus cele 2 EXC-uri.

 

hamericani :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsesc xchallenge-ul si aprilia rxv 5.5, care ar fi ocupat locuri bunicele in zona de interes.....probabil cea mai centrala fiind rxv-ul.

Xchallenge nu cred ca se mai fabrica. Graficul cuprinde modelele aflate in fabricatie si care se gasesc pe piata americana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, cu cateva mici exceptii, eu cred ca reflecta destul de bine optiunile din jurul unui enduro/adventure adevarat, care din pacate lipseste cu desavarsire. Varianta momentului pare a fi 690, iar am gresit-o :)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ma tot gandesc de ce am luat eu wrr

» Post actualizat in 27 Oct 2014 20:18

 

Fa-mi un pret bun si ma gandesc serios sa te scap de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi ipocrit daca as spune ca m-am gandit in primul rând la tine, dar, daca vrei sa o ambalez ca un bun vânzator, as putea sa-ti spun ca pretul bun pt tine, e ala care te va ajuta sa o schimbi cu un 450.

 

:friends: :blbl:


» Post actualizat in 28 Oct 2014 07:01

Ok, cu cateva mici exceptii, eu cred ca reflecta destul de bine optiunile din jurul unui enduro/adventure adevarat, care din pacate lipseste cu desavarsire. Varianta momentului pare a fi 690, iar am gresit-o :)

 

Tie oricum nu-ti plac monourile, dar daca te zgârma sa dai 800-le sa-ti iei 690 macar sa fie 2014. Si dupa aia sa vezi ce de extra-uri au gandit baietii aia de la Rally Raid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...