Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ma puteti ajuta, pls, cu schema electrica de la VN800 clasic, perioada 95-97, in varianta color?

 

Pls link pe PM de unde o pot accesa/descarca sau contact pe PM pentru adresa de e-mail.

 

Imi trebuie pentru un amic la care i s-a topit izolatia de pe fire din cauza unui scurt.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, ma ajuta doar ca pozitionare.

 

Ramane deschisa rugamintea pentru schema color a conexiunilor electrice (VN800 clasic, perioada 95-97), e mai usor de urmarit in comparatie cu cablajul. Alb-negru am deja.

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, deh, scuze de mofturi, dar toata lumea tinde spre mai bine.

Traseele color sunt mult mai usor de urmarit, in special cand culoarea de pe firul din harness coincide cu schema.

 

Dar e buna si alb-negru daca n-ai alte variante - poate cu ceva mai mult spor dupa o sesiune de colorat cu carioca (antistresu' de nivel prescolar :) ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor! Proaspăt posesor de Vulcan 800 Classic din 2004, si la primul motor. Am citit pe nerasuflate toate cele 339 de pagini si parca îmi pare rău ca s-au terminat :)

Totuși, am o întrebare: ce tip de benzina e recomandat a folosi? 98 sau 95?

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am cam facut de cap. :P

 

Am achizitionat asta: http://accesorii-moto.ro/coburi-genti-moto/16-ar-38-geanta-spate-moto.html

 

In realitate arata muuuuuuult mai bine. Iar calitatea lucrarii este de nota 10+.

 

Aveti mai jos cateva poze cu promisiunea ca dupa ce o voi monta pe mobra, am sa pun si altele. Materialul, desi este "piele ecologica" arata foarte bine. Are pe interior u intaritura de plastic pe toata suptafata, rezultand o grosime de 4 mm. Butoiasul se prinde pe capac si are posibilitatea de a fi scos si purtat ca geanta de umar.

In plus, ce nu apare in poze, mai este o placa de lemn si 4 prinderi cu surub astfel incat sa poata fi montata pe orice fel de luggage rack.

 

post-96564-0-13222500-1498030209_thumb.jpg post-96564-0-84706900-1498030216_thumb.jpg post-96564-0-01353000-1498030224_thumb.jpg post-96564-0-08354100-1498030232_thumb.jpg post-96564-0-76506400-1498030238_thumb.jpg post-96564-0-25536200-1498030246_thumb.jpg post-96564-0-77764700-1498030256_thumb.jpg post-96564-0-86103800-1498030271_thumb.jpg post-96564-0-85324300-1498030280_thumb.jpg post-96564-0-86933000-1498030290_thumb.jpg post-96564-0-08450500-1498030298_thumb.jpg post-96564-0-47918300-1498030312_thumb.jpg post-96564-0-86870200-1498030319_thumb.jpg post-96564-0-38982100-1498030328_thumb.jpg post-96564-0-46861600-1498030335_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 21 Jun 2017 08:08

Ah, am uitat sa specific: vanzatorul: nota 10+ si el. Am comandat "jucaria" ieri pe la ora 13 si azi la 9.30 suna Cargus la usa cu ea in brate. Multumiri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare...

 

Recomandati sau nu, in secolul 21, Vulcanul 1500 modelul vechi, carburatie si 4 trepte de viteza? Se cauta un cruiser de buget de cilindree medie-mare. Astept pareri de la posesori sau cei care au folosit o perioada semnificativa modelul... daca or fi pe aici.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Azi am schimbat in premiera uleiul vulcanului meu de 800 și am desfăcut și șurubul ce ascunde filtrul intern de ulei. Acolo am găsit span și bucățele mici de plastic. Poza este de ajuns, zic. Nu am descoperit eu America, dar poate sunt și alții ca mine care nu știau de existența acelui filtru.

Asfalt uscat!

post-97029-0-10534000-1498140657_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

 

Probabil mufa de la regulatorul de tensiune. Cel mai bine ar fii sa schimbi mufa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Ieri in timpul instalarii cablajului pt priza/bricheta am descoperit o mufa topita. Am incercat sa urmaresc schema din manualul de service (multumesc Robert bk 350 pt recomandare) dar nu imi este clar. Este vorba despre o mufa rosie cu 6 sloturi din care 5 contacte active, plasata sub sidecover stg sub bobina de inductie. Problema este pe cablul alb.

 

Va multumesc anticipat

mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea stânga in spatele pedalei de schimbat viteze. Uite in centrul pozei. Acolo este : șurub + arc + șaibă + filtru metalic . Aste este ordinea.

Multumesc mult,chiar nu stiam de filtru ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mufa de la regulatorul de tensiune se topeste deseori la oricare motocicleta,din cauza contactelor imperfecte intre pini.daca ai trei fire identice la culoare in mufa respectiva,e clar ca este vorba de regulatorul de tensiune.incearca sa cureti papucii din mufa.cea mai sanatoasa treaba e sa schimbi toata mufa.

Multumesc colegilor pentru raspunsuri. Din pacate nu este mufa de la regulator, cea neagra cu 3/4 fire (de aceea stiam si eu). Din mufa de care vorbesc eu pleaca cablajul spre contact/cheie. Ma interesa ce consumator am pe cablul alb, cu un amperaj asa mare.

post-47256-0-66583700-1499261021_thumb.jpg

post-47256-0-57926000-1499261042_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...